Miután kifeküdt a hajtókar "új" motort kellet szerezni a vasba. A motor 180,000 HUF volt kompletten 69,000 kilométerrel!!! A motoron kicseréltük a vezérlést : vezéműszíj,görgők,vízpumpa... Ez után jött még 1-2 apróság... A lendkerekem elfáradt és a kumlung is feladta a harcot. Tehát csere! Tömítések, porvédők, olaj, olajszűrő. Így most komplett "új" szíve van a vasnak ha eltekintünk, hogy a váltót hála égnek nem kellett cserélni.... ;-))) Ez így munkadíjjal,anyaggal és mindennel együtt : 380,000 HUF
Épp mentem volna F1 futamra.A reggeli órákban szerettem volna fel érni,de nem sikerült.... Az M5-ösön jöttem Szeged felől amikor az M0-ás lehajtót meg láttam. 130-150-es tempót mentem azon a szakaszon mikor beütött a kraft. Szó szerint..... Utólag már tudom,hogy a hajtókar szált el a motorban....
0
925
Fórum
Friss topicok
- 4C
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Virtuális Romeo
- Giulia
- KRESZ
- Zenebutik
- Szerelőműhely
- Erőforrás alternativák
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
