Gumi biztosító kipattint, műanyag tanksapka, lecsavar, alu sapka fel, gumi biztosító bepattint 🤷♂️

Kócosw2021-08-27 06:07:06 //
21600
jah és én kérek elnézést ha megnézed a kepeket legalabb 3 ember latszik rajtuk....🤔😊
Kócosw2021-08-27 06:04:16 //
21599
minden képen ott ácsorog az autó előtt a blogban meg csak a kupak van a képen🤔😁
Kócosw2021-08-27 06:03:08 //
21598
látod mostanáig hallgat arról hogy került a helyére 🤔🤪😆
leopop32021-08-27 00:26:22 //
21597
Jól áll neki!
Én is terveztem venni Bellára de majd csak telifény után 😁
Nekem nem melegszik a gomb :-) A mai 360km alatt sem sikerült 10l-ig tornászni a fogyit XD 9.5 körül van. Szél is fújt, én is toltam a szelet, a szokásos tempómnál még picit haladósabbra ia sikerült. Alfa ez vagy mi, naná hogy kell a fordulatszám mérő XD
Itt vannak a jó példák arra hogy egy automatába felesleges a fordulatszám mérő.
Állandóan azt lesegetitek :-)
én meg elmentem olaszba, amint felértem az osztrák autópályára beállítottam a tempomatot és áttettem A-ba. A célfalu lehajtója előtt kikapcsoltam. Hazafelé ugyanígy.
6,9-es fogyit produkált Júlia és mindvégig a csendes suhanás mellett a kedvenc adóinkat hallgathattuk :-)
A gomb melegszik.
Ellenben A-ban valahogy a klímát is másképp vezérli, nem jön annyira hideg levegő mégis tartja a beállított hőfokot mert több levegő jön be.
Az se lehet véletlen hogy a blogban sincs infó a felszerelésről :-D
D olyan 2200 körül tartja, pont jól kapcsolgat vissza, és gyorsan reagál. De hogy tényleg egyre jobban megy az tuti. :-)
Az faxa ..nálam még 1600on tartja Nben, Dben meg 2500 felett...
Csabi2021-08-26 21:03:07 //
21590
Elég sűrűn kapcsolgatom, de környezeti hőmérsékletű, soha nem vettem észre, hogy meleg lenne...
Az my21-nél az N még vacakabb, teljesen használhatatlan. Úgyhogy D-ben használom kb. mindig.
Az olajcsere eldőlt, viszem. majd. Nem bírom ki, hogy ne nyomjam :-))
G-MANN🍀2021-08-26 20:46:08 //
21588
Nálam my19 és my21 kapcsoló sem volt még soha meleg 🙏😉
Kazes☻2021-08-26 20:18:38 //
21587

:D
_Ata_2021-08-26 20:03:28 //
21586
:DD
Liquid2021-08-26 20:01:57 //
21585
Oszt Degec-ről származol-e? :D
Kócosw2021-08-26 19:08:50 //
21584
Ki segített felrakni? 🤔😁
Ma kapcsoltam megnéztem mi az az A hát az valami borzalom leejti 1200ra a fordulatot kb 3mp ig mentem vele aztán vissza normálba ...jah abszolút nem meleg a tekerő gomb
De nálam még nem romlott el... még :DDDD
Akkor a my21-ben sem változtattak rajta a my19-hez képest:(
Enyém is jó meleg, meg is lepett. Tapogattam a kardánalagúton lévő többi dolgot is, mást nem éreztem melegnek.
Ismét tönkrement a DNA kapcsolóm:( Se kép, se hang, led nem világít, a számítógép pedig nem látja.
Ha jól emlékszem, akkor valamivel több mint egy éve cserélték ki.
A dolog úgy jött ki, hogy svájcból hazafele vagy 8x kiírta a comp,hogy a holttérfigyelő rendszer nem érhető el. Ekkor letiltotta magát, de újraindítás után ismét volt dna kapcsoló. Aztán egyszer csak nem volt.
Másnak is melegszik? Az enyém olyan volt, hogy fél óra után borzasztó meleg volt ha a tetejét megfogtam.
A dieselhez is ACEA2 van előírva.
Szerintem fontosabb a specifikáció, ami a 2.0-nál 9.55535-GS1
hm még mindig jók az ajánlások a benyásokhoz :DDD az 59 1.8Tbi.hez már a 3. olaj kell... nah Motulozok egyet inkább
Igen, nekem legalábbis az van benne.
Sztem azzal van kapcsolatban, amit már Gyuri is mondott ,hogy egy benzines részecskeszűrő azért nem olyan, mnit egy dízeles, sokkal passzívabb elem.
érdekes abba hogy jó csak C2-őt tud ami EU5-ös...
G-MANN🍀2021-08-26 10:33:00 //
21571
Igen. Selenia Digitek P.E. 0W-30
Ja, hát részecskeszűrős benyást kérdeztél, az enyém részecskeszűrős benyás :DDD
5W-40 az enyém asszem, de nem akarok hülyeséget mondani.
a részecskeszűrős benyásoknak mi a gyári olaja? 0w30 Digitec P.E.?
Pedig nem néz ki félősnek😊!
zümi1662021-08-25 19:25:45 //
21564
Testőröket fogadott a Juliskám :-))


Anubis2021-08-25 18:32:35 //
21563
Sziasztok. Valaki tud esetleg Magyarországi forrást ahol be tudnám szeretni a segregátor szűrőt és a hozzá tartozó tömítéseket? Egy helyet találtam ahol megrendelésre van szűrő, de csak a régi és az "O" gyűrűt csak 10-es kiszerelésben adják. Agyrém az egész. A turbó gyári új közel 1mFt, de nem elérhető. A gyári javított 640.000 Ft.... de rendesek voltak, mert tudnak kedvezményt adni, 500.000-ből megállna. Szóval ha esetleg van tippetek, megoszthatnátok velem.
Köszi
Kazes☻2021-08-25 12:10:13 //
21562
Úgy, úgy...! XD
Lányok és asszonyok nagy bánatára🤷♂️😂😂😂
Dede. Gondoltam adok neki egy esélyt. Meg is bántam, első és utolsó utam volt ott ezzel a kocsival😅
leopop32021-08-25 11:00:53 //
21559
Akkor nem csak illúzió 😁😏
Kócosw2021-08-25 05:50:47 //
21558
es végre nem allt senki az autók elé a képbe 😁
Kazes☻2021-08-25 00:14:06 //
21557
Csudálatosak! :)
aranytl2021-08-25 00:13:11 //
21556
Ugye nem az 52-esen mentél Kecskemétre, vagy mégis? Gyönyörű autók. A GTV mennyivel filigránabb, különösen hátulról nézve.
Kazes☻2021-08-24 23:49:01 //
21554
És hátulról...?! :)
G-MANN🍀2021-08-24 20:58:44 //
21552
Lehet, hogy csak illúzió, de én végül 5000-nél lecseréltettem az olajat, most van benne 7000, de érzésre egyre jobban megy 😁😊
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.