carver2021-07-16 22:18:48 // 20789
nocsak micsoda változások :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-16 21:39:19 // 20788
Jobban gyorsul mivel 90%ban hátul hajt... következő nyári elöl marad 235 hátul 255 lesz....
DrB2021-07-16 20:38:21 // 20787
Mi az előnye az elől kisebb, hátul nagyobb szèlessègű felninek? Elsősorban Q4 Stelviónál èrdekelne.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-16 19:15:32 // 20786
Hát azon is ugyan ez van 😁 Jó lenne a 20as csak rohadt drága... vagy cserélnek egy QV ra 🤣
Csabi2021-07-16 19:14:07 // 20785
Oké, a képeidet néztem ... :D
denil12021-07-16 15:47:22 // 20783
Veloce, szóval kétszéles.
Köszi az infót :)
Köszi az infót :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-16 13:53:16 // 20782
:DDDDD
a téli 18-as ....
a téli 18-as ....
Csabi2021-07-16 11:35:20 // 20781
De az 18-as , nem?
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-16 09:12:27 // 20780
biztos 8? nekem 8.5-es a gyári felni...
G-MANN🍀2021-07-15 23:12:33 // 20779
4 egyforma, akkor 8×19, ha kétszéles, akkor elöl 8x19 hátul 9x19. (Super, Veloce)
Piritu - 1.000.0002021-07-15 18:18:11 // 20778
Júlia lassan két éves lesz, de ma nagyon meglepett.
Az idei nagy túra alatt hátul volt az egyes garázsban ami amúgy a Spider helye és ami nem túl szellős a téli szerelgetések miatt. Szóval 12 nap után amikor bementem mellbevágó volt az új autó illat a garázsban. Mintha most ültem volna bele először.
Meglepett :-)
Az idei nagy túra alatt hátul volt az egyes garázsban ami amúgy a Spider helye és ami nem túl szellős a téli szerelgetések miatt. Szóval 12 nap után amikor bementem mellbevágó volt az új autó illat a garázsban. Mintha most ültem volna bele először.
Meglepett :-)
Kazes☻2021-07-15 17:57:23 // 20777
És azóta is árulják, ha jól láttam...
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-15 17:36:32 // 20776
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-15 17:36:01 // 20775
A 159 nagyon szép autó, olyan mint egy szobor. Elég egyértelmű, agresszív formaterv, tényleg bármi mellé oda lehetett állni vele. Egy Porsche mellett is feltűnő autó maradt. Az arányaival viszont sosem békültem ki, a mélyen hátul lévő első kerekek nem illettek hozzá.
[img1]
Pont az arányai miatt nekem izmosabb, versenyautósabb kiállású a Giulia.
A 159 meg volt írva, én írtam a programját, kb 220-230 ló között volt. Nem ment rosszul, egy nagyon jó autó volt amúgy, de sosem éreztem azt hogy örökre megtartom, nem voltunk egy hullámhosszon :-)
[img1]
Pont az arányai miatt nekem izmosabb, versenyautósabb kiállású a Giulia.
A 159 meg volt írva, én írtam a programját, kb 220-230 ló között volt. Nem ment rosszul, egy nagyon jó autó volt amúgy, de sosem éreztem azt hogy örökre megtartom, nem voltunk egy hullámhosszon :-)
denil12021-07-15 16:16:07 // 20774
ja egyébként azóta megint normálisan megy az autó, szóval ez inkább elektronikai / szenzor hiba lesz.
denil12021-07-15 16:15:43 // 20773
Ezt értem de kellene valaki aki ki tudja olvasni a környéken.
Most volt nagyszervízben és a turbó is fel lett újítva 4 éve, km meg nem sok van benne azóta.
Most volt nagyszervízben és a turbó is fel lett újítva 4 éve, km meg nem sok van benne azóta.
leopop32021-07-15 16:07:32 // 20772
Valószínű a turbóval van valami
De kiolvasás után lehet megmondani
De kiolvasás után lehet megmondani
leopop32021-07-15 16:05:34 // 20771
Nem szabad tartani azt.
Előző tulaj nálam valszeg 30 ezrenként cseréltetett olajat, volt is olajsár benne.
Én tartanám a 8-10 ezret de évi 3500 megyek szóval hamarabb van cserélve.
Valszeg gyertya csere is lesz jövőre na abban szerintem 15 ezer sem lesz 🤣🤣
Előző tulaj nálam valszeg 30 ezrenként cseréltetett olajat, volt is olajsár benne.
Én tartanám a 8-10 ezret de évi 3500 megyek szóval hamarabb van cserélve.
Valszeg gyertya csere is lesz jövőre na abban szerintem 15 ezer sem lesz 🤣🤣
leopop32021-07-15 16:01:26 // 20770
Én meg mindkettőtök súly undorát meg tudom érteni a Brerával de mindig azt hozom fel ilyenkor magamnak, hogy cserébe egy biztoságos tank feelingje van :))
leopop32021-07-15 15:58:04 // 20769
Én is így szoktam a Breraval pedig csak 22 vagyok nem hinnem hogy az öregség jele 😅🤣🤣
leopop32021-07-15 15:56:18 // 20768
Nekem pontosan ez a tervem
denil12021-07-15 15:23:43 // 20767
Volt már valakivel olyan,h az autó dobott egy check engine lámpát és 140-nél többel nem lehetett menni? ( 159-es )
Eladtam az autómat amit imádtam szerettem és extrém módon vigyáztam rá, soha 1db ilyeet nem dobott, 2 napja mióta a másik tulajnál van, most hívott,h ez a helyzet és megálltak az autópályán.
Van valakinek kiolvasója vagy ismerőse aki ki tudná olvasni legalább a hibakódot Debrecen / Nyíregy környékén?
Hihetetlen,h 6 évig semmi baja nem volt, extrém módon vigyáztam rá és 2 nappal a gazdacsere után ez van..
Eladtam az autómat amit imádtam szerettem és extrém módon vigyáztam rá, soha 1db ilyeet nem dobott, 2 napja mióta a másik tulajnál van, most hívott,h ez a helyzet és megálltak az autópályán.
Van valakinek kiolvasója vagy ismerőse aki ki tudná olvasni legalább a hibakódot Debrecen / Nyíregy környékén?
Hihetetlen,h 6 évig semmi baja nem volt, extrém módon vigyáztam rá és 2 nappal a gazdacsere után ez van..
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-15 15:03:17 // 20766
60e van megadva...
denil12021-07-15 14:56:50 // 20765
Régi időkből úgy tudom,h ilik 30k-nál cserélni.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-15 14:51:27 // 20764
denil12021-07-15 14:47:51 // 20763
Tudja valaki a 19"-es felnik méreteit elöl/hátul?
Andrasv2021-07-15 14:47:41 // 20762
Soha nem ért el ez a nagy hifi és hangzás mánia, kimondottan rossz fülem van ehhez. Másfelől okultam a korábbi tapasztalatból és megvettem a HK hifit, mert az alap hifit sem az előző autómban sem a Giuliában nem szerettem. Elégedett is vagyok vele, a közép / magas dolgokban mintha ügyesebb lenne mint a mélyekkel, de semmi extra hanyatt esős dolgot nem érzek benne.
Giulia mellett nézegettem még Infiniti q50et, abban a Bose hangrendszert lényegesen jobbnak hallottam, annak ellenére, hogy nagyon elvolt tolva ebbe a "csak basszus legyen" csűrdöngölős irányba.
Lehet a HK nem éri meg azt a 200k összeget amivel többe kerül, mint a közepes verzió. Mondjuk a kis fém sajtreszelőt az ajtón szeretem nézegetni, meg tapizni. :D
Giulia mellett nézegettem még Infiniti q50et, abban a Bose hangrendszert lényegesen jobbnak hallottam, annak ellenére, hogy nagyon elvolt tolva ebbe a "csak basszus legyen" csűrdöngölős irányba.
Lehet a HK nem éri meg azt a 200k összeget amivel többe kerül, mint a közepes verzió. Mondjuk a kis fém sajtreszelőt az ajtón szeretem nézegetni, meg tapizni. :D
denil12021-07-15 14:37:16 // 20761
Én vállalom, hogy a 159 talán még most is jobban tetszik 6 év után mint a Giu formája.
Valahogy maszkulinabb, egyedibb, minden szempontból férfiasabb, karakánabb.
De a súlya az borzasztó volt, gyakorlatilag ez volt az egyetlen csalódás az egész 159-ben.
Meg tudom érteni a súlyundorodat :)))
Tul.képp neked akkor meg lett írva az autód?
Valahogy maszkulinabb, egyedibb, minden szempontból férfiasabb, karakánabb.
De a súlya az borzasztó volt, gyakorlatilag ez volt az egyetlen csalódás az egész 159-ben.
Meg tudom érteni a súlyundorodat :)))
Tul.képp neked akkor meg lett írva az autód?
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-15 12:44:34 // 20760
Nagyon jó, köszi! :-))
Piritu - 1.000.0002021-07-15 11:52:16 // 20759
Amint aktiváltam (átvételkor nem csinálta) eltűnt a menüpont.
Piritu - 1.000.0002021-07-15 11:51:42 // 20758
A szerviz se tudott épkézláb választ adni a kérdésre...
sas-1592021-07-15 11:45:28 // 20757
Tükör behajtás ellen a megfejtés, hogy a belső ajtózárás gombot megnyomod (belső kilincsnél) és azután csukod be az ajtót.
Télen én is így zárom sokszor.
Korábban itt javasolta egyik cartárs, működik.
Télen én is így zárom sokszor.
Korábban itt javasolta egyik cartárs, működik.
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-15 11:31:38 // 20756
Megnézem telefonon az App-ban XDD Ha emlékszek a PIn kódra :-))
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-15 11:28:36 // 20755
Pont a holland cég oldalán olvastam, hogy volt jópár változtatás az évek alatt. Az első évjáratnál pl a 280 lovasnak még súlyra válogatták a dugattyúit. Aztán felhagytak a válogatással, egyféle motor lett, különböző sw-vel. Amikor felkerült a füstszűrő (my19?) akkor a Veloce kapott egy nagyobb turbót, mert sokkal nagyobb töltőnyomás kellett a 280+ lóerőhöz. A 2019-es padon már pont 280 lovat tudott, utcán valamiért többet, ott hozta a 300-at :-)) Aztán a 2020-as már utcán is 280 lovas lett. A 200 lóerősről csak annyi infó van, hogy 230 helyett csak 220 lóerő körül vannak az újabbak. Viszont simán lehet, hogy újra teljesen egyforma a hardver, ez volna logikus.
Nálam a terv úgy is valósult meg ahogy írod. Voltak megingásaim a Veloce felé, de alapvetően én RWD autót szerettem volna és a lehető legkönnyebbet. Annyira túlsúly undoritiszem volt már, hogy fő szempont volt.
Nálam a terv úgy is valósult meg ahogy írod. Voltak megingásaim a Veloce felé, de alapvetően én RWD autót szerettem volna és a lehető legkönnyebbet. Annyira túlsúly undoritiszem volt már, hogy fő szempont volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-15 11:23:17 // 20754
miért nem? én kifejezetten szeretem pl az öregség első jele, hogy nem tudom bezártam e, csak ránézek és (még) látom, hogy be van :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-15 11:10:57 // 20753
Soha nem szeretném hogy behajtsa XD De nem lehet kikapcsolni, hiába van benne a manualban, nincs olyan menüpont.
denil12021-07-15 11:00:36 // 20752
Megnézve egy korábbi Göbölyös erőmérőt és néhány más külföldi fórumot én azt szűrtem le ( és a teljesítménygörbék is ezt mutatják ), hogy a benzines 200 vs 280LE között csak Sw-beli különbség van. Többek között ezért is gondolkodtam anno egy sima verzión amit majd a holland (?) céggel "megpimpeltem" volna a Veloce szintjére ( plusz jóság benne, hogy a sima csak hátsókerekes így a súlya is könnyebb )
denil12021-07-15 10:58:39 // 20751
Mikor szeretnéd, hogy ne hajtsa be?
Volt egy változás a korábbi és FL verzióknál.
Az egyik behajtja a tükröt ha leállítod az autót míg a másik csak akkor hajtja be ha bezárod az autót.
Volt egy változás a korábbi és FL verzióknál.
Az egyik behajtja a tükröt ha leállítod az autót míg a másik csak akkor hajtja be ha bezárod az autót.
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-15 10:34:41 // 20750
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-15 10:31:40 // 20749
Szerintem főleg szoftveren változtattak. A multair modulon valamit alakítottak, de kb ennyi. A turbót lenne még érdekes a my21-es veloce-val összehasonlítani. El tudom képzelni, hogy minden hardveres különbséget megszüntettek a 200 és 280-as verzió között. Eddig sem volt semmi értelme, egyfélét olcsóbb gyártani :-) Az tuti, hogy jó nagynak tűnik az a csiga.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-15 09:27:33 // 20748
akkor ezen nem változtattak
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-15 09:25:28 // 20747
Kettő. Az egyik a motoré, a másik a turbóhoz keringet.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-15 09:17:26 // 20746
Gyuri, nálad hány db vízhűtő van?
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-14 20:51:12 // 20745
Van az a hangrendszer, amin a csörömpölős zene meglepne XD Mondjuk már amelyik, van amin semmi sem segít :-)
leopop32021-07-14 17:33:30 // 20744
+1 én sem
Inkább a kipuff és motorhangot szeretem hallgatni 😁😉
Inkább a kipuff és motorhangot szeretem hallgatni 😁😉
RomeoOne2021-07-14 15:42:32 // 20743
Ezért jó, ha az ember csörömpölős punk-rock-ot hallgat. Annak aztán tök mindegy, hogy milyen rendszeren szól :DDD
Kocsiban amúgy sem vagyok nagy zenehallgatós.
Kocsiban amúgy sem vagyok nagy zenehallgatós.
GTVili2021-07-14 14:50:10 // 20742
Ez az összes gyári "prémium" rendszerben így van.... mindegy, hogy Burmester vagy Mark Lewinson.....
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-14 11:12:54 // 20741
A hangszórókat tényleg be kell járatni :-) Minden hangszórómat, hangfalamat az irodámban, egymással szembefordítva járattam. Kb egy napig jelgenerátorral, alacsony freki, nagy kitérés :-)) Nagyon sokat változnak a paraméterei, ki lehet mérni. Hangdobozt is úgy lehet jót tervezni, ha a már bejáratott hangszórókat mérjük meg.
A Giuliában még nem játszottam vele, az autóban "mindegy, csak valami szóljon je". :-))
A Giuliában még nem játszottam vele, az autóban "mindegy, csak valami szóljon je". :-))
denil12021-07-14 09:26:42 // 20740
Bőr nekem sem lesz, de már beszéltem azzal az emberrel aki képes megcsinálni igényesen. Nagyságrendileg 5-600k az ajtók és a műszerfal bebőrözése úgy ahogy a Ti-ben van. ( plusz én kértem, hogy az Alfa logo legyen piros mint a 159-ben az üléseken )
Szerintem is szépen szól a közepes rendszer, kicsit féltem tőle de aztán pozitívan csalódtam. De azért van abban még kraft ;)
A HK biztos jó, meghallgatnám én is, de láttam külföldi fóumokon milyen hangszórólból áll és őszinte csalódás volt. Sima papírmembrános egyszerű hangszórók amik kinézetre 3Ft-ba kerültek.
Szerintem is szépen szól a közepes rendszer, kicsit féltem tőle de aztán pozitívan csalódtam. De azért van abban még kraft ;)
A HK biztos jó, meghallgatnám én is, de láttam külföldi fóumokon milyen hangszórólból áll és őszinte csalódás volt. Sima papírmembrános egyszerű hangszórók amik kinézetre 3Ft-ba kerültek.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.