A radaron keresztül csatlakoznak az auto rendszeréhez és úgy nyitják és indítják ..
Ehhez lefeszegetik a radar kupakot és kitörik a radart a helyéről...
Láttam már olyat akinek csak széttörték de nem vitték el.. és olyat is akinek kétszer elvitték egymás után.
Az új faceliftesnél egyben van a ráccsl a kupak.
Az egyik védelmi verzió hogy kap az autó egy
radar-shield vasat, ami körbeveszi a radart és így nem lehet hozzáférni a csatlakozjóához.
A másik ez az
áramköri megoldás amikor leválasztja a radart leállítás után.
Az én sufni megoldásom, ha az autóban nincs áram akkor a radaron sincs, tehát ha olyan tré helyen kell megállni, akkor vedd le az akksit.. (és ne hagyd kint a mdzagot a csomagtartó nyitáshoz:D) Utána kulccsal kell nyitni és be kell mászni vagy esernyővel lehet felpattintani a hátulját belülről (az enyémben már nincs madzag) és oda a fogyasztási adatok is:) Meg pár
hibakódot is törölni (ez a nyomkodós nem tetszik) kell, de az
egy kormány jobbra balra után megvan.
De a lényeg ha nincs az autóban áram akkor ellopni sem lehet..:)
Más kérdés hogy itt a sorrend !kulcs! fontosságú, mert ha teli a csomi vagy nem lehajtható az ülés, akkor kintmaradrál, mert innen csak a hardver van, és ajtó kulcsos nyitás után, el kell érd a battery-t addig nincs hátsó ajtó nyitás csak bentről :D
Az aggassztó benne az hogy pár perc és huss elmentek a géppel.
Nem mintha bármelyik autó ellopása több idő lenne értő kezeknek...
De mégis látni ilyen
videókat. UK és IT-ből.
Mielőtt rosszul éreznénk magunkat, BMW-t meg
villámhárítóval lopnak:)
Ja és a radarosokat viszik így igen.
