Sziasztok!
Giulia + vonóhorog téma volt már? Két szempont érdekelne:
1. Mennyire amortizál évi ~1500 km lakókocsi vontatás egy Q4 Veloce-t? Váltó, hajtás, felfüggesztés stb.
2. Esztétika. Neten nézegettem és a levehető horgokhoz is kivágnák a diffúzort, ami nyilván elfogadhatatlan látvány, ha nincs rajta. Lehet ezt könnyen cserélni, azaz pl veszek egy utángyártottat, azt vágatom ki és ha nincs vonóhorog visszarakom az eredeti, nem kivágottat?
Volt valakinek hasonló kalandja?
Morfiusz Cédula2023-08-24 19:11:38 // 31821
G-MANN🍀2023-08-24 17:31:48 // 31820
Igen, kellene, hogy legyen nyoma.
RomeoOne2023-08-24 11:25:29 // 31819
Azt én sem mindig tudom, hogy a váltó épp hol jár, de a fontosabb része, hogy a fordulat hol van :D Ha az megvan, akkor jól megindul gázra. Azt meg pont a fékpedállal mondod meg neki, hogy hol a kanyar. A video-mon pl. 0:46-l vagy 1:27-től látható, hogy váltogat vissza kanyar előtt fékre. Tökéletes. Viszont 2:40-nél vagy 3:45-nél meg az figyelhető meg, hogy rúg az ABS és abbahagyja a visszaváltást, hagyja leesni a fordulatot.
A másik példa meg magas fordulaton tartásra 0:25-től, engedem fel folyamatosan a pedált, de kitartja a fordulatot, nem vált bele felfelé, hogy "jól van, ezt a gyorsulást nagyobb fokozatban is simán tudom". Pedig szinte már nekem is fáj hallgatni azt a magas fordulatot miközben nem is hegyezem. Ha épp nem azt az inputot érezte volna előtte, hogy itt már akció van, már bele is váltott volna.
Ezt még nem AI-nak hívták, csak algoritmusnak (vagy mittudmén már minek), de gyakorlatilag azt csinálja ez is :D Ha elég ügyes vagy és tudsz rá figyelni, lehet ezt full manuálba tolni is, de nekem kényelmesebb inkább csak finomhangolni a jól dolgozó váltót néhány belenyúlással. Mondjuk, amint látszik is, folyamatosan cibálom is a füleket minden irányba. Nálam közúton is így szokott menni, nem szökőévente egyszer nyúlok bele :D
A másik példa meg magas fordulaton tartásra 0:25-től, engedem fel folyamatosan a pedált, de kitartja a fordulatot, nem vált bele felfelé, hogy "jól van, ezt a gyorsulást nagyobb fokozatban is simán tudom". Pedig szinte már nekem is fáj hallgatni azt a magas fordulatot miközben nem is hegyezem. Ha épp nem azt az inputot érezte volna előtte, hogy itt már akció van, már bele is váltott volna.
Ezt még nem AI-nak hívták, csak algoritmusnak (vagy mittudmén már minek), de gyakorlatilag azt csinálja ez is :D Ha elég ügyes vagy és tudsz rá figyelni, lehet ezt full manuálba tolni is, de nekem kényelmesebb inkább csak finomhangolni a jól dolgozó váltót néhány belenyúlással. Mondjuk, amint látszik is, folyamatosan cibálom is a füleket minden irányba. Nálam közúton is így szokott menni, nem szökőévente egyszer nyúlok bele :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-08-24 10:52:04 // 31818
Kiváncsi lennék a Q-ra, engem pont hogy zavar arra figyelni, hogy az automata hol jár éppen. Nekem figyelmileg egyszerűbb kézibe tenni. Automatában hiába a nagy fék, okos program, az autó előre nem lát, így nem tudhatja, hogy hol jön a kanyar. Én meg az agyába nem látok bele, úgyhogy amikor észbekap és kapcsol, ötletem sincs hol járunk a fokozatokkal. Eleinte össze bírt zavarni kéziben, állandóan néztem, hogy hanyadikban vagyunk éppen. Az emberi agy viszont sokkal okosabb váltó programot tud összehozni, ha akar, egy kis megszokás után lényegesen kényelmesebb ha én váltok és egyértelműen jobb a kontroll. Ugyanis az autó magától ha jó helyre vált, akkor is szerintem későn. Kigyorsításhoz általában oké amit csinál, de a kanyarban nincs a gázpedálon konzisztens gázreakció. Persze 200 lóerőt más kiautózni, meg lehet én vagyok hülye az egészhez XD Így két év után örülök mint majom a farkának, mert asszem a 200 lóval elértem, hogy nagyon szórakoztat, és már tudom úgy vezetni, hogy nem fogom vissza magam, hanem nyomom neki és játszunk. Én most beülnék a Q-ba és valószínűleg csak bénáznék vele, és egész biztosan nem merném rendesen nyomni neki.
WarbiRunner (Gyuri)2023-08-24 10:32:08 // 31817
A szállítási sérülésekről a vevő ugyan nem tud, de ettől valahol minőségbiztosítási rendszerben, itt ott nyoma kéne hogy legyen, nem? Nem értek hozzá, csak gondolom manapság így kéne lennie.
RomeoOne2023-08-24 09:13:55 // 31816
Szoktam úgy is menni, de túl sok a fokozat és túl gyorsan tekeri őket végig a motor tiltásig :) Nagyobb a hibalehetőség. Legtöbbször én váltok el automatában is, de ha épp stack overflow van, mert egyszerre kell az ívre is figyelni, közben forgalmi szituáció is van esetleg még valami hozzácsapódik a listához, akkor már kimaradhat a képből a váltás.
Aztán előfordul, hogy miközben az íven tartáson dolgozok, elmarad a lefelé váltás. Vagy a felfelé, aztán kigyorsítás közben egyszer csak mintha nekimennél valaminek, eltűnik a gyorsulás, mert tiltáson van a fordulatszám :D
A Q-nál nincs ilyen probléma, hogy nem tartja elég magasan a fordulatot* vagy túl hamar elvált. Csinálhatsz mindent kézzel automatában is, csak kiküszöböli még azt a kis hibát is, amit fentebb leírtam és 50-ből 1x előfordul.**
*Ezért volt furcsa, hogy bizonyos kanyarokben miért esik be mégis, és ennek írtam le a megfejtését.
Aztán előfordul, hogy miközben az íven tartáson dolgozok, elmarad a lefelé váltás. Vagy a felfelé, aztán kigyorsítás közben egyszer csak mintha nekimennél valaminek, eltűnik a gyorsulás, mert tiltáson van a fordulatszám :D
A Q-nál nincs ilyen probléma, hogy nem tartja elég magasan a fordulatot* vagy túl hamar elvált. Csinálhatsz mindent kézzel automatában is, csak kiküszöböli még azt a kis hibát is, amit fentebb leírtam és 50-ből 1x előfordul.**
*Ezért volt furcsa, hogy bizonyos kanyarokben miért esik be mégis, és ennek írtam le a megfejtését.
SD2023-08-24 08:42:20 // 31815
Ér a fene:D
Csak a lelkesedés:)))
Ahülyealfásmegintörölget:D
Csak a lelkesedés:)))
Ahülyealfásmegintörölget:D
SD2023-08-24 07:44:20 // 31813
ezzel mosó előtt is lelocsolhatod ha a mosónál nincs hab vagy boároldó funkció, de persze ha már aszalt bogár ott nehezebb leszedni akkor megy a 2cm-ről 200bar-ral az meg szerencse kérdése hogy leszedi-e, nem kéne, de a mosóra is ki van írva hogy lekaphatja.
SD2023-08-24 07:42:09 // 31812
na így már esélyesnek tűnik, ha elfogadják hogy magától eresztett el a festék.. meg hol az alapozó..
SD2023-08-24 07:41:17 // 31811
Spray-vel meglocsolom, és hagyom kicsit hatni, itt arra kell figyelni ha rögtön mikor megálltál meleg a motor, nagyon hamar elpárolog, akkor többször is be kell fújni néhány érszt.
Mikroszálas aldis törlőkendővel törlöm le, de abból indúlj ki hogy tiszta az autó, nem a rászáradt kozt próbálom ledörgölni, hanem a friss bogarakat.
Nem akarom tökéletesen leszedni, csak a nagyját, a többit majd a mosó, csak hogy ne marja a lakkot és ne kövüljön rá a napon.
Igaz így 3-4 alkalomra elmegy egy pl: a shell-nél kapható bogároldó, ha rakok a szélvédőre és a tükörházra is, de nekem így jobban tetszik mint mikor mutarom autóján hallom hogy a bogarak darálják az ablaktörlőt:D
Tehát olyan 250ft mondjuk a lötty egy alkalomra, meg egy törlőkendő van hátul amit erre használok, direkt a világos sárga hogy lássam ha koszolódik:)
Mikroszálas aldis törlőkendővel törlöm le, de abból indúlj ki hogy tiszta az autó, nem a rászáradt kozt próbálom ledörgölni, hanem a friss bogarakat.
Nem akarom tökéletesen leszedni, csak a nagyját, a többit majd a mosó, csak hogy ne marja a lakkot és ne kövüljön rá a napon.
Igaz így 3-4 alkalomra elmegy egy pl: a shell-nél kapható bogároldó, ha rakok a szélvédőre és a tükörházra is, de nekem így jobban tetszik mint mikor mutarom autóján hallom hogy a bogarak darálják az ablaktörlőt:D
Tehát olyan 250ft mondjuk a lötty egy alkalomra, meg egy törlőkendő van hátul amit erre használok, direkt a világos sárga hogy lássam ha koszolódik:)
G-MANN🍀2023-08-23 23:10:05 // 31810
Ez nagyon furcsa, olyan, mint egy utólagos nem gyári fényezés egy alapozó nélküli új lökhárítón. Amennyiben nem volt ott sérülés (kavics, húzás), ezt garanciában kérném javítani. De, ha szállítási sérülés miatt kapott új lökhárítót és azt festették le így, akkor is gariban oldják meg sztm.
WarbiRunner (Gyuri)2023-08-23 22:09:07 // 31809
Full kézi módban is próbáld ki, úgy az igazi, a gyengus kistesó legalábbis úgy él igazán. Automatában pont egyel feljebb van mint ahogy pályán nekem jól esne. Nem feeling, hanem kontroll szemszögből. Ha van fordulat, és kéziben van, egész másképp reagál.Átterheléseket igazán így tudott nekem, fékre, gázra kicsiket csusszanva. Abs, esp egy pillanatra sem szólt bele. És amúgy a kétliteres gyönyörűen szól amikor 4-6k közt dolgozik.
quash2023-08-23 21:44:53 // 31808
"Az autó gyári hibák elleni védelme a fényezésre is kiterjed. Az igazolt hibát az autó teljes vagy részleges fényezésével szüntetjük meg, a gyártó standard feltételeinek megfelelően. Ez a szolgáltatás 36 hónapig tart az autó átadásának napjától kezdődően."
https://www.alfaromeo.hu/mopar/garancia
Persze függ attól hogy a vásárláskor éppen milyen garancia feltételek voltak ... :)
https://www.alfaromeo.hu/mopar/garancia
Persze függ attól hogy a vásárláskor éppen milyen garancia feltételek voltak ... :)
RomeoOne2023-08-23 21:29:43 // 31807
Most hétvégén a pályán sikerült új dolgokat kitapasztalni az autóval.
R-ben, de amúgy D-ben is, ha elkezdi az ember nyomni neki, meg nagyokat fékezni, gyorsan felismeri a helyzetet a váltó és gyorsan váltogat vissza fékezésnél, meg elkezdi magasan tartani a fordulatot. Ugye a fejlesztés alatt 800-szor átírt váltóprogram, hogy tökéletes legyen :)
A pályán viszont feltűnt, hogy bár eleinte hozta ezt a dinamikát, de aztán később néha bele kellet nyúlnom kanyarok után, akár 2-t is visszaváltani, mert ráléptem a gázra, és alig indult meg. Akkor láttam, hogy 2 ezer körüli csak a motor fordulat.
Nem volt teljesen világos, hogy miért, de azt hiszem megfejtettem.
A féket nem nagyon kíméltem, igyekeztem minél rövidebb féktávokat venni, így előfordult, hogy kapcsolt az ABS.
És ekkor volt az, hogy visszavett a lendülendből a comp. Onnantól, hogy már vészfékezésnek vette a dolgot, abbahagyta a visszaváltogatást és hagyta leesni a fordulatot.
Érdemes tehát keményebb hajtáshoz használni a gyorsulásmérőt, azt kitenni középre, a sebességet meg megtanulni egy pillantással leolvasni az óráról. Vagy többet cibálni a váltófület :) De azért elegánsabb (és gyorsabbá is tesz) tapadáshatáron fékezni, mint ABS-szel.
R-ben, de amúgy D-ben is, ha elkezdi az ember nyomni neki, meg nagyokat fékezni, gyorsan felismeri a helyzetet a váltó és gyorsan váltogat vissza fékezésnél, meg elkezdi magasan tartani a fordulatot. Ugye a fejlesztés alatt 800-szor átírt váltóprogram, hogy tökéletes legyen :)
A pályán viszont feltűnt, hogy bár eleinte hozta ezt a dinamikát, de aztán később néha bele kellet nyúlnom kanyarok után, akár 2-t is visszaváltani, mert ráléptem a gázra, és alig indult meg. Akkor láttam, hogy 2 ezer körüli csak a motor fordulat.
Nem volt teljesen világos, hogy miért, de azt hiszem megfejtettem.
A féket nem nagyon kíméltem, igyekeztem minél rövidebb féktávokat venni, így előfordult, hogy kapcsolt az ABS.
És ekkor volt az, hogy visszavett a lendülendből a comp. Onnantól, hogy már vészfékezésnek vette a dolgot, abbahagyta a visszaváltogatást és hagyta leesni a fordulatot.
Érdemes tehát keményebb hajtáshoz használni a gyorsulásmérőt, azt kitenni középre, a sebességet meg megtanulni egy pillantással leolvasni az óráról. Vagy többet cibálni a váltófület :) De azért elegánsabb (és gyorsabbá is tesz) tapadáshatáron fékezni, mint ABS-szel.
Fornitore2023-08-23 20:45:30 // 31806
Én nem láttam alapozót alatta csak a fekete műanyagot kicsit olyan érzésem volt mint ha fólia lenne mert csíkba le lehetett húzni a festéket. Szerintem egyszerűen szarul van megcsinálva a müanyagon ezek szerint a festés. Én szeretem nagyon a giuliat de se a 18 éves hondán sem pedig a 25 éves golfon nem volt ilyen sosem. Mindegy a festés garancia miatt lehet futok egy kört azért.
Peti16V2023-08-23 20:10:40 // 31805
És ezt hogy kell elképzelni, megérkezel egy hosszabb útról és lefújod sprayvel a kocsi orrát és letörlöd vmivel? Vagy lelocsolod utána egy vödör vízzel? Remélem nem csak egy rongy meg egy törlés, mert azzal hosszabb távon többet ártasz, mint használsz.
Peti16V2023-08-23 20:07:24 // 31804
Ennyi, te nyertél! 😀😀
Elengedem a témát, mindenki azt és úgy használ, ahogy szeretné 😉 Nekem sikerült összehangolódni ezzel a rendszerrel, amennyire utáltam az első úton, annyira megkedveltem azóta.
Elengedem a témát, mindenki azt és úgy használ, ahogy szeretné 😉 Nekem sikerült összehangolódni ezzel a rendszerrel, amennyire utáltam az első úton, annyira megkedveltem azóta.
SD2023-08-23 16:50:27 // 31803
de azt ne mond hogy lézerágyúval lőtted le:D
csak hogy leesett:)
de hátha.
csak hogy leesett:)
de hátha.
quash2023-08-23 16:09:14 // 31802
Én azért ezt visszavinném garanciában!
Festésre talán több is mint 3 év a gari!
Festésre talán több is mint 3 év a gari!
RomeoOne2023-08-23 13:56:08 // 31801
Hát a user error-ra nyilván nincs gari :D De az, hogy a lándzsás mosó lemossa a kocsiról a fényezést is, az már erősen jótállási kérdés.
SD2023-08-23 12:45:50 // 31800
Járdára parkolásra?:D
SD2023-08-23 12:45:34 // 31799
Szerintem festék lepattanásra nem érvényes a gari?
WarbiRunner (Gyuri)2023-08-23 12:40:14 // 31798
Garidőn belül le kell mosózni, aztán csinálják meg rendesen...
leopop32023-08-23 11:40:33 // 31797
Fasza akkor ezt is hozzáírom majd ha eljutottam a Giuliához hogy miket kell rajta módosítani.
Srác verdája jól néz ki kb hasonlóra akarom majd megcsinálni ha lesz Giuliám 😁
Srác verdája jól néz ki kb hasonlóra akarom majd megcsinálni ha lesz Giuliám 😁
SD2023-08-23 11:34:40 // 31796
Akkor viszont meg kell mosnom az autót mert valami por mehetett alá, vagy tüntet hogy 120-al megyek a pályán:D
Úgy nyűszített mint ami szét akar hullani garázsba beálláskor:P
Menne vissza a Baktabahn-ra a kis komisz:D
Úgy nyűszített mint ami szét akar hullani garázsba beálláskor:P
Menne vissza a Baktabahn-ra a kis komisz:D
G-MANN🍀2023-08-23 11:27:15 // 31795
Ez a betét még álom! Hibátlan😊
SD2023-08-23 11:01:02 // 31794
Van alatta, nekem alul ahol megjárdáztam látszik a fehér :O...
De valóban vagy bogár, vagy kő vagy valami sérülés lehet a kiinduló ok..
És utána egyszer csak jön le..
Lehet le kéne fóliáztatni?
De valóban vagy bogár, vagy kő vagy valami sérülés lehet a kiinduló ok..
És utána egyszer csak jön le..
Lehet le kéne fóliáztatni?
WarbiRunner (Gyuri)2023-08-23 10:53:05 // 31793
https://www.giuliaforums.com/threads/front-fascia-paint-peel.60338/
Ez szerintem nem elfogadható hogy megtörténik, de sajnos úgy tűnik nem egyedi hiba. Elég egy kőfelverődés, aztán bomlik tovább. No de hol az alapozó? Van alatta?
A javításához egyébként nem kell szétszedni az elejét, komoly helyeken ezt foltban lejavítják.
Ez szerintem nem elfogadható hogy megtörténik, de sajnos úgy tűnik nem egyedi hiba. Elég egy kőfelverődés, aztán bomlik tovább. No de hol az alapozó? Van alatta?
A javításához egyébként nem kell szétszedni az elejét, komoly helyeken ezt foltban lejavítják.
SD2023-08-23 10:46:51 // 31792
Bogáróldót használsz bogarat lézerágyúztál róla le épp?
Más is panaszkodott már hogy könnyen jön le :/
De talán az segít ha nem engeded rászáradni a bogarakat és mindig azonnal mosom le..
Kis rohadékok a lakkot kikezdik meg utána atommal lehet lerobbantani..
Ablaktörlőt is kikezdi szóval jobb időben, nálam van mindig spray...
Más is panaszkodott már hogy könnyen jön le :/
De talán az segít ha nem engeded rászáradni a bogarakat és mindig azonnal mosom le..
Kis rohadékok a lakkot kikezdik meg utána atommal lehet lerobbantani..
Ablaktörlőt is kikezdi szóval jobb időben, nálam van mindig spray...
Fornitore2023-08-23 10:18:24 // 31791
Na erre figyeljetek nehogy úgy járjatok mint én. Tegnap mosóban lekapta a víz sugár az első lökhárító bal oldalán egy csíkban a festéket , hát utána nem voltam boldog. A lándzsa nem ért hozzá kb 2-3 cm volt a távolság , tudom kicsit közeli de még egy autómnál sem volt probléma. Innentől csak legyezem a mosóba. Hazaérve volt még a javító festékből amit az 1db kőfelverődéshez vettem azzal kijavítottam. Ezért nincs kedvem újra fényeztetni a lököst. Esetleg ha ott újra megindul akkor. Csak óvatosan a mosókban!
SD2023-08-23 09:40:25 // 31790
SD2023-08-23 09:36:54 // 31789
Ez a műanyag légtelenítő tényleg para, de a fém nekem meg nem kóser a 800C részecskeszűrő mögött... szóval nem tudom jó megoldás-e..
De ez a youtuber olyan igénytelen, egyszer megkértem takarítsa már legalább ki az autóját:D
De ez a youtuber olyan igénytelen, egyszer megkértem takarítsa már legalább ki az autóját:D
SD2023-08-23 09:35:28 // 31788
Araszolásnál, bármilyen távra állítod be kb. annyira közelíti meg az előtted lévőt hogy a motorháztető felett egy vonalban látod az ő lökösét, az nem városi de normális táv, oda már nem pofátlankodnak be.
Menet közben meg a két rublikával én elvagyok városban is, amikor meg "ki nyer ma" megy akkor ki kell kapcsolni mert nem akarom azt megtapasztalni hogy valami ökör miatt besatuz és még nekem jönnek nekem..
Így is volt már hogy tempomattal váltottam sávot, épp csak felvillant a fék, és a mögöttem lévő azt hitte bünti jön, és megilyedt..
Arra mit mond a rendőr ha kifékezi a tempomat a másikat?:D
Menet közben meg a két rublikával én elvagyok városban is, amikor meg "ki nyer ma" megy akkor ki kell kapcsolni mert nem akarom azt megtapasztalni hogy valami ökör miatt besatuz és még nekem jönnek nekem..
Így is volt már hogy tempomattal váltottam sávot, épp csak felvillant a fék, és a mögöttem lévő azt hitte bünti jön, és megilyedt..
Arra mit mond a rendőr ha kifékezi a tempomat a másikat?:D
SD2023-08-23 09:31:46 // 31787
A full torlódó pályán én a külsőre szavazok általában ott ugye nem akarnak eléd bevágni, a belső erőszakoskodó sort nem preferálom.. de ha nincs nagy torlódás bemegyek belülre és ott haladok.
Egy dolgot amúgy nem tud amit más márkák állítólag tudnak, hogy jobbról ne előzzön:D
Ha előtted megürül a sáv, és 140-re van állítva 70-ről gyorsít, megelőzi azt aki bement előzni:D:D:D
Akkor le kell kapcsolni vagy fék:P
Egy dolgot amúgy nem tud amit más márkák állítólag tudnak, hogy jobbról ne előzzön:D
Ha előtted megürül a sáv, és 140-re van állítva 70-ről gyorsít, megelőzi azt aki bement előzni:D:D:D
Akkor le kell kapcsolni vagy fék:P
SD2023-08-23 09:28:59 // 31786
Igen 30 a legkisebb érték amire tudod állítani és amíg nem nyomsz féket megy 2-vel is, de pont ilyenkor a sávváltásokat, a betolakodókat nehezebb megemészteni.. de ha nyugodt és párhuzamos a forgalom akkor full jó.
Nekem nincs benne a dugó aszisztens:D én tudok magamtól ha akarok:D:D:D
De megállni így is megáll, csak ha pár másodpercig álltál akkor nem indul el, csak ha odapöccintesz a gázra, de utána követi az előtted lévőt.
Nekem nincs benne a dugó aszisztens:D én tudok magamtól ha akarok:D:D:D
De megállni így is megáll, csak ha pár másodpercig álltál akkor nem indul el, csak ha odapöccintesz a gázra, de utána követi az előtted lévőt.
Liquid2023-08-23 09:27:14 // 31785
na pont erre gondoltam :)
SD2023-08-23 09:26:23 // 31784
Én a sávtartónak egy értelmét látom, ha mész tempomattal abból tudod hogy látja-e a sávot:D Amúgy 99% kikapcsolom mert ráadásul ha hangosabban hallgatok zenét méghangosabb:D
SD2023-08-23 09:22:59 // 31783
Én a tempomat esetén azt tapasztalom hogy ha már nincs teljes átfedésben az előtted lévő nem fékez rá. Tehát ha megkezded az előzést időben akkor nem lassít.
Ezen kívül szoktam játszani a követési távolsággal, általában 2 egység de sokszor felveszem 4-re ha nyugodt a forgalom, az 1-et azért nem használom mert akkor annyira közel megy az előttem lévőhöz hogy nem látok ki mögüle, és gondolom ilyenkor agresszívabban fékez is ha kell.
Nekem inkább az a tapasztalatom hogy simán kielőzne kétkeréken is ha egy kis rést lát már adja a gázt:D
Ezen kívül szoktam játszani a követési távolsággal, általában 2 egység de sokszor felveszem 4-re ha nyugodt a forgalom, az 1-et azért nem használom mert akkor annyira közel megy az előttem lévőhöz hogy nem látok ki mögüle, és gondolom ilyenkor agresszívabban fékez is ha kell.
Nekem inkább az a tapasztalatom hogy simán kielőzne kétkeréken is ha egy kis rést lát már adja a gázt:D
Piritu - 1.000.0002023-08-23 09:19:26 // 31782
Négy távolságszintet lehet állítani. A legkisebbnél ketten fognak eléd besorolni :-)
Elvileg az araszolást tudja, még nem próbáltam.
Elvileg az araszolást tudja, még nem próbáltam.
RomeoOne2023-08-23 08:28:02 // 31781
Na, azt hittem ezt a műanyag légtelenítő csavart már megoldották a 159 óta, de ezek szerint nem tanulnak a hibából...
How to Fix A Huge Problem on Your Alfa Romeo Giulia Before it Happens.
How to Fix A Huge Problem on Your Alfa Romeo Giulia Before it Happens.
RomeoOne2023-08-23 08:27:05 // 31780
Ilyen erővel akkor be sem kapcsolom, aztán akkor lassít meg akkor gyorsít, amikor én akarom, csak a lábfejem kell billegtetni :DDD
Liquid2023-08-23 08:20:09 // 31779
mekkora távolságra tudod beállítani?
Egyedül fullos araszolós dugóban látnám értelmét. Ere alkalmas egyébként?
Mármint hogy elindul - 10-20-30 - megáll, aztán újra.
Egyedül fullos araszolós dugóban látnám értelmét. Ere alkalmas egyébként?
Mármint hogy elindul - 10-20-30 - megáll, aztán újra.
Peti16V2023-08-23 00:39:41 // 31778
De pont ez a lényeg, hogy nem lassít, ha nem akarod 😉
Liquid2023-08-23 00:37:09 // 31777
nyilván van amikor nehéz..., bár olyankor se jön jól a túlzottan beszari tempomat mert amíg lassít addig 3 román jön be eléd :)
Peti16V2023-08-23 00:26:13 // 31776
“Meg attól is függ ki hogyan vezet, én soha nem állok be a sorba vonatozni :)”
Kíváncsi vagyok, hogy ezt hogyan oldod meg, amikor mindkét sávban tömve van az autópálya? 🙂
Kíváncsi vagyok, hogy ezt hogyan oldod meg, amikor mindkét sávban tömve van az autópálya? 🙂
Peti16V2023-08-23 00:23:27 // 31775
Szó nincs indokolatlan fékezésről, nem is írtam ilyet, egyszerűen elkezdi a tempót elvenni, hogy felvegye az előtte haladó autóét. Ez nem hiba, ez a szerepe, máskülönben belemennél az előtted haladóba… Ha magára hagyod és nincs nagy sebességkülönbség a két autó között, akkor olyan finoman teszi, hogy nem is fékez, csak elveszi a gázt. De ha te épp nem ezt szeretnéd, akkor a gázt nyomva jobban ráközelíthetsz az előtted haladóra, majd amikor kitisztult a belső sáv, akkor vissza tudsz térni a kitartott sebességen. Ízlések és pofonok, én hamar hozzászoktam és már szeretek így pályázni.
A sávtartót még az első héten kinyomtam, a vészfék meg nálam is a legkevésbé érzékenyre van állítva, és bosszantott már fel, amikor benézett egy eggyel kijjebb haladó autót, de olyan is volt már, amikor megmentette nekem a kocsi elejét, úgyhogy nekem ez belefér, sztem mindent egybevéve hasznos cucc. Értem én, hogy az a hardkór, ha mindent mi csinálunk, de van azért olyan, amikor egy fárasztó nap végén vagy egy hosszabb úton már tompul az ember figyelme és olyankor jól jönnek ezek a segedletek.
A sávtartót még az első héten kinyomtam, a vészfék meg nálam is a legkevésbé érzékenyre van állítva, és bosszantott már fel, amikor benézett egy eggyel kijjebb haladó autót, de olyan is volt már, amikor megmentette nekem a kocsi elejét, úgyhogy nekem ez belefér, sztem mindent egybevéve hasznos cucc. Értem én, hogy az a hardkór, ha mindent mi csinálunk, de van azért olyan, amikor egy fárasztó nap végén vagy egy hosszabb úton már tompul az ember figyelme és olyankor jól jönnek ezek a segedletek.
Piritu - 1.000.0002023-08-22 23:17:22 // 31774
"vészfék bimbammot meg a legmegengedőbbre állítottam" - Anno a Super még a garázsba se hagyott bejárni amíg át nem állítottam. Ott volt a garázsban egy satupad, még nekimentem volna szerinte :-DD
Piritu - 1.000.0002023-08-22 23:15:18 // 31773
"még így is túl beszari" :-DD
Így van...
Így van...
Liquid2023-08-22 23:08:50 // 31772
Az elég nagy gond szerintem ha készülni kell gázzal arra hogy indokolatlanul fékezni fog :)
Én konkrétan megőrülnék tőle, a sávtartót kikapcsoltam, a vészfék bimbammot meg a legmegengedőbbre állítottam így már majdnem tényleg csak akkor szól ha elbambultam (amúgy nem, még így is túl beszari). Már okosság szerencsére nincs.
Csatlakozom Piritu-hoz, majd én eldöntöm mikor fékezek :) Ezek a cuccok olyan kicsi forgalomra vannak tervezve ami a magyar pályákon még éjszaka se nagyon van, esetleg az M6-on. Meg attól is függ ki hogyan vezet, én soha nem állok be a sorba vonatozni :)
Én konkrétan megőrülnék tőle, a sávtartót kikapcsoltam, a vészfék bimbammot meg a legmegengedőbbre állítottam így már majdnem tényleg csak akkor szól ha elbambultam (amúgy nem, még így is túl beszari). Már okosság szerencsére nincs.
Csatlakozom Piritu-hoz, majd én eldöntöm mikor fékezek :) Ezek a cuccok olyan kicsi forgalomra vannak tervezve ami a magyar pályákon még éjszaka se nagyon van, esetleg az M6-on. Meg attól is függ ki hogyan vezet, én soha nem állok be a sorba vonatozni :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.