Ez k@rva jó. :)
Ez én csak a fejemben futtattam le, de ez nagyon tetszik!
Nem az a Vicc, hogy ezt hagyjuk és eltűrjük, hanem az, hogy a valódi szennyezőkkel nem foglalkoznak egyáltalán. Sz@rnak rá. Csak tejeljenek vissza az ipari üzemek tulajdonosai és a sató se nagyon foglalkozzon a témával.
Úgy látszik ez tényleg politika...
:(((
droberto2019-11-24 22:27:57 // 12358
Kazes☻2019-11-24 21:34:12 // 12357
No, az biztos, hogy a minőségi ugrás meglátszott rajta... szerencsére. Kellett is.
Arra én is. :)
Arra én is. :)
Giuntini2019-11-24 21:27:51 // 12356
Na Marchione sok minden hülyeséget mondott!!
Az 59 bűnbaknak lett kikiáltva! A gazdasági válság is szinte az 59 miatt volt:( Pedig megjelenésekor még nagyobbak voltak a remények mint a Giuliánál. Elsősorban a minőségi ugrás miatt. Az első két évben volt is siker, csak aztán jött a válság. És elmaradtak a nagy röptű tervek, elsősorban a 400 lovas GTA!
Ami most nagyon pozitív hír, lesz 280 lovas Veloce sima hátsókerék hajtással. Ez nagyon jó, kevesebb a hajtási veszteség. Na egy ilyenre szó nélkül beneveznék!!
Az 59 bűnbaknak lett kikiáltva! A gazdasági válság is szinte az 59 miatt volt:( Pedig megjelenésekor még nagyobbak voltak a remények mint a Giuliánál. Elsősorban a minőségi ugrás miatt. Az első két évben volt is siker, csak aztán jött a válság. És elmaradtak a nagy röptű tervek, elsősorban a 400 lovas GTA!
Ami most nagyon pozitív hír, lesz 280 lovas Veloce sima hátsókerék hajtással. Ez nagyon jó, kevesebb a hajtási veszteség. Na egy ilyenre szó nélkül beneveznék!!
Kazes☻2019-11-24 21:15:52 // 12355
Nekem speciel annyira nem jön be... szép autó, szép... de még sem... Marchionne szerint is tévedés volt...
Szerintem meg a Giulietta Nuova volt egy hatalmas dobás...! ;)
Szerintem meg a Giulietta Nuova volt egy hatalmas dobás...! ;)
Giuntini2019-11-24 21:15:43 // 12354
Na ezzel szívesen élnék is!!
tdemeter2019-11-24 21:05:11 // 12353
Egy percig sem szeretnék vitatkozni veled, mert amit írtál abban sokmindenben igazad van, de én nem összehasonlítottam a kettőt, csak arra próbáltam rávilágítani, hogy míg alapvetően kis bűnöket nem bocsáltunk meg a juliskának, addig sokkal nagyobbakat is elnézünk a 159-nek. És tesszük mindezt azért, mert már azokhoz hozzászoktunk.
Aki szerint ez nem így van, az biztos vagyok benne, hogy elfelejtette már ezeket a kompromisszumokat. A kinézet iszonyú jó, ezt nem vitatja senki, de a téma a használhatóságról szólt, abban pedig a 159 is ludas rendesen.
Az enyémet bármikor kipróbálhatod ha van kedved. Ha van időd gyere el egyszer!
Aki szerint ez nem így van, az biztos vagyok benne, hogy elfelejtette már ezeket a kompromisszumokat. A kinézet iszonyú jó, ezt nem vitatja senki, de a téma a használhatóságról szólt, abban pedig a 159 is ludas rendesen.
Az enyémet bármikor kipróbálhatod ha van kedved. Ha van időd gyere el egyszer!
Giuntini2019-11-24 20:58:38 // 12352
Azért bocs, de ehhez van hozzászólásom. Sohasem azt néztük hogy hány ital palack fér el egy Alfában. Nem amcsi módra veszünk autót.
A kardánalagút az 59-ben is majdnem ekkora, hiszen a Q4 hajtás miatt kellett.
Én azt aláírom Neked hogy a Giulia sokkal fejlettebb autó mint a 159. Minden ízében ez érződik. De az a probléma az összehasonlítással hogy majdnem egy full felszerelt Giuliát hasonlítasz össze egy alap 8V 120 lovas dízellel. A másik dolog, ha megnézed az 59 bőrüléseit például, a full Frau bőr jobb és finomabb minőségű a Giulia belterével összehasonlítva. Ezt zárójelben jegyzem meg.
Én a megjelenés után a Kelet-Pesttől kaptam lehetőséget a Giulia kipróbálására, mivel az egyik értékesítőt jól ismertem. 180 lovas dízel volt, de kézi váltós. Bent a szalonban ott volt az automata sokkal jobb felszereltségű, csak az nem tesztautó volt. Amit én kipróbáltam egy fehér, bőrbelsős volt, semmi több.
Sokszor leírtam már, futóműben, kormányzásban sokkal fejlettebb mint a 159. Kipróbáltam a hátsó lábteret is, az én méretemre beállított első ülésnél. Nagyobb mint az 59-ben.
De! Egész más lenne a véleményem ha egy automatát próbálhattam volna ki. Azt is leírtam, a 4 hengeres motor működése, hangja nem összehasonlítható az 5 hengeressel. Én csak a bázis dolgokat tudtam összehasonlítani, a valódi összehasonlítási alap hasonló motorizáltságú, és váltóval rendelkező autóval lehetett volna. Biztos vagyok benne, hogy a 8 sebességes automata váltóval sokkal jobban megfogott volna.
A te B-Teched 200 lovas benzin motorral, azzal a felszereltséggel nem összehasonlítható egy 120 lovas alap dízellel. Benzines fronton egyébként sem lehet egy lapon említeni az 59-et a Giuliával!
Csak ha ránézel az 59 frontrészére, de az egész sziluetjére, el kell ismerni, hogy az autóipar legnagyobb dobása volt ebben a kategóriában.
A kardánalagút az 59-ben is majdnem ekkora, hiszen a Q4 hajtás miatt kellett.
Én azt aláírom Neked hogy a Giulia sokkal fejlettebb autó mint a 159. Minden ízében ez érződik. De az a probléma az összehasonlítással hogy majdnem egy full felszerelt Giuliát hasonlítasz össze egy alap 8V 120 lovas dízellel. A másik dolog, ha megnézed az 59 bőrüléseit például, a full Frau bőr jobb és finomabb minőségű a Giulia belterével összehasonlítva. Ezt zárójelben jegyzem meg.
Én a megjelenés után a Kelet-Pesttől kaptam lehetőséget a Giulia kipróbálására, mivel az egyik értékesítőt jól ismertem. 180 lovas dízel volt, de kézi váltós. Bent a szalonban ott volt az automata sokkal jobb felszereltségű, csak az nem tesztautó volt. Amit én kipróbáltam egy fehér, bőrbelsős volt, semmi több.
Sokszor leírtam már, futóműben, kormányzásban sokkal fejlettebb mint a 159. Kipróbáltam a hátsó lábteret is, az én méretemre beállított első ülésnél. Nagyobb mint az 59-ben.
De! Egész más lenne a véleményem ha egy automatát próbálhattam volna ki. Azt is leírtam, a 4 hengeres motor működése, hangja nem összehasonlítható az 5 hengeressel. Én csak a bázis dolgokat tudtam összehasonlítani, a valódi összehasonlítási alap hasonló motorizáltságú, és váltóval rendelkező autóval lehetett volna. Biztos vagyok benne, hogy a 8 sebességes automata váltóval sokkal jobban megfogott volna.
A te B-Teched 200 lovas benzin motorral, azzal a felszereltséggel nem összehasonlítható egy 120 lovas alap dízellel. Benzines fronton egyébként sem lehet egy lapon említeni az 59-et a Giuliával!
Csak ha ránézel az 59 frontrészére, de az egész sziluetjére, el kell ismerni, hogy az autóipar legnagyobb dobása volt ebben a kategóriában.
Piritu - 1.000.0002019-11-24 20:57:22 // 12351
Az idei "Super kedvezmény"-nek megfelelő tartalék tuti volt benne, mert különben ezek is veszteségesek lettek volna.
Piritu - 1.000.0002019-11-24 20:55:34 // 12350
Nem véletlenül vettem az idén autót, ráadásul olyat ami a szalonban volt. Már az akkor rendeltek is az árfolyam miatt jó pár százassal többe lettek volna.
tdemeter2019-11-24 20:55:07 // 12349
Tedd azt, csak majd írd meg ha sikerült végre ! :) :) :)
RomeoOne2019-11-24 20:54:27 // 12348
Tudják ezt már régóta, nem most csapnak a homlokukra, hogy "aztakurva". Szerinted mekkora "tartalék" van az új Alfák árában, ha, annak ellenére, hogy drága extrákat alapárasítottak és még bele is pakoltak egy csomó újdonságot, mégis csak 200 USD körüli összeggel nőnek az alapárak? Nem lesznek hirtelen jövőre 1 millióval drágábbak a Giuliák. Emiatt egyelőre nem.
RomeoOne2019-11-24 20:51:09 // 12346
Na, Gyuri, úgy látom, hogy nem is Robit meg Shadint viseli meg a legjobban, hogy nincs rendes modell paletta, hanem Téged. Dobj be egy whisky-t vagy egy pálinkát, ennyi idegeskedést nem ér meg :)
zgi5212019-11-24 20:50:14 // 12345
az a szorzo atjott hogy mennyivel lesznek jovore dragabbak az autok? 99€ /gramm a bunti a norma felett. ezt a vevo fogja kifizetni egy tollvonassal atharitjak. :(
Piritu - 1.000.0002019-11-24 20:49:24 // 12344
RomeoOne2019-11-24 20:45:20 // 12343
Ez mondjuk már nem újdonság, de szépen összefoglalta. Ezt a Teslás bérkvóta dolgot is tudjuk legalább egy fél éve. Meg hát az E6D is erről szólt, ami már 2018 második fele óta van.
Ezért nem akarnak olyan modelleket a piacra dobni, amik az EU piacon mennének csak, mert ez a piac egy pain-in-the-ass minden autógyártónak.
Ezért nem akarnak olyan modelleket a piacra dobni, amik az EU piacon mennének csak, mert ez a piac egy pain-in-the-ass minden autógyártónak.
RomeoOne2019-11-24 20:41:08 // 12342
Én efogadom azt, akinek jobban tetszik a berlina, de jó lenne ha nem azt mondanák, nekem nem tetszik, és ezért nincs szükség rá.
Szerintem ilyet senki nem mondott, Emil :)
Kifejtettük, hogy ki mit hogy lát, de igazából ez mindenkinek a magánügye, én ugyan meg nem mondom senkinek, hogy ki mit vegyen. Ha visszaolvasol, láthatod, hogy én többször leírtam, hogy kéne a rendes modellpaletta meg az SW is, hogy akinek az kell, azt tudja venni
Szerintem ilyet senki nem mondott, Emil :)
Kifejtettük, hogy ki mit hogy lát, de igazából ez mindenkinek a magánügye, én ugyan meg nem mondom senkinek, hogy ki mit vegyen. Ha visszaolvasol, láthatod, hogy én többször leírtam, hogy kéne a rendes modellpaletta meg az SW is, hogy akinek az kell, azt tudja venni
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-24 20:40:26 // 12341
Szerencsére összejött a beleképzelő, belemagyarázó trió, Liquid is megjött, szevasztok, szórakoztassátok egymást XD Semmi mást nem írtam le, csak személyes tapasztalatot. Hogy ebbe mit képzeltek bele... ugyan.. Akkor veszek Giulia-t amikor akarok. Értsétek ahogy akarjátok XD
Kazes☻2019-11-24 20:38:24 // 12340
Azt szvsz senki...
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-24 20:32:37 // 12339
Peace van, csak rövidre zártam. Utálom ha hátbatámadnak.
Liquid2019-11-24 20:22:27 // 12338
ezt most lájkolnám, ha lehetne :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-24 20:18:41 // 12337
Stelvioban utaztunk már öten felnőttek mondjuk az is inkább 4 személyes de akkor kényelmes... szerintem 3 gyerekkel is el lehet férni bár nekünk kettő van még a kutya... nyaralásnál bőven elég a csomagtartó...
tdemeter2019-11-24 20:17:46 // 12336
LOL:)
Szerintem csak leírta azt, ami általánosságban lejön a fórumból vagy a hozzászólásaidból és egyáltalán nem akart megsérteni senkit sem. Tényleg mindig megvan az oka, hogy mi a baj és igazából egy vergődésnek tűnik az egész. A kardánalagút tényleg új elem, én is felkaptam a fejem rá egy pillanatban :)
Szerintem nem kell mindenkinek ilyen autót venni, kár erőlködni, vagy rábeszélni bárkit is. Én is azt látom, amit írt itt valaki, hogy aki a kifogásokat keresi, az nem is akar ilyet igazából.
Azt sem értem, hogy a 159 miért jobb ennél még sw-ben is? Tele van iszonyat sok kompromisszummal, sohasem volt családi autó, akkor sem ha sw. mégis az az ideál. Egy nyomorult vizespalack sem fér el sehol benne, de ezt ugye elfelejtjük, mert hát olyanunk már van/volt és alkalmazkodtunk.
Lehet, hogy érdemes lenne kigyűjteni, hogy mi a baj a 159/sw-vel, aztán gyorsan kiderülne, hogy az sem alkalmas családi autónak.
Peace...
Szerintem csak leírta azt, ami általánosságban lejön a fórumból vagy a hozzászólásaidból és egyáltalán nem akart megsérteni senkit sem. Tényleg mindig megvan az oka, hogy mi a baj és igazából egy vergődésnek tűnik az egész. A kardánalagút tényleg új elem, én is felkaptam a fejem rá egy pillanatban :)
Szerintem nem kell mindenkinek ilyen autót venni, kár erőlködni, vagy rábeszélni bárkit is. Én is azt látom, amit írt itt valaki, hogy aki a kifogásokat keresi, az nem is akar ilyet igazából.
Azt sem értem, hogy a 159 miért jobb ennél még sw-ben is? Tele van iszonyat sok kompromisszummal, sohasem volt családi autó, akkor sem ha sw. mégis az az ideál. Egy nyomorult vizespalack sem fér el sehol benne, de ezt ugye elfelejtjük, mert hát olyanunk már van/volt és alkalmazkodtunk.
Lehet, hogy érdemes lenne kigyűjteni, hogy mi a baj a 159/sw-vel, aztán gyorsan kiderülne, hogy az sem alkalmas családi autónak.
Peace...
Kazes☻2019-11-24 20:14:29 // 12335
Kicsit lemaradtál az előzményekről... ha érdekel, olvass vissza... jócskán. :)
Kazes☻2019-11-24 20:11:24 // 12334
Én mostanában ültem... nem nagy szám, sót... amúgy meg kb. mint egy 156 SW a puttony, vagy még akkora sem. Nem tetszett.
zgi5212019-11-24 20:06:30 // 12333
nem gondolod komolyan, hogy erre a stílusra reagálok érdemben. bocsáss meg.
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-24 20:03:50 // 12332
Akkor célod nekem, tegyél fel kérdést, de ne ilyen idióta hátulról támadós módon közöld a nem helytálló véleményed, ha megkérhetlek. Mi alapon akarod te megmondani, hogy én mit gondolok. Gyere, mondd a szemembe. Fórumhuszár...
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-24 20:02:07 // 12331
A csomagtérben lehet kompromisszumot kötni, most is azt tesszük. Egy nagy szívás ekkora sedanba pakolni a sok cuccot azon a kis idétlen lyukon betetrisezni (a hülye bose mélynyomó alatt)XD) , de évente 4-5 alkalommal kibírjuk. Nem véletlenül töltöttem most is időt, hogy megnézzem a Giulia-t. Egyelőre ez így már sok a kompromisszumból, nagyon magas középen a kardánalagút, nem lehet odaülni rendesen. Nyilván amúgy sem kényelmes ott középen, de a 159-ben simán, mászás nélkül oda lehet ülni, a gyerek a lábát felteszi a púpra és állítása szerint nem túl jó, de kibírható. A Giulia háttámlája is furán meredek ott, próbálj egyszer beülni oda. Rémes XD
A Stelvioban viszont kb pont olyan hátul ülni, mint a 159-ben, csak távolabb van pár centivel az első ülés háta. Ez most még pont mindegy, 5-6 év múlva már jól fog jönni az utasoknak, annyit nőnek.
A Stelvioban viszont kb pont olyan hátul ülni, mint a 159-ben, csak távolabb van pár centivel az első ülés háta. Ez most még pont mindegy, 5-6 év múlva már jól fog jönni az utasoknak, annyit nőnek.
zgi5212019-11-24 19:59:48 // 12330
az elmúlt egy évben volt x fajta indok, hogy miért nem. most éppen a gardánbox a ludas -hátul. :-) azóta páran megvettték már, ha komromisszumot is kell kötni szegény Giulia miatt. :-) jövőre sem lesz olcsóbb, az emissziós szigorítás miatt kérdés egyáltalán meddig lesz szimpla belsőégésű motor Alfáéknál.
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-24 19:52:17 // 12329
Gyönyörű általános megállapítás, de hogy is jön ez ide? :-)
Giuntini2019-11-24 19:43:48 // 12328
Ebben igazad van! Nem tudnék átülni egy 3-as BMW-be csak azért, mert abban van kombi.Csak itt átcsábításról volt szó....
zgi5212019-11-24 19:34:24 // 12327
sztem, aki a kifogásokat keresi, valójában nem is akarja, kvázi sosem veszi majd meg. ezt a típust nem.
Kazes☻2019-11-24 19:29:04 // 12326
Teljesen egyetértünk. :)
Kazes☻2019-11-24 19:26:47 // 12325
Igen... gyakorlatilag a Stelvio az új 146! :D
Giuntini2019-11-24 19:05:05 // 12324
Igazad van! Gyerekkoromban Wartburgjaink voltak, nagyon szűk volt hátul. Akkor kompromisszumot kellett kötni előrehúzott első ülésekkel. Az első autóm a nagy Polski viszonylag nagy volt. Amik igazán nagy autóim voltak, a két Cromám. Ott hátul keresztbe lehetett tenni a lábakat. A Mareának hiába volt sokkal nagyobb csomagtere, a hátsó lábtér a rövidebb tengelytávnak köszönhetően szűkös volt. Ott kompromisszumot vállaltam. Inkább az lehet a probléma, hogy egy Alfa vezetésénél nincs kompromisszum. Ott mi vagyunk, a vezetők az elsők. Egy "családi" autónál megkérdezzük a hátul ülőktől; jól ültök? Itt meg nagy ívben lesz@rjuk, mert mi vagyunk a fontosak. Az Alfa önzővé tesz😊
'''''2019-11-24 18:01:40 // 12323
Hát szerintem majdnem minden Giu méretű szedán inkább négy mint öt személyes.
Egyébként azt sem tudom,hogy a qv és a normál hátsó üléssor között van-e különbség.
(Az enyém négy személyes)
Ezek szerint csak a belső térrel és főként a hátsó helyekkel van gond?
Vagyis csak az üléspozícióval?
Mondjuk mázlid van,hogy nem 30-40 évvel ezelőtt vagyunk.:-)))
Lenne nagyjából zsiguli,trabant,waresz. Ne válaszolj,tudom,hogy mit választanál. :)
Egyébként azt sem tudom,hogy a qv és a normál hátsó üléssor között van-e különbség.
(Az enyém négy személyes)
Ezek szerint csak a belső térrel és főként a hátsó helyekkel van gond?
Vagyis csak az üléspozícióval?
Mondjuk mázlid van,hogy nem 30-40 évvel ezelőtt vagyunk.:-)))
Lenne nagyjából zsiguli,trabant,waresz. Ne válaszolj,tudom,hogy mit választanál. :)
G-MANN🍀2019-11-24 16:17:13 // 12322
👍👍:-):-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-24 16:07:20 // 12321
Leírtam. már párszor :-) A Giulia a hátsó sorban kétszemélyes. A 146 és a 159 a gyerekek jelenlegi méretéhez sokkal jobb, mert középen látod hogy ül a gyerek.. :-) A 146-ot városban használjuk, teljesen 🎃 mindegy. Egyébként a 146 jelenleg az, amibe legkényelmesebben beférünk.
Plusz ugye ezek a fránya gyerkőcök csak nőnek állandóan. Én meg ha új autót veszek, akkor 10 évre tervezek. Illik belekalkulálni, hogy 5-8 év múlva is beférjünk. A 159-nél mindegy, ha kinőjük, eladom és veszünk valamit, ebben nem áll 13 millám. Nem mindegy.
Plusz ugye ezek a fránya gyerkőcök csak nőnek állandóan. Én meg ha új autót veszek, akkor 10 évre tervezek. Illik belekalkulálni, hogy 5-8 év múlva is beférjünk. A 159-nél mindegy, ha kinőjük, eladom és veszünk valamit, ebben nem áll 13 millám. Nem mindegy.
droberto2019-11-24 15:53:50 // 12320
Majd ha 10-12m ember munkanélküli lesz, majd kapálózhatnak. A beszállító piacról nem is beszélve. Családok milliói válnak fedél nélkülivé.
Gratulálok előre is.
Ja, és mi lesz itthon, Magyarorágon?
Államcsőd. Az egész magyar gazdaság az autóiparra épül.
😥
Gratulálok előre is.
Ja, és mi lesz itthon, Magyarorágon?
Államcsőd. Az egész magyar gazdaság az autóiparra épül.
😥
'''''2019-11-24 15:22:52 // 12319
Gyuri!
Most elférsz egy 146-ban vagy a 159-ben? A giulia minden méretében nagyobb mindkettőnél.Tetőbox is van hozzá (gondolom).Akkor mi a hezitálás oka?
Most elférsz egy 146-ban vagy a 159-ben? A giulia minden méretében nagyobb mindkettőnél.Tetőbox is van hozzá (gondolom).Akkor mi a hezitálás oka?
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-24 15:17:53 // 12318
'''''2019-11-24 15:17:08 // 12317
Tegnap voltam Pesten.Rakparton keveregtünk,végig egy sorban.Még nem is a csúcsban.
Hogy lehetne már ezt lezárni???
Egyébként zárják le a rakpartot és a belvárost is plusz tiltsák ki az összes dízelt!Nekik kellett Karácsony!
Hogy lehetne már ezt lezárni???
Egyébként zárják le a rakpartot és a belvárost is plusz tiltsák ki az összes dízelt!Nekik kellett Karácsony!
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-24 15:13:13 // 12316
Az egy Esprit Turbo? Hogy a lényeget megragadjam XD
droberto2019-11-24 15:03:39 // 12315
Megnéztem a videót. Borzasztó dolgok ezek.
Ha 120 g/km Co kibocsájtású autót veszek, akkor 700k Ft a bünti. Csak a hülye hiszi el azt, hogy ezt a gyártók fizetik. Ezt a pénzt mi, a vásárlók fogják fizetni.
Magyarul az EU az autóvásárlókat bünteti, ha úgy tetszik adóztatja.
Közbe meg az e autók 0 emisszióval vannak számolva! De miért is? Égész életciklus alatt még több is a kibocsájtásuk. Ezt bármelyik autós szakember megmondja.
Mikor megyünk Brüsszelbe felgyújtani az EP-et???
A másik ostobaság, hogy a kipufogógáz menedzsment rendszerek fajlagos ára miatt, az emberek a nagyobb autók fele lesznek terelgetve. Viszont ezek meg pont ennyivel esznek többet, pufognak ki több Nox-ot. Magyarul kinyírják a kisautókat. Csak gratulálni tudok. 👏
Ha 120 g/km Co kibocsájtású autót veszek, akkor 700k Ft a bünti. Csak a hülye hiszi el azt, hogy ezt a gyártók fizetik. Ezt a pénzt mi, a vásárlók fogják fizetni.
Magyarul az EU az autóvásárlókat bünteti, ha úgy tetszik adóztatja.
Közbe meg az e autók 0 emisszióval vannak számolva! De miért is? Égész életciklus alatt még több is a kibocsájtásuk. Ezt bármelyik autós szakember megmondja.
Mikor megyünk Brüsszelbe felgyújtani az EP-et???
A másik ostobaság, hogy a kipufogógáz menedzsment rendszerek fajlagos ára miatt, az emberek a nagyobb autók fele lesznek terelgetve. Viszont ezek meg pont ennyivel esznek többet, pufognak ki több Nox-ot. Magyarul kinyírják a kisautókat. Csak gratulálni tudok. 👏
Giuntini2019-11-24 14:50:41 // 12314
Jön mindenhol a hülyeség! Karácsony aki meg semmit sem ért a fővárosból, ki akarja tiltani a dízelautókat. Mert a sötét agya szerint egy modern dízel levegőszennyező. Úgy beszélnek a dízelről mint a patás ördögről. Aztán le akarja zárni a rakpartokat. Hiába veszel villanyautót, ha nem lesz út. Egy-két ilyen agymosott zöldnek vissza kellene állítani a Lipót mezőt!
Én azt látom Budapesten, hogy sorban állnak az autók a villany töltő helyeken.
A legszebbek a plug-in hibridesek. Mindegyik folyamatosan töltöget, nehogy 100 métert benzinmotorral menjenek. Én úgy látom, mindenki megőrült. Merre megy ez a világ? Elfelejtünk normálisan utazni, mindent azonnal.
Most is olasz diákcsoporttal voltam. 80 %-uk a Hősök terén a telefont nyomkodta. Minden információ onnan jön és nem a való életből. Csodálkozunk hogy a fejlett világ agymosottá válik? Egy szűk réteg ebből profitál.
Én azt látom Budapesten, hogy sorban állnak az autók a villany töltő helyeken.
A legszebbek a plug-in hibridesek. Mindegyik folyamatosan töltöget, nehogy 100 métert benzinmotorral menjenek. Én úgy látom, mindenki megőrült. Merre megy ez a világ? Elfelejtünk normálisan utazni, mindent azonnal.
Most is olasz diákcsoporttal voltam. 80 %-uk a Hősök terén a telefont nyomkodta. Minden információ onnan jön és nem a való életből. Csodálkozunk hogy a fejlett világ agymosottá válik? Egy szűk réteg ebből profitál.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-24 14:44:39 // 12313
Én hosszú távra gondolkodok, remélem még 5 év múlva is kapni benyás Alfát az lesz az uccsó autóm 15 évre beterezve :))))
Eszement dolgok ezek nem is tudok mit mondani jah de boaf
Eszement dolgok ezek nem is tudok mit mondani jah de boaf
droberto2019-11-24 14:32:52 // 12312
Majd adják 7-ért a te meg az én pénzemből meg támogatva.
Röhelyes.
Meg majd közpénzen építünk töltőket és közpénzen töltjük a toronyeszűek autóit.
Amikor meg már nekünk is az lesz, mert más nem lehet, akkor meg majd az áramért fizetünk mint a katonatiszt.
Aztán majd együtt a szabàlyozókkal kézenfogva nèzzük, ahogy a szénerőművek meg az akksigyárak és megsemmisítők tönkreteszik a bolygónkat.
Persze utóbbi némileg túlzás, de a sok agymosott nem érti meg, hogy a villany csak lokálisan emittál keveset, globàlisan sokkal rosszabb mint egy belső égésű.
Ahelyett, hogy az ipari üzemeket basztatnák, bezáratnák, korszerűsítenék a foszilis erőműveket és a hajó motorokat szigorú emissziós normákkal szabályoznák az autókat piszkálják.
Tök érdekes, hogy a Visontai gabonafeldolgozó és a pénteki dunai vízszennyezés 100-ad ekkora figyelmet kapott.
Szerintem ezekre kéne koncentrálni.
Röhelyes.
Meg majd közpénzen építünk töltőket és közpénzen töltjük a toronyeszűek autóit.
Amikor meg már nekünk is az lesz, mert más nem lehet, akkor meg majd az áramért fizetünk mint a katonatiszt.
Aztán majd együtt a szabàlyozókkal kézenfogva nèzzük, ahogy a szénerőművek meg az akksigyárak és megsemmisítők tönkreteszik a bolygónkat.
Persze utóbbi némileg túlzás, de a sok agymosott nem érti meg, hogy a villany csak lokálisan emittál keveset, globàlisan sokkal rosszabb mint egy belső égésű.
Ahelyett, hogy az ipari üzemeket basztatnák, bezáratnák, korszerűsítenék a foszilis erőműveket és a hajó motorokat szigorú emissziós normákkal szabályoznák az autókat piszkálják.
Tök érdekes, hogy a Visontai gabonafeldolgozó és a pénteki dunai vízszennyezés 100-ad ekkora figyelmet kapott.
Szerintem ezekre kéne koncentrálni.
G-MANN🍀2019-11-24 14:25:57 // 12311
Hátsó kerekessel középen hátul sajnos nincsenek csodák, bár mi 5en is utaztunk már, gyerek imádta középen, az igaz, hogy terpeszben 👍😁
G-MANN🍀2019-11-24 14:23:38 // 12310
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-24 14:06:00 // 12309
dehogy is én örülök neki pl a héten is olyan autókhoz vittek alkatrészeket amikhez a kezdetem óta sem adtam el semmit :DDD
Pl Croma 95-ös 2.0 benya vagy Prelude 2.4-es 93-as ... lassan ölni fogják az emberek egymást a jobb állapotban lévő használt autókért, a magyar átlag max 2 milláig vesz használt autót de ami a legjobban pörög az a 400e-től 1 milláig kategória, idén kis hazánkban az autók átlag életkora 14 év... majd berobban a vellany mi 10 millákért :DDDDDDDDDDDDDDDDD
Pl Croma 95-ös 2.0 benya vagy Prelude 2.4-es 93-as ... lassan ölni fogják az emberek egymást a jobb állapotban lévő használt autókért, a magyar átlag max 2 milláig vesz használt autót de ami a legjobban pörög az a 400e-től 1 milláig kategória, idén kis hazánkban az autók átlag életkora 14 év... majd berobban a vellany mi 10 millákért :DDDDDDDDDDDDDDDDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.