Tagok >> V.Tomi.145-146 🍀 >> 146 2.0 TD >> Blog
- Típus:146 2.0 TD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1996
- Színe:Kék
Tegnap este haza fele a jobb hátsó gumiba bele állt egy szegecs és még ma reggelre kiégett az egyik izzító gyertyám☺ Már rég nem volt gond, ennyi kell is ☺ Gumi javítása 2.000 FT volt, az izzító 1 db 2.777 FT. 😉
16'-os Alufelnik. Kapnak nagyobb oldalfalú gumikat, elől 195/55 r16 GoodYear merevített oldalfalas 10.000 a két gumi, használt de jó állapotú, utólag kiderült az egyik kapott egy csavart, de egy 500-asért befoltozták, hátul 195/50 r16 gumik lesznek majd. + az egyik felniből hiányzott a tehermentesítő, a többibe alumínium van, így hát egy darab kellett , de akkor már az is alumínium legyen, esztergályosnál egy 1.000-ért faragtak bele nekem :) Még a két hátsó gumi várat magára, de hamarosan lesznek rá. :)
A 4 db fent lévő gumi leszerelése és 2 db felrakása ki súlyozással 4.000,-
A 4 db gumi elkelt egy 20-asért. Túl peresek voltak.
Elővételes jegy meg van Alfacityre. Fiammal megyek ;)
2017. Július 8.: Hát ez az alfacity is hamar el telt. Igaz majdnem dél volt mire leértünk. Megnéztük a sok sok szép alfát, főleg a régieket ☺ fürödtünk a Balatonba, a víz is tűrhető volt 😉 jövőre is megyünk cityre. Tombola húzás után indultunk haza 😉
-Után gyártott kulcs 1 db 1.155,- (majd kiderül hogy mennyire jó, állítólag mivel picit rövidebb ezért nem biztos hogy ki lehet nyitni vele az autót :), pótkulcsnak tervezem)
-4 db kulcsba való embléma 3.000,-
Hát eljött az olajcsere ideje, kicsit később mint kellett volna. 14.000 km után. Most 331.000-nél járunk. Kapott olaj szűrőt, és digitális olajnyomás és turbó nyomás mérő órát, + olajnyomáshoz egy adaptert.
-Olajnyomás mérő óra (digitális) HD 7.180,-
-Turbó nyomás mérő óra HD 6.990,-
-Mérő órához tartó 2 db 4.760,-
-Olajnyomás adapter 3.225,-
-Olajszűrő Mann 2.025,-
-Olaj Mol10w40 5.000,-
Új szárító szűrő (ára: 4.155,-) és bontott lámpa tartó. A régi lámpa tartó kicsit el volt deformálódva. Később majd szinre lesz fújva.
Egy 156os fa kormányát láttam hirdetésben, mivel 98as autóban volt, így hát egy próbát megér hátha jó az enyémbe is, mivel egy időben épültek :) Hát először is kellett javítani, mert meg volt kopva, vettem hozzá nagy kopásállóságú anyagot, ami ugyan olyan mint a légzsáknak a külső borítása. A felújítás rendben is volt, a kormány felrakása nem, mert az eredeti kormány mögött ott a légzsák tekercse, ami a fa kormány mögött nincs kialakítva, így hát vissza az eredeti amíg lesz megoldás, vagy is már van csak meg is kell csinálni :) Remélem össze jön :) Fa utánzatú sebesség váltó fej, E-bayen Kínából jött, alakítani kellett színt úgy. Egy rossz gyári sebváltó fejnek az alja kellett rá toldásnak, és hogy fogja a váltó szoknyát. elvágtam, átragasztottam két komponenses ragasztóval, és bevontam evvel a műszerfal anyaggal. Király lett :) Ja és egy kicsit belül fel kellett fúrni, mert nem ment rá teljesen a sebváltó rúdra.
Költségek:
Fa kormány 4.500,- + 2.500,- posta
Kormányhoz anyag 5.500,-, de ez 100x140 cm
Sebváltó fej postával 1.252,-
Felkerültek végre a nyári gumik. gyári felnikkel. Terv hogy idén a 16'os kerekek lesznek, találkozóig szeretném felrakni, de addig sem téliken gurulok :)