Fórum >> Típusok >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)2023-06-05 19:12:48 // 31094
Egyszerű és olcsó megoldás XD
RomeoOne2023-06-05 18:36:36 // 31093
Próbálok egyelőre alternatív megoldásokat keresni, de kecsegtetőek a családi adókedvezmények meg vissza nem térítendő juttatások is :DDD
RomeoOne2023-06-05 18:27:39 // 31092
Az enyém egyelőre csak azzal fenyegetett meg, hogy pisi lesz az ülésen, ha nem fogom vissza magam. Úgyhogy eddig csak pelenkát nézegettem 🤣🤣🤣

Hétvégén megyünk egy jó kis túrára Szlovéniába, addig szeretnék találni valami gyors/ideiglenes megoldást a problémára. Én is varratáson gondolkoztam, de első körben ilyen hosszúkás huzatfogó párnára (kígyópárnára, mi úgy hívjuk :D ) gondoltam, abból vagy 1 (U alakba hajtva a feneke mögött, hogy mindkét oldalra elérjen) vagy 2 darabot venni. A héten kipróbálom, aztán kiderül, hogy megfelel-e a célnak.
berobbantam2023-06-05 18:08:04 // 31091
Feleségül kell venni.Visgonylag hamar ki fogja tölteni az ülést a régi népi megfigyelések szerint😂
RomeoOne2023-06-05 17:41:12 // 31090
Az övnek nem feladata az oldaltartás.

Az enyém szokott kapaszkodni, de ezt pont nem szeretném, mert a szép hosszú körmök csúnya nyomot hagynak a bőrülésen 😅
aranytl2023-06-05 17:19:04 // 31089
Feleségem ilyen helyzetekben befeszíti magát az ülésbe, azt a pár kanyart amíg rosszul lesz ki lehet így bírni :D Utána már nem az a baja, hogy mozog az ülésben.

Komolyra fordítva, szerintem varrni kell méretpontos párnát/párnákat amivel felhurkásítod az ülés oldalát, vagy a barátnődét :)
SD2023-06-05 16:49:42 // 31088
Kertészlányt mellé ültetni?:D
Én feleségem is pattog a székben, én szerintem nem fél eléggé, ha félne kapaszkodna :D
De leoltni az tud már így is:D

Vitzen kívül több pontos öv ?
RomeoOne2023-06-05 16:21:29 // 31087
Egy praktikus kérdésem lenne. Sparco ülések vannak az autóban, viszont barátnőm karcsú alkat és nem "tölti ki" jól az ülést, nem fogja őt rendesen. Emiatt nyilván egy hegyesebbre vett szerpentinezés során ide-oda csapódik az ülésben, ami erősen rontja az élvezeti faktort.

Töröm a fejem azon, hogy milyen párnát lehetne csináltatni, amit a kb. a derekához téve, pont kitöltené azt az űrt, ami még van az ülés és az ő oldala között. Nem találtam egyelőre ilyen céleszközt.

Valakinek van valami jó megoldási javaslata? (Szerezzek kövérebb barátnőt nem opció, mert az össztömeget alacsonyan kell tartani :) )
SD2023-06-05 11:04:25 // 31086
A töltés valóban lassú inkább csak életben tartás:)

Nekem egy brutál bicikli kormány adapter van a hátuljára ragasztva az Android A1 telómnak, ami majdnem 0.5cm vastag, és még így is tölti, igaz néha meg kell igazítani.

Külön felismeri az iPhone-t is, (azt kék árammal tölti:D az androidot piros árammal:D)
RomeoOne2023-06-05 10:16:38 // 31085
Jöhetnek a tapasztalatok mástól is, ha van :)
Teló wireless töltés a könyöklőben
leopop32023-06-04 22:43:50 // 31084
Igen egy Paris 5 garage Brera de sajna dízel :/
Tőlük van a kipufogóm
SD2023-06-04 21:08:20 // 31083
Lehet a lámpa meg könnyebb lett;D
WarbiRunner (Gyuri)2023-06-04 15:42:25 // 31082
Jó nektek, ilyesmi mókának átlag halandó a közelébe se fér :-)
G-MANN🍀2023-06-04 13:40:22 // 31080
Hát én nem tudom hány kiló a MY23 Veloce valójában, de érzésre igencsak jól ment, meglögdöstük vele az országúti gyors modulon az Alpine A110-eket a Drivingcampen (Halesszal). Nagy Carnet Autós Nap.
SD2023-06-04 11:49:32 // 31079
Ja és ez egy Brera:D
SD2023-06-04 11:47:28 // 31078
Na most ezt meg kell néznem remélem az enyémben még nincs:D
Amúgy amerikában tényleg van valami vadállat szabályozàs hogy milyen sebességgel kell epviselni mekkora ütközést sérülés nelkül.
Ezért voltak azok a harmonikás ütköző rettenetek:D



USA-ban autót forgalomba hozó gyártót kötelezett arra, hogy modelljei tíz mérföldes óránkénti sebességű, frontális vagy hátulról jövő ütközést nyomtalanul elviseljenek. Ehhez vagy hatalmas, masszív lökhárítók (az amerikai autóknál nagyjából adottság volt), vagy teleszkóposan rögzített


Ez meg csak LOL
RomeoOne2023-06-03 16:52:36 // 31077
Igen, de így sem az szokott mérlegen kijönni, amit megadnak.
Az extrák közül meg minek van akkora tömege? Azért nem 10-20 kg-nyi dolgok kerülnek be, van ami mèg csökkenti is az alapfelszereltség tömegét...

Ha meg MY23-ra tényleg bepakolnak 1 mázsa vasat a kocsi orrába, az elég rosszul hangzik. Viszlàt 50-50 tömegeloszlás.
SD2023-06-03 15:58:22 // 31076
Itt a kulcs:) a fapad könnyebb mint a bőrpad:D
SD2023-06-03 15:42:31 // 31075
Ezesetben a jogalkotó feltételezi hogy a kalibrált és hitelesített eszköz nem téved, és ha annyit mutat akkor annyival ment.
vmisi12023-06-03 14:57:27 // 31074
Igen, én is tartok a végeredménytől, meg az én hibám is, nem fogom elolcsójánoskodni. Kíváncsi leszek, tudják-e reprodukálni a színt... 😨
WarbiRunner (Gyuri)2023-06-03 14:49:11 // 31073
Hiába van rajta, semmiképp nem lehet valós a kerek nulla mérési hiba. Ilyen pontosságot és hibát igazából a rendőrség bevállalhat, de pl a gyártó helyében biztosan nem vállalnám be. Ha valaki beleáll jogilag ebbe, rajtuk csapódhat. Jó tudom, le van zsebből zsebbe zsírozva, így a nulla hibaszázalék előállításában is világelsők lettünk. Papíron...XD
WarbiRunner (Gyuri)2023-06-03 14:44:45 // 31072
Elvileg EU/DIN szabvány szerint a tömeg az adott modell választható extrák nélküli tömege a működéshez szükséges folyadékokkal és min. 90%-ig töltött üzemanyag tartállyal. Lehet hogy a szabványos méréshez épp volt egy "fapad" kiadás amit alapmodellnek lehet tekinteni, és abban 100 kilóval kevesebb extra volt. Ki tudja? A giuliaforumson a Veloce-k valós tömege 1650kg körül alakul.
Ehhez hozzá tartozik, hogy állítólag az US modellek orra az eltérő ütközésbiztonsági szabvány szerint meg van erősítve, és nehezebbek is.
Így összerakva a képet szerintem a franciák itt is egyszerűsítettek, minek ennyi verzió? Az US szabvány jó az EU-ba és megfelel Kínának is, innetől azt az egyfélét gyártják.
Szóval szerintem a MY23 tömege ebből adódik. A Veloce-nak már nincs nagyon fapad alapmodellje ami lényegesen könnyebb, plusz szerintem az US erősített verziót gyártják az összes piacra.
G-MANN🍀2023-06-03 12:57:52 // 31071
Intézzük😁
RomeoOne2023-06-03 10:27:48 // 31070
Halesznekvagy G-MANN-nak házi feladat. Ha legközelebb Budaörsön járnak, akkor megnézni egy MY23 forgalmiját, hogy mennyi a tömege :D
RomeoOne2023-06-03 10:27:00 // 31069
Gyártó adja meg. Az a kérdés, mi alapján (ez az amit senki nem tud). Van erre valami szabvány, ahogy írtam is, cask nem tudom, hogy az kötelező az EU-ban vagy csak valami autóipari szabvány, amit vagy bevezetnek cég szinten vagy nem...

Ami típusbizonyítványban szerepel, az lesz benne a forgalmiban is. Nekem a kézikönyvben is az a tömeg szerepel.

Teherautóknál főleg nem tudom.

Meg, hogy ha a 280 lovas MY23 tényleg 1650 kg, akkor miből jön az a +105 kg? Az rengeteg. A MY20 tömegnövekedése is jóval kisebb volt, pedig az vastagabb üvegek, több hangszigetelés, stb...
Hardy2023-06-03 06:41:52 // 31068
Az autóknál ez hogyan van? Ok hogy vannak gyári adatok de mi pl sok teherautót veszünk. Mikor megrendeljük van hogy egyszerre többet. Ugyan az a felszereltség minden de a 16 autóból nincs kettő egyforma aminek egyezne az önsúlya. Itt mikor legyártják megmérik mennyi pontosan és az kerül a forgalmiba. De hogy két ugyan olyan felszereltségű autó között hogyan lehet 300 kg különbség ezt soha nem értettem.
G-MANN🍀2023-06-02 22:49:54 // 31066
MY19 1530kg volt nálam
MY21 1545kg most
Hardy2023-06-02 21:40:16 // 31065
Idáig volt a 3 km/h illetve 100 felett 3 százalék. Az most 0 lett. Annyi van az új hitelesítési bizonyítványon.
WarbiRunner (Gyuri)2023-06-02 20:46:46 // 31064
A mérő eszköz gyártási specifikációja érdekelne azért, hogy hány % pontosságot hazudik :-)
Engem körberöhögnének ha egy műszert 0% hibahatárral adnék ki. Olyan nem van. Szóval innentől idő kérdése míg ez a valós pontosság adat közkézre kerül. Onnantól védhetetlen minden kiszabott büntetés a hibahatáron belül. Tehát lesz pár ügy, aztán feljebb csavarják a trafipaxot, mert csak a meló lesz több, meg a felesleges papírmunka.
Hardy2023-06-02 20:25:26 // 31063
Igazából itt annyi a gond hogy a Vezess.hu irt egy szenzációhajhász cikket ami igen félreérthető a többi meg átvette. Meg tett hozzá pár hülyeséget. Aztán lett egy nagy hiszti belőle. Pedig csak eltörölték a 3 km/h illetve 100 felett a százalékos hibahatára. Semmi más nem történt. Amúgy se tudta senki idáig se hogy 50 nél nem 66 on hanem 69 en volt a műszer. Ahogy azt se hogy a szabályos szöveg “ mért sebesség 69 km/h megállapított sebesség 66 km/h “ és a bírságot a 66 ra kellett megállapítani. Ha ez így nem volt feltüntetve akkor ha kifogással éltél törölték a bírságot.
RomeoOne2023-06-02 15:26:40 // 31062
Minőségi cikk a TC-n, tisztába teszi ezt a gyorshajtásos témát.
A jogalkotó sem hülye, csak lassú - Szankcionálási elmélet közérthetően
SD2023-06-02 14:12:23 // 31061
hátszéllel:)
Liquid2023-06-02 10:59:58 // 31059
úgy-úgy nehogy már csak a síkságon legyen jó :)
RomeoOne2023-06-02 10:59:53 // 31058
Hegynek felfele jobban megy, mert ráterhel a hátsó kerekekre és nem forog el olyan könnyen :D
SD2023-06-02 10:55:31 // 31057
ahha ehhez kell az 500le:D hogy fel bírjon menni a hegyre:)))
RomeoOne2023-06-02 08:57:08 // 31056
pre-MY20: 1620 kg
MY20-22: 1660 kg
MY23: ?
SD2023-06-02 08:14:32 // 31055
De mi van. Q forgalmijába írva?
Liquid2023-06-01 22:00:54 // 31054
A TBI-m, 15 kilóval volt karcsúbb :)
A Stelvio viszont 115-tel nehezebb mint Piritu gépe.
leopop32023-06-01 21:52:12 // 31053
Igen igen ezért írtam hogy Alfánál ez nem azt jelenti hogy tényleg annyi kiló az autód mint amennyi a forgalmiban van 🤣
RomeoOne2023-06-01 21:35:00 // 31052
Az a baj, hogy elég követhetetlen, hogy a gyártók hogy adják meg a tömeg adatot. Elvileg van valami szabvány, amit alapul vehetnek, de hogy tényleg használják-e... Alig van összefüggésben a valós adat a papíron lévővel, még csak nem is azonos mértékű az eltérés.
Nekem üres tankkal kijön a gyári adat, de a szabvány szerint a tömeget úgy kéne megadni, hogy minden folyadék feltöltve, tank 90%-on.
leopop32023-06-01 20:17:32 // 31051
Pontosan ennyi kiló a faceliftes Brerám is 1445 de az a helyzet hogy az Alfa ezt mindig alá lövi plusz 50-100 kg nyugodtan rá is lehet számítani sajnos. Bár cserébe brutál kényelmes tank feelingje van a Brerának 😁😎
SD2023-06-01 19:33:53 // 31050


Még kidobok pár vackot belőle és 155 súlyban lesz, azért ez brutál:)))
Bár nekem lehet a kerekeim is könnyebbek:D
SD2023-06-01 19:29:34 // 31049
Ó nem láttunk még ilyet:D
RomeoOne2023-06-01 17:36:00 // 31047
Az vicces lenne. Ráfordítanál pénzt és energiát, mert a "hülye" mérnökök nem tudják jól megcsinálni, de Te kijavítod... És pont a "javítás" cseszi szét a kocsit :DDD
SD2023-06-01 14:39:21 // 31046
de van egy olyan félelmem ha még ok legyen fém a csavar de ott megy le a kipu, turbo, szűrő... ha ez a fém rávezeti a hőt a müa házta az pukkad szét, ha a ház is fém akkor meg a cső:P
SD2023-06-01 14:38:22 // 31045
de alfáék még ebből is müanyagot tették:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.