Liquid2021-09-13 21:33:10 // 21876
A Porsche azé a pokolban is Porsche :) De én is a Júliát választanám :)
RomeoOne2021-09-13 21:22:45 // 21875
leopop32021-09-13 13:42:24 // 21874
Ha a Brera kész csak utána jön majd
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-13 13:40:56 // 21873
mi van az USA vonallal?
leopop32021-09-13 13:34:54 // 21872
Akkor úgylátszik megvan az első probléma amit majd orvosolnom kell ha eljutok majd a Giuliáig egy szép napon :DD
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-13 12:03:02 // 21871
A Squadra-s sráccal leveleztem, ő azt írta, hogy a váltó beállításhoz nem tud nyúlni, és ez a probléma. Inentől hiába van megírva az N mód, ugyanúgy hamar elvált, és alacsony fordulaton akar működni. Valamennyit segít a gázpedál térkép írogatása, mert kisebb pedálmozdulatra is elérem azt a nyomaték lekérést amikor mégis visszavált, de ez félmegoldás.
Ő is azt javasolta, hogy a D-n kívül felejtsem el a többit. A D egyébként nekem teljesen jó, csak a stab. kontroll túl agresszív. Nem szeretnék én driftelni vele,sem fánkokat rajzolni, de egyszerűen nem értem, hogy ha picit sodrósra sikerülne pl. egy körforgalomból kigyorsítás, akkor miért kell oldalba vágni az embert. Kéne a kormányra egy gomb "ezt most direkt csinálom" felitrattal. Ha azt megnyomom, 5 másodpercre kikapcsol az ESP. :-)
Ő is azt javasolta, hogy a D-n kívül felejtsem el a többit. A D egyébként nekem teljesen jó, csak a stab. kontroll túl agresszív. Nem szeretnék én driftelni vele,sem fánkokat rajzolni, de egyszerűen nem értem, hogy ha picit sodrósra sikerülne pl. egy körforgalomból kigyorsítás, akkor miért kell oldalba vágni az embert. Kéne a kormányra egy gomb "ezt most direkt csinálom" felitrattal. Ha azt megnyomom, 5 másodpercre kikapcsol az ESP. :-)
Golyszi2021-09-13 11:11:51 // 21870
Értelek, de nálam mind 3 mód funkcionál -élhető módon.
A-ban megmaradt a nyomaték kontrol és lassúbb gázreakció
N-ben a nyomaték kontrol feljebb lett emelve
D-ben ki van véve teljesen a kontrol.
Városban gyerekkel lehet A-ban "krúzolni", országúton N. D-ben pedig minden máshol 👌
Gyári beállítások tényleg szarok!
A-ban megmaradt a nyomaték kontrol és lassúbb gázreakció
N-ben a nyomaték kontrol feljebb lett emelve
D-ben ki van véve teljesen a kontrol.
Városban gyerekkel lehet A-ban "krúzolni", országúton N. D-ben pedig minden máshol 👌
Gyári beállítások tényleg szarok!
leopop32021-09-13 08:45:16 // 21869
Még több ilyet kurvajó volt olvasni 😁👌🍀
leopop32021-09-13 08:41:04 // 21868
Hát a gariidő ilyen :DD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-13 08:28:33 // 21867
attól függ melyik Ferrarit :DDD
RomeoOne2021-09-12 23:21:32 // 21866
Ma Egerben voltam és megjárattuk a kocsit a Bükkben és a Mátrában.
Hát gyerekek.... Azt... A... Kurva....
Most nyert teljesen értelmet a 4 ajtós Ferrari kifejezés.
Eddig ilyen keményen még nem tiportam meg, de most mindent beleadtunk.
Ezeken a szerpentineken él az autó. És egyszerűen nem lehet megtalálni a határát. Olyan sebességekkel estünk bele a legélesebb visszafordító kanyarokba is, hogy már a hideg víz kivert, de a kocsin még mindig nem érződött semmi abból, hogy kezdene sok lenni neki. Úgy feküdt rá az ívre, mint ha oda lenne ragasztva. Semmi nyoma nem volt annak, hogy kezdene lekúszni az ívről.
A váltó is iszonyat jó D-ben, kb. nem ejtette egyszer sem 4ezer alá a fordulatot, a motor végig üvöltött. A motorosok még egyenesben is útban voltak, de kanyarban meg siralmas, hogy mennyire lassúak. Folyton kerülgetni kellett őket.
Vicces volt még hogy egy Audi A4 vagy A6 kombi olajkályha elkezdett racsézni, mikor utolértem. Mondjuk a tempóján nagyon nem vettem észre, csak okádta a füstöt, onnan gondoltam, hogy nyomja neki gázt. Egy 100 méteres egyenes szakasz azért így is bőven elég volt, hogy megelőzzem úgy, hogy jöttek szembe és ő is gyorsított, ahogy tudott... Remélem mérgében felgyújtotta a szarját utána :DDD
Fu, és milyen jó, hogy bepipáltam a kerámiafékeket az extralistán. Ehhez a menethez kellettek. Rohadt jól fogtak és természetesen közelében sem voltak annak, hogy elmelegedjenek.
Alig tudtam magamhoz térni ebből. Egyszerűen zseniális ez a kocsi. Minek Ferrarit venni 100+ millióért, mikor 30-ért alig kapsz kevesebb élményt... Visszafelé megálltam még a Stühmer-nél, direkt úgy parkoltam, hogy rálássak. Még nem hagytam ott úgy sehol, hogy ráláttam volna, nem láttam még, hogy az egyszeri járókelőkből milyen reakciót vált ki. De még milyet... Nem nagyon tudott senki úgy elmenni mellette, hogy ne nézze körbe, meg ne nézzen bele. Volt, aki otthagyta a sütijét a teraszon és kiment körbefényképezni :DDD
Ah, imádom, ez már tényleg szerelem 💚❤️
Hát gyerekek.... Azt... A... Kurva....
Most nyert teljesen értelmet a 4 ajtós Ferrari kifejezés.
Eddig ilyen keményen még nem tiportam meg, de most mindent beleadtunk.
Ezeken a szerpentineken él az autó. És egyszerűen nem lehet megtalálni a határát. Olyan sebességekkel estünk bele a legélesebb visszafordító kanyarokba is, hogy már a hideg víz kivert, de a kocsin még mindig nem érződött semmi abból, hogy kezdene sok lenni neki. Úgy feküdt rá az ívre, mint ha oda lenne ragasztva. Semmi nyoma nem volt annak, hogy kezdene lekúszni az ívről.
A váltó is iszonyat jó D-ben, kb. nem ejtette egyszer sem 4ezer alá a fordulatot, a motor végig üvöltött. A motorosok még egyenesben is útban voltak, de kanyarban meg siralmas, hogy mennyire lassúak. Folyton kerülgetni kellett őket.
Vicces volt még hogy egy Audi A4 vagy A6 kombi olajkályha elkezdett racsézni, mikor utolértem. Mondjuk a tempóján nagyon nem vettem észre, csak okádta a füstöt, onnan gondoltam, hogy nyomja neki gázt. Egy 100 méteres egyenes szakasz azért így is bőven elég volt, hogy megelőzzem úgy, hogy jöttek szembe és ő is gyorsított, ahogy tudott... Remélem mérgében felgyújtotta a szarját utána :DDD
Fu, és milyen jó, hogy bepipáltam a kerámiafékeket az extralistán. Ehhez a menethez kellettek. Rohadt jól fogtak és természetesen közelében sem voltak annak, hogy elmelegedjenek.
Alig tudtam magamhoz térni ebből. Egyszerűen zseniális ez a kocsi. Minek Ferrarit venni 100+ millióért, mikor 30-ért alig kapsz kevesebb élményt... Visszafelé megálltam még a Stühmer-nél, direkt úgy parkoltam, hogy rálássak. Még nem hagytam ott úgy sehol, hogy ráláttam volna, nem láttam még, hogy az egyszeri járókelőkből milyen reakciót vált ki. De még milyet... Nem nagyon tudott senki úgy elmenni mellette, hogy ne nézze körbe, meg ne nézzen bele. Volt, aki otthagyta a sütijét a teraszon és kiment körbefényképezni :DDD
Ah, imádom, ez már tényleg szerelem 💚❤️
RomeoOne2021-09-12 22:49:41 // 21865
5 év. 3+2 teljeskörű. Csak a +2 évet az FCA Mo. adja és csak belföldön érvényes.
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-12 20:47:33 // 21864
A Squadra is javasolja. Tudom hogy a motor N módban ragad, a váltó viszont érzékeli a DNA-R kapcsolót. Mivel a MY21 N módja használhatatlan a váltó programozás miatt, igazából most sincs DNA kapcsolóm. Egy módban használom, ami a D.
A teljesen kerek megoldás az, ha az N módra át van írva a D pedál térkép és motor paraméterek. Így végül is lesz egy D módom mint eddig, egy plusz R ahol lehet játszani kicsit, a többi meg ugyanolyan használhatatlan mint most :-)
A teljesen kerek megoldás az, ha az N módra át van írva a D pedál térkép és motor paraméterek. Így végül is lesz egy D módom mint eddig, egy plusz R ahol lehet játszani kicsit, a többi meg ugyanolyan használhatatlan mint most :-)
Golyszi2021-09-12 19:19:38 // 21863
Akkor is randa 🤣
Golyszi2021-09-12 19:18:58 // 21862
Én nem javaslom! Egy blogomban kifejtettem mivel jár.
Inkább a squadra megoldása!
Inkább a squadra megoldása!
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-12 10:55:11 // 21861
Bal kézzel tekerd, rossz a jobb kisugárzása 😁 egyébként idéntől kötelező a 3 év teljes körű ...
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-12 10:25:12 // 21860
Most hirtelen nem tudom, hogy ennek az információnak örüljek e :-)
tdemeter2021-09-12 08:54:30 // 21859
Nem kell annyit várnod, mert a DNA kapcsoló csak 2 évig garis az autóban.
Hidd el, én csak tudom, most rakom bele a harmadikat :)
Hidd el, én csak tudom, most rakom bele a harmadikat :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-11 21:59:52 // 21858
Az 5 év! Kibirom én azt? XD
Rémes ahogy beavatkozik a traction contol. És egyre gyakrabban történik meg.
Rémes ahogy beavatkozik a traction contol. És egyre gyakrabban történik meg.
leopop32021-09-11 20:36:10 // 21857
Én is így csinálnám egyből beletenném a kapcsolót garancia idő lejárta után 😁👌🍀
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-11 19:18:23 // 21856
Nulláson nagy kerékpáros, misano kékes Giulia ment üdv innen is
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-11 18:53:57 // 21855
Ráírni rá tudom én is XD Várom a gari végét :-)
Kócosw2021-09-11 16:46:06 // 21854
GT csinál neked matriacát rá Racse Mód felirattal 🤣
leopop32021-09-11 08:04:36 // 21853
Hát igen azt elhiszem 😁
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-10 23:22:49 // 21852
I want a Race mode switch!! 😄
leopop32021-09-10 13:37:58 // 21850
Ja akkor jó, azt hittem nem volt meg.
Hát 3 dologból 3 dolog ami nekem kellett az felragasztós volt így azért írtam.
Amúgy igen XD
Hát 3 dologból 3 dolog ami nekem kellett az felragasztós volt így azért írtam.
Amúgy igen XD
RomeoOne2021-09-10 12:48:19 // 21849
Vannak ilyen ultimate megoldások :D
Szervizben:
- Furcsa hangja van fékezéskor..
- Akkor ne fékezzen! 60€.
Szervizben:
- Furcsa hangja van fékezéskor..
- Akkor ne fékezzen! 60€.
VKG231!!! (156+75)2021-09-10 12:44:52 // 21848
Lassan kell vele menni :-))))))
RomeoOne2021-09-10 12:42:29 // 21847
Igaz, csak akkor díszítőelemről beszéljünk, ne légterelőről :)
"Kedvencem" most ez a GTAm hátsó szárny mánia (na az már tényleg szárny, van egy profilja, amivel a levegő áramlását úgy osztja meg, hogy túlnyomást generáljon a felső oldalon).
Felrakják pl. a Q-ra (itthon is láttam ilyet az FB csoportban), csak hogy az nem dísz, az tényleg elkezd nagy sebességnél nagy leszorítóerőt generálni. Aztán a balansz meg elveszik, mert a GTAm-nek elölre kialakított légterelők meg hiányoznak.
Nagy sebességnél így elkönnyülhet a kocsi eleje és kimondotta nnegatív hatása lehet a kormányzásra...
"Kedvencem" most ez a GTAm hátsó szárny mánia (na az már tényleg szárny, van egy profilja, amivel a levegő áramlását úgy osztja meg, hogy túlnyomást generáljon a felső oldalon).
Felrakják pl. a Q-ra (itthon is láttam ilyet az FB csoportban), csak hogy az nem dísz, az tényleg elkezd nagy sebességnél nagy leszorítóerőt generálni. Aztán a balansz meg elveszik, mert a GTAm-nek elölre kialakított légterelők meg hiányoznak.
Nagy sebességnél így elkönnyülhet a kocsi eleje és kimondotta nnegatív hatása lehet a kormányzásra...
VKG231!!! (156+75)2021-09-10 12:28:29 // 21846
Persze, amire nagyon kevés szükség van egy alap Giulián, így hát akinek más tetszik, az azt tesz fel :-)))))
RomeoOne2021-09-10 12:16:48 // 21845
Nekem nem tetszett a QV-s minta.
Ugye vágod, hogy az nem egy díszítőelem, hanem egy funkcionális légterelő (nem szárny), és azért néz ki úgy, ahogy, mert így optimális a leszorítóerő szempontjából :)
Ugye vágod, hogy az nem egy díszítőelem, hanem egy funkcionális légterelő (nem szárny), és azért néz ki úgy, ahogy, mert így optimális a leszorítóerő szempontjából :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-10 11:45:26 // 21844
GT-t és a karbonjait ismerjük ;-)
A Koshi Groupot sem írnám le, nem mind felragasztós, sőt a többsége a cuccoknak nem az. A visszajelzések jók, és nagy a választék. Tükörborítást a Madness Autoworksnél is láttam, szét kell nézni. Az OEM-nél mindenhogy olcsóbb XD
A Koshi Groupot sem írnám le, nem mind felragasztós, sőt a többsége a cuccoknak nem az. A visszajelzések jók, és nagy a választék. Tükörborítást a Madness Autoworksnél is láttam, szét kell nézni. Az OEM-nél mindenhogy olcsóbb XD
Golyszi2021-09-10 11:40:10 // 21843
Fogalmazzunk úgy, hogy mázlim volt beszerzésben. Nem volt sokkal drágább mint ez a sötét amit linkeltetek. Így hát akkor már... 🤷♂️
StileItalia még csinál carbon dokgokat. Pl nekem a szárny az még. Nekem nem tetszett a QV-s minta. Volt fent az autón olyan is de... ez csak 200g és elbírja a gyári rugó ✌
StileItalia még csinál carbon dokgokat. Pl nekem a szárny az még. Nekem nem tetszett a QV-s minta. Volt fent az autón olyan is de... ez csak 200g és elbírja a gyári rugó ✌
leopop32021-09-10 11:31:45 // 21842
Innen nem vennék! Annak idején mikor carbon belteret akartam rendesen utána néztem a Koshi eredeti carbonnal dolgozik de mint egy matricát fel kell ragasztani…
Úgyhogy ezért annyira nem javaslom!
Viszont akit javaslok az nem más mint cartársunk GT!!
Gyári eredeti carbon középkonzolomhoz olyan carbon kormánydíszt és váltó körüli részt csinált mint az eredeti és nem ilyen matrica felragasztós mint a Koshi 😉
Valamint árban is nagyon korrekt GT nem csak emberileg és minőségben, csak ajánlani tudom!!
Úgyhogy ezért annyira nem javaslom!
Viszont akit javaslok az nem más mint cartársunk GT!!
Gyári eredeti carbon középkonzolomhoz olyan carbon kormánydíszt és váltó körüli részt csinált mint az eredeti és nem ilyen matrica felragasztós mint a Koshi 😉
Valamint árban is nagyon korrekt GT nem csak emberileg és minőségben, csak ajánlani tudom!!
leopop32021-09-10 11:27:35 // 21841
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-10 10:40:26 // 21840
Ezt küldtem már neked, de ITT sok utólagos karbon kiegészítő van Giuliához.
RomeoOne2021-09-10 09:47:02 // 21839
Az a karbon hűtőrács ív meg tükörburkolat engem is nagyon vonzott. A hűtőrács íve a karbon front splitter-rel harmonizálna tökéletesen, a tükörburkolat meg a tetővel és a küszöbbel. De nem tudtam magamnak megindokolni, hogy 500k-t kiadjak erre a két apró, semmi funkcióval nem bíró, kozmetikai extrára. Pedig nem sajnáltam a kocsiból a pluszokat... Na, majd ha egyszer én is elcsapok valamit, akkor én is úgy kérem majd, hogy ilyennel helyettesítsék :D
Golyszi2021-09-10 07:17:30 // 21838
leopop32021-09-09 23:02:15 // 21837
Még ez is megérős
leopop32021-09-09 23:00:47 // 21836
Mondjuk ez tényleg nem vészes
G-MANN🍀2021-09-09 14:14:41 // 21835
új Veloce (mindegyik) most alapban ilyen black
G-MANN🍀2021-09-09 14:13:48 // 21834
megértem, rád szabták :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-09 13:27:15 // 21833
maradok a hegynél :D
denil12021-09-09 12:59:55 // 21832
G-MANN🍀2021-09-09 12:03:04 // 21831
Giuliaval kell járni😂
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-09 11:21:25 // 21830
Stelviohoz ennyiért nem kapsz sajnos...
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-09 11:19:44 // 21829
ára is van :DDD
G-MANN🍀2021-09-09 10:25:03 // 21828
G-MANN🍀2021-09-09 10:23:37 // 21827
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.