Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Wickey2005-01-17 16:08:23 // 1636
Hát nem ártana. Szóval. Van ez a két vezetékes, meg a három vezetékes csatlakozó. A két vezetékest széthúztuk. Ami lefelé megy a váltóba, hagytuk a picsába, a másik végén a csatlakozónak mértünk 12V-ot. Magyarán a váltóban lemenő kéteres csatlakozó kap 12V-t. A jeladót is méricskélte a Robi, arra jobban emléxik.
Azmo2005-01-17 16:07:56 // 1635
más: a km órában mi szart is kéne kicserélni hogy jó legyen? Paco?
pb_2005-01-17 15:56:36 // 1634
Ja és ezen tényleg ne mérjetek, mert esetleg haza vághatjátok vele a permanent elektronikát. Asszem tényleg szemügyre kéne vennem a dolgokat.
pb_2005-01-17 15:52:09 // 1633
kék(+), kék-fekete(-)
pb_2005-01-17 15:48:58 // 1632
árnyékolás
Robi2005-01-17 15:47:46 // 1631
Akkor ez volna a tekercs tápja? Melyik szálak között kell legyen a 12V?



Azmo, jelenésed van nálam, megismételjük a mérést! :)
Robi2005-01-17 15:45:42 // 1630
Nemtom. Annyit tudok, hogy 3 szál volt benne. :)
pb_2005-01-17 15:44:40 // 1629
Az 1. kép a tekercs tápja, a 2. a jeladó vezetéke, valami földeléssel van körül véve.
Azmo2005-01-17 15:37:11 // 1628
ez volt az 1,36 V-os...ez lesz a sima jeladó!
pb_2005-01-17 15:34:53 // 1627
Vagy ezen mértetek?
Azmo2005-01-17 15:28:07 // 1626
nem 1,6, hanem 1,36, de végülis mind1:)
Robi2005-01-17 15:13:29 // 1625
Ez kellene legyen az elektromágnes tápja? Ha igen, melyik két szálon kellene a 12V-ot mérni?
Robi2005-01-17 15:12:16 // 1624
Azon mértünk. Az volt a 3 eres. Volt két ér, ami között 0 V volt a feszültség, a másik két mérés 1,6 és -1,6 V-os eredményt hozott. Erről gondoltuk, hogy vmi jeladó.
Azmo2005-01-17 15:09:17 // 1623
na jó kérdés, most meg se tudom nézni, mert nincs semmi nálam....meg ki kéne kapni a középkonzolt.
pb_2005-01-17 15:06:43 // 1622
Ezen mértetek?
norbee2005-01-17 15:04:10 // 1621
hossza méteres? :PPPPP
Azmo2005-01-17 14:59:59 // 1620
nemtom, az egyik 2 eres, a másik 3....mármint a vastag kék és piros kábeles vezetkéken belül! Mi lehet ez a 2 kábel, az egyik jeladó lesz, azt mondták!
pb_2005-01-17 14:58:45 // 1619
Szóval a borításon belüli színek érdekelnének.
norbee2005-01-17 14:55:47 // 1618
LOL!!!!!!! :))))))))))
pb_2005-01-17 14:54:49 // 1617
A borításon belül?
Azmo2005-01-17 14:52:51 // 1616
írta Robi, kék és piros...a borítás...vagy konkrétan a kábel színe érdekel benne? Azt nem tudom!
Azmo2005-01-17 14:51:56 // 1615
mi nem adta? megkapta a 12v-ot, de az mire megy, ha nem a tekercsbe?
pb_2005-01-17 14:51:43 // 1614
Milyen színű volt a két kábel?
Robi2005-01-17 14:49:28 // 1613
Ez engem is érdekelne. :)
Robi2005-01-17 14:49:00 // 1612
Szóval a váltó kapta a 12V-ot, és nem adta.
Robi2005-01-17 14:48:29 // 1611
Nem a váltó felől jövő szálon mértük a 12V-ot, hanem az elölről jövő szálon.
Azmo2005-01-17 14:48:12 // 1610
bakker, akkor hol a tekercs tápja????????
norbee2005-01-17 14:45:59 // 1609
Jóvanna, nem akarok segíteni. És? :PPPPPPPPPPP
pb_2005-01-17 14:45:26 // 1608
Az nem a tekercs tápja! Az 1 érzékelő(közelség), azon mindig van 12V-t, ha műxik a 4kerék, ha nem! Azzal, azt lehet csinálni, hogy ha széthúzod folyamatosan ég a 4x4 lámpa a műszerfalon, ha összedugod, akkor nem.
Azmo2005-01-17 14:45:11 // 1607
francokat lusta, nem akarsz segíteni :)
norbee2005-01-17 14:43:35 // 1606
Csak ötlet vót. Most fáradt vagyok kifejteni.
Azmo2005-01-17 14:42:29 // 1605
hülye, az ABSnek nemtom mi a köze a 4x4-hez! A müszerfalon lévő ABS visszajelzőre gondoltam!
norbee2005-01-17 14:40:49 // 1604
Hát ha lúd, legyen kövér. :)))
pb_2005-01-17 14:39:01 // 1603
Akkor az egész 4x4 nem fog működni.
norbee2005-01-17 14:38:58 // 1602
Ha a János megcsinálta, és most jó, akkor minden bizonnyal volt hozzá köze, hiszen ő csinálta, nem? ;)
norbee2005-01-17 14:38:14 // 1601
Méék lámpa?
Azmo2005-01-17 14:36:21 // 1600
ezt a kőrt már megfutottuk! Az ABS amikor nem ment, akkor égett a lámpa, Szamosi megcsinálta és most jó! Nem tudom hogy köze lehet-e hozzá vagy sem...
Robi2005-01-17 14:34:54 // 1599
Azmo kiszedte a középkonzolt. A váltó felett volt két kábel, ami a váltótól jött. Egy piros meg egy fekete. A feketében három ér fut, a pirosban kettő. A feketéről megállapítottuk, hogy vmi jeladónak lehet a tyúkbele. A pirosnak a két ere között mértük a 12V-ot, ráadott gyújtásnál.
norbee2005-01-17 14:33:59 // 1598
De amiatt lehet nem kapcsola P4...
Azmo2005-01-17 14:32:33 // 1597
bakker, ne idegelj már, működik az ABS!
norbee2005-01-17 14:31:06 // 1596
Letéped az ábéeskompjútert a helyéről... :)))
Azmo2005-01-17 14:30:20 // 1595
hogy iktattuk volna ki?? minek, mikor?
norbee2005-01-17 14:27:30 // 1594
Téélleg, ABS-t nem iktattátok ki?
norbee2005-01-17 14:26:12 // 1593
pb_ Akkor most fejtsem ki, hogy arra gondoltam, mely csatlakozási pontokon nőhet meg esetleg az átmeneti ellenállás annyira, hogy nem visz le rendesen 12V-t a váltóba, de erre kiderült, hogy mégis lemegy az a fesz? :))))
pb_2005-01-17 14:14:24 // 1592
Ya.
norbee2005-01-17 14:11:00 // 1591
Bakker, pb_ kötöszköcc? :)))
Azmo2005-01-17 14:10:40 // 1590
a direkt 12 V-ot nem javasolta Paco, mert lehet hogy ez azt eredményezné, hogy valamit máshol meg szétcsesz!
norbee2005-01-17 14:09:21 // 1589
Nekem aszondta, minden lehetséges pontot végigmértek. Volt a fején egy nagy vágás, mint egy rossz kalóznak, nem mertem többet kérdezni! :)))))
pb_2005-01-17 14:08:12 // 1588
Mit jelent az, hogy összes pont, mert ahhoz, hogy mindent végig mérjél a P4 rendszeren, le kell bontani az egész autó belsejét, műszerfal kompletten ki, kárpit felszed, és a motor térben is bontani kell.
Azmo2005-01-17 14:04:28 // 1587
akkor mi a kérdés:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak