Fórum >> Típusok >> Giulia

leopop32021-07-15 16:05:34 // 20771
Nem szabad tartani azt.
Előző tulaj nálam valszeg 30 ezrenként cseréltetett olajat, volt is olajsár benne.
Én tartanám a 8-10 ezret de évi 3500 megyek szóval hamarabb van cserélve.
Valszeg gyertya csere is lesz jövőre na abban szerintem 15 ezer sem lesz 🤣🤣
leopop32021-07-15 16:01:26 // 20770
Én meg mindkettőtök súly undorát meg tudom érteni a Brerával de mindig azt hozom fel ilyenkor magamnak, hogy cserébe egy biztoságos tank feelingje van :))
leopop32021-07-15 15:58:04 // 20769
Én is így szoktam a Breraval pedig csak 22 vagyok nem hinnem hogy az öregség jele 😅🤣🤣
leopop32021-07-15 15:56:18 // 20768
Nekem pontosan ez a tervem
denil12021-07-15 15:23:43 // 20767
Volt már valakivel olyan,h az autó dobott egy check engine lámpát és 140-nél többel nem lehetett menni? ( 159-es )
Eladtam az autómat amit imádtam szerettem és extrém módon vigyáztam rá, soha 1db ilyeet nem dobott, 2 napja mióta a másik tulajnál van, most hívott,h ez a helyzet és megálltak az autópályán.

Van valakinek kiolvasója vagy ismerőse aki ki tudná olvasni legalább a hibakódot Debrecen / Nyíregy környékén?

Hihetetlen,h 6 évig semmi baja nem volt, extrém módon vigyáztam rá és 2 nappal a gazdacsere után ez van..
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-15 15:03:17 // 20766
60e van megadva...
denil12021-07-15 14:56:50 // 20765
Régi időkből úgy tudom,h ilik 30k-nál cserélni.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-15 14:51:27 // 20764
Gyertya 57e kmnél... erősen csereérett...
denil12021-07-15 14:47:51 // 20763
Tudja valaki a 19"-es felnik méreteit elöl/hátul?
Andrasv2021-07-15 14:47:41 // 20762
Soha nem ért el ez a nagy hifi és hangzás mánia, kimondottan rossz fülem van ehhez. Másfelől okultam a korábbi tapasztalatból és megvettem a HK hifit, mert az alap hifit sem az előző autómban sem a Giuliában nem szerettem. Elégedett is vagyok vele, a közép / magas dolgokban mintha ügyesebb lenne mint a mélyekkel, de semmi extra hanyatt esős dolgot nem érzek benne.

Giulia mellett nézegettem még Infiniti q50et, abban a Bose hangrendszert lényegesen jobbnak hallottam, annak ellenére, hogy nagyon elvolt tolva ebbe a "csak basszus legyen" csűrdöngölős irányba.

Lehet a HK nem éri meg azt a 200k összeget amivel többe kerül, mint a közepes verzió. Mondjuk a kis fém sajtreszelőt az ajtón szeretem nézegetni, meg tapizni. :D
denil12021-07-15 14:37:16 // 20761
Én vállalom, hogy a 159 talán még most is jobban tetszik 6 év után mint a Giu formája.
Valahogy maszkulinabb, egyedibb, minden szempontból férfiasabb, karakánabb.
De a súlya az borzasztó volt, gyakorlatilag ez volt az egyetlen csalódás az egész 159-ben.

Meg tudom érteni a súlyundorodat :)))
Tul.képp neked akkor meg lett írva az autód?
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-15 12:44:34 // 20760
Nagyon jó, köszi! :-))
Piritu - 1.000.0002021-07-15 11:52:16 // 20759
Amint aktiváltam (átvételkor nem csinálta) eltűnt a menüpont.
Piritu - 1.000.0002021-07-15 11:51:42 // 20758
A szerviz se tudott épkézláb választ adni a kérdésre...
sas-1592021-07-15 11:45:28 // 20757
Tükör behajtás ellen a megfejtés, hogy a belső ajtózárás gombot megnyomod (belső kilincsnél) és azután csukod be az ajtót.
Télen én is így zárom sokszor.
Korábban itt javasolta egyik cartárs, működik.
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-15 11:31:38 // 20756
Megnézem telefonon az App-ban XDD Ha emlékszek a PIn kódra :-))
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-15 11:28:36 // 20755
Pont a holland cég oldalán olvastam, hogy volt jópár változtatás az évek alatt. Az első évjáratnál pl a 280 lovasnak még súlyra válogatták a dugattyúit. Aztán felhagytak a válogatással, egyféle motor lett, különböző sw-vel. Amikor felkerült a füstszűrő (my19?) akkor a Veloce kapott egy nagyobb turbót, mert sokkal nagyobb töltőnyomás kellett a 280+ lóerőhöz. A 2019-es padon már pont 280 lovat tudott, utcán valamiért többet, ott hozta a 300-at :-)) Aztán a 2020-as már utcán is 280 lovas lett. A 200 lóerősről csak annyi infó van, hogy 230 helyett csak 220 lóerő körül vannak az újabbak. Viszont simán lehet, hogy újra teljesen egyforma a hardver, ez volna logikus.

Nálam a terv úgy is valósult meg ahogy írod. Voltak megingásaim a Veloce felé, de alapvetően én RWD autót szerettem volna és a lehető legkönnyebbet. Annyira túlsúly undoritiszem volt már, hogy fő szempont volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-15 11:23:17 // 20754
miért nem? én kifejezetten szeretem pl az öregség első jele, hogy nem tudom bezártam e, csak ránézek és (még) látom, hogy be van :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-15 11:10:57 // 20753
Soha nem szeretném hogy behajtsa XD De nem lehet kikapcsolni, hiába van benne a manualban, nincs olyan menüpont.
denil12021-07-15 11:00:36 // 20752
Megnézve egy korábbi Göbölyös erőmérőt és néhány más külföldi fórumot én azt szűrtem le ( és a teljesítménygörbék is ezt mutatják ), hogy a benzines 200 vs 280LE között csak Sw-beli különbség van. Többek között ezért is gondolkodtam anno egy sima verzión amit majd a holland (?) céggel "megpimpeltem" volna a Veloce szintjére ( plusz jóság benne, hogy a sima csak hátsókerekes így a súlya is könnyebb )
denil12021-07-15 10:58:39 // 20751
Mikor szeretnéd, hogy ne hajtsa be?
Volt egy változás a korábbi és FL verzióknál.
Az egyik behajtja a tükröt ha leállítod az autót míg a másik csak akkor hajtja be ha bezárod az autót.
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-15 10:34:41 // 20750
Viszont. . nem tud valaki valami trükköt? Hogy ne hajtsa be a tükröt?
Nekem hiányzik a menüből a mirror folding opció.
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-15 10:31:40 // 20749
Szerintem főleg szoftveren változtattak. A multair modulon valamit alakítottak, de kb ennyi. A turbót lenne még érdekes a my21-es veloce-val összehasonlítani. El tudom képzelni, hogy minden hardveres különbséget megszüntettek a 200 és 280-as verzió között. Eddig sem volt semmi értelme, egyfélét olcsóbb gyártani :-) Az tuti, hogy jó nagynak tűnik az a csiga.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-15 09:27:33 // 20748
akkor ezen nem változtattak
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-15 09:25:28 // 20747
Kettő. Az egyik a motoré, a másik a turbóhoz keringet.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-15 09:17:26 // 20746
Gyuri, nálad hány db vízhűtő van?
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-14 20:51:12 // 20745
Van az a hangrendszer, amin a csörömpölős zene meglepne XD Mondjuk már amelyik, van amin semmi sem segít :-)
leopop32021-07-14 17:33:30 // 20744
+1 én sem
Inkább a kipuff és motorhangot szeretem hallgatni 😁😉
RomeoOne2021-07-14 15:42:32 // 20743
Ezért jó, ha az ember csörömpölős punk-rock-ot hallgat. Annak aztán tök mindegy, hogy milyen rendszeren szól :DDD
Kocsiban amúgy sem vagyok nagy zenehallgatós.
GTVili2021-07-14 14:50:10 // 20742
Ez az összes gyári "prémium" rendszerben így van.... mindegy, hogy Burmester vagy Mark Lewinson.....
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-14 11:12:54 // 20741
A hangszórókat tényleg be kell járatni :-) Minden hangszórómat, hangfalamat az irodámban, egymással szembefordítva járattam. Kb egy napig jelgenerátorral, alacsony freki, nagy kitérés :-)) Nagyon sokat változnak a paraméterei, ki lehet mérni. Hangdobozt is úgy lehet jót tervezni, ha a már bejáratott hangszórókat mérjük meg.
A Giuliában még nem játszottam vele, az autóban "mindegy, csak valami szóljon je". :-))
denil12021-07-14 09:26:42 // 20740
Bőr nekem sem lesz, de már beszéltem azzal az emberrel aki képes megcsinálni igényesen. Nagyságrendileg 5-600k az ajtók és a műszerfal bebőrözése úgy ahogy a Ti-ben van. ( plusz én kértem, hogy az Alfa logo legyen piros mint a 159-ben az üléseken )

Szerintem is szépen szól a közepes rendszer, kicsit féltem tőle de aztán pozitívan csalódtam. De azért van abban még kraft ;)
A HK biztos jó, meghallgatnám én is, de láttam külföldi fóumokon milyen hangszórólból áll és őszinte csalódás volt. Sima papírmembrános egyszerű hangszórók amik kinézetre 3Ft-ba kerültek.
leopop32021-07-13 23:38:15 // 20739
Na látod jó az az app 😁😁
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-13 21:18:07 // 20738
Osztom jól szól az alap is igaz beraktam egy aktív ládikát is mellé
zümi1662021-07-13 21:02:10 // 20737
Leginkább a 90-es évek dancefloor zenéit hallgatom, azt szépen tolja :-)
zümi1662021-07-13 21:00:11 // 20736
Akkor már csak a bőrt sajnálom :-)
G-MANN🍀2021-07-13 20:13:54 // 20735
Kérd meg Halász-t, biztosan megmutatja😉
Szép a rács keret, nagyon tisztán szól, de egy FCA-s autóban tesztelve sztm nem egy dinamikus basszuskirály valami, inkább klasszikus tiszta hangzás és ennyi
G-MANN🍀2021-07-13 20:09:27 // 20734
Okosan a magas mély beállítás és nagyon jó az alap is, sőt, idővel mintha jobb lenne, bejáratódik 😄😉
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-13 20:05:27 // 20733
Ja.... és most itt visszavonom, az Alfa Connect jó XD Pont az ilyen feledékeny hülyéknek való. Aki otthagyja az autót a parkolóházban, majd 10 perc múlva eszébe jut, hogy elfelejtette lezárni az autót :-)
Ez elég gyakran előfordul velem, sosem volt belőle gond, falun nem nyitogatják. Mégis megnyugtatóbb megoldás, hogy mobilról be tudom zárni.
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-13 20:00:40 // 20732
A HK hifi egyértelmű, azzal jár az első ajtókon a plusz fém hangszórórács. Ha ez nincs, de a csomagtérben találsz a kalaptartóban egy ovál mélyközép hangszórót, akkor az Alfa Sound Theater nevű közepes hifi van az autóban.
Külföldi fórumokon sokan a HK-t lehúzták. Szépen szól, de túlárazott. A közepes rendszerről sok pozitív véleményt olvastam. Ezen gondolkoztam is, de pont a csomagtérben lévő hangszóró miatt hagytam, a 159-ben is nagyon bosszantóan szűkítette a csomagteret.
DrB2021-07-13 19:22:07 // 20731
Ha nem szerepel az autó leírásában, miből lehet látni, hogy a 3 rendszerből melyik van benne?
zümi1662021-07-13 19:17:23 // 20730
Nekem ez a 400W-os van a Juliskába, tök jól szól, teljesen meg vagyok vele elégedve. Korábban írtam, mennyire bánom, hogy nem kértem a bőrt a műszerfalra, meg az ajtókra, azzal együtt járt volna a 900W-os csúcs hifi... azért kíváncsi lennék, mi a különbség, remélem majd egyszer lesz rá módom meghallgatni egy olyat is.
RomeoOne2021-07-13 18:03:21 // 20729
Ennek inkább külföldi fórumokon néznék utána.
denil12021-07-13 12:58:33 // 20728
Van itt közöttünk igazán vájtfülű?
Esetleg olyan aki már hozzá is nyúlt a gyári rendszerhez?

Szükségem lenne a 6x9"-es nagyovál paramétereire ami a közepes hangrendszerben van.
Esetleg hátha valaki már szétszedte vagy van infója a teljesítményéről.

Azt tudom,h az FL után bejött az alap és a HK közé egy 400W-os rendszer is, ami egyébként egészen jól szól, de az erősítő elbírna többet is szerintem, ezért lehet kicserélném az ovált egy Focalra.

Ha jól látom a specifikációkból akkor az erősítő nem teljesen 400W-os de ez jelen esetben nem (annyira) számít:

30A x 14.4V = 432W
Egy D osztályú erősítőt feltételezve 10% veszteséggel ez kb. 390W
denil12021-07-13 09:52:27 // 20727
Egy tévedés :DD
Kazes☻2021-07-12 23:30:30 // 20726
Zsííííír...osdeszi! :)))
Csabi2021-07-11 20:05:56 // 20723
Igazad lehet... :)
Csabi2021-07-11 20:01:51 // 20722
Nálam is így derült ki, az utasom panaszkodott, hogy nem fújja a levegőt. És én is hibára gondltam egyből...aztán meglett.. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.