- Típus:166 2.4 JTDm 20v Spotronic DISTINCTI
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2005
- Színe:GRIGIO RIALTO 612
Elkezdett kopogni a jobb eleje. Kapott egy pár MAYLE HD kanyastab pálcát.
A 10 éve beszerelt nappali menetfény és ködlámpa kombó mostanra eléggé megfáradt. Kapott újakat.
342022 km
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000112/0000112894t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000112/0000112895t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000112/0000112896t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000112/0000112897t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000112/0000112898t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000112/0000112899t.jpg)
Hideg motornál nagy volt a vibrációja a motornak. Kiolvastam a korrekciós értékeket, és az 5. hengernél kiugróan magas volt. Mindegyik porlasztót bevizsgáltattam és a három gyengébb fel lett újjíttatva.
325 471km
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108313t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108314t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108315t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108316t.jpg)
Motor beindult, majd lefulladt, és kigyulladt a motorhiba lámpa. Hibakódok a P0235 és P0069. Irány a szerviz. A fojtószelep szolenoidja adta meg magát, de cseréltettem a MAP szenzort is, bár nem volt köze a lerobbanáshoz. 321 000km
Hogy ez még az autómentőn is gyönyörű!
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107244t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107245t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107246t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107247t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107248t.jpg)
A kompresszor típusa DENSO 7SBU16C, cikkszám:447220-8153
a csapágy méretei pedig: belső-35mm, külső-52mm, szélesség-22mm.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000106/0000106791t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000106/0000106792t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000106/0000106793t.jpg)
Komplett vezérlés szett a svéd SKF márkától, ami részben átcsomagolt INA, de semmi képpen sem svéd. Inkább Spanyol, Francia, Olasz, Német és Lengyel. Köszönjük SKF!
-Azért megtörtént az alkatrészek beépítése, köszönet a szerelőnek!
301 000km
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000098/0000098422t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000098/0000098423t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000098/0000098424t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000098/0000098425t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000098/0000098426t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000098/0000098427t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000098/0000098428t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000098/0000098429t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000098/0000098430t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000098/0000098580t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000098/0000098581t.jpg)
Jobb első (anyós oldal) alsó (Monroe) és felső (TRW) lengőkar csere.
Akkumulátor csere, az Exide 5 év után meghalt. Akuma került bele.
300 450km
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000098/0000098403t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000098/0000098404t.jpg)
A fenékborítás cseréjekor átmozgattam a hátsó futómű elemeit. A kanyarstabilizátor pálcái erősen kopogtak, menet közben semmi hagjuk nem volt.
Lemförderek kerültek bele.
295 000km
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000097/0000097134t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000097/0000097135t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000097/0000097136t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000097/0000097137t.jpg)
Menet közben visszaesett a hűtővíz hőmérséklete 70 fokra. Termosztat és hőgomba cserélve lett.
CALORSTAT
289 000 km
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000095/0000095139t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000095/0000095140t.jpg)