Szabolcs 1592019-01-17 14:55:02 // 8194
A Stelvio meg a legjobb Suv!
Szabolcs 1592019-01-17 14:52:55 // 8193
Én meg azért irtam ha nem ért hozzá minek nyúl hozzá, miért nem kérdez, ha már ennyire nagy tesztelő úriember, hibákat kell keresni mert nem meri nyíltan felválalni senki hogy a giulia a legjobb sedan a piacon
zgi5212019-01-17 14:48:10 // 8192
logikusan gondolkodni :P
RomeoOne2019-01-17 14:46:40 // 8191
Elhiszem neked is, de én arra voltam kíváncsi, hogy mit kell hozzá csinálni, azt meg pettinke írta le végül :D
zgi5212019-01-17 14:43:40 // 8190
a B oszlop is zavarja szegényt :(
zgi5212019-01-17 14:40:55 // 8189
én is ezt írtam csak nekem nem hiszed el :o
Szabolcs 1592019-01-17 14:28:11 // 8188
Nekem a stelvio ugyan ilyen mint a video ban a giulia a giuliám más most akkor, most viszem majd tavasszal a stelvio frissítés re
RomeoOne2019-01-17 14:25:58 // 8187
A lentebb leírtak szerint nem így van. Pettinke szerint, ha kicsit pöccinted vissza a másik irányba, akkor abbahagyja.
"Aki nem ért hozzá minek nyúl hozzá" ? :DD
"Aki nem ért hozzá minek nyúl hozzá" ? :DD
Szabolcs 1592019-01-17 14:23:54 // 8186
Frissíteni kell azt a giulia qv
Szabolcs 1592019-01-17 14:22:13 // 8185
Én miattam lehet 30 millió követője ha a kormány nem mozdul nem fog vissza álni
RomeoOne2019-01-17 14:15:21 // 8184
Azért annak a bohócnak van 2,5M feliratkozója youtube-on, és lehet több eladást hozott össze az Alfának, mint a márka saját gyenge marketing stratégiája ;)
Szabolcs 1592019-01-17 14:08:11 // 8183
Videoba szereplő emberke a bohóc,
Szabolcs 1592019-01-17 14:06:58 // 8182
Aki nem ért hozzá minek nyúl hozzá :)))))))Bohóc
pettinke2019-01-17 13:59:16 // 8181
azt nem tudom, a videón az ember micsinál, de ha az ellentétes irányba épphogy megpöccinted, akkor leáll az index. legalábbis nekem :-)
zgi5212019-01-17 13:49:14 // 8180
gondoltam, hogy az emisszió csökkentés az oka.. (ezt is be lehet írni, mint a start-stop -t)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-17 13:39:37 // 8179
egyébként a D sem egy nagy durr...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-17 13:28:42 // 8178
milyen lehet az A? még életemben nem próbáltam ki :DDD
RomeoOne2019-01-17 13:26:00 // 8177
Nem mindegy amúgy? Egy ujjpöccintéssel átállítod az egészet. Inkább lenne az A az alap a kocsiba és minden indítás után átpöccinteném, mint hogy részecskeszűrőt tegyenek bele :(
Stef2019-01-17 13:24:31 // 8176
Igen, egyelőre minden induláskor N az alap. De ha valahol szigorítani akarnak még a károsanyag kibocsátáson, csak egy szoftverfrissítés, és máris "A" az alap... Szerencsére itt még nem tartunk! :)
RomeoOne2019-01-17 13:22:01 // 8174
De akkor hogy kapcsolod ki kézzel? Videón nem tudta sehogy
zgi5212019-01-17 13:21:18 // 8173
mondom még1x , nálam müxik. bekapcs -kikapcs kormánymozdulattal, anélkül.
sőt a sw frissítés óta a komfort index is 3x villan nem 5x :)
sőt a sw frissítés óta a komfort index is 3x villan nem 5x :)
zgi5212019-01-17 13:19:18 // 8172
örülök, hogy akkor miénk nem monostabil még :)
RomeoOne2019-01-17 13:18:17 // 8171
Hogyne lenne az. Vissza tudom lökni a kart, ha meggondolom magam és mégsem akarom indexelni. Vagy nem fordult akkorát a kormány, hogy visszaálljon, mondjuk egy nyújtott íven vett körforgalomból kihajtásnál. Vagy sávot akarok váltani, kiteszem az irányjelzőt, aztán rájövök, hogy mégsem akarok és vissza akarom venni. Mindenképp a kormányt kell forgatni, ha le akarom állítani az indexet? Na ez tényleg egy olaszos feature :DDD
zgi5212019-01-17 13:17:48 // 8170
én is. tényleg nem értem a kérdést.
lehet azon a qv.n meghibásodott vmi..
lehet azon a qv.n meghibásodott vmi..
pettinke2019-01-17 13:16:54 // 8169
a MiTo meg a Giulietta így működik kezdetek óta.
tdemeter2019-01-17 13:16:24 // 8168
De kézzel ki tudod kapcsolni
zgi5212019-01-17 13:14:52 // 8167
ez miért probléma? normál használatban, ha lenyomod a kanyar után abbahagyja.
a tied sem áll vissza, ha nem mozog a kormány!
a tied sem áll vissza, ha nem mozog a kormány!
zgi5212019-01-17 13:12:35 // 8166
akkor mi történik, N lesz az alap? fura
tdemeter2019-01-17 13:12:16 // 8165
Ha egy ilyet veszek, akkor azzal 800.000 ft-ot spóroltam? Ezt vajon be lehet tenni simán a 8.8-as kijelzővel rendelkező vasba?
tdemeter2019-01-17 13:09:54 // 8164
Nekem is nagyon furcsa volt...
tdemeter2019-01-17 13:08:41 // 8163
RomeoOne2019-01-17 13:08:09 // 8162
Akkor erre a problémára mi a megoldás?
Stef2019-01-17 13:04:31 // 8161
Sajnos nem jegyzi meg! Euro6 rulez! :)
zgi5212019-01-17 12:55:51 // 8160
biztosan megjegyzi, ez olyan lett, mint az index. nem marad pozicióban, először furcsa volt, de most már jobban tetszik, hogy nem kóvályog a kar le-fel. :)
Piritu - 1.000.0002019-01-17 12:27:03 // 8159
Ja már válaszoltál másnak.
A Giulietta DNA kapcsolója is visszaugrik N-be.
A Giulietta DNA kapcsolója is visszaugrik N-be.
Piritu - 1.000.0002019-01-17 12:25:19 // 8158
"Monostabil DNA módválasztó" ez mit jelent?
tdemeter2019-01-17 12:23:28 // 8157
Én már ilyenben tesztvezettem. De gondolom megjegyzi, hogy milyen állásban hagytad leállítás után is, vagy nem?
RomeoOne2019-01-17 12:09:59 // 8156
Gondoltam, hogy valami ilyesmit takar. Ezzel együtt lehet élni. Az N lesz az alapállás és attól lehet A meg D felé elcsavargatni?
esvé2019-01-17 11:55:47 // 8155
a DNA kapcsolónak eddig fix poziciói voltak, D-N-A, a kapcsolón is láttad melyik funkció van aktiválva (bár sztem senki nem nézte). Az újabb autókban a kapcsolónak egy fix állása van, onnan elforgatva mindig visszatér ebbe az állásba, mint a QV-ben a Race mód választásakor visszaugrik D-be.
RomeoOne2019-01-17 11:44:07 // 8154
"Monostabil DNA módválasztó"
Ez mit is jelent?
Ez mit is jelent?
zgi5212019-01-17 11:11:36 // 8153
nem látok releváns fogyasztásbeli különbséget D és N használata között.
ha sportosan megyek, ha nem 6 és 6,4 közötti az érték. Az A-t nem használom.
nyilván a városi tötyörgés nem a kedvence, de kiszabadulva gyorsan helyrekerül a fogyi is.
mondjuk én 80% -ban pályán megyek ott "mindegy" lehet 8-ban a D vagy N kérdése.
dugóban meg nem látom értelmét D -ben huzamos ideig.
ha sportosan megyek, ha nem 6 és 6,4 közötti az érték. Az A-t nem használom.
nyilván a városi tötyörgés nem a kedvence, de kiszabadulva gyorsan helyrekerül a fogyi is.
mondjuk én 80% -ban pályán megyek ott "mindegy" lehet 8-ban a D vagy N kérdése.
dugóban meg nem látom értelmét D -ben huzamos ideig.
Stef2019-01-17 10:46:32 // 8152
Tudtommal 2 alapvető különbség van:
- E6D benzinmotor részecskeszűrővel
- Monostabil DNA módválasztó
- E6D benzinmotor részecskeszűrővel
- Monostabil DNA módválasztó
Sporter2019-01-17 09:44:53 // 8151
Van arra valahol infó, hogy a 2019-es gyártású Giulia-k eltérnek-e bármiben a 2018-ban gyártottakhoz képest (felhasznált anyagok utastérben, upgrade, stb.)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-16 22:29:33 // 8150
nálam is drágább lett volna a delej, mint a benya igaz csak fél millával ezért ki is esett a képből ...
Jani72122019-01-16 22:11:36 // 8149
kb 80% D itt jók az utak, ezért élvezhetően lehet menni a faluk közt, bőven 100 fölött
droberto2019-01-16 21:46:05 // 8148
Azért az nem is sok márkára igaz és nem is megszokott, hogy újként drágább a benyás mint a dízel. Turbó, AT ide vagy oda. :)
zgi5212019-01-16 21:15:29 // 8147
Hol hasznalod altalaban D vagy N?
Szabolcs 1592019-01-16 20:02:34 // 8146
Ahogy én is vettem a giuliat, itt azért más mint otthon
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-16 19:28:58 // 8145
Ez sem kizárt :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.