Fórum >> Típusok >> Giulia

SD2024-04-26 19:52:09 // 35362
Ebben a szettben nincs szenzor:)) advanced:D
SD2024-04-26 19:51:22 // 35361
Nem nyugtattál meg AC-re és a hétvégén fotózni el kell jutnom, akkor fújok még bele:D
RomeoOne2024-04-26 19:50:00 // 35360
Most nézem, a 200 lovashoz nem adnak jár a fém szelepszár vagy csak a gumis nem tudja a dolgát?
Peti16V2024-04-26 19:27:13 // 35359
Nekem eddg 3x írta ki, de minden alkalommal leállítás után, és mire elolvastam, hogy mit nyomjak a 2 választás közül, már nem is volt mit megnyomni… Ez így elég nyomi 😀
G-MANN🍀2024-04-26 18:34:23 // 35358
255 széles gumi max 9 széles felnire (10"-re ne lesz jó sajnos), így a kerék átmérő is kisebb lett a gumi ferde oldalfala miatt
G-MANN🍀2024-04-26 18:11:19 // 35357
Engedd el így az utcát sztm😉 ne menj ki a kapun
G-MANN🍀2024-04-26 18:09:58 // 35356
Uhh, ez nagyon felniperem szétgyalulós lesz, 10" széles felnire ez milyen széles gumi? (Ebbe legalább 2.8 kell, hogy ne legyen nagyobb kár sztm)
SD2024-04-26 17:24:45 // 35355
Ki merjek így menni az utcára?:D
Nem kéne még bele levegő biztos ami biztos?:D
Most 2.4:D meg kell kérdezzek tuningereket:D
SD2024-04-26 17:22:58 // 35354
Ez nagyon kvvás:D



Ültetés kell;D..
Tetszik:D
SD2024-04-26 12:57:50 // 35353
Így így:D Nem az a kérdés hogy betojik e hanem hogy hogy kezelted ezt előre:D UX XD
SD2024-04-26 12:56:57 // 35352
De akkor megnyugtató hogy nem csak a trackday autókról vették le a garit suttyomban:D
SD2024-04-26 12:55:30 // 35351
Van az első 3 évben aktív egy simkártya benne, utána csak segélyhívásra jó.
Addig mindent elérnek szerintem az autón:)
Piritu - 1.000.0002024-04-26 12:34:56 // 35350
Nekem tegnap jött amikor beálltam a garázsba. Meg hogy 5 percig ne állítsam le a kocsit.
Csodálkoztam is hogy már online frissítés is van? :-O
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-26 09:56:33 // 35349
Én a szememet is becsukom ilyenkor XD 7000km-ről szoktunk user kéréseket belefejleszteni és élesben felpakolni X-Y-Z-ben mozgó mikron nagyságrendben méricskélő kütyüre. Az valamit elmond a rizikójáról, hogy a mérőfej optikába ütköző zónát terveztem, vagyis ripityára törik egy 3D nyomtatott alkatrész amikor crashel a cucc. Olyan, hogy bug nélküli szoftver az nincs. Ha már azt hiszed hogy van, akkor jön egy user, csinál valamit amitől a hajadat leteszed és kiderül hogy mégis van ott bug. XD
SD2024-04-26 09:00:14 // 35348
A gumis:)
SD2024-04-26 08:58:50 // 35347
Jaa a többi képet nem raktam fel:)

Ez az első 225 a 8,5-ön



Ez a hátsó 255 a 10-en



Egyelőre most többször viszek gumit az autó hátsó ülésen mint gyereket, megváltozott a felhasználs:D

Örök hála Zselé:))) Hétvégén Fullframe géppel lövöm a képeket, nagyon nagyon:)))

És padka mellé nem parkolunk:D Ez így nagyon penge lesz:D
Tényleg ünneplő kerék ez így most mert ezzel csak levitálni szabad:D

Azt mondta a gumi menjek olyan gyorsan hogy átrepükjek a kátyú felett:D
SD2024-04-26 08:52:56 // 35346
Soseláttam még ilyet :D

De egyszer az informatikus elmesélte miért van ez így azóta megnyugodtam hogy nem is lehet máshogy csinálni.

Azért az mond valamit amikor frissít az autó, és én meg nem merek ajtót nyitni:D:D:D
És ez nem alfás tapasztalat, hanem informatikai:D:D:D
Zselé2024-04-26 08:49:46 // 35345
Én kaptam, ahogy meséltem is - meg se lepődtem, hogy ma reggel le is állt és újraindult... mindig ez van frissítés után.

Ilyenek ezek az IT programozók: "kéne valamit csinálni... jó, akkor csináljunk frissítést! OK! Várj, szarabb lett, mint volt! Akkor újabb frissítés. Most jó, most ugyanolyan mint volt. Akkor a munka sikeres!" :D

Ne vegye senki magára, én is ebből élek :DDD
Zselé2024-04-26 08:47:48 // 35344
Ezt a szettet tőlem kapta ajiba, mert megjöttek az új Potenza Sportjaim. Sajnáltam volna kidobatni, neki meg ugye a Groupamáson annyi lett annak a szettnek, amivel vette ezeket a kerekeket. Így rárakatta. Viszont előre 225/40 18 van, nem ismerem ennek a felninek a szélességét, lehet az is így néz ki...

Wörthersee-fiú :DDD
SD2024-04-26 08:47:40 // 35343
Az vót:D Hétvégén fotózom a gépet:))))

Nagyon izgi hogy fog kinézni, remélem brutál jól:D
SD2024-04-26 08:46:50 // 35342
Ki kapott még update-t a connect box-ra? :)

Csak azok akik a versenypályán csapattak vagy mindenki?
Van egy feltevésem hogy ilyenkor hazatelefonál az autó és letöltik a telemetriát, és újrahangolják a szenzorokat, de lehet csak túlgondolom:)
RomeoOne2024-04-26 08:43:00 // 35341
De arra meg minek rakatta volna át a 255-öset, ha eleve az elsőn volt? Nem látom benne a logikát :D
Zselé2024-04-26 08:40:49 // 35340
Ez a hátsó neki, a 10"-os szerintem. A 9"-os hátsóra lenne való.
RomeoOne2024-04-26 08:37:57 // 35339
A 255-ös első gumi így néz ki a 8,5"-os felnin? Az érdekes. A 245-ös Corsa az szépen illeszkedik rá. Ez olyan, mintha ahhoz képest 2 mérettel kisebb lenne.
SD2024-04-26 07:30:15 // 35338
Pályázás óta sprődebbnek rézem a rugózását az autónak, lehet hogy a megégetett, megnyúzott gumi ami kicsit megkeményedett ezáltal, ennyit számít?:)
SD2024-04-26 07:18:02 // 35337
Szóval megrágta a gumim:)
Kazes☻2024-04-25 18:38:52 // 35336
Nem megyek én sehova úgy... kiengedem a kutyát, oszt lesz csibész! :D
Kazes☻2024-04-25 18:37:17 // 35335
Én is oda járok inkognitóban, gyalog... szemem a pályán, mindent is látok! :D Ám a baj mindig az aldisokkal van...! XD
SD2024-04-25 13:47:55 // 35334
:D:D:D
SD2024-04-25 13:44:42 // 35333
Ja hogy helyben tekertem:D Mert nem akartam odaverni az elejét és be voltam szorulva a kisbusz miatt..

Hát van ennek egy biztonsági hozadéka is ha más megy az autómhoz, kimegy egy és fejbeveri :D


De ha meg megeszek egy kakaócsigát a család elől, hazatelefonál és beárul:D
Zselé2024-04-25 13:15:06 // 35332
Ezért nem megyek az Aldiba, hanem a szemközti Lidlbe... arra már nem látsz rá a kapuból, különben tele lenne a rutinozó manővereimmel a fórum :DDD
Kazes☻2024-04-25 13:11:23 // 35331
Ez mingyá' jobb! ;)
:D

A gumidra „mondtam” már, hogy az aldis parkolás... a múltkor is a kedvenc helyeden mögéd álltak bikázgatni egymást két rommal és ahogy tolattál, majd helyben teljesen balra tekerve (mondtam is magamban: ámátőőőr! :P) fordultál, na ott rontottad el! XD
SD2024-04-25 12:59:14 // 35330
Na ez volt a poén:D

Neeem csak ott megy ez a szétfeszített gumi téma, majd megnézem a giulián hogy áll:D

Asszem túl szexi lesz már megint:D

Ne nézd meg nyúl vagy megnézni:D
Kazes☻2024-04-25 12:52:35 // 35329
Most jól beugrattál... azt hittem valami jó poént linkeltél, erre tele van fostalicskákkal... ejnye - ejnye, te...! :P
XDDD
SD2024-04-25 12:39:16 // 35328
Azért egy pótkerék szett még lett mellé:D
Erre meg azt mondja a gumis hogy Padkára nem kéne menni vele:D
Hátezhogynézki:D

SD2024-04-25 12:36:30 // 35327
Voltam mag gumisnál, nagyon köszi a tanácsot, úgy néz ki hogy valóban csak a hús rész sérült szóval rendben lesz, még lejárthatom:)



Megfotózgattam még de úgy tűnik rendben lesz.
Gabor F2024-04-24 20:08:42 // 35326
SD, a bal első gumira:
Ha jól látom nem ment mélyebbre, mint a mellette lévő “árok”. Ha tényleg nem, akkor valószínűleg nem para.
Ha a lyuk alján látszik a fém, akkor az már gond. Ugyanis az a fémszerkezet elkezd korrodálódni és egy idő után ledobja a felette lévő gumit, ami elég nagy felület is lehet. Ez még kis sebességnél sem vicces, pláne, ha éppen race üzemmódban vagy. Ezt egy gumis ismerősöm mondta, mert pont most adtam el egy öreg szettet, ahol a vájatban volt egy hosszanti repedés és ott látszódott a drót.
SD2024-04-24 19:19:04 // 35325
Ahha, ez csinál ilyen jó kis telemetriát:)
SD2024-04-24 19:18:25 // 35324
Hát én elvett gázzal mentem, de mivel nincs motorfék:D
Mondjuk lehet ezért dobta a farát.
RomeoOne2024-04-24 19:00:25 // 35323
Futass le egy lemezkarbantartót xD

Nekem annál a gyakorlatnál pont a meglepően jó kontroll volt a tapasztalatom, ahogy már korábban írtam is. Az "oda megy, ahova akarom" feeling. Kicsit rövid volt az út, aztán figyelni kellett, hogy pont annyira gyorsítson fel az ember, amennyire kell, de ne jobban, mert kitartott gázzal kell átmenni, ha meg jobban felgyorsítunk, le kell lépni róla. Ez túl tudta terhelni kicsit az idegrendszert.
A Q-nak itt megvolt az az előnye, hogy gyorsabban elérte a sebességet és a gyakorlat kezdése előtt volt még 1-2 plusz másodperc végiggondolni a dolgot :D

A 3.nál azt mondta az oktató, hogy nem stabilizáltam a másik sávban a kocsit, hanem egy íven csináltam meg, aztán vissza akartam menni 4.-re, de pont vége lett 3-nál, ez az egyetlen bánatom :D
SD2024-04-24 16:09:02 // 35321
Külső biztonsági mentést kell csinálni youtube-ra:D
SD2024-04-24 16:07:41 // 35320
Nekem valahogy az billentett ki ott hogy a sebesség mérőt nézve padlógázon gyorsítok egy olyan cucc felé ahol akadály van:D

Utána felnézek és megoldom, de ez a kettő valahogy tiltotta egymást:D

Volt aki nem vacakolt ezzel hanem padlógázon átment rajta aztán ennyi:D

Túl precízkedtem.

---

A feeling kérdés nekem is megvan, és szerintem ha nem érzi az ember a na most lehet, vagy kell szitut nem is szabad nyomni, mert abból van a baj, ez nem kívánság műsor, ha nincs meg az az érzés hogy ez most menni fog meg sem szabad próbálni:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-24 16:00:29 // 35319
Kb ezt sajnálom legjobban hogy kimaradt, az ilyen gyakorlatok nagyon jók :-)
A bad sectorosság szerintem mindenkinél máshogy van. Mindenki defektes, csak másképp XD Engem pl. simán csak valaki megkér hogy kanyarodjak sodrósan, az van az agyamban, hogy ááá, nem tudok én ilyet és különben is hogy kell azt. :-) Aztán amikor ott ülök az autóban és beszippant a szituáció, akkor elgurul a gyógyszer, elmúlik ez a bizonytalanság érzet, kicsit mintha lelassulna minden az autó körül..és akkor nyomom neki. Fel sem merül, hogy hogy is kéne :-)
És olyankor tényleg képkockánként képes megmaradni a történés. Sokkal jobb lenne ha tudatosabb szinten épülne be a technikai tudás, de valahogy ez nálam nem megy. És autó és autó között nekem ebben óriási a különbség. Van amelyik soha egyszer sem tudott átbillenteni, egyetlen képkockám sem maradt róla. Vezettem, elkínlódtunk, de semmi. És van ami három év alat filmtekercset produkált már XD
SD2024-04-24 14:02:23 // 35318
Ami nekem egy érdekes tapasztalat volt hogy a jávorszarvas tesztet az agyam törölte, ott is hallottam a rádióban hogy ok jó volt a megoldás, de nem emlékszem hogy találtam vissza a sávomba.

Ez vagy a kor miatt lehet, vagy azt mondta a zagy hogy most probléma megoldás van az erőforrásokat a főhajtóművekre irányítjuk nincs biztonsági mentés addig:D

Arra emlékszem hogy megnéztem mennyi a bemenő sebességem és rutinból kikerültem az akadályokat, de hogy hogy mentem vissza a sávomba arra nem:D

Valós veszélyhelyzetben pedig emlékeszem mai napig is mikor. a twingo-s néni kijött elém az megvan hogy kétszer korrigáltam bele, mert nem állt meg hanem még jött tovább..

De itt csak annyira emlékeszm hogy az első nél meglepődem hogy hogy meglendült az autó, amásodik jól ment már nagyobb sebességgel, a harmadiknál meg kirakta a farát, de összeszedtem, de hogy hogy?:D:D:D

Valakinek még ilyen, vagy badsectoros vagyok?:D
SD2024-04-24 11:07:54 // 35317
Igen a sikánokat tudják kizárni, vagy belevenni, ettől függően tempósra vagy technikásra hangolni a pályát. Nekem nagyon tetszett, szinte nem is kellett fékezni úgy lehetett kenni végig:D De a gumit azt kérte:D
RomeoOne2024-04-23 19:48:50 // 35316
Szerintem pályanapokon lehetett eddig is, csak a Laptiming-ban nyilván nem variáltak, hogy összehasonlíthatók legyenek az eredmények. Viszont a "fő" nyomvonalat, vagyis az első körös az, amin mi is mentünk, azt megcsinálták. Nem volt már nyoma annak a tákolt aszfaltnak, amiket a videókon lehetett látni. Most már az a rész viszonylag szép, homogén. Nincsenek fehér, beton részek benne. Ez kellemes meglepetés volt, mert kicsit attól is tartottunk, hogy mekkorát dobnak majd ezek a kocsin.

A déli hosszú ív, meg a lelátó melletti két sikán levágás (az egyik, amelyiknek a laptiming második köre megy), az viszont még mindig beton, nem is a legegyenletesebb fajtából.
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-23 19:13:34 // 35315
Szerintem a nyomvonal is változott már, úgy tudom lehet többféle variációban használni a pályát.
RomeoOne2024-04-23 17:21:00 // 35314
Az újabbak. De a Q-t meg a 200 lovasat is még csak 1 körön mérték. A Veloce már 2 körön ment:


A lényeg az volt, hogy Zselé feltételezte, hogy jobbat ment a Laptiming-os 48.9-nél. Arra írtam, hogy az állórajtos idő volt.
SD2024-04-23 16:13:24 // 35313
A laptiming kétkörös, álllórajt, majd sikán nélkül még egy kör.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.