Oktatófilmbe való deróut vágás 2. 1.-4.
Mit néz Zsorzsi... 5.
Majd Sanya... 6.
Majd pakolás... valahogy csak egyedül... 7-8.
Kész! 9-10.
És végül a brigád tort ül a jól végzett munka felett. 11.
Jó mulatság, férfi munka volt! :)
Grazie per tutti! :)
Bár csak megtévesztés, Sanyika mégis nehezen küzd a zúszöggel... 1-3.
majd inkább bentről...4-6.
inkább mégsem... 7-8.
már Csongi is próbál segíteni a zúszögben, de csak tisztes távolból, mert az ujjait félti...9.
...siker!
Oktatófilmbe való deróut vágás 1. 10-11.
A mai napra meghívást nyertünk egy kis birtokháborításra Coyote75 cartárshoz sok mással egyetemben, de mi Csongival el is mentünk és ajándékba vittünk magunkkal egy kis finom napsütést, ami eső után igencsak jól esett mindenkinek! :)
Jó időben, jól kezdődött a munka ...1-3.
Csongi még az utolsó finomításokat intézi a hivatalosság jegyében...4.
Közben beindult az élelmezési csoport is, szolidan, finoman, nőiesen... 5.
De vissza a csipet-csapathoz... lázas munka folyik... 6-7.
Sanyika ráfekvéssel teszteli precíz munkánk tartósságát...8.
...és a munka folyik tovább...9-10.
De csak addig a pontig, míg az égiek egy kis eső keretében cigiszünetet nem rendelnek... a sör csak megtévesztés... 11-12.
218.649 km-nél átvedlettünk a nyári szettre. :)
Téli futott: 3367 km (2db új a lényeg)
Nyári eddig futott: 5282 km, most folytatja. :)
Sajnos újra vizesnek találtam a bal 1 előtti szőnyeget... lassan, óvatosan, remegő kézzel hajtottam fel a gumiszőnyeget... és igen... sajna totál nedves alulról is... De mitől?! Tavaly nyáron cseréltem a fűtéscsapot! Gázpedálnál lévő műanyag borítás lecsavarozása után láttam, hogy bíz odabent is vizes, a jellegzetes tapintású és illatú folyadéktól, tehát hűtővíz... Lehet, hogy most a radiátor... Folyt. köv., feltárás később...
A feltárás azt az eredményt hozta, hogy a vadi új Bárdis alkatrész eddig bírta... új fűtéscsap került beszerelésre, de most az Unixtól. A munkálatok közben kiszerelésre került a fűtőradiátor is és levegő nyomás alatt vízbe merítve tesztelve... buborék mentes, tehát jónak kell lennie. Igaz, hogy hideg állapotában került erre sor, de remélem a teszt eredménye helytálló. :)
219.250 km
Egy ideje észre vettem, hogy valami nem frankó elől a kocsival... egyre erősödő furcsa zajok - nyikorgó, kis kattanó, puffanó zaj nyugtalanított. A balos motortartóra gyanakodtam. Minap alánéztem a verdának aknából és feltárás közben jól megrángatva a motortartót, kénytelen kelletlen nyugtáztam, hogy nem az a bűnös, mégha nem is csili-vili állapotú. Újabb rángatás és megvilágosodtam, hogy bizony a bal lengőkar szilentek... újabb erőteljes rángatás, most már a lengőkaron... kétség sem férhet hozzá, Ő az, kampo-basszo... Alkatrész vadászat, rendelés... Albaautó ma szállított, én meg szereltem. Próba... zsírkirály lett! :)
Sajnálattal konstatáltam viszont, hogy a stab pálcáimat is cserélnem kell hamarosan.
215.744 km
Ma beapplikáltam egy 'pótféklámpát' a kicsikébe, mert kaptam, de azt hiszem, hogy csak addig, amíg nem lesz gyári. :)
Úgy néz ki elfosta magát a turbó... :(
Őszi szünetben voltunk Szilvásváradon és valószínű, hogy az adta meg a végső döfést... utána itthon esti közlekedésnél vettem észre, hogy már nem ugrik úgy és ha a külső tükörbe néztem, a hátul jövő fényszóró nyalábjában fura füstöt fedeztem fel... furcsáltam... Majd pár napra rá még enerváltabbnak éreztem és ránéztem... olajos a szívó oldal. Oké, olaj... kicsit kevesebb, de még semmi különös. Múlt héten egyik alkalommal már a hangja sem tetszett... szívófelől tiszta olaj... szint kevés... utána tölt, go Ferke - turbó K.O. :( Indul a turbó vadászat. Itt jön be, hogy én hiába vigyázok rá, kapta meg a Seléniát, melegítem, majd leálláskor hűtöm, DE ki tudja az előző tulaj mi f...t csinált... Nagyjából sz@rt rá... ez talán a blogomon is látszik. Ez van, remélem hamarosan meg tudom oldani és happy! :)