Fórum >> Típusok >> Giulia

vzsiros2018-11-21 16:16:21 // 7048
mindegy ki adja, ha összesen van rá 5, nem?
tdemeter2018-11-21 16:15:01 // 7047
Az hogy 5-nek hívják sok helyen.
Nekem konkrétan eddig ennyit mondtak én meg elhittem.
zgi5212018-11-21 16:07:21 // 7046
mi a kamu? nem igazán értem :(
2+3év /100e km
tdemeter2018-11-21 16:02:53 // 7045
A 159-esembe van egy utólagos kenwood andorid autos fejegység, ami érintős.
Bár sosem próbáltam még a giuliát a gyakorlatban (csak annyit, hogy működik-e) de az AA használata még az érintőképernyő mellett is nehézkes. A párom utálja is rendesen..
Ha még ehhez hozzájön az, hogy ezt egy tekerőgombbal kell kezelni, az nem fog segíteni az élmény növelésében...
Halesz2018-11-21 15:58:12 // 7044
Hamarosan erről is lesz egy videóm, sajnos nekem is ez a bajom vele, de összességében imádtam :) végre van!
tdemeter2018-11-21 15:57:52 // 7043
Engem ez a 2+3 év kamu gari nagyon lehangolt most:(
Ez így csak 2 év, akárhogy számolom is....
tdemeter2018-11-21 15:56:15 // 7042
Az a baj, hogy a telefontükrözés olyan appokat tükröz, amelyek egyébként érintőképernyőre vannak kitalálva....
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-21 15:53:12 // 7041
szintén zenész nekem sem kell led lámpa ez a xenon tökéletes az érintőképernyős kijelző sem kell csak tiszta maszat lenne ....
zgi5212018-11-21 15:44:06 // 7040
igen. a kanyarkövetés mellett nagyonjó, hogy nagy tempónál emeli a fénycsóva távolságát akár 500métere is, szombat éjjel úgy jöttem az M7-esen 100km nyit, hogy a távfény 1x sem kellett.

ezzel szemben a távfény sztem gyengébb, mint számítottam rá anno.
Zolibácsi2018-11-21 15:42:35 // 7039
Egy ideje zavart engem is a boot open felirat, ezért megneztem mi a gond. Ha szemben állsz a kocsival akkor a jobb kezed oldali lámpa felé megy egy kábel és a zarhidon van egy csatlakozó. Azt szethúz telefuj wd40 majd vissza nyom.
Ha nőgyógyász ujjaid vannak akkor elég a lokos felső 4 csavarjat ki tekerni ahol van a zarbetet is, utána enged annyit a műanyag hogy alá nyúlj.
tdemeter2018-11-21 15:30:52 // 7038
Több tesztben is kihangsúlyozták, hogy a nagy xeonos giulia lámpája simán lepipálja fényerőben a legtöbb nagy gyártó ledes lámpáját.
Így nekem nem hiányzik kicsit sem, fontosabb, hogy jól lássak.
zgi5212018-11-21 15:28:22 // 7037
nem vagyunk egyformák.. :)
nálam a ledlámpa, érintőképernyő és társai nem érik el az ingerkűszöböt sem :)

a kanyarkövetős xenon megfelelő. a navit főleg este használom, hogy lássam előre ismeretlen helyen a kanyar ívét a sötétben.

örülök, hogy a telót elő sem kell venni a zsebemből.
RomeoOne2018-11-21 15:12:19 // 7036
Kelet pestes a mostani 159-em is. Azt hiszem akkor meglátogatom őket mostanában :D
tdemeter2018-11-21 15:11:20 // 7035
A dealer akinél voltam (Kelet pest) mutatott egy listát, amiben a régió összes, központi raktárában elérhető, már legyártott giuliák voltak.
Ezek nagyon eltérő konfigban és nagyon nagy mennyiségben állnak rendelkezésre.
Megnéztem párat ezekből, volt ami fél éve ott áll már, vagy több.

Tehát egyáltalán nem lehetetlen most szerezni egy olyat, ami még a régi környezetvédelmi besorolásba van, de új.

Ráadásul akár 20% kedvezményt is adtak volna rá, ami azért elég sok.
RomeoOne2018-11-21 15:06:38 // 7034
Én úgy értelmeztem, hogy már az idei újak is 6D-k, szóval, ha most rombolnék be egy kereskedésbe, hogy azonnal ide egy Giuliát, már akkor is később lenne. Csak pont a facceliftet vártam, ami elvileg jövőre jön. Abban már várhatóan lesznek pl. led lámpák, meg hasonló finomságok, amik nem ártanának még. Csak reménykedtem, hogy a részecskeszűrő még majd 2020-tól jön, mikorra a szabályozás előírja. De sajnos nagyon előreszaladtak most.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-21 15:06:31 // 7033
A műszerfalon tőlem az világít ami akar :-) Most is állandóan 'boot open' van, de bevettem a lesz. om tablettát. Télen nem bontok karpitot, mert törik a patent és fázok is :-)
Csak ne csipogjon, engem a hangok zavarnak, de nagyon. Simán kiiktatnám így, sőt még kapcsolót is szerelnék rá. Vagy egy sonoff okos relét, és tudnám telefonról kapcsolni :-D
RomeoOne2018-11-21 15:03:44 // 7032
Áh, az soha meg nem fordult a fejemben. Az már a QV-vel van egy árban és nincs olyan tulajdonsága, amiben jobb lenne a QV-nál. A QV a legjobb elérhető sportszedán a 4C meg egy túltolt gokart. Az tényleg csak annak való, akinek nem számít semmi, csak egy jó gokartban akar ülni, súrolja a seggét az aszfalt meg mögötte legyen a motor, ne előtte. De űrtecnika van belerakva (full karbon váz), amitől rohadt drága lett, viszont más részei meg nem érnek fel ahhoz a szinthez.
tdemeter2018-11-21 14:56:54 // 7031
Szerintem lassan eljutunk oda is, hogy adblue kell majd a benzinesbe is :)
Halesz2018-11-21 14:56:43 // 7030
4C kell ide....:)
zgi5212018-11-21 14:52:28 // 7029
sztem azért ez nem akkora truváj, hogy a kardodba dőlj, de komolyan.
ha csak ez állít meg, nincs igazán nagy probléma szerencsére. :)
közelítsd meg másképp.
ahogy Erhard mondta,elcsíphetsz még idei akár újat, vagy később
használtban OPF nélkülit.
tdemeter2018-11-21 14:39:28 // 7028
Nekem az xtrailben van mind2, sávelhagyás figyelmeztetés és ilyen ütközés elkerülő izé is. A sávelhagyás csipogása néha még akkor a fejemben van, amikor az alfát vezetem:) Ha átlépem vele a záróvonalat véletlen, már előre hallom. Teljesen automatikusan rááll az agyam, de csak ha felváltva használgatom és aránylag sok időt megyek vele. Azt kell mondjam, hogy így van értelme és tulajdonképpen hasznos is, mert tanít.

Az ütközésvédelem eddig számtalanszor becsipogott már, kb 95%-ban jogosan. Fékezni kb 2x fékezett a lábam alatt, de ilyenkor mindig én fejeztem be a fékezést.
Szerintem jó cucc és hasznos is, engem nem zavar, megtanultam vele együtt élni.
Viszont a start-stoppot ki nem állhatom. Sajnálom, hogy nem lehet kikapcsolni out-of-box a giuliaban.
RomeoOne2018-11-21 14:38:41 // 7027
Gyűjteném, de mióta megtudtam ezt a részecskeszűrő dolgot... Úgy érzem magam, mint ha kiderült volna, hogy megcsalt az asszony. Lesek magam elé, próbálom tagadni, felteszem a kérdést, hogy 'de miért?' meg ilyesmik, és ki vagyok ábrándulva. Lehet, hogy megbocsájtok, de ez a szerelem nem lesz már olyan. Én elfogadom a sok modern cuccot, a turbót meg a potméter-gázpedált. Én már ebbe nőttem bele. De meghúztam a vonalat, hogy mi a lélektani határ, ami már nekem is sok és az a részecskeszűrő egy benzinesben.
Úgyhogy gondolkozok még egy darabig, lélekben készülök, hogy a QV-t kell megcéloznom, csak az azért nem kartávolságban van. Bár azt mondják, hogy akinek nincsenek nagy álmai az nem is fog nagy dolgokat elérni.
Csak így majd nem úgy kell odamennem a főnökömhöz, hogy kéne egy kis fizetésemelés, hanem konkrétan az ő pozíciójára kell bejelentkeznem :DDD
zgi5212018-11-21 14:36:52 // 7026
meglepődnél, de csípőből az ABS -t preferálta. :P
zgi5212018-11-21 14:34:36 // 7025
sztem téged zavarna leginkább a folytonos sárga ikon.
nem szimpi megoldás.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-21 14:30:53 // 7024
inkább az a hátránya, hogy a sok zombiüzemmódban vezetők még nagyobb eséllyel csinálhatnak balesetet, nem baj ha elalszom a sávban maradok... aztán még sem ha a sáv megszűnik vagy előtte baleset volt stb, stb...
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-21 14:24:21 // 7023
Látom Te is gyűjtöd :-DDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-21 14:23:50 // 7022
Ezt annyira nem érzékeltem eddig. A VDC-s ABS-es automata 159-ből bármikor átülve a nulla vezetéstámogató rendszerrel (és öngyilkos all season gumikkal) rendelkező manuál váltós 146-ba eddig két év alatt egy hibát vétettem, azt is az elején. Féken állva hátramenetbe reccsintettem szegény TD-t. Tudom az abs előnyét, értem a vdc-t is (a kormány rángatós belenyúlós nealudjá' rendszereket még nem ), de lehet élni nélkülük.
Érdemes lenne mindenkinek ,akinek az autózás több mint helyváltoztatás egy öreg fapad autót tartani csak úgy emlékeztetőnek. Milyen ezek nélkül. Vagy akár klíma nélkül. Lehet hogy biztonság(érzet) az újban van nagyobb, de szabadság(érzet) a régiben.
És nyilván városon kívül télen a 159-cel engedem el a feleségemet helyszíni felmérésre, de ha leesik az első hó én bizony az ócska 90 lovast választom :-D Igen az élethez kell egy adag "gondviselés", egy öreg autóban az a vezetéstámogató rendszer. Engem eddig megóvott, pedig keményebben feszegetem a határait mint a VDC-nek :-DD A többi meg csak elmélet :-)
tdemeter2018-11-21 14:21:08 // 7021
Mint ahogy a 159 TI is volt.
Szép, szép, de az ultimate az mindig a TI volt nálam:)
Ez dettó ugyanúgy TI-ben a legszebb, 10 év múlva is gyönyörű lesz
RomeoOne2018-11-21 14:13:22 // 7020
Vagy felteszed a Squadra programját, amiben kikapcsolják neked szoftveresen :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-21 14:07:27 // 7019
Start-stop kikapcsolás , akit érdekel :-) Gyűjtöm a hasznos infókat :-D
RomeoOne2018-11-21 13:52:37 // 7018
Feltételezem azt, hogy nem kell neki ABS, mert tudja ő is pumpálni a féket meg ellen tudja kormányozni a bódét, ha megindul valamelyik irányba a fara
zgi5212018-11-21 13:48:11 // 7017
azért van ezeknek a vezetést támogató rendszereknek egy nagy hátránya..
olyan gyorsan megszokod, hogy mikor visszaülsz egy enélküli autóba sokszor
álbiztonság érzettel autózol, mikor kapcsolsz, hogy hó-hóó most nem is "abban"
az autóban ülök.

tizenpár éve, mikor már az ABS megszokott volt sokan idengenkedtünk tőle, a megnövekedő féktávolság miatt. kérdeztem is a nejem anno, hogy neki mint laikus
sofőrnek mi a jobb? 1. ha megcsúsznak a kerekek, rövidebb fékúton vagy 2. ha kormányozható marad az autó, de később tud megállni?

mit gondoltok , mit válaszolt.. :)
vzsiros2018-11-21 13:43:24 // 7016
és ezeknek még mindig milyen jó áron megy minden :(, 14 milla átszámolva, egy ilyen fullra felextrázott, semmi másra nincs szükségem típus?

itthon kb/majdnem ezt olyan 18 millára lehet felkonfigurálni... és az ugyanúgy prospektus ár lesz, amiből mindkét helyen gondolom engednek is.

erre én is csak azt tudom mondani: shut up, and take my money! :)
RomeoOne2018-11-21 13:37:22 // 7015
Lehet mégis Tesla kell akkor nekem, abban nincs részecskeszűrő meg csicsikálhatok is benne hazáig... Legfeljebb megöl, amikor alárohan egy kamionnak :DDDD
zgi5212018-11-21 13:33:18 // 7014
Jó a rsz is :) , gondolom nem véltelen :P
zgi5212018-11-21 13:30:50 // 7013
van, de Júliánk nem teszi :(
Halesz2018-11-21 13:30:32 // 7012
Jeepekben benne van. Alfához csak a figyelmeztetőt tudod rendelni.
RomeoOne2018-11-21 13:28:23 // 7011
Én úgy tudom, hogy a sávelhagyás rendszer a kormányt is odébb húzza. Ami csak csipog az más. Vagy alapváltozat. Nem tudom pontosan az elnevezéseket, de határozottan úgy rémlik, hogy van olyan beépített rendszer, ami a kormányt is odébb tudja húzni, ugyanúgy, mint az a rendszer, ami fékez is helyetted.
Halesz2018-11-21 13:27:30 // 7010
Baszki :) Ez a videó... :)
Amúgy ez a TI csomag nagyon adja..... Beszarás, tökéletes autó így.
'''''2018-11-21 13:26:26 // 7009
Ezt mondtam én is,hogy igazából csak a pályán lehet jó.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-21 13:19:37 // 7008
nem tartja az úton csak figyelmeztet ha elhagyod, szundikálni az ágyikóban kell vagy a TV előtt, ha meg fáradt vagy meg kell állni csucsikálni...
Halesz2018-11-21 13:13:41 // 7007
Elég durva, hogy pont ezt a példát mondtam érvként a videóban... Pedig nem ismertem a történeted.
RomeoOne2018-11-21 13:06:09 // 7006
Pedig a sávelhagyás elég hasznos lehet. Ha lett volna a 159-ben ilyen rendszer, amikor elaludtam és végignyalattam a kocsi oldalát a szalagkorláttal, akkor az úton tartott volna, amíg békésen szundikálok :DDD
Én biztos olyat veszek következőre
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-21 12:58:06 // 7005
csak sípolt de sosem fékezett :))) a leglájtosabbra van állítva
zgi5212018-11-21 12:24:30 // 7004
az FCW AI még nem avatkozott be? :P
Jani72122018-11-21 12:18:27 // 7003
Nekem a trip b most kb 18ezernél tart
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-21 12:15:36 // 7001
Az utolsó három pont az jó hír :-) A 159-nél a klíma és a törlő is távol áll a tökéletestől. Olyan majdnem jó mindkettő, de amikor rossz napjuk van akkor idegölő...
'''''2018-11-21 12:13:18 // 7000
De legalább mindkettőnk asszonya alfával jár. :-)
'''''2018-11-21 12:12:19 // 6999
Parkradar kikapcsolható.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.