Peti16V2024-02-27 20:10:39 // 34445
Valahol azt olvastam, hogy 50x engedi a ZF, utána letilt. Mármint váltani fog rendesen, de a kamu launch controlt nem engedi többé. Aztán lehet, hogy kamu az egész.
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-27 18:47:14 // 34444
Óhh pedig irtó mókás XD Pláne ha kézi váltóst próbálsz úgy vezetni, hogy ballal kuplungolsz és ha nem kell váltani ballal fékezel, ha kell váltani, jobbal, de jobb lábbal közben a gázra is próbálsz átsarkazni. Jó kis koordinációs gyakorlat. Garantált a satu fék a legváratlanabb pillanatokban XD
Level 2, amikor vezetsz egy 20 percet így, majd átülsz az automatába. Olyat fogsz "kuplungolni", hogy lestukkolod a kormányt XD
Level 2, amikor vezetsz egy 20 percet így, majd átülsz az automatába. Olyat fogsz "kuplungolni", hogy lestukkolod a kormányt XD
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-27 18:40:59 // 34443
Szerintem ballal fék, jobbal gáz, és leugrasz a fékről. Sose próbáltam egyébként, mert szinte látom a szem előtt a váltó konverterét ahogy küzd a kavargó váltófolyadékkal. XD
SD2024-02-27 17:30:56 // 34442
Ha csak állsz vele jó a balláb, csak forgalomban eszedbe ne jusson:D
Nagyon advancedek használják de azt meg kell tanulni.
Indulni nem nehéz, csak nem fog sikerülni:D
Nagyon advancedek használják de azt meg kell tanulni.
Indulni nem nehéz, csak nem fog sikerülni:D
Shadin2024-02-27 17:27:28 // 34441
Ezért gondoltam mindkét pedált a jobb lábbal kezelni, de lehet h naív gondolat :-)
SD2024-02-27 17:14:34 // 34440
Ja nyilván bal láb a féken..
Ott kicsit be kell hangolnod a lábad mert marha erőseb fogja nyomni a féket mivel kuplunghoz van szokva.. ezt ne forgalomban próbálgasd:)
Ott kicsit be kell hangolnod a lábad mert marha erőseb fogja nyomni a féket mivel kuplunghoz van szokva.. ezt ne forgalomban próbálgasd:)
SD2024-02-27 17:13:37 // 34439
D-ben állsz a gázon és a féken.
Elereszted a féket és befullad:D mert betilt az ESP
Tehát nem tövig nyomod a gázt, hanem pont eléggé:))
A váltót is erölteti, és a hajtás is kap...
Én olyan nyomatékcsúcsra raknám, és láttam olyan trükköt hogy a megugró keréknél picit visszakpapod a gázt és utána mikor tapadást nyert megint padló..
De ez csak elmélet én egyszer próbáltam vizes úton siralmas volt:D
Elereszted a féket és befullad:D mert betilt az ESP
Tehát nem tövig nyomod a gázt, hanem pont eléggé:))
A váltót is erölteti, és a hajtás is kap...
Én olyan nyomatékcsúcsra raknám, és láttam olyan trükköt hogy a megugró keréknél picit visszakpapod a gázt és utána mikor tapadást nyert megint padló..
De ez csak elmélet én egyszer próbáltam vizes úton siralmas volt:D
Shadin2024-02-27 17:08:58 // 34438
Skacok ez a gázzal indulás hogy történik?
D-ben padlógáz fékkel együtt majd láb jobbra csúsztat,
vagy padlógáz és utána bedobni D-be?
D-ben padlógáz fékkel együtt majd láb jobbra csúsztat,
vagy padlógáz és utána bedobni D-be?
SD2024-02-27 16:56:54 // 34437
Tökéletes választás:D
de csak téliben kérem:)))
de csak téliben kérem:)))
RomeoOne2024-02-27 16:13:22 // 34436
Ha ennyire semi-slicket akarsz és úgyis a Q felnit vetted, akkor a legkézenfekvőbb, ha megveszed a Q original Corsa gumikat. AR homologizáció, szinte semi-slick a paramétereit tekintve... Mi kell több? :D
SD2024-02-27 16:03:51 // 34435
nekem akkor is a semi slick mozgatja a fantáziám úgysem fogom ezt még utcán használni, majd ha nem családi csapatszállító lesz a gép... addig meg megpunnyad bármilyen gumit veszek rá.. tehát vehetek kapásból szart is az már rossabb nem lesz..
opció b. betárolom a felnit és majd akkor gumizom fel... de akkor most ezért fogjátok szívni a vérem..
de mindenek előtt el kell vigyem gumishoz hogy felnit vettem vagy forgószék alapot:D
opció b. betárolom a felnit és majd akkor gumizom fel... de akkor most ezért fogjátok szívni a vérem..
de mindenek előtt el kell vigyem gumishoz hogy felnit vettem vagy forgószék alapot:D
SD2024-02-27 16:00:13 // 34434
Mondjuk a tréningen megtanulnám, kakucson kiherélném, az sound like a plan:D Ezt mondod te:D
De akkor legalább újat?:D
De akkor legalább újat?:D
SD2024-02-27 15:59:01 // 34433
Pront a tréningen használt gumi nagyon égő:D Oda tapadás kell, de kakucson viszont lehetne kikapcsolt ESP-vel füstöltetni :D Keresztbeeee :D Aztán nyilván mennék körben tempomattal :D de jól hangzik azért:D
RomeoOne2024-02-27 15:27:20 // 34432
Előbb menj el vele a hatodikai amore tréningre kipróbálni, aztán 19-én meg bele lehet vágni a lecsóba :D
RomeoOne2024-02-27 15:25:28 // 34431
:(((
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-27 14:22:35 // 34430
Nekem most sajna kimarad ez a Kakucs a tervezhetetlen áprilisom miatt. :-( Legalább megmarad a gumi és a fék későbbre...XD
SD2024-02-27 11:07:44 // 34429
Szikráztatni, az amis szekérrel?:D
RomeoOne2024-02-27 09:34:18 // 34428
Akkor április 19-én jöhetsz is a Kakucsra :D
SD2024-02-27 08:55:25 // 34427
Amíg a gyári gumi tart most lehet használtat veszek és azzal kipróbálom:D
De előbb derüljön ki hogy nem tojás:D
Legutóbb is a tonale felni.. virtuóz vagyok:D
De előbb derüljön ki hogy nem tojás:D
Legutóbb is a tonale felni.. virtuóz vagyok:D
SD2024-02-27 08:50:06 // 34426
Motorgumit teszel rá:D
RomeoOne2024-02-27 08:22:15 // 34425
De ahhoz 30 fokban be is kell dönteni befelé, hogy teljes legyen az élmény :D
Zselé2024-02-27 06:29:27 // 34424
Vagy rápukkantják neki a 205-öst, mint a fiatalok a kettesgolfra :D
RomeoOne2024-02-26 22:34:51 // 34422
És annyira áron alul adták vagy miért nem akkor már a 8"-9" szettnél maradtál? Ezt felgumizni tényleg zsebbenyúlósabb lesz :D
RomeoOne2024-02-26 22:31:45 // 34421
Oh, dehogynem, esőben, hidegben, bármikor :D
SD2024-02-26 22:23:01 // 34420
Csak a hátsó de az is félelmetes:D
Veszek rá slicket azt nem tekeri el:D
Veszek rá slicket azt nem tekeri el:D
RomeoOne2024-02-26 22:13:56 // 34419
Na gratula! Így már meglesz a 6.5 :DDD
Körbe 10-es? :DDD
Gumi nem kell, ha szedi a tabit :D
Körbe 10-es? :DDD
Gumi nem kell, ha szedi a tabit :D
SD2024-02-26 21:40:20 // 34418
Nem az árokban vagyok csak a szifon..
SD2024-02-26 21:39:17 // 34417
Zselé2024-02-26 19:47:50 // 34415
Átlagfogyasztásba vagy 0-100? (Bocsi.. :D)
Piritu - 1.000.0002024-02-26 17:59:32 // 34414
Igaz kétszéles 18-as kerékkel
Piritu - 1.000.0002024-02-26 17:56:16 // 34413
Nekem anno megvolt 6.5
Liquid2024-02-26 17:42:41 // 34412
igaz nem készülök angolba, meg az enyém egy sima Stelvio, nem Q, meg régi is... de azért nyugodtabb vagyok hogy fentvan a pajzs.
Liquid2024-02-26 17:41:45 // 34411
na igen, az már egy következő szint.
SD2024-02-26 16:18:09 // 34410
UK-ban van erre szakosodott banda.. gondolom itthon még nincs elég törött giulia hogy legyen piaca...
Opció1: radar shield, drága randa, és kérdés számomra hogy beleszól-e a radar működésébe
Opció2: valaki csinál egy IC-t ami deaktiválja a radar csatit gyújtás nélkül..
Opció3: ha szar helyen hagyod az autót, leveszed az akku saru-t és csak kulccsal tudod nyitni legközelebb.. (a csomitartóba érdemes tudni bemászni, hogy fel tudd nyitni.. különben 8==∂.. O: )
Opció4: ami akarnak azt falon keresztül trélerrel is elvszik..
Opció1: radar shield, drága randa, és kérdés számomra hogy beleszól-e a radar működésébe
Opció2: valaki csinál egy IC-t ami deaktiválja a radar csatit gyújtás nélkül..
Opció3: ha szar helyen hagyod az autót, leveszed az akku saru-t és csak kulccsal tudod nyitni legközelebb.. (a csomitartóba érdemes tudni bemászni, hogy fel tudd nyitni.. különben 8==∂.. O: )
Opció4: ami akarnak azt falon keresztül trélerrel is elvszik..
RomeoOne2024-02-26 16:17:43 // 34409
Mindig a radar, ez nem is kérdés. Hanem az, hogy ott már nem lopnak, hanem einstand-olnak :)
SD2024-02-26 16:12:02 // 34408
Legalább gari idő alatt fejlesztheted:D Megmakkan garis:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-26 16:07:04 // 34406
Mert te akarod írni? :-)
Akkor az alapoktól el kell kezdeni. Úgy, hogy foglalkoztam dízel chiptuninggal, még úgy sem állnék neki a sajátomat megírni egyelőre. A Squadra szerintem hiteles cég, majd alkalom adtán rájuk bízom. Azt látom, hogy azt az időt, energiát nem fogom tudni ráfordítani ami ezeknek a normális tuningolásához kell. Az ugyanis években mérendő.
Akkor az alapoktól el kell kezdeni. Úgy, hogy foglalkoztam dízel chiptuninggal, még úgy sem állnék neki a sajátomat megírni egyelőre. A Squadra szerintem hiteles cég, majd alkalom adtán rájuk bízom. Azt látom, hogy azt az időt, energiát nem fogom tudni ráfordítani ami ezeknek a normális tuningolásához kell. Az ugyanis években mérendő.
RomeoOne2024-02-26 16:05:30 // 34405
Giulia Stolen
Rend van a UK-ban. Amennyi ilyen sztorit olvasok, az az érzésem, hogy itt a keleti végen nagyob biztonság van, mint a nyugaton.
Rend van a UK-ban. Amennyi ilyen sztorit olvasok, az az érzésem, hogy itt a keleti végen nagyob biztonság van, mint a nyugaton.
SD2024-02-26 15:10:28 // 34404
De milyen paraméterek??
SD2024-02-26 15:10:05 // 34403
SD2024-02-26 15:06:08 // 34402
Így meg van egy családi autónak hazudott Roadster súlyban lévő garázslakóm:) Amit ha jobb kedvem van kivihetek ha nincs jobb kedvem akkor meg jobb ha nem is viszem ki:D
SD2024-02-26 15:04:54 // 34401
Ha vennék nagy kereket azonnal sótlanná válna a 200 ló, ha megtuningolnám elfogyna a fék, ha megfékesíteném, ott lennék 4 millió ft tuningnál. annyiért meg meg lehet venni egyben.. :D egy használt QV-vel és onnan már csak szerencse kérdése mikor kell szereltetni.. az meg egy széttuningolt 2.0-nál is befigyelhet..
SD2024-02-26 15:00:24 // 34400
https://youtu.be/k5bIkKue9dU?si=NEMSWcEcqhEfq6kr&t=115
Ez a Super-ből kihozható potenciál kb.
ezek meg az elmebeteg verziók: kínaijapánok, Q4 Squadra
Ez a Super-ből kihozható potenciál kb.
ezek meg az elmebeteg verziók: kínaijapánok, Q4 Squadra
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-26 14:57:46 // 34399
A multiair pont azt teszi lehetővé, hogy az alacsony fordulati nyomatékra hangolt vez.tengelyt virtuálisan oda hegyezi ahova kéred. A végső hangolásnak több köze van az eu normákohoz és a turbó légszállításához, mint a szerkezet mechnaikai tűréshatárához. A lényeg azt hiszem az, hogy a full gyári motornak a 300 lóhoz semmi trükk nem kell. Sima programozós móka.
A szememben ez a motor egy ínyenc darab. A multiair már az 1.4-ben meggyőzött. Itt meg kapott egy full alu blokkot, twin scroll turbót, kovácsolt főtengelyt, kovácsolt dugattyúkat, ugyanezt a zseni multiair rendszert, vizes turbó hűtést, vizes intercoolert...
A szememben ez a motor egy ínyenc darab. A multiair már az 1.4-ben meggyőzött. Itt meg kapott egy full alu blokkot, twin scroll turbót, kovácsolt főtengelyt, kovácsolt dugattyúkat, ugyanezt a zseni multiair rendszert, vizes turbó hűtést, vizes intercoolert...
SD2024-02-26 14:55:59 // 34398
Azokkal kéne felvenni a kapcsolatot akik ezt tervezték:D
SD2024-02-26 14:54:03 // 34397
Teljesen igazad van:D
Egyszer sikerült úgy beleváltanom a kettest hogy ott is végig úszott a fara:D És ezt egy busz mellet körforgalomban:D
Elvérgre a színházhoz nézőközönség is kell:D
Egyszer sikerült úgy beleváltanom a kettest hogy ott is végig úszott a fara:D És ezt egy busz mellet körforgalomban:D
Elvérgre a színházhoz nézőközönség is kell:D
SD2024-02-26 14:52:22 // 34396
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.