WarbiRunner (Gyuri)2021-04-06 16:36:32 // 19693
Majd figyeld a ha.hu-t. A benzinesekre igaz főleg, de elképesztően lassan kelnek el. Közben túl nagy kínálat sincs, pár darab. Teljesen nem működnek a piaci mechanizmusok, nincs normális kereslet-kínálat szabályozás. Itt ez az autó. 2019-es, másfél éve biztos ott áll már Kecskeméten. 2020 januárban kértem rá ajánlatot, nem igazán engedtek belőle. Azóta sem tudják eladni. Nem engednek annyit, hogy bárki elvinné. És ez igaz használtra, készletesre, hogy szakadék van a kínálati ár és a között amennyiért elvinnék. De a kínálati oldal nem enged, a keresleti oldal pedig kb. pár ember. A Giulia piaca nem létezik, az ára egy fiktív szám.
RomeoOne2021-04-06 16:07:11 // 19692
Hát akkor megveszi az, aki látja, hogy most újonnan 13-14-ért venne újat, de csak 10 milliója van rá. Kereslet-kínálat, ha tűnnek el a 10 millás hirdetések a hahu-ról, akkor van piaca, ha csak fél évig ott áll, akkor nem az a reális ára, nyilván.
Aki 3-4 éve nem adott 10-et, az akár adhat is már most. Pénze is gyűlt, volt egy kis infláció is...
Aki 3-4 éve nem adott 10-et, az akár adhat is már most. Pénze is gyűlt, volt egy kis infláció is...
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-06 15:59:21 // 19691
Ebben is sok igazság van :-) Így aztán se kereslet, se kínálat.
tirex2021-04-06 14:35:22 // 19690
Tarthatja az árát sokáig, viszont aki újonnan nem adott érte tizenmilliót használtan pláne nem fog.
Giuntini2021-04-06 13:56:29 // 19689
Viszont az új C Mercedes indulóára 15,3 millió forint, Renault származék 1,5-ös turbóval! Akkor az Alfa ezerszer jobb vétel!
samu1262021-04-06 13:49:41 // 19688
Mindig is meg akartam kérdezni, hogy a 200 vs 280 HP között van bármi különbség vagy csak program?
RomeoOne2021-04-06 12:51:50 // 19687
A mostani áremelésnek viszont nagyon jó hatása van/lesz a használtpiacra, soha nem volt ilyen jó ára a 3-4 éves használt Alfáknak!
Mármint a Giulia tulajok szempontjából :D
Akik vennének, azok egyáltalán nem örülnek :D
Mármint a Giulia tulajok szempontjából :D
Akik vennének, azok egyáltalán nem örülnek :D
Halesz2021-04-06 09:05:03 // 19686
A cikk címének azt is adhathattam volna: 13 millió forinttól kezdődnek az Alfák árai Magyarországon
Egymillió forinttal drágultak az Alfa Romeók Magyarországon
Egymillió forinttal drágultak az Alfa Romeók Magyarországon
leopop32021-04-06 08:52:32 // 19685
Ohh én nagyon szívesen átvennék egy benzines 2.0 Giuliát akárkitől 🤣🤣🙋
Giuntini2021-04-05 23:02:19 // 19684
Ott mindig is volt!
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-05 21:52:42 // 19683
A Lengyeleknél van. Viszont drágább, mint itthon a Veloce.
Halesz2021-04-05 21:07:15 // 19682
Ja, és számomra a legnagyobb kérdés: hol van a 280 lóerős, hátsókerekes Giulia?????
Az amerikai piacon ott van...
Az amerikai piacon ott van...
Halesz2021-04-05 20:59:24 // 19681
Pontosan, idén kellett volna kihozni a facelifetet, mert sajnos - bármennyire is nem akarjuk észrevenni -, a Giulia is öregszik.
Egy minimális - de jól látható - faceliftre kívül és belül szükség van, legkésőbb 2022-ben. Kapásból össze tudnám írni, hogy mi mindent kellene belepakolni, de annyiszor átbeszéltük már, hogy szerintem mindannyian kívülről fújjuk :)
A mostani áremelésnek viszont nagyon jó hatása van/lesz a használtpiacra, soha nem volt ilyen jó ára a 3-4 éves használt Alfáknak!
Egy minimális - de jól látható - faceliftre kívül és belül szükség van, legkésőbb 2022-ben. Kapásból össze tudnám írni, hogy mi mindent kellene belepakolni, de annyiszor átbeszéltük már, hogy szerintem mindannyian kívülről fújjuk :)
A mostani áremelésnek viszont nagyon jó hatása van/lesz a használtpiacra, soha nem volt ilyen jó ára a 3-4 éves használt Alfáknak!
RomeoOne2021-04-05 17:10:48 // 19680
AlfaOwner-en rendszeresen téma, hogy már kifut a lízing, de nincs mire cserélni a kocsit. A MY20 nem hozott annyi újdonságot, hogy amiatt váltsanak, más meg nincs. Így jobb híján most hosszabb ideig ülnek a meglévő kocsiban. Ami egyrészt hízelgő, mert azt jelenti, hogy annyira jó a kocsi, hogy nem akarják leváltani. Másrészt meg az Alfa elbaltázott modellciklus politikáját mutatja, hogy nincs már legalább egy facelift.
Giuntini2021-04-04 19:23:47 // 19679
Teljesen osztom! A BMW megcsinálta a sima 6 hengeres 340i-t. A Giuliába miért nem lehetett berakni a Maserati V6-osát, hogy ne csak sportmotort aruljanak? Be lehetett volna tömni a hiányzó lépcsőfokot a QV és a Veloce között!
Ami borzalom, hogy még a mai napig megvédik az elbaltázott döntést, az sw hiányát! Ha megcsinálták volna ezeket a dolgokat, akkir lett volna alap továbblépésre! Ferinek meg abban igaza van, hogy ha induláskor ezt az infotaiment rendszert berakják, sokkal jobban indultak volna!
Nem mindenki akar 510 lovas sportmotort! Ha a Maser V6-osát berakják, az egy baromi jó kompromisszum lett volna!
Ami borzalom, hogy még a mai napig megvédik az elbaltázott döntést, az sw hiányát! Ha megcsinálták volna ezeket a dolgokat, akkir lett volna alap továbblépésre! Ferinek meg abban igaza van, hogy ha induláskor ezt az infotaiment rendszert berakják, sokkal jobban indultak volna!
Nem mindenki akar 510 lovas sportmotort! Ha a Maser V6-osát berakják, az egy baromi jó kompromisszum lett volna!
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-04 16:51:03 // 19678
Az autoscouton 15e eladó 2017 utáni hármasból több mint 11e dízel. Látható része kombi, és sok a sima alap 136 lovas. Viszont Led lámpás, és bár nem bőrös, de jó tartású, combtámaszos üléses. Ezt a részét elkottázták. Halogén lámpával, ezekkel az alap ülésekkel fújhatják a sportos imázst, de még a prémiumot is. És kellett volna az sw. Plusz gondolom nem kevés múlik a jó lízing konstrukción, Németországban nagyon magas maradványértékkel dolgoznak, sok a lízing cég rizikója. Egy hazai bevált modellel, amit aztán tuti tovább tudnak értékesíteni, viszonylag kiszámítható értéken, kevésbé lehet mellé lőni. Gondolom ez erősen benne lehet.
A q más játékszer, az autogyár hasznát az alap flottás eladások adnák normál esetben.
Az áremelés pedig már inkább veszteség csökkentésről szólhat, mindegy mennyi fogy, sőt jelenleg jobb is ha kevesebb, kisebb a darabonkénti bukó.
Plusz tényező, hogy nálunk volt magasan a legolcsóbb az Alfa összes modellje, és ez nagyjából tovabbra is igaz. Aki erős árakat akar látni, csak konfiguráljon egyet az osztrák oldalon. :-)
A q más játékszer, az autogyár hasznát az alap flottás eladások adnák normál esetben.
Az áremelés pedig már inkább veszteség csökkentésről szólhat, mindegy mennyi fogy, sőt jelenleg jobb is ha kevesebb, kisebb a darabonkénti bukó.
Plusz tényező, hogy nálunk volt magasan a legolcsóbb az Alfa összes modellje, és ez nagyjából tovabbra is igaz. Aki erős árakat akar látni, csak konfiguráljon egyet az osztrák oldalon. :-)
RomeoOne2021-04-04 15:41:04 // 19677
Meg az M3 tavaly csak kb. decembertől volt elérhető. Azt úgy nem nehéz megverni :D Mondjuk tény, hogy a Giulia Q is csak kb az év második felében volt rendelhető Európában, szóval azért elég jó számot produkált.
A helyzet az, hogy 5 éves a modell. Innen már nem fog felfutni az eladása, ha nem csinálnak valamit. Aki akarta, az már megvette. Az, hogy a MY20-szal a full szar infotainmentből csináltak egy alsó-közép kategóriást, az még édes kevés. Főleg, hogy még mindig hiányzik belőle egy csomó minden, amit prémium autóként már alapként kéne adnia.
Ha jönne egy rendes facelift, akkor az lendíthetne a dolgon.
A helyzet az, hogy 5 éves a modell. Innen már nem fog felfutni az eladása, ha nem csinálnak valamit. Aki akarta, az már megvette. Az, hogy a MY20-szal a full szar infotainmentből csináltak egy alsó-közép kategóriást, az még édes kevés. Főleg, hogy még mindig hiányzik belőle egy csomó minden, amit prémium autóként már alapként kéne adnia.
Ha jönne egy rendes facelift, akkor az lendíthetne a dolgon.
carver2021-04-04 14:54:40 // 19676
lehet hogy a Q eladásai agyonverik az M3-at de 2020-ban a Giuliából 7500-at adtak el Európában BMW 3-as sorozatból 118.000-et.... 2019 is hasonló. Nem egy liga.
Hallottam már olyat (pl Németországban a kedvenc építészet/belsőépítész magazinomnál), hogy felvitték valaminek az árát és elkezdtek többet venni belőle. De Magyarországon ez most nem fog megtörténni - szerintem.
Jogos, hogy nagy az olló, de a Giulia ezeknél a darabszámoknál biztos nem a reexportból élt. Kíváncsi lennék, hogy külföldön vajon emelnek-e, szerintem egyszerűen csak beáldozták a magyar piacot a nyereségesség oltárán, kiszámolták, hogy 200 darabnál tökmindegy, adjunk el inkább 100-at de keressünk is rajta rendesen.
Ha a kereskedők ebből visszakapnak valamit akkor ok ha nem akkor őket legalább annyira megszívatták mert még kevesebb szervízbevételük lesz.
Hallottam már olyat (pl Németországban a kedvenc építészet/belsőépítész magazinomnál), hogy felvitték valaminek az árát és elkezdtek többet venni belőle. De Magyarországon ez most nem fog megtörténni - szerintem.
Jogos, hogy nagy az olló, de a Giulia ezeknél a darabszámoknál biztos nem a reexportból élt. Kíváncsi lennék, hogy külföldön vajon emelnek-e, szerintem egyszerűen csak beáldozták a magyar piacot a nyereségesség oltárán, kiszámolták, hogy 200 darabnál tökmindegy, adjunk el inkább 100-at de keressünk is rajta rendesen.
Ha a kereskedők ebből visszakapnak valamit akkor ok ha nem akkor őket legalább annyira megszívatták mert még kevesebb szervízbevételük lesz.
RomeoOne2021-04-04 10:32:38 // 19675
Kb. erről lehet szó. Bár a forint gyengülés még mindig csak egy kisebb része a dolognak. átszámolva, itt egy QV-t 70e € alapáron vettél meg eddig, 360-as euróval számolva. De még 330-assal is csak 77e €. A németeknél 90e € az alapmodell, az olaszoknál 96,5e €. Óriási a különbség és ez kb. fent áll a kisebb modelleknél is. Túl nagyra nyílt az olló, kicsit összébb kell húzni az árakat egymáshoz.
leopop32021-04-04 08:48:12 // 19674
Szerintem is többet kéne hangoztatni a reklámokban hogy a sima verziók a QV-ból vannak eredeztetve!
esvé2021-04-04 08:13:47 // 19673
meg kellene nézni, hogy külföldön hogyan alakultak az árak. Itt Magyarországon nem lehet meglepődni az vastag áremelésen, 10%ot esett az eur/huf mostanában. Ha csak ennyit emelt a kereskedő, akkor a proftja még nem is változott, csak a beszerzési árat korrigálta.
Giuntini2021-04-04 00:29:59 // 19672
Azért jó lenne a másik oldalt is megnézni! A Giulia Quadrifoglio eladásai agyonverik a konkurenciát! Többet adtak el jóval a Mercedes C AMG-nél és a BMW M3-nál itt Európában! Azért ez már beszédes adat! Ezt az olasz Club Alfa közölte, számadatokkal alátámasztva! Tehát aki igazán szupersportautó kvalitású négyajtós szedán mellett dönt, az az Alfát választja! Ez azt jelenti, hogy még mindig megvan az Alfa vonzereje, természetesen ebben a szegmensben érzékenyebbek a vevők egy Ferrari eredetű motor hallatán. Ezt kellene kihasználni reklámban, hangoztatni a "mezei" típusok hasonló vezethetőségét, kvalitásait, kihangsúlyozni hogy ezek a modellek a Quadrifoglio-ból vannak eredetezve!
Másik kérdés, viszont jogos! Ha a Q ennyire vonzza a vevőket, akkor miért nem mennek jobban a "mezeiek" mondjuk a BMW-vel összehasonlítva? És itt jönnek az elhibázott döntések, a Sportwagon és a V6 dízel hiánya, a hibrid nélkülözése. A Ghibli megkapta az Alfa motort mild hibrid rendszerrel 305 pacival, a Giulia miért nem? A Maser megkapja az Alfa motort, ugyanakkor a V6 dízelről meg lemond az Alfa??? Lehet mondani hogy a dízel halott, de a BMW kínál ilyet, és eladják! Mert nem lehet minden embert hülyének nézni a környezetvédelmi blamával, aki nagy sebességgel és olcsón akar autózni autópályákon, az ilyet vesz!
Másik kérdés, viszont jogos! Ha a Q ennyire vonzza a vevőket, akkor miért nem mennek jobban a "mezeiek" mondjuk a BMW-vel összehasonlítva? És itt jönnek az elhibázott döntések, a Sportwagon és a V6 dízel hiánya, a hibrid nélkülözése. A Ghibli megkapta az Alfa motort mild hibrid rendszerrel 305 pacival, a Giulia miért nem? A Maser megkapja az Alfa motort, ugyanakkor a V6 dízelről meg lemond az Alfa??? Lehet mondani hogy a dízel halott, de a BMW kínál ilyet, és eladják! Mert nem lehet minden embert hülyének nézni a környezetvédelmi blamával, aki nagy sebességgel és olcsón akar autózni autópályákon, az ilyet vesz!
leopop32021-04-04 00:08:05 // 19671
Nem jó döntés...
G-MANN🍀2021-04-03 22:26:36 // 19670
Az egyesülés után a franciák mondták, hogy azonnal árat kell emelni...
carver2021-04-03 22:18:37 // 19669
remek...
Emiatt még kevesebbet fognak eladni, ha csökken az eladás csökken a profit, ezért emelni kell az árakat, stb.
Erről beszéltem amikor lefelé tartó spirálról beszéltem.
A PSA az utolsó esélyünk.
Emiatt még kevesebbet fognak eladni, ha csökken az eladás csökken a profit, ezért emelni kell az árakat, stb.
Erről beszéltem amikor lefelé tartó spirálról beszéltem.
A PSA az utolsó esélyünk.
zümi1662021-04-03 16:39:36 // 19668
Ez jó hatással van a használt árakra is, húzza magával őket. Persze ez is nézőpont kérdése... :-)
RomeoOne2021-04-03 13:50:52 // 19667
Akkor csekkold le, már fent van ;)
Kereken 1M-t dobtak rá az árakra. Na jó, a Q-ra csak felet :DDD
Kereken 1M-t dobtak rá az árakra. Na jó, a Q-ra csak felet :DDD
Lev2021-04-02 18:25:02 // 19665
Remélem még időben rendeltél egy újat :)
zümi1662021-04-02 17:31:37 // 19664
Na most megfogtál, fogalmam sincs hogy szíjas vagy láncos. Ezzel még nagyon ráérek foglalkozni, nálam amúgy sem a km.-eket kell nézni a mindenfélék cseréjekor, hanem az időt, az fog sokkal előbb eljönni. Ha km. után cserélnék ott már lennének bajok, nem kicsik... :-))
G-MANN🍀2021-04-02 16:06:22 // 19663
Fájni fog a Giulia és Stelvio új ára...., na jó QV csak fele annyit drágul majd. Kíváncsi leszek az új árlistára.
Piritu - 1.000.0002021-04-02 09:12:55 // 19662
RomeoOne2021-04-01 22:12:32 // 19661
Mondjuk ami megeszik 1000 km-en egy litert, abban nem nagyon használódik el :D
Piritu - 1.000.0002021-04-01 20:37:22 // 19660
Sose hagytam hogy hordóst öntsenek a kocsiba, még a szentgotthárdi Astrámba se.
Egyszer láttam a műanyag locsolókannát amit használtak...
Egyszer láttam a műanyag locsolókannát amit használtak...
tirex2021-04-01 20:36:45 // 19659
Olaj 20ezrenként Selénia meg a szűrők. Vezérléscserénél ment vissza a régi hűtőfolyadék. Szerintem fékfolyadékcserém sosem lesz. Nem urizálunk. :))
Fornitore2021-04-01 20:25:24 // 19658
Nekem 90 db ezres az ötezres.Kannás gyári olajjal meg a szűrő.Hordós mit tudom már milyennel olcsóbb lehetett volna.
VKG231!!! (156+75)2021-04-01 15:42:09 // 19657
De az a jó, hogy egy igazán jó dejzel a többségét magának visszapótolja :D Önfenntartó üzemmód :D
Kazes☻2021-04-01 14:48:52 // 19656
Nevetni fogsz, tegnap pont egy ilyen sráccal találkoztam, aki azt tanácsolta a komámnak, hogy ha nem olyan sötét az olaj, akkor azt még nyugodtan töltse vissza! Persze én nem engedtem, de ha mégis megteszik, akkor inkább ne is hívjanak többé... 😅
Liquid2021-04-01 14:26:18 // 19655
"Ami nem folyik ki, azt megeszi :D"
Ez nagyon jó :D És azért van benne igazság is :)
Ez nagyon jó :D És azért van benne igazság is :)
Liquid2021-04-01 14:25:30 // 19654
Vezérlés és vízpumpa csere se volt? Vagy vissza lett töltve a leeresztett folyadék?
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-01 14:02:18 // 19653
Én szilika gélt szoktam tenni a kupak alá, az megeszi a nedvességet, így elmegy a fékfolyadék 10 évet is.
Viszont a gumiban érdemes a levegőt évente, vagy 10e kilométerenként lecserélni! Csökkenti a fogyit 😂
Viszont a gumiban érdemes a levegőt évente, vagy 10e kilométerenként lecserélni! Csökkenti a fogyit 😂
VKG231!!! (156+75)2021-04-01 13:06:14 // 19652
Azt aztán minek? Ami nem folyik ki, azt megeszi :D
Jójó, magamból indulok ki, meg az elmúlt 29 év alfázásából :D
Jójó, magamból indulok ki, meg az elmúlt 29 év alfázásából :D
Piritu - 1.000.0002021-04-01 12:45:28 // 19651
Gratulálok! :-(
Most eresztettem le a vett Panda 12 éves hűtővizét (úgy látszik osztrákiában nem szokás) nagyon durván más az állaga és a tapintása, a színéről nem is beszélve. A fékfolyadék már ebben is volt cserélve.
Most eresztettem le a vett Panda 12 éves hűtővizét (úgy látszik osztrákiában nem szokás) nagyon durván más az állaga és a tapintása, a színéről nem is beszélve. A fékfolyadék már ebben is volt cserélve.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-01 12:38:32 // 19650
nem is kell cserélni a fékfolyadékot szerencsére szoktunk éves szinten eladni pár ABS kockát párszázezerért... Isten tartsa meg az emberek eme jó szokásait :DDD
RomeoOne2021-04-01 11:46:24 // 19649
Olajat azért szoktál vagy az is csak a gyártók összeesküvés elmélete? :)
tirex2021-04-01 11:41:09 // 19648
Na az én kocsimban kb 11 éves a fékfolyadék meg a hűtővíz is. Kiváncsiságból megnézettem a telephelyen osztrában a szervizes emberrel. Egyiknek sincs semmi baja. Eddig se cseréltem, még index folyadékot se. :)
Liquid2021-04-01 09:17:26 // 19647
A fékfolyadékot sajnos legtöbben elfeledik cserélni, ahogy a hűtőfolyadékot is.
Piritu - 1.000.0002021-04-01 09:06:45 // 19646
Piritu - 1.000.0002021-04-01 09:01:02 // 19645
?? :-O
Kétévente minden kocsiban cserélni kell, miért ne kellene egy legkorszerűbbnek számító fékrendszerben ahol nincs is kapcsolat a pedál és a kerék közt?
Kétévente minden kocsiban cserélni kell, miért ne kellene egy legkorszerűbbnek számító fékrendszerben ahol nincs is kapcsolat a pedál és a kerék közt?
tirex2021-04-01 07:22:30 // 19644
Fékfolyadék csere. :)) A következő okosság a hűtővízcsere lesz 10ezrenként. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.