Erhard 242 (Pure Energy)2019-02-03 21:10:59 // 8494
1998-99 :DDD
Liquid2019-02-03 21:07:34 // 8493
naja, ez arra hajaz :) Csak az Isten tudja hány éve volt, öregek vagyunk :D
Szimonetta2019-02-03 21:03:47 // 8492
🤨
Szabolcs? 🙂 ööö.... 😃
Szabolcs? 🙂 ööö.... 😃
tdemeter2019-02-03 20:58:51 // 8491
:)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-02-03 20:55:54 // 8490
akinek volt betárcsázós nete az türelmes ember :DDD
Liquid2019-02-03 20:47:50 // 8489
Na az tényleg szánalmas. Már az is igen necces hogy a 159 szoftverének letöltése bő 40!!!! perc :D bakker az kb. 750 byte / sec :D :D
Akkor kb megmaradt az adtátviteli sebeség :)
Akkor kb megmaradt az adtátviteli sebeség :)
tdemeter2019-02-03 19:48:11 // 8488
Az is izginek hangzik pedig... Emléxem shadinnal egyszer lemásoltuk a 159 szoftverét valamilyen soros kábelen. Az 45 perc volt, visszamásolni viszont 10 másodperc. Az is szoftver update volt, mégsem tartott félnapig..:)
zgi5212019-02-03 19:43:47 // 8487
tudtommal megy menet kozben pendrive rol..
nem akarlak elkeseriteni de sw updatek is felnapos sztorik
a szervizben..
nem akarlak elkeseriteni de sw updatek is felnapos sztorik
a szervizben..
tdemeter2019-02-03 19:35:03 // 8486
Azért az ilyenek nálam ki tudják verni a biztosítékot... 21. század bakker... Egy szerencsétleg térképadatbázis felülírása, kb fájlműveletekről beszélünk. És gondolom járó motor mellett kell. Eddig minden automnál úgy kellett. De nem azért, mert a járó motor az valamért kellhet a térképhez, csak azért kell, nehogy lemerüljön közben az akku.
Szánalmas
Szánalmas
Erhard 242 (Pure Energy)2019-02-03 18:42:37 // 8485
Szabolcs már igen...2,5 óra kb
TreOlivi2019-02-03 17:43:36 // 8484
Köszi:)
A várakozás az egyik legjobb része a történetnek. Az enyém kb. 2 hétig állt a szalonban, amíg a papírokat, rendszámot intézték. Megállni, hogy mégse látogassam naponta...na, az volt gyötrelmes:)
A várakozás az egyik legjobb része a történetnek. Az enyém kb. 2 hétig állt a szalonban, amíg a papírokat, rendszámot intézték. Megállni, hogy mégse látogassam naponta...na, az volt gyötrelmes:)
Szimonetta2019-02-03 17:14:04 // 8483
Srácok
Valaki esetleg frissítette már magának a térképet?
Valaki esetleg frissítette már magának a térképet?
'''''2019-02-03 14:58:16 // 8482
Bammeg,erre nem is gondoltam. :-)
Jani72122019-02-03 14:26:24 // 8481
Jobb bal, gondolom az assimetria miatt
tdemeter2019-02-03 13:35:15 // 8480
Üdv a fórumban! Szép a vas, a képekről egyből tudtam, hogy valamelyik sotén készültek:)
Lassan az enyémet is legyártják, ha minden igaz, akkor a jövő hét végéig elkészül....
Gyötrelmesen hosszú ez a várakozás....
Lassan az enyémet is legyártják, ha minden igaz, akkor a jövő hét végéig elkészül....
Gyötrelmesen hosszú ez a várakozás....
TreOlivi2019-02-03 11:52:39 // 8479
Kerek 7000 km, túl az első olajcserén. Oldalszél-érzékenyebb, mint a 159-es. Az ütközés-megelőző rendszere és a holttér-figyelője számomra túlérzékeny, beállítás után is. De ezek a kérdésed nélkül sosem jutottak volna eszembe.
Még egy: a gyári nyári gumi egyébként kiváló tapadása kb. 20 fok alatt jelentősen csökken. Ez nem úgy értendő h a mindennapi közlekedésben bármi gondot okozna, de ha kicsit jobban ki akarom használni az autót, ezt figyelembe kell venni.
Szerintem a P Zero is jó választás lehet, azzal ilyen "gond" talán nincs.
Még egy: a gyári nyári gumi egyébként kiváló tapadása kb. 20 fok alatt jelentősen csökken. Ez nem úgy értendő h a mindennapi közlekedésben bármi gondot okozna, de ha kicsit jobban ki akarom használni az autót, ezt figyelembe kell venni.
Szerintem a P Zero is jó választás lehet, azzal ilyen "gond" talán nincs.
TreOlivi2019-02-03 11:37:24 // 8478
[A LI RE-re nem tudok magyarázatot. LI elvileg load index-et jelent, de ez minden guminak van. RE=reinforced?? bár az erősített kivitelt leginkább RF-fel v. XL-lel jelölik.
Az eredeti nyári QV abroncs ez:
https://www.pirelli.com/tyres/en-ww/car/find-your-tyres/products-sheet/p-zero-corsa
(vmi miatt a link beillesztés nem működik, bocs)
Az eredeti nyári QV abroncs ez:
https://www.pirelli.com/tyres/en-ww/car/find-your-tyres/products-sheet/p-zero-corsa
(vmi miatt a link beillesztés nem működik, bocs)
zgi5212019-02-03 11:29:28 // 8477
Teny, hogy hangosabb, mint a normal gumi, de azt gondolom a tervezesnel figyeltek a futomu alkatreszekre. Nem hallottam meg ebbol adodo problemat. Az is teny ,hogy a katyus utjainkat foleg 18 colltol felfel jobban torelaja mint pl. Normal 17 coll teli
'''''2019-02-03 11:13:17 // 8476
Hogy áll a km-el?Mennyit mentél már?Van számodra negatívuma?
TreOlivi2019-02-03 11:05:02 // 8475
Minden várakozásomat felülmúlta. Szinte minden stimmel, amiket a tesztekben leírtak, szerencsére:) Ami még fontos: nagyon szeretik az utakon, Skoda, BMW, Mustang, Mercedes...bármi.
Giuntini2019-02-03 10:29:29 // 8474
A defekttűrő gumik szinte használhatatlanok a magyar utakon. Annyira keménnyé válik a rugózás, hogy még a futóművet is szétrázza. Ezt a futóműves haverom mondta. Olyan iszonyú merev az oldalfal, hogy a gumi semmit sem csillapít.
'''''2019-02-03 08:11:24 // 8472
Akkor üdv itt a fórumban is! :-)
Mik az első benyomások a vasról?
Mik az első benyomások a vasról?
TreOlivi2019-02-02 22:30:02 // 8471
Szia! QV-hoz nem lehetett rendelni defekttűrő abroncsot, szerintem nem érdemes ilyenben gondolkodni. Biztosan rontja a menettulajdonságokat. Én maradnék a P Zero Corsa AR-nál.
Piritu - 1.000.0002019-02-02 22:01:10 // 8470
Saját példa:
Az utólag feltett Michelinek 30.888 km-t mentek.
A gyárban felszerelt Michelinek 45.340 km-t.
klatty
Az utólag feltett Michelinek 30.888 km-t mentek.
A gyárban felszerelt Michelinek 45.340 km-t.
klatty
Erhard 242 (Pure Energy)2019-02-02 21:49:15 // 8469
Nagy különbségek nincsenek az biztos adott kategóriában, viszont amivel gyárilag jönnek ki vagy jöttek 59ek azok sokkal többet bírtak..
Liquid2019-02-02 21:28:00 // 8468
Természetesen nem olyan egyszerű, de az te is tudod hogy a tesztek azért kellenek, mert a nép igényli :) Ugyanaz, mint a tél elején az összes írott, netes, bármilyen médiában megjelenő télre felkészítő gyorstalpaló. Pont annyit lehet leszűrni az ilyen tesztekből, mint a címkékből. De a címkék is jók arra, hogy az A és az F között valószínűleg az életben is van különbség. Amúgy meg a gumi is egy vallás, mint az olaj meg a többiek.
Piritu - 1.000.0002019-02-02 21:26:02 // 8467
Nem jön ez össze...
Az ADAC többféle úton mér (aszfalt+beton) és tényleg 85-ről fékez, de csak 80-tól mér.
(Valami van a levegőben a mai linkeléseim se az igaziak.)
Az ADAC többféle úton mér (aszfalt+beton) és tényleg 85-ről fékez, de csak 80-tól mér.
(Valami van a levegőben a mai linkeléseim se az igaziak.)
Piritu - 1.000.0002019-02-02 21:22:23 // 8466
izé... a címke fékutat 80-20 között
Piritu - 1.000.0002019-02-02 21:06:56 // 8465
A tesztfeltételek másak, tehát az eredmény is lehet más. (pl. címke fékutat 100-0 között mér, az ADAC 85-20 között.)
RomeoOne2019-02-02 20:47:26 // 8464
Mondjuk abból nem találtam méretet árukeresőn
De a Michelin holnapja szerint gyártják abban a méretben is
De a Michelin holnapja szerint gyártják abban a méretben is
RomeoOne2019-02-02 20:41:56 // 8463
Pilot Sport 4 is prémium sport gumi, de a Michelin oldala szerint a Pilot Sport 4S ami a Corsa szintjén van. Mondjuk abból nem találtam méretet árukeresőn. Ez a super sport már lehet, hogy kicsit régebbi fejlesztés.
RomeoOne2019-02-02 20:37:07 // 8462
Ha ilyen egyszerű lenne, akkor nem lenne szükség félévenként az abroncstesztekre (ADAC, Autobild, Auto express stb.). Túl erős korreláció nincs a címkék meg a teszteredmények között.
VKG231!!! (156+75)2019-02-02 20:11:54 // 8461
Mondjuk én tuti PS4-et vennék. Nekem anno PS2 volt az autómon, de úgy fogott mint a ződfesték.
És általában a mislenek 1 évaddal többet bírnak a többinél.
És általában a mislenek 1 évaddal többet bírnak a többinél.
Piritu - 1.000.0002019-02-02 20:07:49 // 8460
"Az, hogy mi van a címkéken irreleváns, azzal ne foglalkozz. Azt a gyár magának határozza meg, hogy milyen osztályzatot kap." - ez a kijelentésed elég furcsa. Főleg az összehasonlíthatóság miatt találták ki. A gugli első találata is szabványos mérést emleget...
RomeoOne2019-02-02 19:59:57 // 8459
Megpróbálok a legjobb tudásom szerint válaszolni, mintha a saját QV-mre venném a gumit (ó, édes álmok)
1. Nem tudom, hogy gyárilag defekttűrővel szerelték-e, de ha igen, az sem jelenti azt, hogy feltétlenül defekttűrőt kell rátenned. Ha defekttűrővel volt szerelve, akkor figyelembe van véve a futóműnél, hogy az egy nehezebb abroncs. Ettől függetlenül előny, ha könnyebb abroncs van fent. Nekem amúgy van olyan sejtésem, hogy defekttűrő volt rajta gyárilag.
2. Az, hogy mi van a címkéken irreleváns, azzal ne foglalkozz. Azt a gyár magának határozza meg, hogy milyen osztályzatot kap. Legfeljebb egy brand-en belüli típusok összehasonlításához adhat némi alapot, de ez alapján különböző márkák gumiját nem lehet összehasonlítani. Egy márka B-je lehet jobb, mint egy másik A-ja.
3. Amit néztél, az a sima P Zero, nem a Corsa. Ahogy R33Z is mondta, a P Zero Corsa az, ami pályagumi szintű, az maximális tapadást fog nyújtani. Arra ilyen ajánlatokat találtam: elölre, hátulra (ne zavarjon meg, hogy a képeken nem uazok a gumik vannak, mindkettő Cors Asimmetrico 2)
Vagy itt a Michelin Pilot Super Sport, ezt annyira nem ismerem, de a leírások alapján ez is ez a kategória, de ez jobb áron beszerezhető: elölre, hátulra
Amit linkeltél az a sima P Zero (az újat úgy láttam, hogy P zero sport-nak hívják a boltok, bár a Pirelli honlapján nincs ilyen megnevezés). Ez a kategória is prémium, bár az azért nem a pályagumi minőség. Ha ezeket is számításba veszed, van azért választék.
1. Nem tudom, hogy gyárilag defekttűrővel szerelték-e, de ha igen, az sem jelenti azt, hogy feltétlenül defekttűrőt kell rátenned. Ha defekttűrővel volt szerelve, akkor figyelembe van véve a futóműnél, hogy az egy nehezebb abroncs. Ettől függetlenül előny, ha könnyebb abroncs van fent. Nekem amúgy van olyan sejtésem, hogy defekttűrő volt rajta gyárilag.
2. Az, hogy mi van a címkéken irreleváns, azzal ne foglalkozz. Azt a gyár magának határozza meg, hogy milyen osztályzatot kap. Legfeljebb egy brand-en belüli típusok összehasonlításához adhat némi alapot, de ez alapján különböző márkák gumiját nem lehet összehasonlítani. Egy márka B-je lehet jobb, mint egy másik A-ja.
3. Amit néztél, az a sima P Zero, nem a Corsa. Ahogy R33Z is mondta, a P Zero Corsa az, ami pályagumi szintű, az maximális tapadást fog nyújtani. Arra ilyen ajánlatokat találtam: elölre, hátulra (ne zavarjon meg, hogy a képeken nem uazok a gumik vannak, mindkettő Cors Asimmetrico 2)
Vagy itt a Michelin Pilot Super Sport, ezt annyira nem ismerem, de a leírások alapján ez is ez a kategória, de ez jobb áron beszerezhető: elölre, hátulra
Amit linkeltél az a sima P Zero (az újat úgy láttam, hogy P zero sport-nak hívják a boltok, bár a Pirelli honlapján nincs ilyen megnevezés). Ez a kategória is prémium, bár az azért nem a pályagumi minőség. Ha ezeket is számításba veszed, van azért választék.
RomeoOne2019-02-02 17:31:55 // 8457
Keress 1-2 éves DOT számmal, van, hogy olyankor olcsóbban adják. Nálad meg úgy sem releváns, hogy elöregszik :DDD
'''''2019-02-02 17:20:42 // 8456
Pirelli felé hajlok nagyon.Elkezdek kutatni,hátha van valahol "olcsón".
RomeoOne2019-02-02 16:57:08 // 8455
Én is amúgy. #csakazolasz :DDD
zgi5212019-02-02 16:49:51 // 8454
én a helyedben Pirellit venném, sok gumiján ott az AR jelölés.
Együtt teszteltek -lásd F1.. :) nekem a téli P Sottozero3 -szintén AR jelölésű-, nagyon bevállt, talán még sosem volt ilyen jó téligumim. bár lehet az elektronika is bőven besegít :-))
Együtt teszteltek -lásd F1.. :) nekem a téli P Sottozero3 -szintén AR jelölésű-, nagyon bevállt, talán még sosem volt ilyen jó téligumim. bár lehet az elektronika is bőven besegít :-))
'''''2019-02-02 16:19:10 // 8453
Kicsit olcsóbb felétek! :-)
'''''2019-02-02 13:57:58 // 8451
Most elkezdtem nézelődni picit.
A Pirelli P ZERO CORSA ASIMMETRICO 2 97.000Ft-tól indul. :-(
A Pirelli P ZERO CORSA ASIMMETRICO 2 97.000Ft-tól indul. :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2019-02-02 13:29:22 // 8450
oksa
Zolibácsi2019-02-02 13:24:45 // 8449
Sima aluminum is érdekel. Szólj ha le paszolnad
Erhard 242 (Pure Energy)2019-02-02 13:08:46 // 8448
olasz... pont ahonnan az autókat hordjuk nagy ritkán... írok is a barátomnak ott van kint 10km-re tőle...sajnos nem antracit de azon lehet segíteni
Zolibácsi2019-02-02 13:03:28 // 8447
700 euróért meg veszem én is..... De én 1000 euró alatt nem találtam
Erhard 242 (Pure Energy)2019-02-02 13:01:22 // 8446
találtam 700 euróért QV felni garnitúrát bár a Classico is tetszik... lecseréljem vagy ne....
Jani72122019-02-02 12:39:20 // 8445
285 gumi prémiumban van 200€-ért, ha kell szólj ( P zero)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.