Liquid2020-02-27 20:59:29 // 14533
Az utolsó pontod a 159-re igaz. Ha normálisan krúzolsz, akkor tökéletesen elszigetel mindentől, ezt nevezi Gyuri zennek :) Egy Q4 TI-re csak korlátozottan igaz (mivel ott azért van mechanika, aminek hangja van, meg a TI futómű is feszesebb), de egy sima TBI-re határozottan.
carver2020-02-27 20:51:36 // 14532
majd én írom én még mindig csak 4 hónapja vagyok alfás :) egyébként meg hülyeség lenne ha egy 10-15-20 éve alfával járó nem írhatna le hogy mi nem jó az alfában. Nem fanatikusnak kell lenni hanem nyitottnak a fejlpdésre - sztem... Ha ezek a visszajelzések pl eljutnának az Alfához akkor még segítünk is mert ki tudná jobban megmondani hogy min kell javítani mint aki ezzel az autóval él...
Szóval én jártam közel 3 éveig 2.0 és 3.0 TDi Audival, sőt pár hétig Q7-essel is (mielőtt valaki megszólna kellett az A4-esem egy rendezvényre és megkaptam a főnökök Q7-ét helyette), az elmúlt években vezettem rövidebb ideig A8-ast, 3-as és 5-ös BMW-t is.
A biztonságérzetben én nem éreztem különbséget leszámítva talán azt a placebo hatást hogy a motorháztető és a csomagtartó masszívabb az Audiban. Miközben tudom hogy nem ez véd meg hanem a gyűrődőzóna és amikor kijött a Giulia a legbiztonságosabb autó volt (és ma is a legjobbak között van) azért az érzés nagy úr és ez is befolyásolhatja az egyszeri vásárlót.
Lehet hogy a szélvédő közelebb van az Alfában - én mondjuk utálom az asztalnyi porfogókat a műszerfal tetején - az viszont szerintem kifejezetten megnyugtató érzés amikor beülök és ránézek a kisebb autónyi motorháztetőre előttem...
Amiben viszont a mai napig jobbak a németek az a prémium érzet és az utazási komfort. Egy audiban, BMW-ben, Merdzsóban minden kapcsoló, gomb, ajtózseb, középkonzol stb prémium minőségű és jó megfogni. Az Alfában minden prémium minőségű ami számít.
Ez az amit német aprólékossággal és maximalista technikai fejlesztésekkel 20-30 év alatt tökélyre fejlesztettek, hogy milyen hangot ad az ajtó amikor becsukod, milyen érzés tekerni egy hangerő gombot stb stb. És ezt azért az egyszeri vásárló is érzékeli, ennek a hatása nagyobb mint gondolnánk mert ez azt mondja a vásárlónak, hogy na EZ az igazi luxus és én ezt megérdemlem....
A másik az utazási komfort. Egy Audi az egyszeri vásárló minden igényét kielégíti a helyváltoztatásra, halk még nagy sebességnél is, maximálisan megbocsájtó a futóműve, és maximálisan elválaszt a körületted lévő világtól.
És ez a másik olyan dolog amit egy Alfa nem tud, nem akar tudni és remélem soha nem is fog tudni, de emiatt nem is annyira alternatíva sok vásárlónak. Mert ők nem megélni akarják az autózást hanem kényelmesen letudni, luxussal körbevéve, a külvilág maximális kizárásával.
És lássuk be ebből a típusból sokkal de sokkal több van mint az örömautózós fajtából...
...hosszú lett sry de így látom...
Szóval én jártam közel 3 éveig 2.0 és 3.0 TDi Audival, sőt pár hétig Q7-essel is (mielőtt valaki megszólna kellett az A4-esem egy rendezvényre és megkaptam a főnökök Q7-ét helyette), az elmúlt években vezettem rövidebb ideig A8-ast, 3-as és 5-ös BMW-t is.
A biztonságérzetben én nem éreztem különbséget leszámítva talán azt a placebo hatást hogy a motorháztető és a csomagtartó masszívabb az Audiban. Miközben tudom hogy nem ez véd meg hanem a gyűrődőzóna és amikor kijött a Giulia a legbiztonságosabb autó volt (és ma is a legjobbak között van) azért az érzés nagy úr és ez is befolyásolhatja az egyszeri vásárlót.
Lehet hogy a szélvédő közelebb van az Alfában - én mondjuk utálom az asztalnyi porfogókat a műszerfal tetején - az viszont szerintem kifejezetten megnyugtató érzés amikor beülök és ránézek a kisebb autónyi motorháztetőre előttem...
Amiben viszont a mai napig jobbak a németek az a prémium érzet és az utazási komfort. Egy audiban, BMW-ben, Merdzsóban minden kapcsoló, gomb, ajtózseb, középkonzol stb prémium minőségű és jó megfogni. Az Alfában minden prémium minőségű ami számít.
Ez az amit német aprólékossággal és maximalista technikai fejlesztésekkel 20-30 év alatt tökélyre fejlesztettek, hogy milyen hangot ad az ajtó amikor becsukod, milyen érzés tekerni egy hangerő gombot stb stb. És ezt azért az egyszeri vásárló is érzékeli, ennek a hatása nagyobb mint gondolnánk mert ez azt mondja a vásárlónak, hogy na EZ az igazi luxus és én ezt megérdemlem....
A másik az utazási komfort. Egy Audi az egyszeri vásárló minden igényét kielégíti a helyváltoztatásra, halk még nagy sebességnél is, maximálisan megbocsájtó a futóműve, és maximálisan elválaszt a körületted lévő világtól.
És ez a másik olyan dolog amit egy Alfa nem tud, nem akar tudni és remélem soha nem is fog tudni, de emiatt nem is annyira alternatíva sok vásárlónak. Mert ők nem megélni akarják az autózást hanem kényelmesen letudni, luxussal körbevéve, a külvilág maximális kizárásával.
És lássuk be ebből a típusból sokkal de sokkal több van mint az örömautózós fajtából...
...hosszú lett sry de így látom...
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-27 18:16:31 // 14531
Én azt ide le nem írom :-P
RomeoOne2020-02-27 17:08:01 // 14530
Nem fér be kényelmesen 3 gyerek hátra, nem figyelsz :D
Morfiusz Cédula2020-02-27 16:48:20 // 14529
És mii volt a negatív?
RomeoOne2020-02-27 16:10:36 // 14528
Bézs a velocénél van.
zgi5212020-02-27 16:04:48 // 14527
a fékről..
eddig az volt a tapasztalatom, hogy az FCW beavatkozása engem helyettesít. kvázi gyorsabb reakcióidővel reagál.
az , hogy velem együtt cselekedne eddig nem volt esemény.
a minap az M0 -n megállt előttem a sor, nyomtam a féket, de az FCW AI úgy ítélte meg, hogy nem elégséges és "jobban beletaposott" párhuzamosan velem..
vmit közben kiírt és csippant is, nyilván ezt nem tudtam megfigyelni.
far -ra van állítva, bár ez ettől független sztem.
eddig az volt a tapasztalatom, hogy az FCW beavatkozása engem helyettesít. kvázi gyorsabb reakcióidővel reagál.
az , hogy velem együtt cselekedne eddig nem volt esemény.
a minap az M0 -n megállt előttem a sor, nyomtam a féket, de az FCW AI úgy ítélte meg, hogy nem elégséges és "jobban beletaposott" párhuzamosan velem..
vmit közben kiírt és csippant is, nyilván ezt nem tudtam megfigyelni.
far -ra van állítva, bár ez ettől független sztem.
Ernest2020-02-27 15:59:47 // 14526
Néztem a magyar alfa oldalt, és nem lehet vaj ill. vagy beige színű bőrrel venni??? fekete meg barna? Ennyi? A fehér azért az nem opció.
zgi5212020-02-27 15:56:20 // 14525
na látod pont ez az érzés nem volt meg az audiban, mintsem a kedvenc helyeden Katikánál a tesztevezetés alatt. :) itt elég volt beülni és elgurulni a kapuig, tudtad ,h megérkeztél. :)
az előbb lamaradt:
a négykarikásnak szokták dícsérgetni a temp állító gombját , hogy milyen jól röccen.. :) na sztem a Jullisban pont ugyanolyan jól röccen. :) bár asszem két éve beállítottam 22 fokra azóta nem röcög, teszi a dolgát :P
az előbb lamaradt:
a négykarikásnak szokták dícsérgetni a temp állító gombját , hogy milyen jól röccen.. :) na sztem a Jullisban pont ugyanolyan jól röccen. :) bár asszem két éve beállítottam 22 fokra azóta nem röcög, teszi a dolgát :P
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-27 15:43:40 // 14524
Az A oszlop van közel feltűnően (nyilván ezzel együtt az ablak is). Ez eddig sima üléspróbánál is, és vezetve is feltűnt. Fura érzés, gondolom megszokható. Én alapvetően közel ülök a kormányhoz, és így adja ki. Sokkal jobban a műszerfal alá csúszva ülök (vagy hogy fogalmazzam), mint a 159-ben, az autó orra is rövidebb. Nem kifejezett negatívumként írtam, de aki bunkerautóban ült, annak kizárt hogy ne tűnjön fel. Legutóbb kb közvetlenül a 159-cel levezetett 250km után ültem a Júliába, elég erősen érezni lehetett a különbségeket. Írom a pozitívat, mielőtt belém álltok:
Tetszett, hogy mintha farmotoros lenne, olyan könnyű az eleje (de ezt sem félreérteni :-))). Az baromi jó, hogy nem nyeklik-nyaklik bele az orra mindenbe. A Ti futóműnél érezhetően jobb a csillapítása a felfüggesztésnek, de maradt Alfás, csukott szemmel is felismerném hogy miben ülök. A fékkel semmi bajom nem volt, a 146 fékjének hajszálra ilyen a nyomáspontja , nekem nem bólintott, teljesen otthonos volt. Másnak lehet túl érzékeny, én ezt szeretem jobban, a 159-ét érzem túl komótos reakciójúnak.
Tetszett, hogy mintha farmotoros lenne, olyan könnyű az eleje (de ezt sem félreérteni :-))). Az baromi jó, hogy nem nyeklik-nyaklik bele az orra mindenbe. A Ti futóműnél érezhetően jobb a csillapítása a felfüggesztésnek, de maradt Alfás, csukott szemmel is felismerném hogy miben ülök. A fékkel semmi bajom nem volt, a 146 fékjének hajszálra ilyen a nyomáspontja , nekem nem bólintott, teljesen otthonos volt. Másnak lehet túl érzékeny, én ezt szeretem jobban, a 159-ét érzem túl komótos reakciójúnak.
tdemeter2020-02-27 15:30:45 // 14523
Szerintem a németek egyszerűen sokkal jobban értenek a dolgok eladásához. Egyszerűen sokkal szervezettebbek, ehhez nem értenek az olaszok. Ez mindenen meglátszik.
Egyszerűen tudják hogy kell eladni egy autót és kész. Nincsenek itt csodák nagyon.
Off tudom, de erről ez a vicc jutott eszembe amúgy:
A Mennyország az, ahol az angolok a rendőrök, a franciák a szakácsok, a németek a technikusok, az olaszok a szeretők és az egészet a svájciak szervezik.
A Pokol az, ahol a németek a rendőrök, az angolok a szakácsok, a franciák a technikusok, a svájciak a szeretők és az egészet az olaszok szervezik.
Szerintem kb igaz, minden népnek megvannak a saját erősségei és gyengeségei
Egyszerűen tudják hogy kell eladni egy autót és kész. Nincsenek itt csodák nagyon.
Off tudom, de erről ez a vicc jutott eszembe amúgy:
A Mennyország az, ahol az angolok a rendőrök, a franciák a szakácsok, a németek a technikusok, az olaszok a szeretők és az egészet a svájciak szervezik.
A Pokol az, ahol a németek a rendőrök, az angolok a szakácsok, a franciák a technikusok, a svájciak a szeretők és az egészet az olaszok szervezik.
Szerintem kb igaz, minden népnek megvannak a saját erősségei és gyengeségei
tdemeter2020-02-27 15:26:19 // 14522
Nemrég vezettem a kolegám A6-osát, ami v6 dízel. Elvileg az egy nagyobb autó mint a julis. 23x ló volt benne, hidro állítható felfüggesztéssel, sport móddal, de semmivel sem éreztem jobbnak, mint a juliskát. Menni sem ment úgy érzésre sem. Nekem közelebb volt a 159-hez, de ergonómiailag sem éreztem különlegesnek. Anyaghasználat jó volt! De asszem az audi egyébként is híres a prémium belsőről. Emocionálisan nem fogott meg igazán.
Viszont nem értem Warbi miről beszél, az ablak nincs közel a julisban, az A6-ban sem volt messzebb. Hátra kell tolni az ülést ha ilyen baj van:)
Viszont nem értem Warbi miről beszél, az ablak nincs közel a julisban, az A6-ban sem volt messzebb. Hátra kell tolni az ülést ha ilyen baj van:)
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-27 15:24:46 // 14521
3-masban e36-ban ültem utoljára :-) Annyira nem foglalkoztatnak azóta, pedig biztosan jó autók. 5-ösben ültem, meg ne kérdezd mikoriak és milyenek voltak, de azok bunkerszerűek voltak, mint ahogy az azt se tudom milyen Merci is amivel Kínában közlekedtünk. :-)) Hogy fel, vagy át értékelődés, nem tudom, más világ teljesen egy 159 is ez biztos. Engem meglepett az egész, majd lehet írok róla egy blogot, mert itt úgyis csak meglincseltek, ha leírok mindent és nem csak a pozitívumokat XDD
zgi5212020-02-27 15:15:26 // 14520
"Egy Audi után valószínűleg nem érződik elég komoly autónak egy Giulia."
nem értek egyet. nekem A4 is volt a kalapban anno.pechére egy octáviából átülve teszteltem és octaviához képest sem nyűgözött le. sokkal többet vártam a nyégykarikástól. talán , talán a belső műanyagok kidolgozása, gondolok itt a bajuszkapcsolókra, vagy ajtókárpitra. de semmilyen szempontból sem komolytalanabb a G. aztán a futómű, fék, motor és váltó. hagyjuk is sztem. :)
nem értek egyet. nekem A4 is volt a kalapban anno.pechére egy octáviából átülve teszteltem és octaviához képest sem nyűgözött le. sokkal többet vártam a nyégykarikástól. talán , talán a belső műanyagok kidolgozása, gondolok itt a bajuszkapcsolókra, vagy ajtókárpitra. de semmilyen szempontból sem komolytalanabb a G. aztán a futómű, fék, motor és váltó. hagyjuk is sztem. :)
Giuntini2020-02-27 15:13:03 // 14519
A 3-as Bmw-ben igyanez az érzet! Szerintem ez is a játsó hajtás moatt van! A 159 most értékelődik fel😊
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-27 15:07:16 // 14518
Na ja, csak ez is egy oka a kevés eladásnak. Egy Audi után valószínűleg nem érződik elég komoly autónak egy Giulia. Nagyon picinek és könnyűnek érezteti magát az az autó. bevallom, kipróbáltam egyet, Misiék jóvoltából..
Bent ülsz a műszerfal alatt, szinte az orrod előtt az üveg (A oszlop borzasztó közel), nincs meg az a biztonságot adó nagy monstrum műszerfal ami távol tartja a világot. Ennek az a szűk réteg örül, aki eleve ezt keresi és alig várta hogy egy Alfa ilyen érzetű legyen (újra).
Bent ülsz a műszerfal alatt, szinte az orrod előtt az üveg (A oszlop borzasztó közel), nincs meg az a biztonságot adó nagy monstrum műszerfal ami távol tartja a világot. Ennek az a szűk réteg örül, aki eleve ezt keresi és alig várta hogy egy Alfa ilyen érzetű legyen (újra).
Giuntini2020-02-27 13:31:50 // 14517
Nem értek egyet az Audi nyalással! Volt egy Auto Union valaha, de azt is elverte az Alfa Nuvolarival. Aztán gyártott kétütemű DLW-t, NSU-t, majd a hatvanas évek végén jöttek az Audik. Az Audi presztizse a rally sikerekkel jött (itt is hiba történt az Alfánál mert a DTM sikereket jobban meg kellett lovagolni. Az Alfa Romeo egy rétegautó, sohasem lehet olyan mint egy Audi!
Azért hasonlítsuk a 4C presztizsét a TT-hez vagy az R8-at a 8C-hez. Az Audi luxus közlekedő edényeket gyárt, a legjobbat a világon. Ja beülsz egy Audiba, úgy érzed, hogy minden ott van benne, ahol lennie kell. Egy autó, ami mindenkinek készül. Az Alfa a kiválasztottaknak!!
Azért hasonlítsuk a 4C presztizsét a TT-hez vagy az R8-at a 8C-hez. Az Audi luxus közlekedő edényeket gyárt, a legjobbat a világon. Ja beülsz egy Audiba, úgy érzed, hogy minden ott van benne, ahol lennie kell. Egy autó, ami mindenkinek készül. Az Alfa a kiválasztottaknak!!
tdemeter2020-02-27 11:40:42 // 14516
Sokan mondják ezt, de nem tudni mi az igazság. Én egy kb 130-140 lovas 159-ből ültem át és ég és föld a kettő dinamikában. De a 159 nehezebb volt, első kerekes, mínusz 12 év másmilyen volt, szóval nehéz megmondani, hogy pusztán a lovak miatt, vagy az egész összkép miatt érzed sokkal erősebbnek.
Valaki vigye már el tesztpadra, én is kíváncsi volnék rá:)
Valaki vigye már el tesztpadra, én is kíváncsi volnék rá:)
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-27 11:40:04 // 14515
Igen, több mérés szerint így van. A 2.0 benzines 229 lóerős a Squadra szerint (nekik hiszek) :-)
A Giulietta is így volt az EU6 váltásig, addig 132 paci volt, aztán valós 120-ra gyengült.
A Giulietta is így volt az EU6 váltásig, addig 132 paci volt, aztán valós 120-ra gyengült.
Fornitore2020-02-27 11:24:15 // 14514
Szerintetek tényleg gyárilag 200Le mond a gyár és még is több , direkt kevesebbet adtak meg. Piritu is ezen az állásponton van , lehet benne igazság? Blogban most olvastam , hogy a gyári 2.2 D 180 Le 450 Nm gyári, megmérve inkább 195Le 410Nm.
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-27 10:34:53 // 14513
És az autónak is jól állnak a módosítások :-)
A gyenge eladásoknak meg biztos sok oka van. Ez egy drága autó (de nem irtózatosan drága) és ebben a formájában státusz kifejező eszköz. Vagyis az Alfa pont nem eléggé az, és ez lehet vele az egyik baj.
És van még pár apróság ami miatt pont a célközönséget nem győzi meg. Ez marad az Alfások álma. Látszik a ha.hu-n is, alig változik a kínálat.
A gyenge eladásoknak meg biztos sok oka van. Ez egy drága autó (de nem irtózatosan drága) és ebben a formájában státusz kifejező eszköz. Vagyis az Alfa pont nem eléggé az, és ez lehet vele az egyik baj.
És van még pár apróság ami miatt pont a célközönséget nem győzi meg. Ez marad az Alfások álma. Látszik a ha.hu-n is, alig változik a kínálat.
RomeoOne2020-02-27 09:53:23 // 14512
Én is elküldtem a Mazdás haveromnak. Mondta, hogy nézte már az új Audik katalógusát, de ez egy másik szint
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-27 09:47:58 // 14511
Ez a katalógus művészi :-)
Liquid2020-02-27 09:28:18 // 14509
hú, ez így nagyon jól néz ki
'''''2020-02-27 09:10:43 // 14508
Nem akarom fújatni.Megvárom a következő hülyeséget.:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-27 07:05:30 // 14507
Hát ez semmi extra, kis ködölés és olyan, mint a gyári
zgi5212020-02-27 06:59:13 // 14506
Kazes☻2020-02-26 23:31:46 // 14505
Ez „aranyköpés” listára mehet... :D
RomeoOne2020-02-26 23:19:54 // 14504
Vannak akik szeretik, ha eladják nekik a kocsit és nem maguknak kell megküzdeniiük azért, hogy vehessenek :DDD
carver2020-02-26 23:00:56 // 14503
Ha igaz hogy elhalasztják a Tonale gyártását akkor kezdek aggódni...
Halesz2020-02-26 22:51:05 // 14502
carver2020-02-26 22:34:50 // 14501
Halesz, ha be lehetne rendelni én vevő lennék rá...
tdemeter2020-02-26 21:53:25 // 14500
Tényleg fantasztikus, teljesen elvarázsolja az embert
RomeoOne2020-02-26 21:46:07 // 14499
A MotorTrend-es video jó még nagyon, az Ignition 167-es epizódja: link
Régen fent volt youtube-on, de már nem ingyenes. Bár első reggel még van ingyenes időszak.
Régen fent volt youtube-on, de már nem ingyenes. Bár első reggel még van ingyenes időszak.
carver2020-02-26 21:43:22 // 14498
nekem a Grand Tour (Top Gear) volt a kedvencem amíg meg nem néztem EZT (van angol felirat). Szerintem nincs ennél jobb :D
carver2020-02-26 21:34:39 // 14497
ez a katalógus önmagában is Red Dot díjat érdemel. Elképesztően gyönyörű...
RomeoOne2020-02-26 21:28:01 // 14496
Mennyiért fújnák újra?
'''''2020-02-26 21:27:35 // 14495
Szín jött le.Már megnézték.
Ki kéne találjak valami matricát a pajzs köré.
Ki kéne találjak valami matricát a pajzs köré.
RomeoOne2020-02-26 21:23:46 // 14494
Lehet kis polír helyrehozza
Halesz2020-02-26 21:12:40 // 14493
G-MANN🍀2020-02-26 20:39:59 // 14492
Uhhhh, részvétem 🙈
'''''2020-02-26 20:20:47 // 14491
VKG231!!! (156+75)2020-02-26 17:38:57 // 14490
Hát, szerintem manapság rengeteg, a homológ autóknál értelmetlenebb eszköz van az utakon, ha a gumpert apollo - ktm x bow párosra nézünk, vagy az ariel atomra... vagy a G63 AMG-re, x7 m550-re. Nem hinném, hogy egy 620 lovas Giulia akkora problémát jelentene marketingszempontból.
Az az elektromos wtcr autó meg gyári támogatás nélkül ugyanarra lesz jó, mint szegény Giulietta a wtcrben... a 17-20. hely környékén tengeni-lengeni.
Az elektromos versenyzésben pont az a lényeg, amit csak egy gyár tud jól összehozni, mert rengeteget tesztelnek. Ja, és a Giulia ewtcr egy olyan platforon lesz, amiben nincs is gyárilag ilyen hajtás. Szerinted akármit el fognak vele érni Romeo Ferrarisék?
A motorsportot hatékonyan hosszútávon csak gyári szinten lehet űzni.
Az az elektromos wtcr autó meg gyári támogatás nélkül ugyanarra lesz jó, mint szegény Giulietta a wtcrben... a 17-20. hely környékén tengeni-lengeni.
Az elektromos versenyzésben pont az a lényeg, amit csak egy gyár tud jól összehozni, mert rengeteget tesztelnek. Ja, és a Giulia ewtcr egy olyan platforon lesz, amiben nincs is gyárilag ilyen hajtás. Szerinted akármit el fognak vele érni Romeo Ferrarisék?
A motorsportot hatékonyan hosszútávon csak gyári szinten lehet űzni.
RomeoOne2020-02-26 14:55:14 // 14489
Én bajban lennék, ha választani kéne melyik a kedvenc. Doug Demuro tesztje feltétlenül esélyes az első helyre: link
08:26
...especially, 'cos it looks like a little car on the outside, it looks like "Oh, it's a pretty car"... And you don't really think it's gonna be _brutal_ and then it turns out to be really, really fast.
Libabőr...
08:26
...especially, 'cos it looks like a little car on the outside, it looks like "Oh, it's a pretty car"... And you don't really think it's gonna be _brutal_ and then it turns out to be really, really fast.
Libabőr...
Tommi2020-02-26 14:08:46 // 14488
Nem tudom mi most az éppen aktuális verzió... :)
Tommi2020-02-26 14:08:09 // 14487
"Értem, hogy ez gáz, de a GTA a legenda. És a GTA arról szólt, hogy legyen homológ autó..."
Oké, de manapság hova, mihez, minek, miért kéne utcára tenni egy ilyet? :) Mihez homologizáltatnál? :) Az elektromos túraautó sorozathoz, amiben elvileg indítják a Giuliát? Hülyén nézne ki, hogy egy V6-os benzinzabáló lenne az elektromos pályaautó utcai homológ verziója :)))
Oké, de manapság hova, mihez, minek, miért kéne utcára tenni egy ilyet? :) Mihez homologizáltatnál? :) Az elektromos túraautó sorozathoz, amiben elvileg indítják a Giuliát? Hülyén nézne ki, hogy egy V6-os benzinzabáló lenne az elektromos pályaautó utcai homológ verziója :)))
tdemeter2020-02-26 13:17:27 // 14486
Azzal a tapasztalattal lettem gazdagabb, hogy mikor lecseréltem egy ideig nem látta a keréknyomást. Aztán kellett kis idő és 2 indítás neki, hogy újra lássa.
Mikor a télit tettem fel, akkor egyből ahogy kiirta már vittem is a szervízbe, ahol azt mondták, hogy magától meg kellett volna találnia neki a kerekeket. Lehet, hogy nem voltam elég türelmes akkor, de megszoktam az offosnál, hogy ott egyből ismeri az új kerekeket csere után...
Mikor a télit tettem fel, akkor egyből ahogy kiirta már vittem is a szervízbe, ahol azt mondták, hogy magától meg kellett volna találnia neki a kerekeket. Lehet, hogy nem voltam elég türelmes akkor, de megszoktam az offosnál, hogy ott egyből ismeri az új kerekeket csere után...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-26 13:00:56 // 14485
bátraké a szerencse :DDD én azért várok március idusáig ... vagy a végéig :P
RomeoOne2020-02-26 12:56:07 // 14484
Aztán majd várhatod az sms-t a Belügyminisztériumtól, hogy ülj át más kocsijába :DDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.