Selmak2021-03-18 15:06:17 // 19519
Szerintem van Sperr az alap 2.0 T ben is, csak nem hagyja használni a menetstabilizátor.
tdemeter2021-03-18 15:01:26 // 19518
Bocsi, csak kb az utolsó kommenteket olvastam, arra reagáltam:)
Giuntini2021-03-18 13:50:22 // 19517
Én értettem amit mondasz és egyértelmű. R állandó kikapcsolt menetstabilizálót jelent, teljesen elengedi a kezed. Ezáltal felkészülsz, hogy bármikor tud meglepetést okozni, es ezáltal lesz kiszámíthatóbb. D-ben viszont "az elektronika úgyis megoldja" effektus jön a képbe, és ezáltal sokkal veszélyesebbé válik.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-18 12:15:17 // 19516
azaz
RomeoOne2021-03-18 10:45:54 // 19515
Azt hittem egyértelmű, de akkor tisztázom, mert úgy tűnik, hogy Te és carver is félreértettétek kicsit. A Quadrifoglio "R" és "D" módjáról és a kettő között annál a modellnél fennálló viszonyról beszéltem.
Szabolcs 1592021-03-18 10:33:57 // 19514
Csinos
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-18 10:12:40 // 19513
Már miért kéne? A 200 lovas egy tökéletes játszós alap. A motorja könnyebb, mint a Q-é, egy remap és 280-300 ló van a lábad alatt. Az azért már komoly. Egy pici ügyeskedés és Race módod is van, az ECU felismeri a módot a 2.0 GME motornál is, még a képernyőre is kirakja a kis piros hajtásláncos csicsagrafikát. Nem hiszem hogy egy kikapcsolt elektronikájú 300 lovas hátsókerekes nem elég játszani. :-) Az igazi persze sperrel lenne, de ezt is simán alá lehet csavarozni. Bontottat találni nehezebb, mint alá tenni. Ez már csak nagyon magán vélemény, de legtutibb kézi váltóval lenne egy ilyen, ha már játék, nekem valahol hozzátartozik.
tdemeter2021-03-18 09:20:27 // 19512
D-ben egy nagyon kicsit játszósabb, de szerintem inkább csak a nagyobb fordulatszám miatt, ahol eleve nagyobb a kezdő nyomaték.
Én d-ben sem tudtam még vele bűvészkedni, bár az is igaz, hogy nem is szoktam csak ritkán.
Aki ilyet akar, az vegyen egy Q-t vagy ladát, azzal lehet ilyet talán :)
Én d-ben sem tudtam még vele bűvészkedni, bár az is igaz, hogy nem is szoktam csak ritkán.
Aki ilyet akar, az vegyen egy Q-t vagy ladát, azzal lehet ilyet talán :)
RomeoOne2021-03-18 08:58:43 // 19511
Az volt inkább a lényege a dolognak, ha jól emlékszem arra, amit olvastam, hogy "D" veszélyességét a hamis biztonságérzet jelenti. Nem sokkal finomabb ott sem az autó, de nincs kikapcsolva minden biztonsági elektronika, így azt hiszik, hogy majd az autó megoldja helyettük. De ott sem.
carver2021-03-18 00:03:05 // 19510
hát nem tudom, R-rel sajnos nincs tapasztalatom, de D-ben nekem (nem havon) egyszer sikerült értékelhető (értsd több másodpercen keresztül) driftet összehozni - ezek után nem mondom hol - de ahhoz is szemerkélős, porosnedves út kellett. Szal szerintem D-ben is nagyon nehéz ledobni az útról hacsak valaki nem ezerrel megy be a kanyarba eszetlenül mert majd az elektronika megoldja.
Giuntini2021-03-17 13:23:08 // 19509
Nekem nagyon pozitív tapasztalatom a Ferrari 360 Spider-el van. Az "csak" 400 lóerős volt, de én nagyon meglepődtem rajta! Túlzsúfolt elektronika nélkül végtelenül jóindulatúan viselkedett! Nem véletlen hogy a nagyon erős sportlocsik mind középmotorosak voltak. Elektronikai hókuszpók nélkül sikerült tökéletes tapadást es"jóindulatú" viselkedést elérni. Devide Cironi Testarossa autózása! A legigazibb élmény! Ma egy 500 lovas sportszedánt csak elektronikai hókuszpókkal lehet úton tartani vagy autóversenyzői kvalitásokkal! Tökéletes súlyelosztást mondanak, de egy Ferrari 850 Superfast is inkább a tobzódó luxusról és gazdagságról, technikai arzenélról szól a Testarossa szellemiségéhez viszonyítva!
R33Z2021-03-17 12:59:46 // 19508
Nem mondom, hogy butaság, amit írnak. D-ben már jobban elengedi a nyomatékot és ha elveszíti a tapadást, hirtelen megszaggatja a gyújtást. Ilyenkor előfordulhat, hogy egy RWD-ben tapasztalatlan egy kisebb ártalmatlan bemozdulásra is pánikból rosszul reagál és megtörténhet a baj.
"N"ormálisban viszont nagyon barátságosan viselkedik, jellemzően (optimális tapadási viszonyok mellett) annyi nyomatékot ad, amit le is tud tenni az útra.
"A"sszony módban, akár vihetik a csajok boltba járni, bolondbiztos.
"R"ingyó módban, minél jobban alázod annál kezesebb :)
Tudod ez olyan dolog, ha valaki kurvának áll, akkor ne csodálkozzon, ha megb@sszák :D
Viccet félretéve, kell sok alázat a Q-hoz, még kellő tapasztalattal is. Előre kell gondolkodni, mert minden sokkal gyorsabban történik, orbitális sebességet képes felvenni néhány sec alatt, ami nagyjából minden komolyabb sportautóra igaz. Amúgy meg amihez szoktatnak bennünket, ezzel a sok kütyüvel elpuhítanak. 10 éve még az 1200kg-os 550Hp RWD Skyline emberi fej méretű turbóval, 0 elektronikával, sem volt para. Akkor az volt, azt kellett megszokni, de 10 éve még 1/4-ed ennyi balfék sem volt az úton. Mostanában Covid ide-oda, lehetetlen egy normálisat autózni. Nem is értem, honnan lett ez a tömeg az utakon... Szinte csak vasárnaponként szoktam már kihozni a féltett vasakat, lassan tényleg ott tartunk, mint a JDM kultúrában, vasárnap vagy éjjelente autóznak. Ezek a vasárnapok viszont bearanyozzák a komplett hetet ;)
"N"ormálisban viszont nagyon barátságosan viselkedik, jellemzően (optimális tapadási viszonyok mellett) annyi nyomatékot ad, amit le is tud tenni az útra.
"A"sszony módban, akár vihetik a csajok boltba járni, bolondbiztos.
"R"ingyó módban, minél jobban alázod annál kezesebb :)
Tudod ez olyan dolog, ha valaki kurvának áll, akkor ne csodálkozzon, ha megb@sszák :D
Viccet félretéve, kell sok alázat a Q-hoz, még kellő tapasztalattal is. Előre kell gondolkodni, mert minden sokkal gyorsabban történik, orbitális sebességet képes felvenni néhány sec alatt, ami nagyjából minden komolyabb sportautóra igaz. Amúgy meg amihez szoktatnak bennünket, ezzel a sok kütyüvel elpuhítanak. 10 éve még az 1200kg-os 550Hp RWD Skyline emberi fej méretű turbóval, 0 elektronikával, sem volt para. Akkor az volt, azt kellett megszokni, de 10 éve még 1/4-ed ennyi balfék sem volt az úton. Mostanában Covid ide-oda, lehetetlen egy normálisat autózni. Nem is értem, honnan lett ez a tömeg az utakon... Szinte csak vasárnaponként szoktam már kihozni a féltett vasakat, lassan tényleg ott tartunk, mint a JDM kultúrában, vasárnap vagy éjjelente autóznak. Ezek a vasárnapok viszont bearanyozzák a komplett hetet ;)
Kócosw2021-03-17 12:56:28 // 19507
majd kiprobaljuk? 😂🤣
RomeoOne2021-03-17 10:49:30 // 19506
Külföldi fórumokon azt írják, hoyg a D még veszélyesebb lehet, mert hirtelen tudja elengedni a kezed. Race-ben "kiszámíthatóbban" veszélyes
Giuntini2021-03-17 10:32:07 // 19505
Az a baj, hogy Race üzemmódot közúton próbálgatják. Aztán ez a vége. A másik, hogy még D-ben is enged annyi játékot a menetstabilizáló, hogy közúton simán össze lehet törni. Én ha vennék egy QV-t, első az lenne, hogy zárt pályán tesztelném az autó viselkedését.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-17 07:23:58 // 19504
A race kapcsoló és a piros indító gomb éppen maradt 😁
Kócosw2021-03-17 06:09:44 // 19503
hat ebből meg bontanivalo se igen maradt. cudarul elintézték 😬
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-16 21:05:58 // 19502
Rákukkantottam a Giulia felhozatalra semmi extrát nem állítottam be csak a szokásos benya, xenon, AT... ennek még mindig nem akar beesni az ára... egyenlőre nem lehet nepperkedni vele :(
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-15 16:46:32 // 19501
Komplett adták 1000 euróért 😁
Kócosw2021-03-15 16:44:41 // 19500
innen vetted a felniket? :)
szasza9112021-03-15 11:09:37 // 19499
Elég jók azok a gumik, amiket rátettél. Kívácsi leszek a hosszútávú tapasztalatokra, de szerintem úgyis megírod. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-15 08:43:56 // 19498
leopop32021-03-14 23:47:56 // 19497
Ha lenne Giuliám ilyen felnit vennék rá én is 😁
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-14 22:30:24 // 19496
Nekem mindig is a QV felni tetszett de a Stelvionál nem volt opciós
Piritu - 1.000.0002021-03-14 22:02:31 // 19495
Mindenki ilyenre vált? :-DD
Piritu - 1.000.0002021-03-14 22:01:51 // 19494
Ma mentünk egy bő 400 km-es tesztkört a 18-as kerekekkel.
Giulia kategóriát váltott vele. A komfortban alig észrevehető a romlás, de a stabilitás nagyságrenddel javult. A hátulját még vizes úton is jól megtámasztja, nyoma sincs a csúszkálási hajlamnak. Messze többet tud, mint ameddig el merek menni :-)
Az óra pontosabb lett, eddig a 111 tempomat 107-et jelentett, most kerek 110-et.
Giulia kategóriát váltott vele. A komfortban alig észrevehető a romlás, de a stabilitás nagyságrenddel javult. A hátulját még vizes úton is jól megtámasztja, nyoma sincs a csúszkálási hajlamnak. Messze többet tud, mint ameddig el merek menni :-)
Az óra pontosabb lett, eddig a 111 tempomat 107-et jelentett, most kerek 110-et.
Giuntini2021-03-14 16:23:37 // 19493
Nagyon ütős, Petronas gumiápolót neki!
G-MANN🍀2021-03-14 15:53:56 // 19492
Álom! 🍀 Mehet rá a gumiápoló és prémium 😁🥂🍀😉🤩
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-14 13:07:08 // 19491
Köszi mindenkinek faja ez a kombó prémium 🤣🤣🤣
leopop32021-03-14 08:03:44 // 19488
Igen legalább hármat :DD
leopop32021-03-14 08:02:52 // 19487
Jól áll neki az új felni plusz ez a szín még mindig kurva szép 😁👌🍀
Kócosw2021-03-13 18:43:16 // 19486
most 2 db 5 hengeres van a családban, es az 5. jelenleg az offos amiben 5 henger van es tulajdonoltam 😁. Az első azóta is megvan, 3 elment, sztem ez az offos 5 ös is meglesz egy darabig mert az utolso mohikanok egyike.
Liquid2021-03-13 17:25:44 // 19485
Zsír! :)
Giuntini2021-03-13 16:24:17 // 19484
Legalább a Velocéből az jön, amit a motor kiad. Nem sok a régi Alfálhoz viszonyítva, de legalább nem a hangszótóból jön mint a BMW-ből!
Az 5 henger az 5 henger! Az már etalon marad a dízelek közt!
Az 5 henger az 5 henger! Az már etalon marad a dízelek közt!
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-13 15:46:05 // 19483
A Maser 330 lovas V6-ja és a VM nagydízel. Bármelyik jöhetett volna. És ezt már mástól is hallottam.. De te tudod legjobban mennyire nem könnyű elengedni az öthengert. :-) A prémium 4 dugattyú fölött indul.
Keress csak rá Csik Formentor tesztjére. Fájdalmasan vicces, hogy végül nem tették bele az RS3 motorját, viszont a hangszóróból AZ a hang jön. És állítólag úgy is jó.
Mint ahogy MP3-ban kommersz hifiről is lehet riszálni a zenékre. Csak sokkal jobb FLAC-ból, netán SA-CD-ről, sőt vinylről.. rendes hifin.
Keress csak rá Csik Formentor tesztjére. Fájdalmasan vicces, hogy végül nem tették bele az RS3 motorját, viszont a hangszóróból AZ a hang jön. És állítólag úgy is jó.
Mint ahogy MP3-ban kommersz hifiről is lehet riszálni a zenékre. Csak sokkal jobb FLAC-ból, netán SA-CD-ről, sőt vinylről.. rendes hifin.
Kócosw2021-03-13 15:45:38 // 19482
gurulo playstationok... no thx. nekem mar 2006 ban csalodas volt a 911 es porsche amikor mentem vele mert annyira érezni lehetett az elektronikat benne. Ma meg csak az vezet mar temeg a kormanyt tekergeted mint egy biorobot. Jo Giulia Q az elengedi a kezed, zuzzak is oket rendesen.
Kócosw2021-03-13 15:43:11 // 19481
akkor még jó hogy betáraztam mindkettőből egyet 🤔😁
Giuntini2021-03-13 15:33:44 // 19480
Hát igen, a szívó V6 kipusztult, de az 5 henger dízel is ma istenkáromlásnak számít!
Pedig milyen jó lett volna a Giuliában egy szépen éneklő szívó V6, 300 ló körüli teljesítménnyel....
Még a V6 VM dízelt sem rakták bele!
Pedig milyen jó lett volna a Giuliában egy szépen éneklő szívó V6, 300 ló körüli teljesítménnyel....
Még a V6 VM dízelt sem rakták bele!
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-13 15:29:37 // 19479
Ezért szól erről a Giulia my21 is, nem pl a minőségi javulásokról:
Feleségem az előbb tolatott be Giuliettával. Nekem akkora élmény hallgatni azt az 'ócska' motort. Nem csattog, a hangja mint 30 éve. Benzinszag mint 30 éve. Fogyasztás mint 30 éve. És ez így pont jó XD Legmoderbebb kütyükkel dolgozok naponta. És a hideg kiráz a 'modern' autóktól. Műszakilag indokolatlan mind.
Feleségem az előbb tolatott be Giuliettával. Nekem akkora élmény hallgatni azt az 'ócska' motort. Nem csattog, a hangja mint 30 éve. Benzinszag mint 30 éve. Fogyasztás mint 30 éve. És ez így pont jó XD Legmoderbebb kütyükkel dolgozok naponta. És a hideg kiráz a 'modern' autóktól. Műszakilag indokolatlan mind.
Kócosw2021-03-13 15:17:36 // 19478
es köszönjük EU, nezd meg melyik orszagok irtak alá a papirost hogy szuntessek be a belső egesu motorokat...Sogorok, nemetek....
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-13 15:12:48 // 19477
Gondolat nincs, de V6 hétköznapi prémium feeling használatra van. Ha már prémiumkodás.
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-13 15:09:30 // 19476
EU-ban nincs, senki nincs már olyan hülye hogy ide autót hozzon. Genesis sincs. És egyre több minden nem lesz. Az autózás bölcsője jár majd az idióta ezerkettes hibridekkel. Köszönjük Németország :-(
carver2021-03-13 15:00:45 // 19475
nekem már ez a szín marad az überkirály....
Kócosw2021-03-13 14:57:10 // 19474
jovan sztem tartsd neg 🤔😁
Giuntini2021-03-13 14:13:41 // 19473
Igen! A Genesisnél fő helyen van! A váltókar mellett! Még annál is fontosabb! Három márka koppintását vélem felfedezni:Lexus, Audi és Jaguar.. .
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-13 13:49:28 // 19472
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-13 13:49:04 // 19471
Jah pl Kia Stinger van még?:)))
carver2021-03-13 13:47:59 // 19470
😁😁😁 a pohártartók száma és mérete! 😁😁😁
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.