Üdv itt Bazsi!!!:-):-)


zgi5212019-06-27 10:53:06 //
9932
külön, két oldalas A4 -es lap a dealer -től.
a szerződésben 2 év teljes körű gari van...
R33Z2019-06-26 18:10:30 //
9929
Akarmelyik orszagot valasztom ugyanezt adja. Itthoni pedig szigoruan 2 ev. Normal modelleknel +3 ev hajtaslanc (motor, valto, kardan, diffi).
https://www.alfaromeo.co.uk/services#WARRANTYANDSERVICING
Itt pl azt írják, hogy a 2 éven felül 1 éves dealer garit kap a kocsi.
Ez Anglia.
Szerintem a garancia totál eltérő országonként.
R33Z2019-06-26 17:10:20 //
9926
Jobb hijan UK, dehat a gyartoi garancia, az gyartoi garancia, nem? Letezik, hogy orszagon belul lebutitjak?
És milyen országot választottál?
ez stimmel ;)
ez alapján még a 2ben is benne vagyok!
két hét múlva megyek fel akkor fényképezik a kijelzőt aztán csere nálam is...
R33Z2019-06-26 15:42:22 //
9921
A +3 az elvileg "powertrain care". Vagy a korábbi évjáratoknál máshogy volt?
R33Z2019-06-26 15:41:30 //
9920
Regisztráltam mindkét autómat, az owners.mopar.eu-n. Ez a hiteles gyári garancia vagy ami a garanciafüzetben van? Nem egyezik a kettő.
Quadrifoglio
3 YEAR MANDATORY CAR PARK
Coverage SHU
Expired on
18
April 2022
2.0 turbo:
3 YEAR MANDATORY CAR PARK
Coverage SHU
Expired on
13
October 2020
Tyre Protection
Coverage BHT
Expired on
29
November 2019
Powertrain Care Brand
Coverage BHP
Expired on
13
October 2022
Tegnap voltam a 2.0-val 45k szervízen, sima olajcsere, illetve a hajszálrepedezett kijelzőt kicserélik garanciában, egyre csúnyább.
jah a nem rendeltetés szerű használat és társai...
ez az 5 éves 2+3év gar

Amúgy ez szerintem szánalmas megközelítés, ez a 2+3 év abszolút nem jó másra csak vitára. Mi az ami +3 év? Hol van leírva konkrétan? Ha valami nem jön be a julisban, hát az ez.
A gagyi offoson legalább teljes körű 5 év van, ott nincs miről vitázni ha baj van.
zgi5212019-06-26 14:33:57 //
9916
"GARANCIA KEZDETE: év hó nap
EZ A GARANCIA BIZONYÍTVÁNY A FENT JELZETT IDŐPONTTÓL ÉRVÉNYES
C10 - 2 plusz 3 év / 100 000"
zgi5212019-06-26 14:27:48 //
9915
ez érdekes megközelítés, bár segítőkész kétségtelen.. :)
egyrészt, 5 év garancia van az autókra MO-n, nézd meg a gari papírt.
másrészt ne add a kezükbe a megoldást, de ha kiderül, hogy a hibásan
rögzített kábelköteg okozza a hibát, az bőven kimeríti a garanciát.
egyébként nem értem egy ledes lámpatest hiba miért nem garis?
lámpát cserélték vkinek gariban.. a face-n írta.
állítólag volt emiatt visszahívás is.
amit egyébként veled a szervíznél nem feltétlen közölnek, éves revíziókor, ha nem kérdezel rá a részletekre.
kérdezz nagyforgalmú pesti szervízt..
az adaptív tempomathoz ugyanúgy a radart meg a kamerát használja a kocsi, ahogy az ütközésvédelemhez is. szóval ha egyiket letiltotta a lámpa miatt, a másikat is le fogja, ebben nincs semmi különös.
Tudom hülyeségnek tűnik, de nekem az offos xtrailben lévő ütközésvédelem többször jelzett már ilyen hibát mert iszonyú bogaras volt a kocsi orra. Le kellett mosni és jó lett.
A giulia kézikönyvében is írják ugyanezt mint várható jelenség, ha koszos az autó.
Sziasztok,
Kezdi ledobni az agyam a szíjjat... megírom, hátha jobb lesz és tudtok segíteni is.
Tegnap indítás után jöttek a hiba kódók:


majd megnéztem a lápmákat, ball hátsó, belső LED nem világít.
Azt az infót kaptam, a jelenségről:
A csomagtérfedél bal oldali karja mögött fut egy kábelköteg amit a rossz rögzítés miatt a kart működtető rugó kikezdett.
A hiba amit okoz a lámpa nem világít. Az ütközésre figyelmeztető rendszer csak azért nem működik mert letiltódik a féklámpa hibája miatt.
Ma márkaszervíz hívogatás kereséglés...
Legközelebbi, Szombathelyi Bonus kft:
"Ahogy a képeken látom,az első adaptív tempomat hibáját is jelzi az autó.Ennek a diagnosztikája is szükséges illetve javítás utáni kalibrációja.Sajnos mi ennek a rendszernek a kalibrációjához szükséges berendezéssel nem rendelkezünk.Ezt legközelebb Győrben,az Autófórum Riegler Kft-nél tudja időpont egyeztetés után megnézetni.A rendszám alapján az autó elmúlt 3 éves,így maximum csak kiterjesztett garancia vonatkozik rá.Viszont ebbe nem tartozik bele a külső lámpák esetleges javítása/cseréje.Erről pont tegnap kaptunk tájékoztatás."
Felkeresek még pár márkaszervízt... azt meglátjuk....
De ugy vagyok vele, hogy mindejárt lebontom magam a burkolatot és megnézem a kábelköteget...csak a garancia...
Szerintetek?
dehogynem :DDD meg ahogy látom még talán a start gombot is le kell bombázni hozzá a kábel miatt ... majd vasárnap kiderül, lövök fotókat...
"a gombsort meg fogja még két csavar alulról amit takar a kormány hátsó takarója"
na, hát ezt nem mondtad eddig :D
jah csak akkor raktuk vissza mi is amikor már minden a helyén volt de így sem tetszett neki valami de a tárolóba nem rakta be a hibakódokat csak kiírta nem működik az ESC, kormány, világítás, ablaktörlő, DNA, ABS stb, stb...
Akksi sarut vissza se tettük a 159-re, amíg nem volt fent a kormány meg bent a légzsák, mert akkor bedobta volna a millió hibát. Vagy lehet csak gyújtást nem adtunk rá emiatt, már nem teljesen emlékszem. Sztem akksit se.
Nem biztos. 159-nél is macerás volt. A légzsák kiszedéséhez 90 fokkal el kellett fordítani a kormányt, úgy lehetett a két műanyagfülhöz hozzáférni hátulról bedugott csavarhúzóval és kipattintani. Nem volt egyszerű elsőre. A többi művelethez meg már tényleg le kellett szedni a kormányt. Ezen három csavar van, nem biztos, hogy van olyan pozíciója a kormánynak, ahol mindhárom hozzáférhető jól.
ez csak az első takarót fogja le, a gombsort meg fogja még két csavar alulról amit takar a kormány hátsó takarója, a komplett kormányt az oszlophoz egy 24-es csavar fogja oda de 3 csavar rögzíti a hátsó burkolatot amit nem tudsz levenni, ha az egész kormányt nem szeded le.... mit nem értesz ezen? :DDD
ezzel a lépéssel oldod ki a csavarokat, amik a gombokat tartják. ezt szerintem hátulról is meg lehet tenni, a kerék leszedése nélkül
igen, leszedi, és ott sem értem, hogy - a kényelmesebb szerelésen kívül - miért teszi.
de érthetően olvastad a kormány 3 részből áll + a légzsák, a takaró lemezből elől, a középső rész ami a gombsorokat tartalmazza és a hátsó fedő rész ...majd vasárnap lövök képeket akkor lesz szétbombázva... jah akkusaru levét után minden hibát bedob a comp ami csak létezik egy rövid kör, újraindítás és mindent kitöröl ....
Lehet nem olvastam elég értően, csak átfutottam, de ez a leírás is leszedeti a kormányt.
Olvas el még egyszer és rájössz
eszerint nem vágom, miért kell magát a volán leszedni. Oké, van hátul 3 csavar, de azt ki tudom tekerni.
Sajnos nem a gombsor 3 csavar fogja...
? szerintem hátul van csavar lyuk a kapcsolók mögött, amihez fent hagyott kormánnyal is hozzáférsz egy tömzsi csavarhúzóval.
Kötekedő haverjaim erre mondanák nekem: Na nézd meg, megint felnyitott motorháztetővel állnak az Alfák, ezek már megint elromlottak :D
Bilux2019-06-23 19:59:58 //
9895
csak egy kapcsoló kérdése itt is?
Nincs rajta adaptív tempomat :)))
Ákos912019-06-23 19:52:36 //
9893
😪 Majd legközelebb
Bilux2019-06-23 19:37:56 //
9892
köszönöm.
Mi a baj a kapcsolóval?
Chabbi2019-06-23 19:15:43 //
9891
Éppenhogy csak lemaradtatok Zoli fehér QV-janak érkezéséről. Pedig jól mutattatok volna mellette is 😊

no nekiláttunk lebombázni a kormányt de elakadtunk mivel kell csőkulcs a kormánycsavar leszedéséhez hogy egy imbusszal ellen lehessen tartani... a kapcsoló cseréhez mindent szét kell szedni a kormányon amit csak hátulról lehet megbontani... folyt köv a jövő 7en vasárnap
Dexron 6os olaj vagy ag55, ag60 igen a teknő egyben a szűrő is 8l megy bele
Ákos912019-06-23 16:55:52 //
9887
Csabival ma Veresegyházán :)

Bilux2019-06-21 05:21:38 //
9886
Köszönöm. Költsége egy ilyen cserének? Mennyi liter megy bele milyen olajból? Ha jól láttam műanyag olajteknője van amiben benne van a szűrő?
Sok várossal 40-60e...én 40e nél ledobatom
Bilux2019-06-20 22:24:15 //
9884
ZF 8 mikor kell cserélni az olajat? Vagy ebben is örökéletmegegy a gyártói ajánlás?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.