Mutasd

>> Szerviz2020-06-12

Régóta szórakozik a klímàm. Néha jó volt, néha nem. Vettem egy bontott klimakompresszort, és egy új száritót. Amikor kiszedtèk a száritót, golyók estek ki belőle. Széthulott a száritó és eltőmitette a klímahütöt is. Így azt is cserélni kellett. Végre újra jó a klìmám. Tavaly is szórakoztam vele, de nem derült ki a szárító hiba. Kelett volna cserélnem azt is. Ha kompresszort cseréltek, száritót is kell, főleg ha még gyári. Nem kerül sokba. Arra vigyázzatok, a száritónál hogy előtte fesétek le feketére, mert csúnyán kilátszik. A gyári fekete volt. Majd benyúlok egy ecsettel és lefestem, vagy ílyesmi. Talán fóliát megpróbálok ráragasztani, még nem tudom. Szét nem akarom ezért szedni az elejét.

 
>> Szerviz2020-06-12

A ködlámpa körüli keretről a króm, már megint csúnyán lekopott. Másfél évet bírt az után gyártott. Kis króm karikáért nem akartam 15e kiadni. Szerencsére könnyen ki lehet pattintani a króm keretet. Lecsiszoltam a krómot. Volt kéznél keréktárcsa ezüstöm, azzal lefújtam. Nem a legszebb a színe, de jobb mint volt (kép 1-5). Ha látok valahol króm festéket, lefújom vele, kipróbálom.
----------
Update: Lefestettem króm festékkel. Nagyság rendel jobban néz ki. Nagyon finom papírral kell megcsiszolni, hogy szép legyen az eredmény. 3 réteget fúlytam rá mire jó lett (kép 6-10). Króm vs. ezüst festék (kép7), van különbség.
----------
Update: Hamar lekopott a króm festék. Megint csúnya matt.

 
>> Szerviz2020-05-10

A motortér tűzfalnál lévő szigetelő gumi, állandóan lefordult a helyéről. Már meg őrültem tőle, hogy amikor felnyitom a géptetőt, mindig le van csúszva helyéről. Próbáltam kétoldalas ragasztóval, majd szilikonnal oda ragasztani, de így is mindig lejött. Bontóból hoztam egy másikat. Kiderült amikor felraktam, hogy az enyémnek a két széléből alul, le van vágva kicsit (kép 1-2). Ezért nem maradt a helyén. azt hittem gyári kivágás, de nem néztem meg elég alaposan. Most hogy fent a másik, másképp is áll rajta a gumi. Végre nem csúszik le.

 
>> Esemény2020-05-08

Már egy ideje recseget ropogot. Sokáig húztam halasztottam, de még időben lett cserélve. Állitólag a külső része meg volt picit repedve. SKF került bele. Azóta csend van.

 
>> Szerviz2019-05-31

Télen sikerült újra fennakadni egy magas padkàn. Megint eltépte a lökhárítót a szokott helyen. Egy kis ecsetelős javító festékkel megoldottam ideiglenesen a fényezést. Csak közelről látszik.

 
>> Szerviz2019-05-31

Féktárcsám már méret alatt volt, így megérett a cserére. Ate-t vettem, Trw betéttel Gyárilag le volt kezelve a felülete egy ezüstös színnel. Mivel a régi fekete volt, és a hátsót is feketére festettem, így megint csináltam magamnak egy kis munkát. Ezúttal a külső peremet is lefestettem. Régin nem volt lekezelve, így rozsdás volt a perem.

 
>> Szerviz2019-05-30

Tető nyitó kar csere. Meghúztam eltört, Érdi bontós Peti mondta hogy típus betegség, nem halottam róla. Elég volt az alját megvenni, szerencsére lehet külön kapni hozzá. Szerelni egyszerű, 2 csavar fogja kasznihoz.

 
>> Szerviz2019-05-30

Megint eltört a bal hátsó rugóm. Sachs gyártmányt raktam tavaly bele , de csak kilenc hónapot bírt. Droberto cartásnak pont volt egy olyan rúgója ami nekem kelett. Megmaradt neki, szerencsém volt. Még egyszer köszi!
Tavalyi csere.
Egyik kicsit rozsdás volt így azt lekezeltem.

 
>> Szerviz2019-05-30

Minden tavasszal szórakozott, szezon kezdetkor, de aztán észehez tért. De idén már alig ment. Gàz jó volt, mágnes kuplung mindig behúzott. Talán a szelep volt benne beragadva. Néha elindult , néha nem. Ha ment jó volt, ha nem semmi. Így csere után megjavult. Érdi bontós javaslatára, megnéztem a ventillátor ellenállásokat is. Egyiken elengedett a forrasztás (2.kép), így az sem ment mindig. Kicseréltem, most újra jól hűt a kocsi.

 
>> Autóápolás2019-05-08

Hátsó pórvédő tárcsáim elég kopottas kinézetűek lettek. nagyon lehúzták az összképet. Így lefestettem hőálló festékkel.