Eljött az olaj csere ideje is + még 1-2 apróság. A hosszbordás szíj + a hozzá tartozó feszítők lettek cserélve. Selenia20K kapott a vas + az összes szűrő(pollen,levegő és olaj) Az óra szerint 224436 km-nél.
Kicseréltem a termosztátot,mivel megakadt... 9700HUF volt az ára.
Miután kifeküdt a hajtókar "új" motort kellet szerezni a vasba. A motor 180,000 HUF volt kompletten 69,000 kilométerrel!!! A motoron kicseréltük a vezérlést : vezéműszíj,görgők,vízpumpa... Ez után jött még 1-2 apróság... A lendkerekem elfáradt és a kumlung is feladta a harcot. Tehát csere! Tömítések, porvédők, olaj, olajszűrő. Így most komplett "új" szíve van a vasnak ha eltekintünk, hogy a váltót hála égnek nem kellett cserélni.... ;-))) Ez így munkadíjjal,anyaggal és mindennel együtt : 380,000 HUF
215900 kilométernél cseréleve lett a LMM. Mivel az előző már szarakodott... Arno Cartárstól vettem az egységet(MEAT and DORIA),meg maradt neki tallomba... :-) Maga a művelet 5 perc,viszont az élmény utána hatalmas!!! Tehát jó a vas ismételten! :-)
215500 kilométernél el lett végezve az olaj csere sikeresen. Természetesen Shell Helix Ultra 0W40 olajat kapott a vas.
215000 kilométernél (kb.) cserélve lett mind a 6 darab gyertya és a szelepfedél tömítések is. A légszűrő csere is megoldódott. Az olaj csere sajna még elmaradt eddig...
Saját erőből szerettem volna megoldani a kerék cserét. Az első két kerékkel nem is volt gond,szépen lejöttek a központosító gyürűk is. Viszont a hátsó kerekek központosító gyürűi nem igazán akartak meg mozdulni. Ez okból elmentem gumishoz,ahol le melegítették őket. Kicsit rá ragadt... Ez került 1500HUF-ba
A téli gumikat lecseréltettem nyárira. A gumikat megfordítottuk, mivel a belsőfele a futómű gyári beállításai miatt jobban kopott.
+
Ide tartozik még az is, hogy a gumi az Wanli és elég silány minőség...
196300 Km-nél cseréltem olajat. A régi olaj is szép szinű volt.Nem fekete meg ilyesmi! Olajszűrőt ilyenkor evidens cserélni és a pollenszűrőt is kicseréltem a vasban.
Költségekben a szűrők szerepelnek és a házhoz szállítás,By: Selenia.hu
Olaj pedig: Shell Helix Ultra 0W40-es. Ez volt...
2800 HUF a 4db kerék centírozás és felrakásáért,
és 4000 HUF a csavarokért.