Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Azmo2005-03-17 15:55:58 // 3223
na nem kell abból már hülyét csinálni azt hiszem, bár Te tuti leépítenéd, ha véletlenül jó képet alkotnék ki magunkról :)
Robi2005-03-17 15:54:22 // 3222
Te csak hallgass, már háromnegyed 1 óta ígérgeted, hogy lelépsz szarni. :D
Wickey2005-03-17 15:51:59 // 3221
Tudod mit? Egy egész cigit elszívok. Na? Sőt, elmegyek szarni. Addigra hülyét csinálsz az egész Euro-szektorból? :-))))
Azmo2005-03-17 15:49:37 // 3220
akkor mi lenne ha egy lekváros buktára is visszamennél és csöndben maradnál?:)
Wickey2005-03-17 15:47:56 // 3219
Mire megiszok egy kávét meg letolok egy narancsot, addigra robi meg azmo komplett hülyét csinál magából? Egész jó szintidő :-)
Paco2005-03-17 15:39:08 // 3218
Ezt kommentálnom sem kell :)))
norbee2005-03-17 15:32:35 // 3217
Robiról mindig is tudtuk, hogy extrovertált alkat, de ennyire... :)))
Paco2005-03-17 15:31:55 // 3216
Én ártatlan vagyok, Robi mutogat... :)
norbee2005-03-17 15:28:58 // 3215
Mijeza mutogtás itt? :)))
Paco2005-03-17 15:23:17 // 3214
Öregebb motoros vagyok én annál :-P
Robi2005-03-17 15:17:38 // 3213
Bíztam benne, hogy azt mondod. :P
Azmo2005-03-17 15:17:36 // 3212
hülye, én azon röhögök amit írt Robi......:D
Paco2005-03-17 15:15:01 // 3211
Upsz, ezt beszoptátok :) Azt hittétek azt fogom mondani, hogy nincs is olyan? :-P De van, csak k* régen láttam, anno ezzel tanultam mérni. MultiMeter10 vagy mi volt a neve üvegszálas mutatóval, tükörskálával a leolvasási hiba elkerülésére, 4 vagy 5 skálás számlappal már nem Mléxem. De ezt így beszopni.... Tényleg mosolyogni kell rajta :)
Azmo2005-03-17 15:09:22 // 3210
muhahahahaha :D

Robi2005-03-17 15:07:52 // 3209
Én már csak ilyen vagyok. Mindenkinek megmutatom... :P
Azmo2005-03-17 15:07:07 // 3208
de Paco, nekem előbb megmutatja....:D
Robi2005-03-17 15:06:38 // 3207
Nekem van egy ilyen. Majd megmutatom. :)
Azmo2005-03-17 15:06:23 // 3206
csak röhögök hogy megismételte ennyi, bocsánat, megyek a sarokba....:)
Paco2005-03-17 15:05:38 // 3205
Csittttt... Nem butaságot mond a fiú, csak ritkaság van a kezében. (/me utoljára középiskolában látott működő analóg multimétert nagyjából 20 évvel ezelőtt. Rohadt drága egy jószág volt akkoriban)
Robi2005-03-17 15:04:42 // 3204
Ne legyél telhetetlen! :D
Paco2005-03-17 15:04:06 // 3203
Lécccciiii léccciii mégeccer! Még nem éreztem át eléggé a pillanat nagyságát.
Azmo2005-03-17 15:01:29 // 3202
muhahahaha :D
Robi2005-03-17 15:00:46 // 3201
:DDD
Robi2005-03-17 15:00:02 // 3200
Van analóg multiméterem.
Paco2005-03-17 14:56:56 // 3199
Ezt mégeccer lécci :)))
Robi2005-03-17 14:52:54 // 3198
Van analóg multiméterem.
Azmo2005-03-17 14:51:29 // 3197
Köszönöm uraim:)
pb_2005-03-17 14:43:43 // 3196
Ha jól tudom 0-1 között kell legyen, ha lehet szkóppal mérjétek. Ill. van még 1 módszer a számítógépnél kivillogtatni 1 1szerű kapcsolás segítségével. De sztem döglött lesz, azért húzták le.
Paco2005-03-17 14:40:29 // 3195
Van analóg műszeretek? Mert a digit az csak baromságokat fog mutatni. Amúgy 0.1-0.9 V között ugrál, az ideális a 0.5 körüli érték lenne de az csak az elmélet. Ha 1.2 nél többet mutat akkor tutira rossz a szonda.
Azmo2005-03-17 14:36:51 // 3194
na Paco, mi a normál értéke a Lszondának, rámérnénk az enyémre Robi által....csak nem tudjuk mi a jó érték! Le van húzva és a verda sokat eszik, szal lehet hogy köze van ehhez:)
Paco2005-03-17 14:31:55 // 3193
A kábel cseréjénél gyári kábelsort tettetek bele, vagy csak a hosszak stimmelnek? Mert a gyári az nagyimpedanciájú kábel, hogy a hosszak ne zavarjanak be. Mindkét végében van egy bazi nagy ellenállás. Ezen kívül ami lehet: Légmennyiségmérő, computer!, pillangószelep jeladó... stb Még a hőfokjeladó csatlakozási hibája is tud ilyet csinálni. Ha az OBD nem mutatott semmit akkor először egy computer-t próbálnék ki, (feltéve, ha a gyertyakábelek rendben vannak)
pb_2005-03-17 14:21:19 // 3192
Ok, de attól még a Lszonda benne kellet, hogy maradjon. De jön majd Paco kolléga azt +mondja még mit lehet +nézni.
misi2005-03-17 14:14:56 // 3191
A katalizátor ki van szedve, már így vettem! A többit megnézem köszi!
2005-03-17 14:11:00 // 3190
Légtömegmérő esetleg alapjárati motor.
pb_2005-03-17 14:09:08 // 3189
Lszonda, LMM? Tipikus hibák.
misi2005-03-17 14:03:29 // 3188
Sziasztok! Lenne egy problémám, hetek óta keresik már a hibát a kocsimon, de nem találják meg, már volt gépen is és az se jelez semmilyen hibát! Azt csinálja, hogy ha bemelegszik akkor el kezd rángatni, lefullad, nem reagál a gázadásra...Időnként észhez tér, utána megint elkezdi!!! Ami már cserélve vagy tesztelve volt: gyertyák és gy.kábelek, gyújtás elektronikák, az egyik gyújtás jeladó, trafók, új akksi! Nagyon király lenne ha valaki tudna segíteni, mert már nincs ötletem!!! Előre is köszi a segítséget!!!!
pb_2005-03-17 13:51:39 // 3187
A kapcsolható 4x4-ben így van a dolog.
pb_2005-03-17 13:46:51 // 3186
Lehet kuplungtárcsa és szerkezet is. Alapjáraton kéne 1 olyat próbálni, hogy kinyomod a kuplungot, felengeded, hogy van-e vmi hang változás.
pb_2005-03-17 13:42:46 // 3185
Nem előre felé az elektronikus tengelykapcsoló(elektromágnes) van. Tény, hogy ott van csapágy.
pb_2005-03-17 13:39:37 // 3184
Ja és még annyit, hogy nem fogtok nagyon, semmit se látni, max. annyit, hogy a viszkonak szét vannak szakadva a szilentjei/gumiágyai, esetleg ki vannak szakadva a tartóbakjai. Vagy mondjuk a kardánkeresztek lógnak. Ezekkel mind-mind nem érdemes foglalkozni sztem.
Azmo2005-03-17 13:37:04 // 3183
nagyon picit mintha halkulna, de lehet hogy csak azt akarom hallani, igazából ugyanúgy csörög...majd szombaton jól meglessük ezt is, kösz hogy mondod! Gondolom akkor a kinyomó tárcsa zöröghet akár, nem?
Azmo2005-03-17 13:36:02 // 3182
Há ja, aztat tom hogy az első-háccsó kardánt a viszkó dógozza össze, azé gondoltam, hogy ez a bizonyos kardáncsapágy valahol előrefele lehet!
pb_2005-03-17 13:35:23 // 3181
Azt próbáltad már, hogy a hanghatáskor kinyomod a kuplungot?
pb_2005-03-17 13:33:29 // 3180
Sejtettem, hogy ez lesz a válasz és ezért kérdeztem, hogy a P4-ről beszélünk-e. Ugyanis ez a csapágy amit Ti ennek hisztek, ezt úgy hívják a P4-en, hogy viszkokuplung. Ezért kérdeztem, hogy pontosan melyik kardán, mert abból is 2 van. Egyébként le lehet szedni mindent különösebb bontás nélkül.
Azmo2005-03-17 13:25:48 // 3179
hát ja, Te így csinálnád :)
Paco2005-03-17 13:24:12 // 3178
Helyes. Én a helyetekben másképp csinálnám. Először meghallgatnád és megnéznéd te, Utána leírod, hoyg mi van, majd robi is megnézi/meghallgatja, utána elolvassa a papírt. és ad egy nyaklevest minden tévedésért :))))
Azmo2005-03-17 13:20:07 // 3177
nem fogunk semmi drasztikusat, csak segít Robi leellenőrizni pár alkatrészt, hogy tényleg cserés szerinte vagy sem, meg meghallgatja, hogy szerinte mi lehet az a bazihangos csörgés amit könnyen reprodukálok 2000es fordulat környékén, szinte minden sebességben...
Robi2005-03-17 13:18:46 // 3176
Nekem vasárnap is jó. Szombaton csak du 4-ig érek rá, de szerintem elég lesz. :)
Azmo2005-03-17 13:16:56 // 3175
hát nem, nekem nem munkanap, meg Robinak sem....:)
Paco2005-03-17 13:15:25 // 3174
Szombat munkanap , nem vasárnapra gondoltál ?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak