Fórum >> Típusok >> Giulia

Szabolcs 1592018-11-19 19:49:07 // 6912
Nekem 180 lovas van de abszolút nem bántam meg hogy nem benzines lett a stelvio mellé, 4 liter a különbség 100km en a két kocsi között ami ha sokat megy valaki akkor elgondolkodtató a dizel, ha keveset akkor természetesen benzin, tudom dizel hiszti ide vagy oda nekünk a dizel ugyan úgy bevált mint a benzines
Csabi2018-11-19 19:42:39 // 6911
Örülök, hogy leírtad, ezek szerint nem csak nekem ez a benyomásom, köszi.
Szabolcs 1592018-11-19 19:30:02 // 6910
Lassan lejár a garancia utána elgondolkodom :)
Szabolcs 1592018-11-19 19:28:03 // 6909
Nekem van dizel és benzin is, volt előtte 159 jtdm semmivel nincs rosszabb hangja inkább egy kicsit halkabb mint az 59 1,9, finom duruzsol a dizel nekem személy szerint tetszik lehet élni vele, benzines az benzines teljesen más motohang van, stelvio nak pucolom a kipufogó végét mert kormos a dizel giulia ét nem kell
R33Z2018-11-19 19:27:16 // 6908
Ezért hála a technikai fejlődésnek. Abszolút nem versenyképes ma már a kéziváltó ezekkel az automatákkal szemben. Sokkal nagyobb a vezetési élmény egy ilyen szintű váltóval, mint a ZF8.
WebM2018-11-19 19:22:32 // 6907
Azzal nekem pont nincs gondom. :) Igazából minden gyártónál ezek a tendenciák, az Alfa szerintem a Giulia esetén így is egész sokat kihozott a helyzetből.
WebM2018-11-19 19:17:11 // 6906
Nektek is rozsdásodik a két hátsó gyári féktárcsa középső része? Elég igénytelenül néz ki, sajnos felrakott felnivel is látszik a küllők között. Csak a két hátsó ilyen, elöl csak minimális nyomok vannak, az elfogadható.
Kazes☻2018-11-19 19:11:54 // 6905
Meg az automata váltót...
WebM2018-11-19 19:06:35 // 6904
A közvetlen befecskendezéses benzinesek kormolnak, előbb-utóbb jórészükre felkerül a részecskeszűrő. A korábbi 2.0 is kormol, nyilván nem egy szakadt 15 éves dízel szintjére kell gondolni, de a kipufogóvégek nem hazudnak. Sajnos előbb-utóbb le kell nyelnünk ezt a békát, pont mint a downsizing-ot, meg a kikapcsolhatatlan ESP-t.
Csabi2018-11-19 19:03:37 // 6903
Szerintem ezt egy kicsit túlizguljátok, annak ellenére, hogy mindkettőtöknek DPF-es autója van és semmi problémátok nincs vele.
A benzines részecskeszűrő a dízelhez képest egy passzív elem lesz. Alig, vagy nem is lesz regeneráció. Viszont tény, hogy egy új technológia, ami egy sor kihívást támaszt az autógyártóknak, sokan csúsznak is a motorfejlesztésekkel emiatt.
Ettől függetlenül én a dízelre szavazok 210LE 470Nm -t hamar megszeretném. A dízel rossz hangja nekem egy kicsit sem jött át, szerintem nem kiugró, igaz még csak kívülről hallottam, menet közben nem volt szerencsém tapasztalni....
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-19 19:00:10 // 6902
szerintem Te sosem akartál Giuliat venni :)))
'''''2018-11-19 18:58:02 // 6901
Ezzel is mint az összes tuningboxal,bukod a garit.
Nekem már fel lenne húzva a qv is ha nem járna gari vesztéssel.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-19 18:26:00 // 6900
+1
DPF (OPF bármi) - el én sem fogok Giulia-t venni. Meg úgy egyáltalán semmit. Akkor én is B vagy C tervre módosítok. Teljesen megértem a hozzáállást. :-)
RomeoOne2018-11-19 18:14:56 // 6899
Nem vagyok előítéletes, csak én is dízelt hajtok. Nincs sok gond azzal a DPF-fel, de inkább ne legyen, mint legyen. Főleg egy benzinesben. Érdekes, a Q-ba nem raknak? Azért ne vicceljünk már, az legalább 2x annyit pöfög ki, mint a 2.0T.

Nekem ez úgy elvette a kedvem a Giuliától. Lehet tényleg a B tervre kéne inkább ráhajtani és kibelezni a 159-et, belerakni egy V8-at hosszában és hátra egy kardnátengelyt. Annyi pénzből, amennyibe a Giu kerülne, már lehet hogy meg is lehetne csinálni rendesen.
zgi5212018-11-19 17:55:11 // 6898
Nekem meg sosem kellett korozgetni, azt sem veszem eszre hogy regenral.
Egy cseh dizelt is hasznalok meg ott 50e alatt 1x.


Eloiteletes vagy 🤪
Szabolcs 1592018-11-19 17:37:24 // 6897
RomeoOne2018-11-19 17:32:48 // 6896
És mivel a konfigurátorban már a 6D-sek vannak, ezért gondolom már csak azt lehet rendelni. Gondolom jól elkeféli a kipufogó hangot, meg lehet majd ezzel is körözgetni, amíg regenerál. Micsoda boldogság...
A benzines, amit most teszteltél, az 6D volt?
RomeoOne2018-11-19 17:29:40 // 6895
Leírni könnyű, de ha ott állsz, hogy kiadsz 12-13 millát egy új kocsira, akkor valóban rá mernél rakatni egy 3rd party programot, ami garanciavesztéssel jár? Aztán ha valami kárt tesz a motorban vagy az erőátviteli rendszerben az simán egy többmilliós kár lehet és ott állsz úgy, hogy nemrég adtál ki több, mint 10 millió forintot és tönkrement a kocsi, amire garancia sincs és sok sok millióból tudod megjavíttatni? Azért szerintem neked is megremegne a kezed, ha már a kezedben lenne a kulcs és dönteni kéne :)
Halesz2018-11-19 17:13:32 // 6894
Szia!

Mint Misi barátomtól megtudtam:

az euro6b-sekben nincs, az euro 6d-sekben már lesz, kivéve a Giulia Q-t.
Golyszi2018-11-19 16:55:11 // 6893
Simán, 200-280 között csak sw a különbség, hw az egyezik! Akkor a úgy vesszük az csak +30paci :)
Halesz2018-11-19 15:46:15 // 6892
Te mernéd amúgy chippeltetni a vadiúj Giuliádat? :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-19 15:25:34 // 6891
Nekem is hasznos a teszt, köszönöm :-) Nálam is 1-3 éves távlatban terv, hogy egy új autóba üljek, egy ilyen videó sok apróságra megadja a választ, hogy mi volna számomra jó választás. A lipari szürkére mint színre rákattantam, de már a többi részlet is kezd körvonalazódni. Ha lesz és Giulia lesz, már sejtem milyen lesz :-)
Golyszi2018-11-19 13:46:42 // 6890
Giulietta QV után a következő vétel, a 2.0T 200. És mehet bele a veloce program (280) vagy akár még azt is meg lehet fejelni (310). Valahogy így néz ki a következő 5éves terv. :)
RomeoOne2018-11-19 12:06:31 // 6889
Te mit tudsz arról, hogy a most rendelt benzinesekben már van részecskeszűrő?
Halesz2018-11-19 11:42:36 // 6888
tdemeter: ha tudok segíteni, szólj.
RomeoOne2018-11-19 11:37:09 // 6887
A hangereje engem sem, csak a stílusa. Lehetne valami fasza kis rock-n-roll inkább :DDD
Halesz2018-11-19 11:36:37 // 6886
Hát a teszt kb úgy nézett ki, hogy mindenhol toltam neki :) Nem volt autópálya, csak autóút. Szóval nyilván ez csalóka. De ennyit írt ki a végén, én is kicsit sokalltam. Bár nálam az 1,9-es mjtd is 8-9-et fogyasztott, szóval tuti az én lábam a nehéz :)
(Hosszú utazáskor tudtam kihozni 6,5-ös fogyikat a GT-mből, lásd blogom)
Halesz2018-11-19 11:19:14 // 6885
Igyekszem erre legközelebb majd még jobban figyelni. Most megnéztem másik gépen is, lehet az én fülem rossz így már 40 felett, de nem zavar a zene hangereje :D :D
vzsiros2018-11-19 10:08:55 // 6884
ejjejj, Halesznek akartam válaszolni, szóval Ő ne féljen a saját hangját feltekerni :D
vzsiros2018-11-19 10:08:13 // 6883
szóval, egyszerű a megoldás, ne félj magadat feltekerni, mert úgyis te vagy a lényeg :), a zene senkit se izgat - lehet halk andalító is akár ;-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-19 09:59:00 // 6882
nagyon halk mindegyik riport gépen full hangerővel kell hallgatni :)
zgi5212018-11-19 08:37:27 // 6881
tv-n is hangos a zene..
Halesz2018-11-19 07:54:11 // 6880
Bocsi, pedig erre tényleg igyekeztem figyelni, de én ugye laptopon vágom - megnéztem utána fülessel és simán hangszóróval is... nem tudom milyen lett pléldául tévén. Ezek szerint nem jó :D
RomeoOne2018-11-18 22:46:03 // 6879
Na, most néztem meg. Azt hiszem, ez nem hagy kérdést maga után. Fasza
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-18 20:58:27 // 6878
Azért is érdemes volt megnéznem, mert a múltkor is érdekelt már hogyan marad meg a nyomás stop üzemmódban... ritkán használom csak üzemmeleg állapotban.
TtK2018-11-18 20:50:46 // 6877
Pont linkelni akartam, megelőztél. Tanulságos bizony. Amúgy ha rákeresel, a ZF oldalán fenn van a gyári olajcsere manual. Minek is ad ki ilyet a gyár, ha nem kell az olajat cserélni? ;)
Jani72122018-11-18 19:40:14 // 6876
Lassan egy éve van meg idáig 30 ezret raktam bele, ezért választottam inkább a dizelt. Eleinte keveseltem a teljesitményt aztán hozzászoktam, nekem 6.4 az átlag vegyesen és elég sportosan. 9 literes fogyasztás elég soknak hangzik... nemsokàra kap egy okosítást kíváncsi leszek a változásra :) mindenesetre nekem bejött a dizel
vzsiros2018-11-18 19:26:49 // 6875
Halesz, wazz :D vedd plíz jobbító kritikának...

hallgatiom/nézem telón (fülessel), 80% hangerő kell, ahogy beszélsz, aztán hopp, egyszercsak megsüketülök. Ja zene blokk, nézzük mennyi kell neki, zenének 20%.

Tényleg maradandó halláskárosításra hajtottál? :P

(Többi zeneblokkra nagyon koncentráltam, és azonnal vettem vissza a hangerőt)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-18 19:20:13 // 6874
miért kell 100e-nél olajat cserélni a ZF váltóban, nagyon tanulságos ... a legérdekesebb, hogy Amcsiban és keleten elő is írják a kötelező olaj cserét csak Európában örök élet :DDD
klikk...
tdemeter2018-11-18 18:18:35 // 6873
Köszi, jó volt a videó, részemről pont időszerű,mivel épp a rendelésen agyalok.
zgi5212018-11-18 17:27:02 // 6872
Gondoltam! Gratula es koszonet!
zgi5212018-11-18 17:26:08 // 6871
en alapvetoen N ben hasznalom nincs tapasztalatom hogy a D ennyire
Elhuzna az atlagot pedig idonkent atlokom ;)
Halesz2018-11-18 17:25:37 // 6870
Kis háttérinfó. A most felkerült összesen 24 percben kb ennyi meló van:

3 x 4 órányi forgatás (ebben nincs benne a logisztika az autókkal, elhozni, visszavinni a forgalmazóhoz, tankolás, stb.)
kb 10 órányi vágás

És nem vagyok elégedett. De majd a következő még jobb lesz :)
zgi5212018-11-18 17:23:30 // 6869
Nalam a fogyasztas ugy 5-6 ezer utan normalizalodott

Most 583 km t mentem, es 496 ot mutat tankolasig.
Felig van a tank 🧐

Ez 2 videki ut volt, varos , autopalya, orsz ut.


az 1000 kili feletti hatotav sem kizart hiszen ha Toscanaban

autoznal a 3,5 es katalogusadatot siman hozza 😃

Multkor linkeltem egy grafikont errol..
Halesz2018-11-18 17:23:18 // 6868
Kb mindenhol nyomtam neki, ennyi volt... 9,4 :( Automata váltó, Dynamic módban végig.
Halesz2018-11-18 17:22:38 // 6867
A kettő közül nálam a benzin nyert :)

A benzinesre (még ezüstben is, úgy, ahogy a tesztben volt) elcserélném a Jeepet, a dízelre nem :) És nem csak a motor miatt nem, nagyon sok extra nem volt benne, ami nekem kéne.

Kb az ezüstben benne volt minden, amit én mindenképp belerendelnék:
Kulcsnélküli nyitás
Ülés és kormányfűtés
Napfénytető
Xenon
(ezek a Jeepben is vannak)

+
Keresztirányú forgalomfigyelő, tolatókamera
Telefontükrözés
Elektromos ülések

Amúgy amiről nem beszéltem, hogy a Veloce combtámaszos ülései sokkal jobbak, az még azért úgy hiányozna nekem :)

A teljes teszt sorban itt is végignézhető, és akkor nem kell választani a végén:
https://alfaamore.hu/magazin/giulia200vs180
zgi5212018-11-18 17:12:24 // 6866
az a 9 liter nekem ertelmezhetetlen :( soha nem volt tobb 6,4 nel;)

Orulok, hogy kicsit arnyalodott a kep az aut dizel kapcsan es a teszt

Vegen mar egy mar mar “jobb a nyomatekosabb dizel is kicsucszott majdnem”🤪

Ha szived a kezeden azonnal cserelned a Liparit a Jeppre neem?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-18 17:09:18 // 6865
tegnap jöttünk haza M7 poénból bekapcsoltam Pákozd után a külsőben van egy erős keréknyom a külső csíktól befelé, egyből durrogott ... ki is kapcsoltam... szerintem késő esti, hajnali autózásra tökéletes alvásgátló :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-18 17:04:40 // 6864
nem rossz a dízel sem cégek vihetnék flottában
'''''2018-11-18 17:02:55 // 6863
Nálam ki van kapcsolva a sávelhagyó figyelmeztetés.A derékszögű kanyarokat általában nem derékszögben kanyarodva veszem be és az úthibákat is megpróbálom sokszor úgy elkerülni,hogy a felezőn lévő púpra teszem rá a kereket.Na ilyenkor mindig durrogna.
Persze pályán jó lehet.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.