Fórum >> Típusok >> Giulia

Sporter2021-10-27 07:23:42 // 22771
Giulia 6C Villa D'Este


Ha valaki ilyet szeretne :)
Sporter2021-10-27 06:45:24 // 22770
Amíg a teherautók 99%-a dízel üzemű (márpedig még jó ideig az lesz), addig lesz gázolaj és adBlue ellátás is.....csak hát kell a pánik, meg hogy legyen mire árat emelni. Ettől persze megint minden drágább lesz, mert a fuvarosok se szeretet szolgálat.
berobbantam2021-10-26 19:50:55 // 22769
Én még emlékszek mikor az őskorban beköszöntött a kétütemű hiszti.Nekünk épp egy waresz volt.Apósommal vérre menő csatâkat vívtunk.Ő szentül hitte,hogy kivonják őket törvényileg a forgalomból.Én szajkóztam,hogy nem hozhatnak olyan törvényt,hogy holnaptól a megszerzett vagyontárgya kuka.A vége az lett,hogy a waresz ment a háztol.A mai napig mennek,amelyiket életben tartották.
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-26 18:36:42 // 22768
Itt az utcánk másik végében megy a Debrecen-Nyírábrány vasútvonal. Én nyugodt vagyok XD A Caterpilar motorral felújított M41 a legmodernebb mozdony kb ami itt előfordul. Valahogy nem vizionálok sem felsővezetéket, sem ceruzaelemesre alakított román dízelmozdonyt. És nem kevés árut húzgálnak itt fel alá.
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-26 18:25:45 // 22767
Karbamid gyártás. Tologatjuk a Co kibocsájtást jobbra, balra.
Rengeteg energia kell az adblue egyik összetevőjének, akarbamidnak az előállításához. Ezért állt le a Duslo is a gyártással. A legenergiaigényesebb ágazatok állnak le a kibontakozó energiaválság miatt. Kínában ugye a magnézium gyártás, az EU-ban a karbamid gyár. És senki el sem gondolkozik, hogy he az tényleg ennyire energiaigényes, akkor annak megfelelő karbon lábnyoma is van. Akkor ugyan mi lehet az értelme? :-) Kipöfögjük a gyárrban, amit majd megköt a kipufogóban. Egy őrület az egész.
Halesz2021-10-26 17:36:53 // 22766
Hátha valakinek érdekes lehet:



Eladó egy 18-as sport téli felniszett (8,0JX18) (a képen látható)
Continental WinterContact TS 850P 225/45 R18 V XL (2020 augusztusi gyártású) téligumikkal. Egy szezont, és mindössze 7184 km-t futottak.
Tavaly ősszel vásárolt, TPMS-szenzorokkal szerelve.

Ára: 450.000 forint

Továbbá egy teljesen ugyanilyen gumiszett. Szintén egy szezont futottak (kb 10 ezer km-t).

Ára: 110.000 forint
zgi5212021-10-26 17:17:21 // 22765
igen, tonkre! a hagyomanyos autok gyartasat bedaraljak. pont.
az EU nagyon kis pont globalisan hiaba gondolunk errol emoncionalisan tobbet. :)
Liquid2021-10-26 17:02:21 // 22764
Azért az akkus bányadömper-t ízlelgessük kicsit :)
Tegyük hozzá az eddigiekhez, hogy mindez csak EU, esetleg USA sötétzöldebb része,
a világ többi részén messze még ez az őrület.
tdemeter2021-10-26 16:54:13 // 22763
Azzal tönkrevágnák az összes európai autógyárat és vele együtt sok ország megélhetését, úgyhogy ezt nem hinném. Van ilyen törekéves de nem 2 hónap alatt akarják megcsinálni.
Szerintem elszámították magukat. Az adblue egyszerűen nem olyan termék mint a benzin, nem gyártja mindenki, csak 1-2 cég, ami egyszerűen stratégiailag tarthatatlan. Rájöttek, hogy a hiányból lehet a legmagasabb árat kialkudni, mindenki vérszemet kapott aki ebből élt. Eddig volt anyag, most nincs, fizessél.

Ezt egy darabig lehet húzni, aztán úgyis elmegy más irányba a világ, nem kellenek majd a dízelek.
zgi5212021-10-26 16:41:35 // 22762
egyszerűen az egyéni mobilitást akarják kifacsarni, sztem tök mindegy, hogy dízel vagy benzines. a modern pl. Euro6 dízel nem fog kevesebb ideig élni, mint a hasonló korú benzines -sztem. mikor egekbe szökik az üzemanyag (és lássuk be nincs messze azb 1000huf/liter) ára akkor nagyon nem lesz mindegy hogy 6 liter vagy 9-10 amit fogyaszt a verda.
itt egyszerűen el lesz lehetetlenítve a kisember tankolásügyileg ezt kell látni. nem fogja tudni kifizetni az üzemanyag árát és átül buszra, közösen mennek a mesterember szakik kisbusszal stb..
az, hogy nincs Adblue, csak átmeneti megoldják ez nem téma.
épp most kaptam a flottakezelőtől levelet, ha fogytán az Adblue -m a márkaszervizben feltöltik menjek be.
RomeoOne2021-10-26 16:39:41 // 22761
Na, csak sikerült végül lehúzni kicsit a front splitter alját. De kellett hozzá 7000 km, szóval egész jó vagyok, azt hittem hamarabb be fog következni... 😅

RomeoOne2021-10-26 16:39:19 // 22760
A jóból keveset mérnek ;)
TtK2021-10-26 16:07:16 // 22759
Hosszú távon a dízelnek is fütyültek szerintem. Ha lesz rendes akku, akkor ezek a gépek is villannyal fognak menni. Ha nem lesz, akkor is, csak hidrogént fognak tankolni. Egy hajón/munkagépen/kaomionon nem gond se a hely, se az esetleges többletsúly, ami a tartály miatt kell. Ennek ráadásul környezetvédelmileg is van értelme, ha karbonsemleges energiával csinálod a hidrogént. Modjuk atomerőműben termelt árammal.
Hosszú távon. 20 év múlva megbeszéljük :)
Golyszi2021-10-26 14:57:24 // 22758
hát nem vagy egy magas gyerek :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-26 14:41:56 // 22757
A magánembert sőt a flottás vevőket eltántorították már szépen a dízeltől. Pedig mitől lenne kockázatosabb mint a bezines? Ha nincs gázolaj, vagy adblue, akkor benzin sincs. És ez lesz a legkisebb bajunk, mert ennél fontosabb dolgok sem jutnak el egyik helyről a másikra. A kamionok dízel hajtásúak, és nagy százalékuk eu6-os, adblue-s.

Szóval szerintem az történik aminek kell. Az tiszta, hogy a magánemberekenek nincs eszük az autózáshoz, sőt semmilyen szinten nem érdekli őket az autójuk környezetszennyezése. Ha a dízel autó olcsó, mert abból vedlenek le sokat a német flottakezelők, akkor azt veszik olyan felhasználásra is, amire a dízel nem való. Lassan a flottakezelőket is bekényszerítik a benzines és hibrid autókba, ami azt eredményezi, hogy 10 év és eltűnik a sok korom okádó kiherélt rom a városokból. Mert sok levedlett hibrid, benzines lom lesz. A magánemberek már most elenyésző százalékban vesznek dízelt, el fognak tűnni. Én nem nagyon bánom.

Ugyanakkor a dízelnek meg van a helye. Hosszú távokra, nagy terhek vontatására sose lesz jobb megoldás. De el kell venni az emberektől, mert hülyék hozzá. Aki mégis kicsit résen van, és valóban ésszerű előnyt jelent neki egy dízelautó, annak nagyon nem kell rettegni. Gázolaj tovább lesz, mint benzin, erre fogadást mernék kötni.A kombájn és a traktor még menni fognak amikor a kúton a sok benzines órákat áll 10l benzinért.

Sokkal szebb forgatókönyvet mondok én neked :-) . Most azt hisszük, hogy a dízelnek leáldozott, gázolaj sem lesz. Aztán amikor dízel autó már alig lesz az utakon, a villanyautókat nagyon el kéne adni már, valami csodás ok miatt (vírus, adalék hiány, tökömtudja) a benzin ára száll el végképp, és hiány alakul ki. Hirtelen nagyon nem lesz vonzó a benzines autó. A flottakezelőkre ugyanúgy nehezedik majd a nyomás, így villanyost vesznek, mert azt fogja megérni üzemeltetni. Majd előidézik, hogy így legyen. A dízellel ki foglalkozik már akkor? Addigra senkinek sincs..
Akinek meg mégis megvan a 20+ éves dízelje és még üzemben bírja tartani, az röhög az egészen, és simán tankolja a gázolajat. Mert két hajtás fog megmaradni. A villany és a dízel :-) És sehonnan nem tudsz már majd akkor dízel autót szerezni. Még a veteránok közt is lenézett vackok, nincs, és nem is lesz. Gázolaj viszont lesz. Kell a mozdonyba, traktorba, kamionba, kotrógépbe, rakodógépbe és még elképesztően sok gépbe amik nélkül minden de minden megáll.
forrasr2021-10-26 14:28:16 // 22756
Elég drámaian fogalmazol, szerintem azért nem ennyire fekete vagy fehér a story.
Az biztos, hogy nem használ a dízel személyautók eddigi megítélésének ez az Adblue körüli helyzet, azonban mivel európa áruforgalmának jelentős része közúton megy kamionokkal történő szállítással amik jelentős része (szerintem 90% felett) már adblue-t használ, így ha nem lesz adblue nem lesz szállítás sem, így a boltban sem lesz árú, meg az iparban sem lesz mit csinálni hamarosan-mert nincs miből, és ha kész van amit készít nincs ki elvigye....ezért erős a gyanúm, hogy hamarosan lesz adblue hiányra megoldás, csak drágán, drágábban, még drágábban, ami aztán szépen felhajtja a közúti szállítás árait is ami beépül minden árába is, így még meredekebbé görbítve az infláció görbéit.
Személyautó olyan keveset használ belőle, hogy az üzemeltetését jóval kevésbé befolyásolja az adblue ára, ráadásul az Alfások nem nézik, hogy mennyit és mennyiért tankolnak az autójukba, úgyhogy nem lehet gond :D
A dízel személyautó jövője meg már évekkel ezelőtti "tömeghisztéria" által is be volt szántva, azon már sokat nem változtat a mostani cirkusz.
tdemeter2021-10-26 13:17:31 // 22755
Én úgy gondolom, hogy a dízel autó halála az, amit láthatunk most.

Itt és most van vége neki. Pont.

Eddig is az ág húzta, de most aztán tényleg megkapja a kegyelemdöfést. Akik eddig még egy kicsit is hittek benne, most már azok sem fognak. Ezzel a dízel autó valahol az elektromos autók után került besorolásra, ha azt nézzük, hogy mennyire kockázatos ma egy ilyen járművel közlekedni.

Következő lépés az lesz, hogy üzemanyagot sem kapsz majd bele, mert drága és nem éri meg gyártani sem.

Szánalmas...
G-MANN🍀2021-10-26 09:24:39 // 22754
Sokat én sem vártam, csak egy vicc😂
RomeoOne2021-10-26 08:40:22 // 22753
Nem hiszem, hogy egy 10-20 kilós tűrésű mérlegen bármi különbség is lenne. A gyári flenik sem kovácsolt magnézium felnik, ha van is különbség, nem valószínű, hogy számottevő. Egyedül a Q Tecnico felnik, amik tényleg magasabb műszaki szintet képviselnek, azok kimondottan könnyűek.
A karikás Q felnik viszont nem azzal a technikával készülnek, kb darabonként 2 kg-val nehezebbek a Tecnico-nál.
G-MANN🍀2021-10-26 07:41:56 // 22752
Mármint az autót mérd majd le a téli gyári kerekekkel is 😂
G-MANN🍀2021-10-25 20:25:13 // 22751
Mérd le majd újra, kíváncsi vagyok.
G-MANN🍀2021-10-25 20:18:14 // 22750
Akkor jó, hogy jön a tél, felkerülhet a gyári 🙂
Kócosw2021-10-25 19:59:02 // 22749
Sztem is, a többibe belemászott mindig valami mókus... 😁
TtK2021-10-25 19:34:56 // 22748
Állítólag ha desztvizet öntesz az adblue tankba azzal is működik.
TtK2021-10-25 19:34:09 // 22747
Az enyém '18-as, fix DNA, kicsi xenon mosó nélkül és már van Android Auto is (extra volt). És nem kell bele adblue, csak 95-ös :P
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-25 11:12:53 // 22746
A baj az, ha üres az adblue tank, nem indul az autó. Vagy vészmódban vánszorog, típus függő. Egyébként vajon nitrogén műtrágyából bekeverhető? XD 1/3 karbamid, 2/3 víz elvileg az adblue.
tirex2021-10-25 10:12:27 // 22745
Shell GTL szintetikus üzemanyag a megoldás. Nem kell adblue, tisztább mint az adblue- diesel. Olyan átlátszó mint a víz.
RomeoOne2021-10-25 09:30:53 // 22744
Nem értetek ti a művészethez.... :DDD

Tegnap sikerült megfuttatni a kocsit az Autobahn egy off-shore szakaszán, az M-Sechs -en 270-ig (egy 520d beleállt a seggembe, én meg kapcsoltam egy SPM fokozatot). Ahogy a múltkor is mondtam, ott már elég szélzajos, de brutál, hogy mennyire az autó komfortzónáján belül van még ez a sebesség is. Igazából csak azért vettem el a gázt, mert mégis csak az autópályás sebességlimitnek több mint duplája, de nem éreztem egyáltalán, hogy kezdene bizonytalan lenni az autó. A 159-cel, mikor már a 220 körül voltam, azért nem éreztem azt a hatalmas magabiztosságot.
leopop32021-10-25 08:47:07 // 22743
🤣🤣
G-MANN🍀2021-10-24 23:46:17 // 22741
Az utolsó a legjobb😉😂
RomeoOne2021-10-24 21:41:50 // 22740
De azért ennél jobb képek is készültek a hétvégén :D

RomeoOne2021-10-24 19:54:49 // 22739
Köszi!
Nem ezzel az autóval kell menni csalni az asszonyt, mert hamar lebukik az ember :DDD
tdemeter2021-10-24 09:45:02 // 22738
Romeone! Tegnap ott mentél el mellettem a mamutnál:)
Nem láthattál, mert az offossal voltam...
Szép a vas, az esti fényekben nagyon érdekes ez a szín.
Shadin2021-10-24 09:36:23 // 22737
Akkor ez is pipa, MY2017-eseket nézek.
Shadin2021-10-24 09:35:35 // 22736
Pont ezért kérdeztem :-)
pettinke2021-10-24 08:30:30 // 22735
2017-es gyártás: csak a nagy xenonhoz (35W) van mosó, a kiscsihez nem kell. LED-es fényszóró nincs. A DNA kapcsoló fixen ott marad, amibe raktad, és abban a módban indul legközelebb az autó. AdBlue nincs.
Shadin2021-10-23 19:05:10 // 22733
Köszi az infókat!
Lev2021-10-23 18:17:19 // 22732
Az enyém 2019-es, mindig N-ben van indításnál,de nekem is az rémlik, hogy nem mindenkinél van ez így
denil12021-10-23 16:44:50 // 22731
Köszi!
denil12021-10-23 16:41:18 // 22730
Kis xenonhoz az EU nem írja elő a mosót, így ahhoz nem jár. ( teljesítményfüggő )
A másodikhoz szerintem majd olyanok tudnak válaszolni akiknek korábbi modelljük van, de úgy tudom, hogy a MY20 feature-e lett az,h mindig visszaáll N-be.

A dízel motoroknál a korai szériák még adblue nélküliek, majd 2018 környékén változtattak rajtuk és onnantól már van.
G-MANN🍀2021-10-23 14:16:09 // 22729
Kis xenon, 25W, nem volt hozzá fényszóró mosó. 🙂
Shadin2021-10-23 14:10:17 // 22728
Skacok!

Még nem vágom nagyon a Giulia-t, kérdezném, hogy az a vetítőlencsés fényszóró aminél nincs mosó az LED fényszórós, vagy pl. a kicsi xenonhoz nem volt mosó?

Meg olyat is kérdeznék, hogy a "régi" nem visszatérős DNA kapcsoló az akár állandóan dynamic-ban hagyta a kocsit, vagy ilyen nem volt?

Mára utolsó kérdés, a dízelek kizárólag AdBlue-sok?

Kösziii!
cspbravo2021-10-23 12:56:11 // 22727
Én ilyet vettem!
denil12021-10-22 15:41:12 // 22726
Téli felnit vennék 18"-ast. Valaki megerősítene az adatokban?

Furatszám + Osztókör
5X110
Alufelni szélessége
8"
Alufelni ET száma
33
Középfurat
65,1
Fornitore2021-10-21 22:39:06 // 22725
Ez a nyári , a téli a gyári grafit.
Piritu - 1.000.0002021-10-21 21:55:11 // 22724
A járműkísérő lap:

(E) Tömege: 1504 kg
(G) Saját tömeg: 1429 kg
Minden stimmel. Üresen és menetkészen mért tömeg.
Liquid2021-10-21 21:39:11 // 22723
kb. annyit ér mint a fogyasztási / co2 kibocsátási adat
RomeoOne2021-10-21 20:51:55 // 22722
Nem biztos :D

De ezek a gyári adatok a tömegre teljesen komolyan vehetetlenek. Minden folyadék nélkül lehet annyi a kocsi, de még lehet pótkereket/defektjavítót meg ilyesmi nem esszenciális dolgokat is levonnak belőle. Gyakorlatilag üzemképtelen autóra adnak meg tömeget. Ha megnézed a kézikönyvben, hogy hány liter ilyen-olyan folyadék van a kocsiban, akkor kb. ki is jön a matek.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.