- Típus:166 2.4 JTDm 20v Spotronic DISTINCTI
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2005
- Színe:GRIGIO RIALTO 612
A gyári hangszórókat sikerült fúrás, faragás nélkül lecserélni JBL CS760C-re (by HARMAN) A munkát inkább szakemberre bíztam.
Szereztem egy bontott ülésvázat memóriás ülésállítással és gerinctámasszal. Gondoltam átdobom a csak motoros ülésembe, had legyen fullos. Nos meghaladta a képességeimet, túl sok bontással járt volna és csatlakozók is hiányoztak. Ha valakit érdekel, elvihető... ...elkelt.
A Nagyvad elvitt minket nyaralni Horvátországba, és biztonságban haza is hozott.
Mázsára vittem, 1680kg, üresen, negyed tanknyi üzemanyaggal. Nem egy pehelysúly. :)
(A műszakiban 1580kg szerepel.)
Indítás után nem aludt el a töltés visszajelző. Járó motornál mértem az aksin 11,2V-ot. Alternátor. Egy pár dióda elfosta magát, és kiégett a sztator is. A szerelő kicserélte a szénkeféket és a csapágyakat is. 112€
-sminktükör (több fény a gyárihoz képest)
-tolatólámpa "BA15s" 4xCREE+12xEpistar dióda (gyáritól 2x erősebb, de kua drága)
-a kakukktojás, króm index
-külömbség a tolatólámpánál 1
-külömbség a tolatólámpánál 2
-led tolatólámpa1
-led tolatólámpa2
-helyzetjelzők (SMD 5050, gyenge)
Update:
-helyzetjelző elől (nem rossz SMD 5630)
-kesztyűtartó, ajtólámpák (több fény a gyárihoz képest)
-rendszámtábla megvilágítás CAN-buszos (több fény a gyárihoz képest)
-csomagtartó 41mm (több fény a gyárihoz képest)
Cserélve lettek:
-Xenon hátsó szintezője (nehezen beszerezhető)
-xenon szintező csatlakozója (maradt belőle, ha valaki kérne)
-első rugók (LESJÖFORS 4000711)
-első toronyszilent (SKF)
-első felső lengőkarok szilentjei (PowerFlex)
-első alsó lengőkarok távolságtartói (10mm-re)
Engem is utolért a központi zár meghibásodása. Úgy kezdődött hogy 3x-4x nem zárta le a jobb 1-et, aztán úgy lezárta hogy nem lehetett kinyitni sehogyan sem. Az ajtóborítást zárt ajtónál kellett leszerelnem, csak 1 csavarhoz nem lehet így hozzáférni, ami a műszerfal takarásában van. A borítás lebontása után sem tudtam kireteszelni a zárat, szét kellett kalapálni a burkolatát hogy ki lehessen akasztani. Azonnal kapott egy bontott zárat, de annak a motorja is szikrázott. Így abból csak a szétkalapált borítást kapta meg, és egy hátsó zárból kapott motort. A zár szétszedése után világossá vált hogy a villanymotor állt és szorult meg. Ezért nem lehetett kireteszelni. Kollégámnak sikerült kinyomoznia a motor típusát: MABUCHI MOTOR FC-280PC 22125. Igyekszem újakat beszerezni.
Update: Mivel érzésre mintha szorult volna az egész zár, ezért motor helyett rendeltem egy új utángyártottat 60€-ért. Amiről kiderült hogy gyári, csak leköszörülték a logót róla.