Új Giulia QV belső.
Ez az új kormány valami eszméletlen... Szerintem sokkal jobb, mnit az eddigi két változat. Arról nincs infó, hogy ezen kívül milyen másik kormány lesz még (ha lesz).

Lev2019-11-28 17:46:43 //
12519
Köszönjük a tippet, meg fogom próbálni
Shadin2019-11-28 16:40:49 //
12518
A térképek előtt a HU-t kellett frissíteni a ház előtt egyébként WFI-ről is ment volna, de nem akartam ott pöfögtetni ezért ment USB-ről. Ahogy beállok a garázsba felcsattan a WIFI-re és néz frissítést. Ja és a saját navija is kezel forgalmi infókat a mobiltelefonon keresztül. Egyébként ez a rész pont tök jó benne.
Shadin2019-11-28 16:37:29 //
12517
Shadin2019-11-28 16:35:40 //
12516
Sync 3 fej és a navi is. Mindkettő :-)
Golyszi2019-11-28 16:13:34 //
12515
Csak óvatóssan :D RÁCSE mód nekem aktív, de ritkán használom.
Ami jó benne, hogyha tipord neki, elkezdi tolni az orrát vagy a fenekét kitenni, nem veszi ez az anyagot mint Dynamicban.
MES-ben tudsz dynot mode-ot állítani, akkor sem aktiv az ASR ;)
DKori2019-11-28 16:08:44 //
12514
Pont ezt akartam kérdezni, hogy nem lehet esetleg valahogy otthon megoldani? Az SLDA-nál (off-os ami nektek is van) USB-ről vagy SD kártyáról megy a firmware frissítés, verzióktól függően kb 20-40 perc alatt. Jó...az "kicsit" egyszerűbb technika :D (bár megmondom őszintén: én szeretem, szerintem tök jól használható :) :) )
azt mi is meg tudjuk otthon bűvölni :DDD
a fejegység frissítését? kétlem :DDD nem a naviról volt szó....
Sose mertem bevállalni, a sógoréknál erősen harapnak rá :-(
Shadin2019-11-28 15:17:11 //
12509
Látod a Ford 25 gigája otthon tölthető ás a leírás szerint autózzál közben, az első rész 40 perc, majd 30 és 8 perc a vége :-)
Tudja a kirakott háromlábú trafipaxokat is?
ezért jó a gyári navi :)))
Próbálkoztam már azzal is hogy a navi mellett podcastot hallgatok a telóról, hogy folyamatosan legyen adatátvitel. Az se segít....
Eddig arra jöttem rá hogy akkor szakad szét a kapcsolat ha nincs mobilvétel. Tipikus a határon ahol vált a két ország rendszere közt. Itt a németeknél szinte használhatatlan mert rengeteg vételi lyuk van a dombok közt.
Ha a guglival letöltöm az útvonal térképét előre az se segít.
Meg lehetne próbálni ferriteket feltenni az USB kábelre, illetve duplán arnyekolt kábelt kellene megpróbálni. Ipari gépnél csináltunk ilyet, volt hogy bevált. Két ok miatt szokta eldobni az usb kapcsolatot, ha az 5V tápon szed fel zajt pl a hálózatból, vagy kívülről a nem elég hatekony árnyékolás miatt. Itt az utóbbi tűnik logikusnak. :-)
Mérgemben megpróbáltam az iPad-omat rádugni, abban meg a CarPlay nem indul el. Valami céges app letiltja. A jövő héten ráuszítom az IT-t.
Használ itt valaki iPhone-t? Az is szétakad?
A gyárival kábelle használom, mert a többi esetben (PC) az volt a legjobb.
Lev2019-11-28 14:10:41 //
12501
Én 3 különböző kábelt próbáltam,a gyárival a legjobb,de még ezzel is zavaró,sajnos.
Lev2019-11-28 14:09:04 //
12500
Ez a probléma nálam is jelenthetik,jó lenne rá valami megoldás
Gyorsabb lenne, ha kiszerelnék és beszerelnének egy frissítettet. Utána befrissítik amit a tiedből kivettek, majd jön a következő alany, annak beszerelik azt és így tovább :DD
a fejegységre is van frissítés 9GB és azt mondták azt úgy csinálják, hogy délután elindítják és másnap reggelre befejezi, talán... :DDD
próbáltál másik USB kábel(eke)t? arra extrém kényes az android auto.
Kedden megyek, kivi vagyok lesz-e valami frissítés. A mobiltükrözésre nagyon kéne, a legszarabb szituban dobja el a kapcsolatot a telóval...
Inuläsnäl a 159-em simän megkapart, a Giulietta is. Ha mär kapart utäna avatkozott be az elektronika.
Júlia ilyet csak murván tud.
és röpke 3 óra ez is kész valami szoftver frissítéssel... tavasszal meg mind a 4 sárvédő díszléc cserés lesz gariban...
Az elindulásos/gyorsításos kaparás szempontjából a tBi amúgy is nagy hátrányban van a sima elsőkerekesekhez képest. Emlékszem Pityu NIX-ére is Miklóson, állandóan kapart és kaparni akart. Meg ott van Erharhard húzott tBi-je is KUL-on. Úgy volt, hogy lealáz mindenkit, de nem bírt elindulni vele normálisan.
Ennyire az FWD 1.9 és 2.4 se kaparós.
Viszont az is élesen megmaradt, hogy Q4-ed nagyon jól viselkedett a Miklósi körforgóban. :)
Liquid2019-11-28 10:35:13 //
12490
Beavatkozik, az elsőkerekes 159-nél is beavatkozik, szóval nem pörög ki, mert befékezi. Az összkerekes meg azért nem pörög ki mert ahhoz kevés a lóerő, hogy mind a 4 kereket elforgassa, viszont megindul.
'''''2019-11-28 10:25:50 //
12489
Nekem meg pont az nem tetszik,hogy N-módban is hagyja picit keresztbe rakni.
Szóval még ott sem hülyebiztos ahol elvileg jó lenne.
'''''2019-11-28 10:22:44 //
12488
Rendes giuliánál kikapcsolható gyárilag! :-)))
Elég lenne kikapcsolni a menetstabilizációs elektronikát. Mondjuk egy sperr azért nem ártana mellé, hogy igazi legyen az élmény :D
Elég lenne kikapcsolni a menetstabilizációs elektronikát. Mondjuk egy sperr azért nem ártana mellé, hogy igazi legyen az élmény :D
Tök furcsa az eddigi elsőkerekes autóim után hogy nem kapar egy nagyobb gázadásra. A Spiderrel kimondottam élvezem a szerpentinen amikor a belső kerék megkapar és “hangja” van. A Grossglockneren nem sikerült ilyen Júliával. Lehet hogy fel kéne tölteni rá a 280 lovas programját és akkor sikerülne....
Ma is próbálgattam, Júliával nem sikerült kipörgetni a hátsó kereket. Igaz csak esőben teszteltem meg szárazom...
Még mérnem kellene egy “vizes” 0-100-at....
Liquid2019-11-27 21:20:24 //
12482
Zongorázni lehet a különbséget (nyilván a 159-ből indulok ki). Igazából nem csak ott érdekes, ahol terepjáró kell, mivel ott az alacsony hasmagasság miatt amúgy is bukta-utca.
Viszont az erőt nagyságrendekkel jobban át tudja vinni az útra. A Q4-nél soha nem láttam a kipörgésgátló ikonját, csak megindult, teljesen függetlenül az útviszonyoktól, a Tibor meg kapar mindenhol mint az őrült. Alapvetően mindenhol, bármilyen út és időjárási viszonyok között elképesztő szintű magabiztosságot, hülyebiztonságot ad. Komolyan! Ezt csak azóta tudom igazán értékelni, hogy már nincs. Szóval az összkerékhajtás igencsak ne hülyeség, sőt megfelelő erő esetén kötelező lenne szerintem. Nyilván nem lehet sikító kerekekkel elindulni, ezt a fajta póverkodást el lehet felejteni, ellenben ez elindul, nemcsak egy helyben pörög.
G-MANN🍀2019-11-27 20:49:42 //
12481
👍
Halesz2019-11-27 20:47:35 //
12480
Ez a terv :)
G-MANN🍀2019-11-27 20:46:23 //
12479
Zsolti, Te is gyere majd, de az Alfáddal 👍😁🤗 :-)
G-MANN🍀2019-11-27 20:45:19 //
12478
Ha nem műtik megint a lábamat, ott a helyem :-) és, ha úgy megy majd mint Bazsinak, elégedett leszek :-):-)
G-MANN🍀2019-11-27 20:43:24 //
12477
👍😁😁 én sem rá! Örüljünk mindennek ami Alfa és van! :-):-)
Én nem foglak lebeszélni róla, ígérem :))
Halesz2019-11-27 20:29:03 //
12475
Csabi, majd azért gyere el a következő vezetéstechnikai tréningre :)
Én szeretem az Alfa ezen jellegű Q4ét alapban hátsó kerekes ha kívánja kapcsol az első is... hóban nagy királyság de vizes úton is
G-MANN🍀2019-11-27 19:31:22 //
12473
Prémium 👍😂😂
Bazsi2019-11-27 19:30:14 //
12472
😂😂😂👏🏻
G-MANN🍀2019-11-27 19:24:08 //
12471
5 évig garis, és majd haza tudok vele jönni. Én inkább bebiztosítottam magam, ha már 10+ millt fizetek, nem szeretnék majd kompromisszumot 1 napra sem 😉 nem osztrák pucolt aszfalton, hanem itthon a hegyre, ha kell 10 napig a hókotróra várva 😉. Majd meghívlak egy kávéra, ha leesett a hó :-) több bömbinek vittem tavaly is, amíg várták a hóláncot 😂😉👍 persze alapvetően álom a hátsó, most már én is tudom, de ez a ,280 LE teljesen más, én erre vágytam, egymás után próbálva ez győzött meg, de nagyon. :-) Sajnos erről nem tudtok már lebeszélni, magával ragadott!! Én leszek a reklámemberük! Mindenkinek egy ilyen álmot kívánok! :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.