Fórum >> Típusok >> Giulia

Giuntini2020-06-05 18:53:35 // 15949
Az totál beteg! Olvastad mit válaszoltam?
Lev2020-06-05 18:48:22 // 15948
Köszi, ez hiányzott :D
RomeoOne2020-06-05 18:47:58 // 15947
Nem hiszem, hogy le kell állni vitatkozni egy youtube videó alatt, ahova eleve azért mennek a nagyokosok, hoyg jól megmondják. Nem mindegy ki mit ír? Ismeritek a közmondást, interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia... :DDD
Lev2020-06-05 18:47:44 // 15946
Köszönjük, hogy elvitted :) szép teljesítmény!
tdemeter2020-06-05 18:46:44 // 15945
Valaki nem akarja eltolni egy veloce-t is? Mérhetnének egy Q-t is.
Piritu - 1.000.0002020-06-05 18:20:35 // 15944
Az Szolomi nevezetű se kutya...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-05 17:40:48 // 15943
Nem tudom min csodálkoztak ugyan az minden, mint a 280 lovasnál csak le van butítva a szoftver...
Giuntini2020-06-05 17:39:42 // 15942
Na én is helyretettem, de van még egy durvább Péter Szolomi néven, az egy komplett idióta! Azt finoman elküdtem a k..va anyjába!
zümi1662020-06-05 17:10:32 // 15941
Én is!
zümi1662020-06-05 17:10:12 // 15940
Lehet a Veloce is picit erősebb? :-)
Giuntini2020-06-05 17:04:36 // 15939
Na mindjárt rápattanok!
Halesz2020-06-05 16:38:11 // 15938
érdemes elolvasni a kommenteket az erőmérő alatt :)

A rénszarvas rudolf nevűnek már be is szóltam :D
carver2020-06-05 16:24:34 // 15937
már ment a link az ilyen futottak még kategóriás (pl BMW) haverjaimnak :D
GTVili2020-06-05 16:23:19 // 15936
Egy-két százalék többlet előfordul....na de majdnem 10%..... ;-)
Mondjuk emlékeim szerint amikor a Punto T-jet kijött...egy összehasonlító teszten mérték. Ki is jött a 120ló helyett 138.... :-)
carver2020-06-05 16:13:54 // 15935
minden alfás imába foglalja a neved, köszönjük :D

Most hirtelen kevés (=0) autó jut eszembe amelyik névérték felett teljesített az erőmérőben...
Halesz2020-06-05 16:00:32 // 15934
Annyira tudtam, hogy több lesz :)

Azt hiszem ezt a videót büszkén kirakhatják az alfások bárhová!
WebM2020-06-05 15:57:44 // 15933
Detto :D
G-MANN🍀2020-06-05 15:52:15 // 15932
És tényleg egy ÁLOM!👍🍀😁
WebM2020-06-05 15:51:02 // 15931
Grat a tipphez! :)
G-MANN🍀2020-06-05 15:48:54 // 15930
Prémium!👍🍀
G-MANN🍀2020-06-05 15:48:31 // 15929
😁😉👍
G-MANN🍀2020-06-05 15:48:17 // 15928
👍😁😁
Fornitore2020-06-05 15:37:14 // 15927
Szép volt!Köszi hogy elvitted a gépet.Most már nyugodtan aludhatok😊😊
Fornitore2020-06-05 15:34:26 // 15926
Nem maradtunk szégyenbe😊.Vártam már nagyon és szuper az eredmény!Éljen!!
Giuntini2020-06-05 15:29:12 // 15925
Winkler szerint ez a motor a 200 lóval csak az Alföldre jó...
Totalcar a saját szakújságíróját égette most le!😊
Giuntini2020-06-05 15:18:19 // 15924
Szép munka Alfa! Csak ezt az emberek is értenék....!
RomeoOne2020-06-05 15:08:15 // 15922
Az álom szó már copyright :D
Álom© by G-MANN :DDD
R33Z2020-06-05 15:05:10 // 15921
Köszi, Igazán nem lopnám G-MANN szavait, dehát ez akkor is Álom :)
Röviden, a legkívánatosabb "tárgy" amit valaha birtokoltam.

Este írok majd választ a 4C fórumba, hogy ne a Giu-t OFFoljam szét.
R33Z2020-06-05 15:00:09 // 15920
Naaa, a teljesítményt jól eltaláltam :)

"Mivel ez a pad koztudottan minimalisan lefele csal, ezert en sikeres meres esetere 216HP@362Nm-t tippelek :D"

Király, élmény volt nézni ezt az epizódot!
GTVili2020-06-05 14:39:07 // 15919
https://totalcar.hu/magazin/technika/2020/06/05/eromero_alfa_romeo_giulia/


:-)
Golyszi2020-06-05 13:31:45 // 15918
hát köszi srácok.
Kezdenek körvonalazódni itt a dolgok.
Nem lesz olcsó, és ellenben jó komplikált. De kitartok!
Angelo Bianco2020-06-05 12:41:03 // 15917
Őszintén... Nem mértem le.
A 159 SW lefért. Megnéztem a Giu hosszát 4640 mm a 159 4661 mm. Tehát rövidebb is így nem is gondolkoztam tovább.
TtK2020-06-05 12:31:44 // 15916
Polifoam a falra a kocsi mögé ;)
tdemeter2020-06-05 12:31:08 // 15915
A 159-nél mennyi volt?
Egyébként hány centi hosszú a garázsod? Én is épp házvásárlás előtt vagyok, nem szeretnék kisebb garázst, mint amekkora kell a julisnak
TtK2020-06-05 12:30:27 // 15914
Egyszerre húzod a két váltófület. Próbáld ki az is, hogy manualba van húzva a váltókar és úgy húzod egyszerre a füleket :)
Angelo Bianco2020-06-05 12:14:38 // 15913
Az a baj hogy tényleg nagyon szűkös a hely tényleg 5cm van! Nem tudna ez sem funkcionálni. Csak egyszer kell egy kicsit is nem odafigyelni és rögtön kopp lenne.
Nekem valami fix megoldás kell.
Azért köszönöm a tippeket mindenkitől (is)!
Giuntini2020-06-05 11:42:03 // 15912
Ez a hivatalos sorrend! Amerikai régi autókban is így van. N egy normál üres állás, neutral, P-ben reteszel. Egyébként semmi baj noncs mikor áttolod P-be D-ből N-en keresztül, mert lehet érezni mikor kapcsol. Nem azonnal teszi be R-be, lehet érezni egy másodperces késlekedést.
A másik, hogy mikor lámpánál nyomod a féket, ket három másodperc múlva N-be rakja. Ezért felesleges tologatni a kart N-be. Ha hirtelen kapod le zöldnél a lábad a fékről, érzed hogy kapcsol.a D.
Angelo Bianco2020-06-05 11:38:20 // 15911
Ha nem húzod meg elöl a "ravaszt" (vagy minek nevezik?! :D) és úgy lépteted akkor egyesével lépked.
R-N-D
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-05 11:35:29 // 15910
hosszan húzod 2őt ugrik, röviden egyet...
G-MANN🍀2020-06-05 11:22:27 // 15909
Javaslom ezt 👍
tdemeter2020-06-05 11:17:39 // 15908
Julisnál okosan, ott nem kell átugornod az N-t, egyből D van. Most így hirtelen nem is tudom, hogyan kell betenni N-be... Asszem sosem próbáltam még eddig
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-05 11:13:27 // 15907
Hát az szerintem is túlzás, és lámpánál kiteszem N-be simán, egy dologra kell figyelni. Ezt pl. hosszabb autópályás menet, vagy nagy terhelés után érdemes elkerülni! Ugyanis N-ben nem megy az olajkeringetés sem, az eleve túl forró, túl híg olajnak jobb ha van hűtése. A Giuliánál nem tudom hogy van ez megoldva.
RomeoOne2020-06-05 11:12:50 // 15906
Szerintem ennek biztonsági relevanciája van. Valami gyökér híresség is meghalt, mert N-ben hagyta a SUV-ot és rágurult a bejárón. Aztán rakás pénzre perelik az autógyártót. Így ők beleírják a sablonszöveget a manual-ba és lám, lehet rá mutogatni, ha a Darwin díjas kinyírja magát a kocsival.
tdemeter2020-06-05 11:09:52 // 15905
Az offos xtrailem könyvében szó szerint az szerepel, hogy csak nagyon ritka esetekben szabad berakni, főleg szervíz célokra. Elgondolkoztam rajta, hogy ha ez igaz, akkor mekkora baromság már, hogy a p és a D között van, vagyis mindig, minden használatkor át kell húzni a kart felette. Gyakorlatilag bármikor véletlen is teheted n-be. Emiatt én kissé parasztvakításnak érzem ezt, ha bármiben is kárt okozna akkor nem így oldották volna ezt meg...:)
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-05 11:01:29 // 15904
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-05 11:01:19 // 15903
Az N-ben leállítás az lényegében szerviz mód, a 15ö9-nél biztosan. Pl kerékcseréknél én N-ben állítom le az emelőn, így tudják tologatni, és nem erőltetik a reteszelés ellenében.
Giuntini2020-06-05 10:54:32 // 15902
Így van, csakis P-ben szabad leállítani. A 159 egyből sípol. Nem is tudod kivenni a kulcsot.
Az N csak arra szolgál, ha sorompónál állsz, hosszú perceket akkor kiteszed N-be vagy garázskapu nyitásnál.
TtK2020-06-05 10:34:15 // 15901
Az automatikus kéziféket ki lehet kapcsolni a beállításokban. Nekem is ki van kapcsolva, A P megfogja vizszintes helyen az autót. Ha nagyon kell a kézifék (100 megállásból egyszer), bekapcsolom kézzel.
tdemeter2020-06-05 09:36:39 // 15900
Szerintem nagyon nem rendeltetésszerű nem p-ben leállítani.
Másfelől az enyém olyan, hogy nekem sosem kell p-be rakni, mert ha leállítod magától abba rakja. Az orrán lévő parkolóradar ha már folyamatosan sípol nekem nem is engedi továbbmenni az autót.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.