Tagok >> pdenes >> Spider / GTV 2.0 TS "Cup" >> Blog
- Típus:Spider / GTV 2.0 TS "Cup"
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Ezüst
Kapott egy alapos brigéciolos tisztítást a szelepfedél takaró műanyag, azért így jobban mutat :) Persze lesznek még teendők a motortérben ezen kívül is
Elkezdtem rendbe szedni az autó futóművét, leginkább hátul akad tennivaló. Elől nemrég cserélt benne az előző tulaj gátlókat így azokkal biztos nem lesz gond, szilentek, stabilizátorok is jónak tűnnek. Hátul viszont van baj gazdagon :) Alsó lengőkarokat cserélni kell, lehetséges, hogy a lengéscsillapítókat is, most viszont első körben a stabilizátorokat cseréltem. Első nekifutásra nem jártam sikerrel, mert a csavar pár tekerés után együtt elforgott az anyával, a végében lévő imbusz nyílás pár tekerés után elnyalódott, így sajnos csak vágással volt kiszerelhető a régi alkatrész. Viszont nem volt erre alkalmas eszköz a birtokomban..
A facebookon az Alfás csoportban kértem segítséget, ötleteket, viszont szomorú, de többnyire csak kioktatást, oltást kaptam, miszerint ha erre nem vagyok képes akkor ne is nyúljak hozzá. Próbáltam vázolni, hogy nem először szerelek autót és ennél komplexebb feladatokat is megoldottam már autókon, csak éppenséggel jelen helyzetben nincs minden szükséges eszköz a birtokomban. Valamint GTV-t történetesen életemben először szereltem. Na mindegy, kicsit fel is szívtam magam ezen az egészen, így elmentem és vettem egy sarokcsiszolót :) Úgy voltam vele, hogy úgyis volt már szükség máskor is ilyenre és lesz a jövőben is, legalább nem kell kuncsorogni többé, hogy valaki adjon kölcsön. A sarokcsiszoló segítségével már gyorsan ki tudtam szabadítani mindkét oldalon a régi stabilizátorokat ,és mehetett be az új. Ezzel ez a része letudva, következő körben az alsó lengőkarokat és a trapéz gömbfejeket fogom cserélni.