Hétvégén szép idő volt, és egyik haveromat aki mellesleg fényképész megihlette a kis Alfám, mondta hogy egyszer csinálhatnánk pár képet, ha gondolom. Hát gondoltam. :) Úgy is lesz naptár jövőre, jók lesznek bele a képek ( remélem) :):). Lemostam lepolíroztam ahogy kell szép volt pózolgatott. Képeket majd rakok fel ha elkészültek. Otthon láttam hogy van egy szeg a hátsó gumiban... jobbnak láttam átcserélni a téli szettre. Már lassan úgy is itt lesz az ideje. Jó nem nagy veszteség mert a hátsó gumikat jövőre már úgy sem raktam volna vissza. Kicsit gyászos így a kinézete... de brutál kényelmes lett vele az autó. :)
Most már jöhet a tél !! :)





Egyre jobban szúrta a szememet a felnik állapota, ezért rászántam magamat hogy lefestem őket . Tudtam hogy nem lesz kis munka mert a felületi rozsda sajnos megtámadta rendesen. Hát nem tévedtem ... :) jó sokat kellett csiszolni mire a rozsda lejött róla. Körberagasztottam, zsírtalanítottam és már mehetett is az alapozó, és a festék. Végül 3 réteg fényes fekete festéket kaptak. Hát nem lettek a legprofibbak, de hát nem is vagyok profi fényező.... Nekem sokkal jobban tetszik így és ez a lényeg :) Most már csak a gumik ápolása van soron és már jöhet is a tél!




Tegnapi nappal elértük a 120 ezeret. Rendesen pörög az a fránya óra pedig nincs is napi használatban. Ha már így elértük a kerek óraállást, megcsináltam rajta a 120 ezres nagy szervízt! :) Kicseréltem az index izzókat mert fehéren világítottak :) Csak így tovább 145 még MINIMUM ugyan ennyit ;)



Mikor nyaralni voltunk, összefutottam Fangio cartársal, és a már régebben megbeszélt téli gumikat elhoztam tőle. A felniket még le kell festeni de hát az legyen a legkisebb gond, meg hát javában tombol még a nyár úgy hogy van még rá idő. Mikor hazaértünk rá is próbáltam a vasra, hát a nyári után elég fura meg vékonyka de hát a tél nem is a peres gumikról meg a szép alufelnikről szól :) A télen majd rendbe lesz hozva az alufelni mert sajnos elég ramaty állapotban van. Na most már jöhet a tél !



Kicseréltem a levegő szűrőt mert az a múltkor elmaradt. HA már szétszedtem kitisztítottam az Légtömegmérőt és a fojtószelepet is.
Km: 118 451



Már régebb óta tervezgettük tesóimmal és a szüleimmel hogy visszamegyünk az Őrségbe kirándulgatni egyet, de ha már lúd legyen kövér legyünk sokan ! :) Így hát 8-an vágtunk neki a domboknak ! :) Két autóval mentünk anyuék 27 éves Golfjával és az Alfával. Mindketten jelesre vizsgáztak ;) ( De hát ez nem is volt kérdés) Összesen kb 700 km kocsikáztunk sok mindent megnéztünk amit érdemes volt a környéken. Jó időnk volt úgyhogy fürödni is tudtunk a közeli tóban. Átnéztünk a szomszédos szlovéniába is. Jól éreztük magunkat , pihentünk egyet. Ja és a levegő annyira friss volt, öröm volt lélegezni :)
Egy kis számvetés :
Megtett km : 708 km
Tankolt üzemanyag: 47,86 l
Átlag fogyasztás: 6,7 l












Hétvégére nagyon meleget mondtak, így úgy döntöttünk hogy meglátogatjuk a magyar tengert. Nagyon kellemes volt az idő pár felhő volt de annyi keeeell :) :) (Bár volt pár ami elég ijesztő volt , de nemvolt eső ) Az utat nagyon élveztük Balatonalmádiig, főleg a Bakonyi szerpentint! de azt szerintem sokan közülünk :)
Ui: Ja és vigyázzon mindenki az Almádi strandon, mert sikerült lenyúznom a kocsi alját a padkával. Mert ilyen hülyén ferdén kell beállni , láttam hogy magas , és azt is tudtam hogy a kocsi alacsony , de nem hittem hogy már olyan közel van... Béna voltam. Fájt :D De legalább nem látszik csak ha aláfekszek.







Egyik nap szakadt az eső és én nagy vidáman indultam haza a munkából. Beszállok indítok minden zsír még az ablakot is letörölte egyszer, de utána semmi ... megállt alaphelyzetbe ... kellemes volt az út hazáig mit ne mondjak ... :) Mire hazaértem mindenhol előttem elguruló vízcseppeket láttam . Hétvégén volt időm meg megint mondják az esőt ezért szét kaptam, hátha látok valamit. Kiszedtem a szerkezetet és magát a motort is, gyanítottam hogy azzal lesz valami, mert mikor törlésre kapcsolom akkor hallom hogy kattan egyet a relé . Lehúztam a csatikat a motorról és adtam neki az akkutöltőről 12 V-ot. Tekert mint a félőrült :):) Örültem mert akkor nyilván nem a motor a ludas. Tovább kerestem a hibát, és szétszedtem a motoron lévő műanyag "dobozt". Láttam hogy két réz érintkezővel adja át a jelet a motornak a relé. Hát igazából marha koszos volt és vissza volt égve. ( Gondolom már az erőlködésbe mikor nem érintkezett rendesen). Megcsiszoltam, kipucoltam, megzsíroztam. Befújkáltam az érintkezőket, egy úgy nevezetett " konzerváló" spray vel hogy nehogy oxidálódjon a csiszolás miatt. Ezt mi a cégnél a Diesel injektorokon ultrahangos tisztítás után használjuk, jó kis cucc! Összeraktam, visszaszenvedtem a kocsiba. ÉS ÉS ÉS semmi ... na f*** - a... lenéztem és rájöttem hogy nem raktam rá gyujtást !! :) :) Én hülye... :D rárakom és már teszi is a dolgát ! :) Csak egy kis törődést igényelt a drágám ! :D






Hétvégén ellátogattam Dzsozy-hoz és megejtettük az ilyenkor kötelező olajcserét, plusz olajszűrő és pollenszűrő cserét. ( Levegőszűrőt nem cseréltem mert sportszűrő lesz bele ) :) A csere zökkenőmentesen ment, pár "apróságot" leszámítva.Mikor lemásztam a kocsi alá hogy megengedem a leeresztőcsavart láttam hogy pasztával körbe van kenve... nem sejtetett semmi jót, de arra nem gondoltam volna hogy a karterba szinte alig van menet. Na ilyenkor mit tehet az ember, menetvágó és nagyobb csavar, igenám!!! de se menetvágóm se csavarom sincsen, és szombat délután van. Gyorsan be a legközelebbi Unixba és én is vettem tömítőpasztát. Tudom kicsit mókolás de a következőig cseréig megteszi. Kiszereltük a lámpákat is mert kb 3 méterre világítottak elém... sötétben nem túl kellemes ! :) Egy maréknyi műanyagdarab jött ki belőlük, gondolom a gyári tartófülek voltak. Axl Trans cartárstól kapott ötlet alapján sikerült orvosolni ezt a problémát, úgy hogy kis rugókkal "normális" helyzetbe raktuk a lámpafoncsort. :) Kösz az ötletért! Már látok ! :) Kicsit ingadozott az alapjáratom is ezért a légtömegmérő és a folytószelep is ki lett tisztítva. Ennek eredménye, stabil alapjárat és szerintem jobban is gyorsul, főleg alacsonyabb fordulatszámról. Ja és felkerült a Matrica is !! :):)
Km: 114 780







Mióta megvettem az autót terveztem hogy belerakom a ládát, csak valahogy minden más fontosabb volt :) . De ma végre belekerült. Nem volt egyszerű művelet. A tápkábelt rémálom behúzni a tűzfalon keresztül, annyira le van szigetelve hogy alig lehet áthúzni. Mondanom sem kell agyfaszt kaptam mire sikerült. Tervben van még hogy kicserélem az ajtóban lévő hangszórókat is, bár meglepően jól szól a gyári is, de azért nemárt :) Ha már molyoltunk a kocsival ki lett takarítva a belső tér is . Szerintem ezelőtt még sosem volt! Ehhez a művelethez segítségem is volt, a barátnőm személyében :)




