Fórum >> Típusok >> Giulia

zümi1662020-02-09 16:36:47 // 13887
Nem azért várok, hogy előtte mindenképp tesztautózzak... ennél hangyányit prózaibb az ok :-))
Giuntini2020-02-09 16:24:24 // 13886
De hát úgyis megveszed... Akkor mi értelme van tesztautóra várni? Miért nem rendeled meg, akkor minél előbb meglehetne...
Most azzal hogy tesztautóra vársz, csak húzod az időt.
zümi1662020-02-09 16:01:07 // 13885
Na ez az, erre vagyok roppant kíváncsi, hogy 2020-as tesztautók vajon vannak-e már?! Te az OAH-nál már ilyet próbáltál? Még nem a jövő héten, de az utána hét elején végig fogom telefonálni az összes számomra szóba jöhető kereskedést, van-e már 2020-as autójuk.
Csak egy kis adalék, még tavaly ősszel beszéltem az OAH-nál a Máté Tündével, nagyon készséges és kedves volt, rögtön küldött egy e-mailt, minden elérhetőséggel, meg írta hogy szóljak mikor akarok menni, intéz tesztautót. Na ez már hozzáállás, le a kalappal!
Járok hetente Győrbe munkaügybe, a Riegler előtt suhanok el, áll kint egy gyönyörű piros Veloce, nem tudom hogy új-e már, demo autó, vagy átvételre vár, passz.
G-MANN🍀2020-02-09 14:35:57 // 13884
Az a fékcső magától elfáradt? Vagy kapott egyet valamikor valahol? Van esetleg infó. Köszi. Csaba
RomeoOne2020-02-09 13:20:53 // 13883
a Giulia face-n publikált fékcső esete elég rémísztő egyébként.. :(

Mi is ez az eset? Tudsz linket dobni?
Fornitore2020-02-09 13:00:35 // 13882
Pappasban és a Kelet Pestnél sem tudtak tesztvezetést biztosítani meg annyira nem is törekedtek rá.Facelift elötti tesztautókat már eladták az új meg még nincsen.Ez lehet nem az Ő hibájuk hanem mi akarunk pont roszkor vásárolni.Nekem az OAH -voltak a legszimpatikusabbak és tesztautót is csak ők tudtak biztosítani , mondjuk éppen hogy mert azt is eladták már.Nyáron , esetleg ősszel aki szeretne annak biztosan egyszerübb lesz.
zümi1662020-02-09 12:32:20 // 13881
Amikor voltam a két vidéki szalonban, akkor még semmit nem lehetett tudni a 2020-as friss modellek árairól, felszereltségeiről, csomagjairól. A szerviz értelemszerűen ilyenkor még nem kerül górcső alá, tehát igen, egyenlőre az emberi, szubjektív tényezőket vettem figyelembe. Kezdve a kapcsolatfelvétellel a telefonba, aztán ott a szalonba milyen a hozzáállásuk, milyen segítőkészek, van-e tesztautó, mekkora teszt lehetőséget biztosítanak, stb stb. Most hogy már minden infó rendelkezésre áll, jöhetnek a gyakorlatiasabb, komolyabb tárgyalások, hogy ki mit mennyiért kínál.
zgi5212020-02-09 11:09:52 // 13880
alapvetés, hogy legyen tesztautó, amiket kérdezeltél pedig alap.
az, hogy mennyire értenek éppen a Giuliához...? háát reménykedjünk, hogy
az idő előrehaladtával egyre jobban. :) a Giulia face-n publikált fékcső esete elég rémísztő egyébként.. :(
Halesz2020-02-08 21:38:50 // 13879
Zümi, tényleg csak a kíváncsiság hajt, hogy megkérdezzem. Ilyenkor mit tesztelsz?
A szimpátiát, hogy hol mennyire kedvesek Veled, vagy azt, hogy hol adnak nagyobb kedvezményt?
Az nem fog kiderülni, hogy hol jobb a szerviz, majd csak akkor, ha már oda hordod...
zümi1662020-02-08 19:26:48 // 13878
Egyenlőre két vidéki szalonban jártam, amik hozzám relative közel vannak, Győrben és Kecskeméten. Mindkét helyen nagyon pozitív hozzáállással találkoztam, mindkét hely olyan, ahova szívesen visszamennék. De még két pesti helyet is le akarok tesztelni, az OAH-t, meg a Rácz Kelet Pestet. Március közepéig el kell döntenem, melyik csapat a győztes :-)
Giuntini2020-02-08 16:05:37 // 13877
De miért???? Mert a Ferrari nem.akar nekik már adni motort. Az Alfával ezt nem csinálják. A Maser mindig is ellensége volt a Ferrarinak, csak a konszernházasság miatt volt az egybeborulás.
Morfiusz Cédula2020-02-08 15:59:30 // 13876
Pedig már a Maserati is készül a full elektromos változattal.
Giuntini2020-02-08 14:22:56 // 13875
Tegnap este unalmamban megnéztem a Youtube-on az Auto Motor und Sport a Laptimeing-hoz hasonló tesztjét. Szégyen és gyalázat!!!!! Egy reptér két hosszú egyenessel, ahol a QV erőfölénye még jobban kijön, mégis 2-3 mp-et kapott az M4, C63 AMG, RS5 trimvirátustól. Ezt hogy merik megcsinálni a németek? Mindenhol elverte ezeket Olaszországtól Amerikáig, csak a németek tesztjén bukik el. Biztos az olaszok szándékosan rosszabb autókat adnak🤣. Még a 2 tonnás M5 is rávert a Giuliára! Hihetetlen, ha már nem tudnak gyorsabb autót gyártani, akkor hamisítanak. Aztán az űber hülyék el is hiszik.
Még a BMW szemüveggel tesztelő Lapetimeing brigádnál is győzött a QV!
A 4C két mp-el lassabb volt a QV-nél. Legalább viszont a német nem cikizte azt le, mint az itteniek. Davide Cironi viszont a 4C-ből mindent kihozott, és megmondta, az igazi pályaautó, ha hibázol nem bocsájt. Mikor Borsi Gergővel beszélgettem Alfa City-n, ő mondta, hogy nem mond a kollégákra semmit, de először meg kellene tanulni vezetni....
Halesz2020-02-08 08:30:31 // 13874
Tiéd volt :)

Én sem láttalak. :(

Mondjuk én csak kerékőröket vettem és azt rakták fel.
Illetve nézegettük, hogy néha nehezebben indul, az akksira gyanakodtunk, de azzal nincs gond, így lehet, hogy korábban valami gagyibb üzemanyagot tankoltak bele...
'''''2020-02-08 07:17:58 // 13873
Lehet az enyém akár.
Voltam tegnap szervizben.Lejárt megint egy év de semmi más gond nem volt.
Haleszt nem láttam! :-)
RomeoOne2020-02-07 23:26:04 // 13872
A taggelés a szövegben sokatmondó :)
Lev2020-02-07 23:12:52 // 13871
Szerintem az övé:)
Giuntini2020-02-07 22:21:49 // 13870
Ez nem tomi QV-je?
Lev2020-02-07 22:08:40 // 13869
Jó kis kép 🙂
Halesz2020-02-07 22:01:46 // 13868
Jó társaságban :)

Rohodi Mihály2020-02-07 21:31:06 // 13867
:-) köszönjük a jó döntést :-)
Golyszi2020-02-07 19:25:57 // 13866
Alakul ám! Az első prog 110mm3, némi nyomás emeléssel 240LE 530nm mértünk padon. Találtunk még tartalékot, a görbét ellapítottuk, mert a hajtáslánc azt már nem bírja. De így 4500felett is szépen szól!
Shadin2020-02-07 12:45:44 // 13865
Alakul ez.
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-07 11:58:49 // 13864
Értem értem.. :-)))
Köszi az infókat :-)
Golyszi2020-02-07 11:15:13 // 13863
hát most ezt hogy mondjam :)
Berakod a másik DNA-R kapcsit. Proxit átírod. Ha szerencsés vagy művelet DONE.
Kb 30perc, max 1 óra.
Ha jön az időszakos szerviz. DNA kapcsi vissza, proxy vissza. a kutya nem mondja meg hogy neked ez benne volt...
De, ha mindenképp akarsz picit csapatni és nem akarod "bántani" sehogyem az autó elektronikáját. MES-ben ABS menü alatt van ám Dyno mode is, ahol manuálisan ki tudsz kapcsolni mindenit (x) indításig :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-07 10:18:14 // 13862
Megszaladt a fekete festék... amúgy a beltérben az apró változások jól néznek ki. :-) És az a Maser is ott jobbra mellette, kár hogy nem nagyon mutatja a kamera XD
RomeoOne2020-02-07 09:35:55 // 13861
Az USA-ba már megérkeztek az első MY20 Quadrifoglio-k: link
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-07 09:32:25 // 13860
Squadra-ból csak a vdc off érdekes, a tuning boxokat félmegoldásnak tartom, sosem igazi. Viszont ha úgy alakul, gar. idő alatt nem illik belenyúlni a vezérlőbe. Pedig ..egy olyan race módos kapcsoló, R állásban 280 lovas programmal, egy stop/start offolás és nekem meg is felel XD
Golyszi2020-02-07 08:09:19 // 13859
már nyüstöltek, hogy csináljak egy videot is, de az operatőr még nem állt kötélnek :D
Golyszi2020-02-07 07:57:13 // 13858
totál, abs van. de ha NAGY blokkfék van akkor vissza is kapcsol D-be és aktíválja ujra a ESP-t
carver2020-02-06 22:40:43 // 13857
ravasz dealer, "A"ba rakja hogy nagyobb legyen a kontraszt :D pedig N-ből átrakva is érezhetően felélénkül...
carver2020-02-06 22:38:56 // 13856
és Race módban kikapcsolja a menetstabilizátort?
carver2020-02-06 22:30:55 // 13855
Próbáltam én is, A-N között nincs különbség, D-ben minimálisan engedi (1,5-2 mp), de hát az is édeskevés. És szerintem is túl durván fogja meg, erőből visszafogja a kipörgő keréket
Golyszi2020-02-06 21:26:33 // 13854
Tapasztalatok vannak. De "csak" 2.2jtd 6mt. Más a benzin, más a 8at, más a Q4 CAN és perifériákat tekintve. Már változott a MES is, nem kell custom proxyban átirogatni a biteket. Már legördülő menüből kiválaszthatod a dynamic kapcs típusát. Aktíválva az qv kapcsolót valamilyen szinten változnak az eredeti dna beállítások. Mivel mi felhúztuk az enyém, a motor karakterisztika inkább hasonlít egy tbre mint egy dezsőre, így majdnem hogy mindegy az A N.... D.
Squadra annyit csinál ezeknél, hogy a D beállításokat átmásolja Ara és Nre is. (mi meghagytuk a gyárit)
... Mégvbőven tudnám folytatni... 🤗
Fornitore2020-02-06 20:29:24 // 13853
Mindenhol voltam mindenkit megkérdeztem , de végül az Olaszautók háza lett a befutó nálam.Remélem jól döntöttem mert a szervizelést is itt akarom majd megoldani.
RomeoOne2020-02-06 18:17:00 // 13851
Most akkor ez hogy került beépítésre? Kicserélted a kormányt egy QV karbonkormányra?
Szabolcs 1592020-02-06 17:52:12 // 13850
Proxy hoz kelleni fog a kék és a szürke csati anélkül nem lehet
Szabolcs 1592020-02-06 17:50:00 // 13849
Légzsák akart lenni a kormány helyett
Szabolcs 1592020-02-06 17:49:00 // 13848
Na végre ma volt egy kis időm és be építés re került a távolság tartó tempomat, tökéletesen működik teszteltem fékez tartja a távolságot megál, a légzsák kiszedés egy szempillantás alatt alul van egy luk es egy fémet kell megnyomni és ki ugrik a kormány utánna már adja magát sorba, multiecuscan proxy sorba rendezés be kapcsolni acc+ ot le fut várni 5 percet és utána abs be is vissza állítani mindent
zümi1662020-02-06 17:45:37 // 13847
Ezek a leggyönyörűbb felnik a választékból, az enyém alatt is ilyenek lesznek :-)
zümi1662020-02-06 17:40:09 // 13846
Melyik kereskedésnél voltál?
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-06 16:36:45 // 13845
Engem érdekelnek a részletek :-) Esetleg ha lesz időd,egy kisokost erről összedobhatnál a blogodban.Vagy bárhol.Melyik miért jobb, vagy mik a hátrányok.
Golyszi2020-02-06 16:12:53 // 13844
Elovastam a squadra-s leírást. Illetve a DnaR kapcsi leírását is és beszéltem is az "öreggel".
OBDs megkerüli a CAN protokolokat.
A kapcsolót egy picit fenntartásokkal kell kezelni. Rengeteg mindennel kommunikál. Valami nem klaffol, az CAN kom hibára fut. Ezt meg tudta oldani a squadra, hogy witechel a perifériákat átprogramozza, hogy legyen rendes kommunikáció. Részleteket nem fejteném ki ✌️
G-MANN🍀2020-02-06 15:40:53 // 13843
Álom! :-)
RomeoOne2020-02-06 15:31:43 // 13842
Beépített egy DNA kapcsolót egy QV-ből, így oldotta meg. (Azaz egy DNA-R kapcsolót... Hívja így valaki vagy levédethetem? :DDD )
Piritu - 1.000.0002020-02-06 15:22:47 // 13841
Van ilyen kütyüd?
Golyszi2020-02-06 15:07:27 // 13840
úgy átb@ssza a CAN-t ahogy kell.. A QV kapcsolós megoldás sokkal kifinomultabb.
Golyszi2020-02-06 15:05:10 // 13839
gyakorolni kell :)
Golyszi2020-02-06 15:04:14 // 13838
megcsináltuk :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.