Kazes☻2021-07-08 11:29:55 // 20671
Nem ért hozzá... 😉
RomeoOne2021-07-08 11:27:47 // 20670
De a keréknyomás nem változik folyton? Ha elindulsz vele, melegszik és nő a nyomás, ha rásüt a nap, szintén, stb. stb...
Kazes☻2021-07-08 11:24:19 // 20669
És még azt is megmutatja, hogy elvan tekerve a kormány... fúaztaaaaa...! 😜😅
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-08 10:37:49 // 20668
Vicces, keréknyomásokra tök mást ír, mint tegnapelőtt a fedélzeti rendszer XD Majd jól megmérem normális hitelesített mérőórával. Sok idétlen elektronikus bazár..:-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-08 10:35:20 // 20667
A kíváncsiság nem hagyta hogy ne próbáljam ki a My Alfa Connectet, úgyhogy regisztráltam, elfogadtam mindent is. Csodálatosan haszontalan dolgokat tud, és annyira nem megnyugtató, hogy mobil appról nyitható az autó. Igaz PIN kóddal csak.
Alap infókat kiír az autóról, illetve térképen látható a helye, útvonala. Látványos, de sok haszna nincs.
Alap infókat kiír az autóról, illetve térképen látható a helye, útvonala. Látványos, de sok haszna nincs.
leopop32021-07-07 23:11:23 // 20666
Akkor jól láttam hogy itt lakik mellettem, üdvözlet innen is @bence17 😁✌🍀
RomeoOne2021-07-07 22:30:14 // 20665
Hosszú lesz az a 2 hónap szeptemberig :DDD
Kazes☻2021-07-07 21:32:24 // 20663
Ez jó kis élménybeszámoló lett, grat! :)
denil12021-07-07 21:28:20 // 20662
Volt azért egy negatív élmény is.
A napfénytető minden autómon alapkritérium volt, így itt is.
Szomorúan tapasztaltam,h itt a behúzó csak egy sötét anyag és átengedi a napfény egy részét, nem úgy mint a 159-en. A légkondi ellenére is éreztem a hőséget ami felülről jött, ez kissé zavaró.
A napfénytető minden autómon alapkritérium volt, így itt is.
Szomorúan tapasztaltam,h itt a behúzó csak egy sötét anyag és átengedi a napfény egy részét, nem úgy mint a 159-en. A légkondi ellenére is éreztem a hőséget ami felülről jött, ez kissé zavaró.
denil12021-07-07 21:25:34 // 20661
Tegnap megvolt a tesztvezetés.
Meglepő volt, egy másik kereskedésben elmentünk 3km-ert vezetni úgy,h mellettem ültek, itt a srác odaadta a kulcsot és annyit mondott,h majd hozd vissza :)
Hát el is vittem, ki a városból egyből fel az autópályára.
Városban végig A, hogy hozzászokjak ahhoz az érzethez és később felsimerjem a különbségeket. Nézegetve az órákat a középkonzolon, A-ban a nyomaték felét éppen megadja és ennyi. Lomha, nehezen vált, stb. Komótosan jó de ennyi.
Már N-ben is érezhetően jobban harap, megkaptam a teljes nyomatékot. A gázreakció, de inkább a váltás minősége változott érezhetően sokat.
Kinn az autópályán aztán D és hadd szóljon. Na hát ott megérkeztünk. A julis is meg én is :)
Úgy nyaltam bele a 180-ba,h komolyan nem éreztem annyinak. Tetszik a gyorsulása, tetszik a hangja és rohadtad megy Ami meglepő volt,h az ülés teljesen a hátamra passzol, kis túlzással szorít ezáltal nagyon jó tartást adott.
Amikor először elkiabáltam magam a kocsiban örömömben az az volt, amikor D-ben láttam,h 6500-ig engedi az autót forogni és nem puhánykodja el.
Na itt úgy éreztem,h autós őrültek csináltak autós őrülteknek igazi autót!
Teszteltem a közepes zenét. Anno autohifit építettem ez nekem különösen fontos volt és a zörégeseket leszámítva egészen szépen szól. Rosszabbra számítottam de valószínű picit azért majd hozzányúlok. Alapvetően jó.
Öröm ez az autó. Néhányan utána is fordultak, vagy kikönyököltek az autójukból megnézni, ez már csak hab volt a tortán. Még most is mosolygok :)
Meglepő volt, egy másik kereskedésben elmentünk 3km-ert vezetni úgy,h mellettem ültek, itt a srác odaadta a kulcsot és annyit mondott,h majd hozd vissza :)
Hát el is vittem, ki a városból egyből fel az autópályára.
Városban végig A, hogy hozzászokjak ahhoz az érzethez és később felsimerjem a különbségeket. Nézegetve az órákat a középkonzolon, A-ban a nyomaték felét éppen megadja és ennyi. Lomha, nehezen vált, stb. Komótosan jó de ennyi.
Már N-ben is érezhetően jobban harap, megkaptam a teljes nyomatékot. A gázreakció, de inkább a váltás minősége változott érezhetően sokat.
Kinn az autópályán aztán D és hadd szóljon. Na hát ott megérkeztünk. A julis is meg én is :)
Úgy nyaltam bele a 180-ba,h komolyan nem éreztem annyinak. Tetszik a gyorsulása, tetszik a hangja és rohadtad megy Ami meglepő volt,h az ülés teljesen a hátamra passzol, kis túlzással szorít ezáltal nagyon jó tartást adott.
Amikor először elkiabáltam magam a kocsiban örömömben az az volt, amikor D-ben láttam,h 6500-ig engedi az autót forogni és nem puhánykodja el.
Na itt úgy éreztem,h autós őrültek csináltak autós őrülteknek igazi autót!
Teszteltem a közepes zenét. Anno autohifit építettem ez nekem különösen fontos volt és a zörégeseket leszámítva egészen szépen szól. Rosszabbra számítottam de valószínű picit azért majd hozzányúlok. Alapvetően jó.
Öröm ez az autó. Néhányan utána is fordultak, vagy kikönyököltek az autójukból megnézni, ez már csak hab volt a tortán. Még most is mosolygok :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-07 14:44:19 // 20660
Én lengyelekkel vettem fel a kapcsolatot, náluk van a Superen felül Sprint, Ti és Veloce RWD hajtással. Ott mindenféle opció elérhető, a bőrős luxus belső, a sportülés, a 280 ló, fekete tetőkárpit.
Viszont akkor a helyzet az volt, hogy a szűk opciós lehetőségekért cserébe nálunk nagyon sokkal olcsóbb volt a Giulia. Végülis lehet így van ez jól. :-)
Viszont akkor a helyzet az volt, hogy a szűk opciós lehetőségekért cserébe nálunk nagyon sokkal olcsóbb volt a Giulia. Végülis lehet így van ez jól. :-)
RomeoOne2021-07-07 14:40:09 // 20659
Ma háromnegyed 12 körül a Budafokin kifelé menet egyszercsak látom, hogy kistartol nagy lendülettel egy ezüst nyíl, nagy hangorkán közepette a város felé. Egyből beugrott, hogy nemrég lett egy cartársunk egy ilyen autóval. És lecsekkolva, tényleg bence17 volt az ;)
Üdvözlet itt is :D
Üdvözlet itt is :D
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-07 14:28:24 // 20658
de gáz... akkor tényleg vége...
Halesz2021-07-07 14:23:58 // 20657
Elérhető. Csak nem a magyar piacon.
Giuntini2021-07-07 14:19:45 // 20656
Pedig voltak olyan tervek, hogy síma hátsókerék hajtással is elérhető lesz a Veloce.
Amerikában például a Lusso felszereltséghez nem tudsz rendelni váltófülelet, sem sportüléseket, ellenben tudsz válogatni a faberakások mintázata és színe között, alapból panorámatető és egyebek.
Amerikában például a Lusso felszereltséghez nem tudsz rendelni váltófülelet, sem sportüléseket, ellenben tudsz válogatni a faberakások mintázata és színe között, alapból panorámatető és egyebek.
RomeoOne2021-07-07 13:45:59 // 20655
De az is minek? Üldögélni akarsz vagy vezetni? :DDD
Na jó, nem adok tippeket itt az AR menedzsmentnek, még a végén megfogadják :D
Na jó, nem adok tippeket itt az AR menedzsmentnek, még a végén megfogadják :D
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-07 13:43:25 // 20654
Már rég nem. Sőt, már bőr sincs. Ülés még van benne :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-07 13:37:19 // 20653
veloce ülés opció volt mikor én vettem, már nem az?
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-07 13:29:07 // 20652
Mit miért? XD
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-07 13:28:27 // 20651
Amúgy a Backstageben említed az extrázhatóság szűkülése kapcsán, hogy a Super alapmodell, aki többet akar vegyen Veloce-t.
Kicsit ezen felvontam a szemöldököm, mert az elmúlt hónapokban ezen rágódtam sokat. A legolcsóbb alap alap kivitel (piros, szövetülés, nulla extra) váltófüllel és a Veloce Ti között végigjártam a lehetőségeket alaposan, a Veloce plusz lovai, fekete tetőkárpitja, ülései elgondolkodtattak.
Végül a Super letisztult technikája mellett tettem le a voksot. Csak hátul hajt, nincs megemelve a futómű (az AWD miatt), könnyebb, és motorikusan lényegében ugyanazt kapom. Plusz króm a pajzs :-P Így benne ülve már nem fáj annyira, hogy nincs sportülés.. kanyarban meg majd kapaszkodok :-) De pont egy ilyen autónál ami autó fanatikusoknak, vezetni szerető embereknek szól, nem lehet egy Velocet oda tenni kizárólagos opciónak. MIntha a BMW azt mondaná, hogy ha sportülést akarsz, vagy egyáltalán bőrt, kötelező az X-Drive. Szerintem nagyon nagyon nem jó az irány, ennek leépítés szaga van így..
Kicsit ezen felvontam a szemöldököm, mert az elmúlt hónapokban ezen rágódtam sokat. A legolcsóbb alap alap kivitel (piros, szövetülés, nulla extra) váltófüllel és a Veloce Ti között végigjártam a lehetőségeket alaposan, a Veloce plusz lovai, fekete tetőkárpitja, ülései elgondolkodtattak.
Végül a Super letisztult technikája mellett tettem le a voksot. Csak hátul hajt, nincs megemelve a futómű (az AWD miatt), könnyebb, és motorikusan lényegében ugyanazt kapom. Plusz króm a pajzs :-P Így benne ülve már nem fáj annyira, hogy nincs sportülés.. kanyarban meg majd kapaszkodok :-) De pont egy ilyen autónál ami autó fanatikusoknak, vezetni szerető embereknek szól, nem lehet egy Velocet oda tenni kizárólagos opciónak. MIntha a BMW azt mondaná, hogy ha sportülést akarsz, vagy egyáltalán bőrt, kötelező az X-Drive. Szerintem nagyon nagyon nem jó az irány, ennek leépítés szaga van így..
Jimmi T.2021-07-07 13:17:10 // 20650
"de miért ? " :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-07 13:12:08 // 20649
Szinte a fák fölött repült XD
Halesz2021-07-07 12:47:51 // 20648
erdőn keresztül?
Terepjáró? :)))
Terepjáró? :)))
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-07 12:36:39 // 20647
Óó és ma sem bírtam ki, hogy ne az erdőn keresztül, kerülővel jöjjek haza XDD Szárnyal, repdes ez az autó. Fogalmam nincs még az erejéről, nem nyomom még, de így is annyira jó. Könnyű és egyensúlya van... végre nem érzem az első futóművön tespedő tonnás súlyt. Hú de megszerettem :-)
Lev2021-07-07 11:05:05 // 20644
Nem emlékeztem, de most megnéztem, nekem is visszarakja N-be
Kócosw2021-07-07 10:35:21 // 20643
Csak még mindig nem ertem hogy minek másztál bele a képbe az autó elé 🤣
A többit mar megbeszeltük 😉
A többit mar megbeszeltük 😉
tdemeter2021-07-07 09:05:03 // 20642
Gratulálok ! Egy régi álmod valósult meg, az ilyen mindig hatalmas dolog mindenki életében! Sok balesetmentes métert kívánok!
leopop32021-07-07 08:50:52 // 20641
Őszintén gratulálok! 😁🙏🍀 De miért guggolsz? Kimaradt a láb nap? 😅
leopop32021-07-07 08:46:16 // 20640
Hmmm akkor csak nem parketta 🤔😅
RomeoOne2021-07-06 23:19:22 // 20639
Milyen bicó, én nem biciklizek, ezek után már főleg :DDD
@G-MANN🍀
Köszi! Te is szóba kerültél, amikor ott voltam. Egy bizonyos rendszám elhelyezési preferencia kapcsán ;) :D
@WarbiRunner (Gyuri)
Megpróbálhattam volna svanyú pofát vágni, de áhh... esélytelen volt :D
@Lev
Annyira jók voltak a képek, hogy pont amiatt nem bírtam már várni :DDD Azért így kicsomagolva mégis más. Teszek is ide egy képet, amin látszik valamennyire a teteje is. Képzeld, nem fehér :O :DDD
@Erhard 242 (Pure Energy)
Köszi :D
@G-MANN🍀
Köszi! Te is szóba kerültél, amikor ott voltam. Egy bizonyos rendszám elhelyezési preferencia kapcsán ;) :D
@WarbiRunner (Gyuri)
Megpróbálhattam volna svanyú pofát vágni, de áhh... esélytelen volt :D
@Lev
Annyira jók voltak a képek, hogy pont amiatt nem bírtam már várni :DDD Azért így kicsomagolva mégis más. Teszek is ide egy képet, amin látszik valamennyire a teteje is. Képzeld, nem fehér :O :DDD
@Erhard 242 (Pure Energy)
Köszi :D
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-06 23:12:22 // 20638
Zsírosbödön, gratula 😉
Lev2021-07-06 22:18:02 // 20636
Gratulálok:) olyan jó képeket kapál, hogyhogy mégis elmentél megnézni? 😂😂
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-06 22:06:44 // 20635
Végre 😄 És őszinte a mosoly. Gratula! 😃
G-MANN🍀2021-07-06 22:03:42 // 20634
Érdekes, de nekem a 2019-es Q4 váltott fel hamar és nagyon nagy fokozatokba, néha fájt az 1100-as fordulatszám, ez a Ti magasabb fordulaton van ugyan akkora sebességnél, 1400, viszont nyugodtabb vezetésnél így is jobb a fogyasztás, mint az előzőnek.
G-MANN🍀2021-07-06 21:56:08 // 20633
Ez tényleg egy ÁLOM! Gratulálok! Prémium 😉
Kazes☻2021-07-06 21:43:08 // 20632
Khm... azon a bicón (is) még dolgozni kell... különben meg mikor lesz már rendszámos kép, az utcán... akár haladva is (dátum, időpont, km szelvény), vagy ilyesmi?! ;)
:D
:D
RomeoOne2021-07-06 20:58:04 // 20631
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-06 20:42:59 // 20630
Azt tudom, a Giulietta is :-)
zgi5212021-07-06 19:49:29 // 20629
2010 es MiTo DNA is visszaall mindig N be. ;)
RomeoOne2021-07-06 19:41:19 // 20628
Régen olyan kapcsoló volt benne, ami ott maradt, ahova raktad. Nem ilyen, hogy egy nyugalmi helyzete van
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-06 19:34:08 // 20627
Szerintem így oldották meg hogy EU6 Final legyen. Tényleg hihetetlen kis fogyasztás értékeket ír N-ben használva. És meg sem jegyzi már hogy melyik módban hagyom, mindig N-ben indul. Valami cikkből úgy rémlik, hogy régen megjegyezte. Nem nagy ügy, mert intuitív módon bele lehet váltani bármikor, és D-ben meg amúgy is teljesen Super :-)
Lev2021-07-06 18:15:18 // 20626
Nekem sem engedi ilyen alacsonyra a fordulatot. Ha jól emlékszem, G-MANN azt írta,hogy a mostani autójában más a váltó programozása,mint az előzőben
Lev2021-07-06 18:07:32 // 20625
Soha nem láttam még ilyen számot a kijelzőn:D
Ahogy mondani szoktad: Budapesten minden 12 :)
Ahogy mondani szoktad: Budapesten minden 12 :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-06 17:16:51 // 20624
hát nálam 1500-nél vált el nem hagyja 1100-ig..
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-06 17:03:15 // 20623
Egyébként ez a váltó programozás eddig is ilyen volt, hogy N-ben városban is felvált 8-ig is? Vagy ez az EU6 Final eredménye? Elképesztően alacsony fordulatokon akar működni, sokszor nem esik jól a fülemnek amikor ezredik fokozatban 1100-ról akar gyorsítani. Rendszeresen beleváltok kézzel . D-ben igazán jó, ott normális fordulaton tartja, csak ott meg nagyon szaladna, ezzel még várunk :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-06 16:54:31 // 20622
A lábam olyan nehéz, amennyire az autó kéri :-) Csak rajta múlik :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.