Mutasd

>> Egyéb2014-06-21

A GULF Oil az egyike azoknak a legelső amerikai olajtársaságoknak, melyek
a Standard Oil feldarabolásából jöttek létre.
Ezek voltak: a Shell, az Esso, a Texaco, a Mobil, a Chevron, a BP és a Gulf, akik „A Hét Nővér”-ként kerültek be a történelembe.

A Gulf Oil-t 1901-ben alapították, amikor olajat találtak a texasi Spindletop-ban. A Gulf már kezdettől fogva bevezette a márkázott termékértékesítést azáltal, hogy
az értékesítésre kerülő benzint tároló tartályokat és az olajszivattyúkat jellegzetes Orange Disc (narancssárga korong) logóval jelölték.
Létrejötte óta, a Gulf narancssárga korongja ikonikus jelképpé vált, mely biztosítja az emberek számára a márka összetéveszthetetlen felismerését világszerte.

A Gulf Oil egyenletesen növekedett a két világháború közötti időszakban, amikor
a társaság legfőbb ismérve a vertikálisan felépített üzleti tevékenysége volt.
A Gulf erős olajtársaság volt olyan tevékenységekkel, mint a kutatás, kitermelés, szállítás, finomítás és marketing. Tevékenysége kiterjedt számos más iparágra is, mint például: a petrolkémia és az autóipari alkatrészgyártás.
A Gulf működését mindig is jellemezte a kereskedelmi és műszaki újítások bevezetésének igénye. A Gulf egyik kezdeti ötlete volt az első „drive-in” szervizállomás bevezetése 1911-ben, mely lehetővé tette a nagy távolságok miatti út közbeni olajcseréket, ahol az autósok ingyenes autós térképeket is kaptak.
A kitermelés területén a Gulf bevezette a vízi fúrásokat és beindította a katalitikus krakkoló finomítókat. Az ilyen innovatív gondolkodás nélkülözhetetlen és továbbra is megmaradt a Gulf Oil növekedésének alappilléreként.

Ma a Gulf Oil International (GOI) a Hinduja Group – egy indiai magáncég - részeként egy „vibráló” olajtársaság és marketingcég, mely 70-nél több országban tevékenykedik.
Az Gulf Oil az Egyesült Államokban a Cumberland Farms Inc. tulajdonában van, melynek a Gulf márka használatára vonatkozóan licenc megállapodásai vannak számos független disztribútorral az olajtermékek értékesítéséhez.

A Gulf Oil International (GOI) fejlesztéseinél a világ vezető technológusait alkalmazza. A társaság elkötelezett a legkiválóbb minőségű kenőanyagok gyártására és forgalmazására a világ számos országban. A Gulf beruházási prioritásai az élvonalbeli kutatások köré épülnek. A Gulf folyamatosan részt vesz a globális motorsport versenysorozatokban, (hosszú távú autóversenyek: pl. Le Mans) melyek során a Gulf termékek maximális tesztelésre kerülnek.



A versenysportban folytatott fejlesztések ahhoz vezettek, hogy a kenőanyagok különböző működési körülmények között is megfelelnek a fejlett teljesítmény elvárásoknak. A termékek rendelkeznek a világ vezető autóipari gyártóinak eredeti (OEM) jóváhagyásával és hozzájárulásával.

Az ellátás és a logisztikai háttér biztosítása érdekében a Gulfnak a fő piacokon vannak üzemei, depói és raktárai, hogy a vásárlók gyors kiszolgálását biztosítani tudja.
A Gulf Oil International (GOI) arra törekszik, hogy - a Gulf örökségével megegyezően - vásárlóorientált, innovatív és előrelátó cég legyen. A GOI elképzelései nyilvánvalóak az olyan egyedi programokban, mint például a Gulf Express szervízhálózat kialakítása a Közel-Keleten, és a modern technológiájú keverőüzemek fejlesztése Indiában és Kínában.

A Gulf Oil International elkötelezett a növekedés stratégiája mellett, és arra törekszik, hogy folytassa a márka fejlesztését a vásárlók következő generációjának igényeihez igazodva. Eközben a Gulf nem felejtette el a kezdetekben vizionált alaptörvényeket, mely szerint kiváló minőségű szolgáltatást és innovatív termékeket kell biztosítania vásárlói számára.

A Gulf folytatja azon törekvését, hogy a múltbéli örökségét ötvözze a jelenlegi modern technológiai lehetőségeivel, a márka további dinamikus erősítése érdekében.