Zotya 164 cartars egy kávé mellett készült műve a fekete digó vasról. A színes ceruzáknak nemnagyon kellett kopni a készítéskor 😁
Motorolaj,váltóolaj,gázolajszűrő,pollenszűrő lecserélve, műszaki abszolvalva.Köszi Jata.
Olajgőz lecsapató,MAP szenzor,LMM,direktszűrő pucolva.
Mehet a történet tovább.Tavaszra ujra gyűjtünk valamiket a padlásra. 😉
16 évesen is jól néz ki a digó vas.
Jóideje tervben volt a clean első lökös megvalósítása,de valahogy mindíg elmaradt.Múlt héten talaltam egy kihegesztett gyárit,ami csak fényezésre várt,hát lecsaptam rá.Fényezés és fel. Nagyon sexy 😁
Ma nekiláttam a féligkész hifiinstall befejezésének.
Csináltam a jobb oldali beépítéshez passzoló balost az empinek.Ezen kívül némi gondolkodàs után belevágtam afamintás csomagtérpadló megvalósítàsának .Sztem nem rossz 😀.
Már hosszù ideje zavartak a szétült ülesek és a jobboson lévő szakadás.Sanyi cartarstol beszereztem egy jobbos balos donort.Tegnap elszantam magam es nekiestem a dolognak.Az ülőlapon az ajtó felöli oldalon szétült szivacs lemetsz,donornal az ellenkező oldali, ragasztópisztoly ,huzat megvarr ,vissza a helyere, jobbos kész Balos kompletten szetkap,ülő,hátlap inkluzive.Az ülőlap ittis egyszerű volt, a hatlapnal a legzsak miatt volt szívas bőven,de kis türelem es minden megoldható.A lefolyas itt is mint a jobbosnal, ellenkező oldali donornal szivacsok levagnak, ragacspisztoly es mehetnek vissza.
Aki hasonlóra keszül készüljön fel ra hogy a hatlap ha legzsakos nem kis szívas.
Eves közben jön meg az etvagy alapon a komplett autóbelsőt kipucoltam,az összes ülést atmostam.olyanok mint az újak,nem kérdés,megérte.
A jobbos balos hatso íven a csomagterajto kindket also sarkanal felholyagosodott a fenyezes,ergo alatta rozsdásodott.
Lakatos\ fényező megoldotta a problémát.
Hosszù ideje agyaltam egy fejegység updaten,es a clarionok hangzasa mindíg tetszett, es kineztem egy típust ami megfelet az elvarasoknak.A teszteken is jól szerepelt uh. belevágtam.
A beépites alfahoz merten kisse trukkos volt,de megoldottuk.
Köszi ismét Jánosnak a segítséget.
A 8" -osok is kaptak egy leszorítógyűrűt karbonfóliàzva.
Nos még nem làttam idehaza gyári 156 ajtòkba 8" os kickeket beépítve,meghàt a 15" os rokit megkellett tàmogatni előről,uh gondoltam essünk neki.maga a 8" os kickbass beszerzése sem volt egyszerű.Ebayen vagy low budget noname kacatok,vagy iszonyat dràga cuccok voltak.Mardt az aprohirdetések rovat.ott akadtam a jbl gt 82 es kickbassokra.oldscool papírmembrànos cucc.szimpatikis volt így megvettem.Ezutan méretezes,3D modellezés,némi cnc maràs következett a megfelelö kiemelés érekében.Az ajtòpanelok megvàltak a gyàri hangszòrògyűrűktől.Az ajtòlemezre farostlemez került rögzítésre,majd erre rögzült a kiemelőkeret 50 mm mélységgel.így kb 70mm a kiemelés de az ajtòlemezt a nyílàsnàl hidegalakítani kellett hogy beférjen a màgnes.A hangszoro mélysége 110 mm.Ezekkel pàrhuzamosan bitulapozva lettek az elsö ajtòk is.
A csomagtartoban a gyengécske kenwood erősítőt egy combisabb emphaser ea 2200 vàltotta,miutan mar az első proba utan kideült hogy kevés lesz mint a barnabőrű eszkimò...au erősítőt egy òràt csutakoltam mire tiszta lett...
Így nez ki most a setup,meg hangolni kell bőven de azt profira bízom.Ezùton is köszönöm Ervin baràtom segítségét.még az erősítő takaràsàt kell vmikor megcsinàlnom oszt jòvan...
Úgy adódott hogy az apróhirdetések között ráakadtam egy 166 ból származó install takarólapra gravirozott logóval.átkellett szabni,rendberakni,és kitalálni hogy hova és milyen formbában tudom befaragni.ez lett belőle.
Felkerültek a feketére fényezett linea rossa felnik.Elöl 10 es hátul 12 es pogácsákkal.Futomübeállitás és légszűrőtisztítás is megvolt.