Fórum >> Típusok >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-23 12:20:22 // 13316
jah csak ez az állítás kb annyira igaz, mint hogy 159 már van 1500-200 euróért ... pedig az van :DDD
Liquid2020-01-23 12:15:31 // 13315
Lehet persze, de én már nem vennék a kisautó méretnél nagyobbat tolatóradar vagy kamera nélkül. Teljesen jogos, hogy legalább az egyik legyen alap ebben a méret és árkategóriában.
A telefontükrözés a másik olyan aminek alapáron kell járnia, mert sokkal nagyobb a használati értéke mint bármely navié, és sokkal olcsóbb is.
A sávtartó, holttérfigyelő meg hasonlók tényleg tök feleslegesek, de azok nélkül már nem versenyképes sajnos .
csokagm2020-01-23 12:14:57 // 13314
Lehet, de ha a konkurencia adja, miért ne adhatná az alfa is?

Egyébként így read onlyként olvasgatom a topicot, de nem értem, miért mondjátok, hogy drágult.
Nyilván az alapár drágult, de ha megnézi az ember,hogy mit kap azonos pénzért, mert ugye jó pár extra alapáras lett, akkor szinte nincs is áremelkedés.
Az a kicsi kijelző amúgy is baromi bénán festett. Ugye a nagy felára 850k volt. Most érintős és alapból benne van az árban...
droberto2020-01-23 12:14:34 // 13313
Alapvetően egyetértek, a tolatóradar/kamera dolgot leszámítva.
Arra azért van szerintem nagyon szükség (már alapfelszereltségként is), mert mióta megváltoztak az arányok a lemez/üveg felületet illetően, illetve a jobb passzív biztonság miatt vastagabb oszlopokat használnak, azóta szinte lehetetlen rendesen tolatni/parkolni.
A nagy és drága gumik/kerekek megjelenéséről és színrefújt lökhárítókról már nem is beszélve...
RomeoOne2020-01-23 12:13:52 // 13312
Nem, a "vita" pont abból van, hogy ezt képzeltétek bele. Miközben erről nem volt szó, egyszerű állítás volt, Robi már berakta.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-23 12:05:31 // 13311
Mazda elég jól megdobja az alapot is, mondjuk az Alfa is lehetne ledes elől alapból, mint a másik kettő...
Giuntini2020-01-23 12:05:10 // 13310
Szerintem tolatóradar nélkül is lehet autót vezetni. Lassan ott tartunk, hogy az autó vezessen helyettünk. Az alapáron túl sok extra mind az autó minőségéből megbízhatóságából vesznek el. A Mercedes addig volt a megbízhatóság mintaképe, amíg szinte lecsupaszított autókat adtak alapáron (ez sem jó), és méregdrágán az extrákat. Manapság a Mercedesek megbízhatósága semmivel sem jobb mint más prémium. Valahol szerintem normális egyensúly kellene, és az emberek szemléletét megváltoztatni. Ha új autót vásárolnak, ne a telefontükrözés legyen az első kérdés, ennél sokkal fontosabb dolgok vannak. Sajnos a mai "modern" tesztek ezt a szemléletet sugallják.
droberto2020-01-23 12:04:20 // 13309
Tessék. Bár én pontosan tudom mit beszélek.

Kérlek ne vegyétek magatokra, nem a tiétekről beszélek.
Légyszíves vegyétek észre, hogy a tulajok többsége nem olyan Giuliával-Stelvióval jár mint tiétek és főként nem úgy használva.
A piaci átlag Giulia, az nyugat-európai, 3-4 éves, 100-300k km-t futott, alacsony felszereltségű és dízel. Ez teszi ki a piac nagy részét. Ezeket fogják az emberek széleskörben megvenni. De ezt ti pontosan tudjátok.
És nem azért ezeket veszik, mert nem vágynak erősebbre, felszereltebbre, újabbra és kevesebb méteresre. Hanem azért mert nagyon szeretnének Giuliát és egyszerűen erre van pénzük. Ezek fognak bejönni hozzánk 80-150k km-el.

A nagy átlag meg ezt el is várja, hogy ez így legyen, sőt a km leszállítást jóformán el is várja. Sajnos. De ez már egy tök más téma...

Beszélhetünk a költségekről is az elhasználódás függvényében. Arra is vannak nagyszerű adatok itt házon belül is. Ha pl. vesszük a 159-et, akkor azt is 6-8 éves korától, valós 150-200k km futásteljesítménytől, becsületesen, gyári alkatrészekkel üzemben- és karbantartani 400-600k Ft/év. (Ezen számok átlagadatok, 6-10 évre visszabontva jönnek ki, melyben nincs benne az üzemanyagköltség és az adminisztrációs díjak és az esetleges baleseti javítások) Persze lehet olcsóbban is kibelezni-gányolgatni, de azok a kocsik nem véletlenül 1-1,5 M-ért kelnek el. Míg a jók, valós kevés méteresek, 3-5 milla felett mennek.
Lehet harcolni az ársáv mindkét oldalán az igazunkért, de aki érti a piacot az pontosan tudja ennek az okát.

Lehet és kell is számolni, hogy kinek mi éri meg, hol száll be az autóba, mit kockáztat, hol-mikor mire költi el a pénzét. Sőt ezt javaslom is.
Viszont itt egy dolgot vegyünk figyelembe. Mérjük fel az igényeinket/lehetőségeinket, mert ugye azok teljesen mások.

Én a világért sem szeretném, ha gyorsan esne az ára eme remek autóknak. Sőt szurkolok, hogy minnél jobban tartsa. Én nem akarok se Giuliát, Se Stelviót, legalábbis nem 6 éven belül. Az okát legtöbben tudjátok, ha nem, és érdekel visszakeresitek itt. Dióhélyban annyit, hogy nem azért mert nem rajongok értük.
Nem célom az árletörés.

Én negyed éve tettem egy kijelentést, a piaci folyamatokat és a használtpiavot jól ismerve. Igazából akkor sem volt nagy rizikó ezt kijelentenem, de úgy tűnik a piac úgy viselkedik ahogyan arra számítottam.
Halesz2020-01-23 11:58:46 // 13308
Akit esetleg érdekel az összehasonlítás.

Mazda 6 árlista

BMW 3 árlista
Halesz2020-01-23 11:56:04 // 13307
Megnéztem: BMW 3-asban sincs alapáron semmi ilyesmi, Mazda 6-ban van.
G-MANN🍀2020-01-23 11:49:15 // 13306
sajnos jogos szerintem
Halesz2020-01-23 11:43:44 // 13305
Hogy bedobjak egy új témát, az Alfa Amore Facebook-oldalán az árlista kapcsán azt kifogásolják leginkább, hogy miért nem az alapfelszereltség része a tolatóradar/kamera egy 10 milliós autóban.
G-MANN🍀2020-01-23 11:37:13 // 13303
:-) ezt találtam "szerintem be fognak szakadni a használtak árai. Lesz egy csomó 4-5M alatt."
Halesz2020-01-23 11:28:20 // 13302
De érvként hoztátok fel az érték(nem)tartásról szóló témához, hogy van már 5 milláért Giulia. Aha, TK-s roncs. 5 milláért szerintem találunk Q-t is roncsautóként. Akkor ez most leviszi a többi árát? Vagy hogy?
G-MANN🍀2020-01-23 11:26:27 // 13301
Kérjük pontosan idézni a legelső eredeti állítást :-)
Várjuk
G-MANN🍀2020-01-23 11:25:09 // 13300
😂😂😂😂👍 nekem ez "sokk" már

De pörög a Giulia topic Zsoltiiii (Halesz) :-):-)
G-MANN🍀2020-01-23 11:22:15 // 13299
irány a pénztár, lehet hazahozni :-) jó vétel :-)
RomeoOne2020-01-23 11:21:52 // 13298
Az eredeti állítás tudtommal az volt, hogy lesznek már Giuliák 5M alatt. Semmi más. Akkor miről beszélünk? :DDD
G-MANN🍀2020-01-23 11:20:57 // 13297
nem tudom, mi?
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-23 11:10:14 // 13296
ezen semmi, valag km-er és kereskedő, bevett szokás olaszéknál, hogy nettó áron hirdetik, hogy occsónak tűnjön szóval számolj rá 22% Áfa-t nyugodtan és már is nem olyan rózsás a képlet 340es euróval :DDDD
Én még mindig várom a csodát .... küldjétek őket :DDDDDD
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-23 11:05:34 // 13295
Robi, abban igazad van, le fog menni az ára, de addigra ezek használt prémiumok lesznek, 100-200e km-rel, ugyanolyan nyűgökkel mint most egy hasonló 159. A használati értéket valahol árazza a piac. A saját lízing kalkulátoromban pl úgy számolom az értékvesztést, hogy 5 éves korára lesz fele a vételárnak. Egy 5 éves, kb 100e-t futott autó a tervezett gondtalan(!) élettartam felét elhasználta, felébe is kerül. Nyilván nagyjából és kivételek is lesznek. 10 év, 200e km-nél elhasználtnak értékeli a piac, innentől foglalkozósabb az autó, 20-25%-on meg lehet venni. És nyilván előélettől függően, ha jót vettél, még vígan beletenni 100e-t, vagy többet. Szóval lesz 5 milliós Giulia, tippem szerint valahol 6-7 év körül fognak ennyit érni. Futásteljesítményben átlag valahol 150e km körül. Lesz amelyik 200, lesz amelyik 100, lesz amelyik visszatekert :-)
A kérdés nyilván az, hogy 7 év, 150e km autózás kinek ér 7 milliót. De nézzük csak. Megveszed 5-ért a 150e-t futott Giula-t, fenntartod 7 évig. Értékvesztésen sacc 3-3.5 el fog menni. Igen, csak felét bukod mint az első tulaj. De 7 év alatt a szervízek miliós plusz költségek , egész biztosan nem jössz ki 5 milla alatt.
Lev2020-01-23 10:59:46 // 13294
Ezen semmi,ez csak közel 4 éves, 250.000 km-rel :)
RomeoOne2020-01-23 10:46:03 // 13293
Ezen mi TK-s?
link
VKG699!!! (4x156+75)2020-01-23 10:38:12 // 13291
Sima Remappal tud 600+ lovat. Turbós motor, nem nagy cucc.

Nyilván kurvára más kávéház, de ha a 140 lovas jtdből kijön 180, az is 28% növekedés... :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-23 10:38:07 // 13290
akkor a QV milyen szar már van 6,8 milláért is a dukkózás kicsit oda van de egy jó polír mindent megold :DDD
klikk...
VKG699!!! (4x156+75)2020-01-23 10:35:53 // 13289
1)Létezik az már most is.

2) Egy prototípusnál, ami nem kell, hogy egy darab N.ring körnél többet bírjon, számít ez?

Őszinte leszek, kétlem, hogy ebből széria lesz. Ha meg nem, akkor meg 1x tudja a fékpadon, meg menjen gyorsabbat az éppenaktuálisaknál. A többi nem nagyon számít.
VKG699!!! (4x156+75)2020-01-23 10:32:44 // 13288
Én meg még jobban :)
G-MANN🍀2020-01-23 10:24:14 // 13287
Van egy ilyen is, amiből itthon autó lett, 5-6 mill köiárulták, prémium vétel👍😂
G-MANN🍀2020-01-23 10:21:38 // 13286
😂😂👍
G-MANN🍀2020-01-23 10:20:17 // 13285
TK-s roncs, tényleg 😂😂👍👍, de legalább olcsó😂😂
Giuntini2020-01-23 10:18:27 // 13284
Megelőztél!😁
Giuntini2020-01-23 10:17:50 // 13283
Genfben azért lesz újdonság! És ez már majdnem biztos! Az AM szerint bemutatják a Giulia QV GTA prototipusát, amit majd limitált szériában fognak gyártani 620 lovacskával!
RomeoOne2020-01-23 10:00:27 // 13282
Csak egy ilyen 20%-os teljesítményemeléssel már simán lehet, hogy üzemórás lesz a motor.
Ha felhúzzák mondjuk 550 lóerőre, az is nagy lépés és még különösebben áttervezni sem kell. Nem hiszem, hogy 600 lóerő feletti kocsit mutatnának be a semmiből.
VKG699!!! (4x156+75)2020-01-23 09:53:42 // 13281
Abból kiindulva, hogy a Pogea a QV-val is járogat ilyen magasságokban, simán lehet, hogy szoftverből megoldják, raknak rá még 2 karbon szárnyacskát, egy nagy GTA feliratot, felnit, és done, kb látható pénz elköltése nélkül.
A nürburgringen úgyis gyorsabb lesz a QV-nál, az hírverésnek elég.
VKG699!!! (4x156+75)2020-01-23 09:51:24 // 13280
Bocs, mire írtál, addigra megtaláltad te is :))

Figyelj, Mito GTA is volt anno. Az, hogy elkészült egy darab koncepcióautó, nem jelenti azt, hogy lesz is belőle valami.

De legalább lesz valami hír a márkáról, akkor is ha nem lesz a gta-ból semmi.
Akár az N.ringen is körbe lehet küldeni megint azt az egy darabot :)))
CseBali2020-01-23 09:07:15 // 13279
...köszi...
Nem is értem, a Stelvio-ban gond nélkül működött (legalábbis az első széria esetében)
RomeoOne2020-01-23 09:02:56 // 13277
Source?

Amúgy most söpörtek le minden ilyesmi tervet az asztalról, gondolod, hogy felszippantottak egy vastag csík kólát és meggondolták magukat?
VKG699!!! (4x156+75)2020-01-23 09:01:17 // 13276
Állítólag Genfben jön a 620 lovas GTA...
RomeoOne2020-01-23 08:35:34 // 13275
Sajnálom :(
CseBali2020-01-23 08:17:08 // 13274
Sziasztok,

Azt nem tudjátok véletlenül, lehet e már a Giulia-hoz a fekete tetőkárpitot kombinálni a tetőablakkal?

köszi
B
Rohodi Mihály2020-01-23 07:16:41 // 13273
Minden normalis, megszokott. Minden is :-)))
carver2020-01-23 00:31:34 // 13272
egy totálkáros meg egy 250 ezer kilométeres amire ráköltesz pár százezret ha gondját akarod viselni és ott is vagy 5,5-6 millánál. Ugyanott van mint pl egy hasonló korú 320d...

2016 os 320d
droberto2020-01-22 23:57:59 // 13271
Mindkettőtöknek tudathasdása van. :)
Sima alap Giuról beszéltem. Nem egy 1-2 éves pár tízezres Velocéről!

És lőn, már bent is van a legalja 5M alatt.
carver2020-01-22 22:57:47 // 13270
ha nagyobbat emeltek volna az emelhette volna a használt autók árát de igazából azon fog múlni az értékvesztés hogy mennyire lesznek megbízhatók és népszerűek az Alfák. Úgyhogy én örülök hogy sikerült minimálisan tartani az emelést, remélem minden évben sikerül 20%-ot nőni...

A belépő szintű Giulia szerintem jó ötlet de ahhoz sok marketing kell hogy népszerű céges autó legyen belőle, de ezzel biztos több embert meg lehet nyerni az Alfának.

Az extralista meg úgy is túl bonyolult volt ideje volt egyszerűsíteni...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-22 21:19:27 // 13268
Misi, Mihályonként emelték ez normális? :))))
Rohodi Mihály2020-01-22 20:04:08 // 13267
Küldök majd frissebbeket, zárás után küldte az importőr, a délelőttben volt opció hiba.. :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.