Fórum >> Típusok >> Giulia

droberto2019-11-22 19:11:40 // 12158
Szerinted mit csináltam egész délelőtt? :)))
Láttad itt vagy itt leírva, hogy a te álomautód vagy bármilyen velocse lesz 4-5M-ért?
Sima Giuliáról volt szó. Ezek most is 6,5-től indulgatnak a Mobilén. Ezekből még szerintem nem is nagyon van 300k-et futott meg bontószökevény. A piaci folyamatokat ismerve nem kell sokat feltenni rá, hogy így legyen.
VTT-n májusban annyi páleszt fogsz meginni ahány 5M alatti Giuliát találunk.
De megint nem tudom te mit állítgatsz, itt van két 30K € alatti benyás Giulia.
Egy
Kettő
Piritu - 1.000.0002019-11-22 18:44:48 // 12157
Hol írja?
Én csak ezt találtam:
"BENZINMOTOROS VÁLTOZATOK
Kizárólag ólommentes, legalább 91
(RON) oktánszámú benzint (EN
228 szabvány) használjunk."
meg ezt:
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 17:49:54 // 12156
nézzed... mobile-n olyan amit írtam Bi-xenon, automata, sérülésmentes 30e alatt nincs ... de a remény hal meg utoljára, hogy pár hónapon belül leesik 5 mihályra ... lehet erősödik a forint és 180ft lesz egy euró akkor tuti :DDDDD
Veloce meg fölötte ...
Svájcból meg reménytelen 27e a CHF-től indul a 2016-os ...
Beszakad az ára mi? Nem veszem észre....
De ha lesz 4-5 milláért szóljatok veszek az asszonynak is :P
droberto2019-11-22 13:42:20 // 12155
Itt jól látszik az amiról írtam. Az Audi ahogy elveszti a tapadást és lecsúszik a döntött ívről, egybő megbillenen és irányíthatatlanná válik.
A Giorgo plattform zsenialitása, hogy versenyautós erényekkel ruházza fel a rászerelt bódékat. A hátsókerékhajtás, súlyelosztás, és a KKL bekötési pontja tekintetében is. A kanyarstabilizátor hatékonyságáról nem is beszélve...
droberto2019-11-22 13:36:25 // 12154
Mert már alig van. Az Espace is Crossover lett.
Most SUV őrület van. :(
Arról hogy ez kereslet-kínálat oldalról alakult ez, meg lehet vitatkozni.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 13:34:42 // 12153
fogyasztás nem ilyen kerek a Stelvio sokkal többet eszik, mint egy Giulia szerintem simán van közöttük 1,5-2L, a csomagtartót nem lehet össze mérni a Giuliáé hiába nagy nem fér be egy bőrönd állítva, rossz út ahol Te az 59-cel 50-nel mész, hogy le ne ess ezzel 90nel is lehet hasítani, vagy nem kell a kátyúkat kerülgetnem stb, stb...
droberto2019-11-22 13:33:05 // 12152
Amiatt borul mert a fizika az fizika. :) A magas súlypont az magas súlypont. Meg azért mert nincs alattuk futómű. Sok pénzbe, időbe és helybe (a kabinban levő helybe) kerül az igényes futómű.
Az A klasse is ezért borult, mert magasan volt a súlypontja és nem a futóműfejlesztés volt a legfontosabb nála.
És hogy tudták megoldani a problémát a balhét követően? Hát az ESP-vel...
A mai SUV-ok ban ha nem lennének menetdinamikai rendszerek halomra borulnának. Tele lenne az út széle velük. Pont ezért is követem ezt mindig szoros figyelemmel. Vehetjük ide az első Dustert vagy Qashqait-t is. Elefántok a porcelánboltban.

"A Stelvio QV-vel kevesebb, mint 7:52 alatt futottak NRing-en, pedig ott vannak nagy sebességű, durva kanyarok." - A SUV-ok tehetetlenség pont a kis sebességű nagy csiki-csuki kanyarokban mutatkozik meg. Nem bírják a terhelésváltást. Ilyen a Kakucsring is. A N-ringen nincsenek ilyenek. Beszélnek is erről BZ-ék.
droberto2019-11-22 13:21:21 // 12151
Megnéztem. A 26k es benyás nem sérült.
Azt hogy te mit állítasz én nem látom, :)))
Hál' Istennek...
droberto2019-11-22 13:17:23 // 12150
A negatívumokat felsorolása a márkák összeségére a normál modell / SUV összevetésre vonatkozott. Itt tudja mindenki, hogy az Alfa egész ügyesen, a lehető legkisebb kompromisszummal létre tudta hozni a Stelviót.
A Stelvio a SUV-ok királya, a valaha gyártott legkirályabb - SUV-ságát legjobban elkendőző - autó. De a Giulia értékeivel számomra nem veszi fel a versenyt.
Nem kizárt, hogy egyszer nekem is lesz egy ilyen, ha túlteszem magam a problémákon.
Ezért is esek minden héten néhány perc gondolkodóba. Egyenlőre viszont ott tartok, hogy én még egyenlőre nem tudom magaménak érezni. Hogy miért tartok itt, azt már írtam.

A listát kérlek ne vedd magadra. A te szempont rendszerednek biztos a Stelvio a legkiválóbb.
Az enyémnek valót meg elsorvasztották a toronyeszűek. ;(
A negatív alapvetésekek viszont szerintem elfogadhatjuk.

A 159-et meg szerintem most ne keverjük most ide . Értem, hogy olyanod volt, de ennyi erővel Giliát is vehettél volna. :)
Szóval Giuliát a Stelvióval.

Nem kötözködésből írom a következőket, pusztán engem is érdekel:

Giulia Árlista
Stelvio Árlista


Súly:

Benzin, 280HP, AT8, AWD:

Giulia -1.530 kg;
Stelvio -1.660 kg
Többlet: 130 kg (ez két normál személy)

A Giuliánál látszik, hogy az összkerékhajtás tömege: 101 kg

Gázolaj, 210HP, AT8, AWD:

Giulia -1.540 kg
Stelvio -1.659 kg
Többlet: 119 kg (ez két könnyebb személy)

Fogyasztás (vegyes katalógus/Spritmonitor):

Benzin, 280HP, AT8, AWD:

Giulia - 7,7 / 9,97 l/100 km
Stelvio - 7,95 / 9,91 l/100 km
Többlet: 0,25 / - 0,06 l/100 km

Gázolaj, 210HP, AT8, AWD:

Giulia - 5,3 / 6,98 l/100 km
Stelvio - 5,9 / 7,3 l/100 km
Többlet: 0,6 / - 0,32 l/100 km

Csak miattad. Ami számomra potizív egy SUV-nál:

- Nagyobb a helykínálat. Magasabb az ülés és kevesebb hely kell a lábnak a kényelemhez.
- Könnyeb ki-be szálni. Időseknek optimálisabb.
- Nagyobb a hasmagassága bírja a padkázást és az enyhébb terepeket.
- Picit nagyobb a csomagtartója.

A rossz út kevésbé fáj dolgot csak úgy tudom értelmezni, hogy hosszabb a rugóút és nem olyan feszes. De ez ugye direktség, mereveség élmény faktorból vesz vissza. Vagy úgy ha olyan rosz, hogy leérne a Giuliának az alja.
Giuntini2019-11-22 13:14:34 // 12149
Tökéletesen igazad van! Kell a SUV!! Ha a Tonale meghozza a pénzt, a legnagyobb üzlet. Az is igaz, hogy a Giulia sokkal de sokkal jobb autó mint a 3-as, a Stelvio meg bármelyik BMW SUV-nál jobb!!! Csak a probléma, hogy "Kincs ami nincs". És valóban kincs lenne egy SW, egy kupé elérhető áron és mindennapi használatra. A 4C nem az. És igenis kellene a nagy Alfa! Akár egy Ghibli átcimkézve. A 164-nek akkora sikere volt Olaszországban felső-vezető körókben.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 12:51:42 // 12148
így van, ha nem tetszik nem kell olyat venni kár erőltetni ...
ez kb olyan, mint a spenót és az análszex... gyerekkorban erőltetik, felnőtt korban utálat :DDD
tdemeter2019-11-22 12:39:23 // 12146
Amúgy teljesen igazad van, vegyen mindenki olyan autót amilyet ő akar. Nem olcsó autókról beszélünk, ha már kiadsz érte ennyi pénzt, akkor olyan legyen amilyet elképzeltél.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 12:34:33 // 12145
inkább így...
az egyik tipikus SUV a másik Alfa :DDDDDDDDDDDDDD
klikk
Halesz2019-11-22 12:31:25 // 12143
Vesz még valaki egyterűt amúgy? Szerintem nem nagyon.
Halesz2019-11-22 12:29:38 // 12142
"Az Alfa megígérte!"

Oh, hát sok mindent ígért, amit végül nem tartott be :) De attól még csinált sok izgalmat is.
RomeoOne2019-11-22 12:23:36 // 12141
RAV4 meg a CX-3 nem emiatt borul. Ami szar, az borul. A Mercedes A Klasse rohadtul nem magas, mégis borult.
A Stelvio QV-vel kevesebb, mint 7:52 alatt futottak NRing-en, pedig ott vannak nagy sebességű, durva kanyarok.

Csak emlékeztetőül, hogy ez mit jelent:

7:51.7 Alfa Romeo Stelvio Q (2018) Fabio Francia 2017
7:51.8 Lamborghini Gallardo LP 560-4 Horst von Saurma 2008
7:52 Aston Martin V12 Vantage S Horst von Saurma 2014
7:52 BMW M4 Horst von Saurma 2014
7:52 Mercedes-Benz SLR McLaren Klaus Ludwig 2004
7:52 Porsche Panamera Turbo S (970) Horst von Saurma
7:52:36 BMW M2 Competition (F22) Horst von Saurma 2018
7:54 Nissan GT-R 2008
7:54 Porsche 911 GT3 (996) Horst von Saurma 2003
7:54 Porsche 911 Turbo (997) Horst von Saurma 2007

De megértem a dolgot, én sem szeretem a SUV-ot. Csak azért látni kell, hogy ez a "SUV", ez nem az a "SUV".
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 12:20:37 // 12140
az a baj nem olvasol figyelmesen ennek a nagy hányada sérült volt :DDD
amiket beállítottam azok biza 30e :DDD
szakadár szarokat biztos lehet majd kapni occsó pénzért, 59-et is tudok akár 800 euróért is de az nem azt jelenti, hogy itthon 3 kilótól indulnak :DDDD
droberto2019-11-22 12:18:33 // 12139
De távol áljon tőlem, hogy lehúzzam az árakat. :)
Egyrész én egyenlőre nem tervezek venni, másrést így az enyém még kevesebbet fog érni, nem mint hogyha ez is bármennyire érinte.
Ha visszaemlékszel ez az 59-nél is pont ugyanígy volt. 2009-10-re, 3-4-5 évesen esett be 4-5M alá a használpiaci ára.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 12:16:56 // 12138
áhhh nem jó a SUV, nehéz, dölöngél, nem megy max az Alföldön szerintem óriási tévút :DDDDDDDDDD
Nem értem az embereket de tényleg...pár szám akkor:
- Magasan ülök állítólag (mérve a földtől az ülőlap magassága 7-8cm-rel magasabb, mint a TI 59)
- Batár nehéz ... Stelvio benyás 1660kg, 159 1.8TBi SW 1580kg
- Fogyasztás... konkrétan annyit eszik a Stelvio, mint az 59-em ...
- Nem praktikus az egyterűhöz képest, miért van olyanja az Alfának? Az SW-nél sokkal praktikusabb, könnyebb pakolni és tágasabb a csomi..
- Tudok vele "padkázni"
- Nem dölöngél a kanyarban
- Nem fáj neki a szar út
- Könnyebb ki, beszállás
- Kényelemesen elférni benne hátul is

hirtelen ennyi jutott eszembe ....
droberto2019-11-22 12:13:11 // 12137
6-7k EUR-val indul többről a benyás.
Viszont tegyük hozzá akkor azt is, hogy benyás 1,5 évvel később jött ki, így átlakgban újabbak, meg hogy a gázolajosból több mint 2x annyi van.

Benzin

Gázolaj

Ha fogadnom kell, jövőre ömleni fognak a 4-5 Millás dízelek hozzánk. :)
Liquid2019-11-22 12:03:08 // 12136
ha lesz, nekem kell kettő :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-22 12:03:04 // 12135
Végignéztem a H&R a Madness Autoworks, és az Eibach ültetett verziók képeit, győzködöm magam ezerrel, de sose lesz nekem az igazi. 3 centi ültetéssel még terepre is jó, marad vagy 17 úgy is alatta. Értem én, hogy mindenhogy ez a logikus döntés, és biztos sok érdekes helyre eljutnánk vele, belekötni sem tudok csak a szívem szakad bele, hogy álomautó helyett beülök valami praktikusba ami "de legalább Alfa". Ez ilyen :-) Úgyhogy továbbra is csak várok, marad minden úgy, ahogy van.

Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 12:02:12 // 12134
Giuliáról írtam :DDD
Dízelt nem nézek azoknak óriási az esése márkától függetlenül.....
droberto2019-11-22 12:00:48 // 12133
Giuliáról volt szó. Szedd ki a szűkítést a keresődből és meg fogsz lepődni. :)
Már most is 19-20k EUR a legalja.
Nyílván nem a 20-40k-et futott magasan felszerelt lesz ennyi, hanem 150-200k-et futott természetszerűen dízelek.
zgi5212019-11-22 11:59:39 // 12132
..és úgy látható, h dízel sem esik akkorát a mestreséges hiszti ellenére.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 11:57:35 // 12131
a sajátomra is rákerestem bár Misano nincs annyira ritka, feketében ugyan ezen paraméterekkel 11 milla fölött a használt ára...
zgi5212019-11-22 11:56:36 // 12130
csak részben volt igaza, ez az ő aspektusa.nekem is az első Alfám a Giulia. fel is kaptam a fejem a megjegyzésre, mert a fb-n is sokaknak első.
nekem a hideg-rideg bmw3 már eszembe sem jut, mintha igaz sem lett volna.
mikor eladtam "soha többet" feeling maradt meg.

a Giulia sokkal, de sokkal jobb auto (a 3-asnál). csak a sznobok állítják az ellenkezőjét.

egyébiránt főleg a bmw -kkel kapcsolatos SUV ellenszenv egyre jobban erősödik, már németországban is vannak ellenzői a SUV divatnak. hibrid tech. ide-vagy oda.

lefog ez csengeni, indokoltalan a batáros egyedül utazás.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 11:52:16 // 12129
pár hónap múlva nem tudom a 30e eurós használt Super, benyás, 200 lovas, sérülésmentes Giuliából hogyan lesz egy csomó 4-5 milla alatt ... bár semmi sem lehetetlen :DDDDDDDDD
droberto2019-11-22 11:48:02 // 12128
Meggyőződésem, hogy a Giuliából ha lenne kombi +20k db menne el. Ez több mint duplázás lehetne.
(A kutya fáját, hogy nem találok sehol semmi statisztikát modelleken belüli adatokra.)
Meggyőződésem, hogy Passatból, A4-ből, A6-ból vagy Mondeóból is jóval több a kombi részarány.
Szerintem a 4 ajtós forma csak az "E" és az "F" szegmensben az igazi. (Pl. 166) SZVSZ a "B", "C", "D" kategória túl kicsi hozzá.
droberto2019-11-22 11:28:30 // 12126
Persze, hogy látod. Elvégre ferde hátú. :)
Csak az övvonaltól lefele bűzlik.
Liquid2019-11-22 11:26:05 // 12125
Egyáltalán nem vagyok biztos abban, hogy húdesok sw-t el tudnának adni. Bár az tény hogy a közvetlen környezetemben lévők kb. egyike se venne sedant. SUV-ot, vagy kombit inkább.
tdemeter2019-11-22 11:25:17 // 12124
Szerintem nagyon jó ez a szín! Kevés autónak van ilyen....
droberto2019-11-22 11:25:16 // 12123
Ennyi a baj a SUV-al:

- Magas. Ezért magasan van a súlypontja. Rosszabbul és jóval lassabban kanyarodik. Nehezen tolerálja a gyors irányváltásokat, vészhelyzeteket. Elektronikai támogatás ide-vagy oda. Ékes példája ennek a RAV4 és a CX-3. Főleg azok a modellek sínylik meg az efféle fiaskót, aminek a futómű fejlesztés és hangolására, elektronikával megtámogatására keveset költenek. Mert igen, a plattform fejlesztés után ez az egyik legköltségesebb tétel.
Mivel az aktív járműdinamikai rendszerek már elég fejlettek, ezért mostanra már az amúgy a vezetési élményre igényesebb európában is el tudott terjedni a SUV.
- Nehéz. Mivel magas, több anyag van bennük. Vastagabbak a tetőoszlopok, hogy tudják teljesíten a törésteszteket, nagyobbak a lemezfelületek. Ez szintén ront a vezetési élményen és a kanyar viselkedésen.
- Nehéz. Sokkal rosszabb a fogyasztása és ez miatt az emissziója.
- Magas. :) Nagy a homlokfelülete. Nagyobb a légellenállása és nagyobb benne a menetzaj. Ez miatt szintén rosszabb a fogyasztása és az emissziója.
- Az egyterűknél kevésbé praktikusak.

Félő, hogy ezzel a SUV mániával a gyártók és mi fogyasztók is, csak lábon lőjük magukat. Ezekkel sokkal nehezebb a szigorú flottanormákat tartani.
És jöhetnek a jó kis szabályzók/politikusok által ránk erőltettet szürke, mosogépmotoros élménytelen hűtőszekrény formájú villanyautók-közlekedőedények. Amik még ezektől is jóval jobban szennyezik a környezetet.

Csak nehogy késő legyen a feleszmélés... :(

Ennyi.
Giuntini2019-11-22 11:24:23 // 12122
De én Alfát szeretnék! Ha valakinek volt 156 ,159 SW, és ilyet szeretne, annak ne mondják meg, hogy mostantól kezdve vegyél SUV-ot! Ez tisztán látszódik az olasz eladásokon. A Giulia sehol sincs a BMW, Audi eladásokhoz viszonyítva. A Stelvio szárnyal! Mennyit vesztettek volna a 8000 darabos első félévi Stelvio eladásokból? 1000 darabot? Akkor is vezetné az eladásokat! A Giulia sw eladásaival megháromszorozódna ez a szám, és egyből vezető helyre ugrana. Nem árulok el nagy titkot, de a kombi még mindig jobban megy sokkal mint a szedán. A4, BMW, az eladások nagy része még mindig kombi! Volvo? Az eladások jó része kombi!
Ugyanez vonatkozik a dízelre! A BMW még mindig kínál 6 hengerest. Az Alfa megígérte! Akinek nem tetszik a 4 hengeres kerregés? Menjen a BMW-hez... Na itt a probléma! Kellene kupé? Menj a BMW-hez. Így nem lehet megtartani a vevőket!
zgi5212019-11-22 11:24:12 // 12121
biztosan nem! az emisszios kota buntik miatt dragulnak az ujak ez nem csokkenti a hasznaltak arat sot.pedig volt aki mar prognosztizalta ezt..
Halesz2019-11-22 11:12:45 // 12120
Nézegessük ezt a képet. Én látom benne a kombit. Vissza tudnék rá néznI minden kiszállás után. :) Szerintem zseni a formája.

Max le kell ültetni egy kicsit, terepre úgysem mész vele :)

tdemeter2019-11-22 11:10:02 // 12119
A könyve szerint a teljes teljesítmény leadásához 98-as benzin kell, szóval valami mégis lehet szerintem, bár én sem éreztem....
tdemeter2019-11-22 11:08:59 // 12118
Dehát nem mondták meg neked. Csak mennek a trendek után
sas-1592019-11-22 11:08:42 // 12117
Én tankoltam a Veloce-ba már 100-ast, 95 premiumot, sima 95-öt.
Semmi különbséget nem éreztem. Mindig megy mint állat.
Átlagfogyim: 10,7 körül.
tdemeter2019-11-22 11:08:18 // 12116
Gyuri, csak 300-at ?:) Azért vigyázz, el ne siesd a döntést ;)
Giuntini2019-11-22 11:06:54 // 12115
Az hogy ne momdják meg nekem, hogy mi kell hogy tetsszen!
RomeoOne2019-11-22 11:06:19 // 12114
Meg kell nézni, hogy árulnak-e hozzá ültetőrugót.
droberto2019-11-22 10:58:27 // 12113
De jó is lenne. :)

Szóval csak annyi a bajom vele, hogy magasan van a súlypontja és dülöngél. A Stelvio érdekes módon inkább hosszirányban bólogat.
Ebben a videóban jól látszik és még beszélnek is róla.
Persze tudom, hogy az Alfán a Suvságot elég jól jól elkendőzték, de a Giuliához képest hátrányban van.
Egy kombival merőben más lenne a helyzet. :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-22 10:54:54 // 12112
Én nem látom a hasonlóságot sehogy a Stelvioval. :-)

Ha ma jelenne meg bármi ami így néz ki, valószínűleg kéne :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-22 10:50:06 // 12111
Ez látod merő tévedés :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-22 10:48:58 // 12110
SW mániás sem vagyok, de utalj ha tudsz, alig várom hogy meg legyek győzve :-) Kedden a Giulia és a Stelvio közt fel alá sétálgatva, beülve, tapogatva eltöltöttem egy órácskát az Olasz Autók Házában. Egyrészt, ha már én szidtam a helyi viszonyokat, így korrekt, ez a szalon egy pozitív meglepetés volt. Nyilvánvalóan látszott rajtunk, hogy nem veszünk aznap semmit, mégis kedvesen, udvariasan álltak hozzánk.
Azt az egy órát azzal töltöttem, hogy benyomásokat gyűjtöttem. A Stelvio tökéletesen alkalmas lenne családi autónak. Beülve kényelmes, tágas, van csomagtér, nem tudnék belekötni. De egyszerűen mindenem tiltakozik egy ekkora suv ellen. Pláne miután ott volt egymás mellett a két autó. A Giulia adta tökéletesen azt az érzést ami nekem kell. Lent ülök, jó magasságban látok ki, kényelmesen szállok ki, és kívülről egy gyönyörű, elegáns műalkotásra nézek vissza a parkolóban. Megvolt a 100% Alfa érzés.
A Stelvio pedig csak kényelmes és nagy, semmilyen más receptort nem mozgatott meg bennem. Teljesen idegenül éreztem magam az ülésében is, és nézegettem én minden szögből, de nagyon nem az én világom.
Ha ilyet veszek egyszer mégis, az életem legnagyobb autós kompromisszuma lesz csak azért, hogy Alfában ülhessek. Venni fogok egy autót ami nem tetszik és nem érzem magam otthon benne sehogy. Csak azért, hogy beleférjünk és Alfa legyen.
Erre még alszok vagy 300-at, nekem nagyon fontos valamiért, hogy az autómban amikor itt álldogál az ajtóm előtt, gyönyörködni is tudjak :-) Nyilván értelmetlen kitétel, mint ahogy az márkahűség is alapvetően értelmetlen dolog, mégis vagyunk páran akik szándékosan nehezítjük az életünket ilyesmivel :-)
tdemeter2019-11-22 10:48:20 // 12109
A SUV az új kombi. Ezt kell megérteni. Pakolni akarsz? Vegyél olyat.
Sosem fogom megérteni mi a baj vele...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.