Mutasd

>> Szerviz2008-10-31

Reggel szokás szerint melóba indultm volna a fekete hölggyel. Gyújtás, diaknosztika lefut, izzítás.... és ekkor jött a kattogásos indulás riasztócsipogással vegyítve. Na, mondom ezzel nem megyek ma sehova, úgyhogy a egyik kollegám vitt be meóba. Felkerestem kedvenc oroszlányi Bosh szervízünket, hogy van problematika az autóval. Délután már csörögtek is, hogy 22 (Bosh)vagy 16 ezerért szeretnék új aksit.. :) NA, mondom ez így hóvégén megint paszentos. Végülis a 16 ezres aksinál maradtam. Egyúttal megcsináltattam a zöld kártyát is, mert egy hét múlva úgyis lejárt volna. Kértem, hogy nézzék meg a folyadékokat is. Ez olyan jól sikerült, hogy meg is mondták, minden rendben. Megyek az autóért, kicsit poros volt a szélvédő, ok, akkor mossunk. Persze egy deka ablaktörlő mosó sem volt a tartályban. Ezt is jól megnézték. Szóval újabb szervízben kellett csalódnom. :(

>> Autóápolás2008-10-11

Mivel vasárnap alfás talira akartunk menni, előtte kitakarítottuk az autót. Az előző tulaj hagyatéka volt egy hatalmas amorés matrica a motorháztetőn, ami nekem nem jött be. A nagytakarítás alkalmával azt is eltávolítottuk, kapott szilikont, polírt, porszívót, egyszóval mindent, ami ahhoz kell, hogy kiengeszteljem a fordulatszámmérő baki után....

 
>> Szerviz2008-10-09

Ma délelőtt nekiestem kicserélni a fordulatszámmérő háttérvilágítását. Gondoltam megy ez nekem. Utánaolvastam mit-hogy kell. Sajnos az egyik foglalat nem engedte magát, úgyhogy úgy döntöttem feladom. Nem is tetszett az autónak, hogy hozzányúlkáltam. Este Miskolcra mentünk Rocktóberfestre. Bevártuk haveromékat, na induljunk és az az autó megmakacsolta magát. Gyújtás megy, indulnék, elsötétedik mindent, a riasztó meg erőlködik. Telefon, autóvillamosságis ismerőst felcsörögjük, negyed óra múlva tud jönni. Csajokat elküldtük inkább, hogy vegyenek piát, mert sík idegek lettek. Én is az lettem, szó se róla. Nehogymár itt hagyjon az út mellett. Gondolkozunk haverommal, hogy mihez nyúlkáltam. Csekkoljuk meg az aksit, mert ugye az áramtalanítással kezdtem. Hát az egyik saru volt kontaktos. Saru vissza, pöcc-röff. Mire a szerel srác kiért, már csak a 10-es kulcsot kértük el tőle. Egy szó mint száz, tanújelét adta a kisasszony, hogy én inkább ne nyúlkáljak hozzá, bízzam inkább értőbb kezekre.

 
>> Szerviz2008-10-05

Tegnapelőtt elhoztam a verdát a szervízből. Két első felső lengőkar és axiálrúd csere + futómű beállítás. Hát nem volt olcsó. A szerelő haloványan megjegyezte, hogy meg is halhattam volna, mert az egyik axiálrúd már nagyon szét volt menve. Még jó, hogy most tesztelgetem, mennyit bír a gép. Nem lett volna szép 180-nál elszállni az M3-on.