Gondoltam picit kitakarítom a verdát, kiveszem belőle a nem használatos dolgokat, kiporszívózom stb stb... az akksi körül is rendezkedtem picit, valószinűleg ekkor megmozdítottam egy kicsit a sarut.
Mikor végeztem mindennel vissza akartam járni vele a garázsba. Gyujtás ráad a ICS vígan üdvözöl elalszanak a kontroll lámpák indítanék.... és..... egy csattanás és csend.... sötétség . Mi a ** ... nem reagált semmire, aztán kiakadt a fordulatszám mutató... arra gondoltam hogy valami rövidzárlatos és kikúrt egy biztosítékot. megnéztem elől és az utastérben is minden jónak tűnt gondoltam megnézem hátul is... aha... csak hogy a csomagtartó nem nyílik áram nélkül....
Szép szavak kíséretében telefonáltam a szerelő ismerősömnek mit csináljak. Közben már bújtam a fórumokat hogy hogyan lehet kinyitni... rá is találtam szerencsére, és az alapján sikerült kinyitni, ugyanis a motortérből lehet neki 12V ot adni egy másik akksin kersztül. ( 1. kép ) akkor láttam hogy lötyög a saru közelebbről megnézve el van törve...már picit repedt volt, de eddig bírta a gyűrődést gyorsan netre fel ... persze ez spéci saru nincs ilyen minden boltban így gyárit rendeltem rá 3070 Ft.
Sebaj másnapra meg is jött és fel is pattintottam . Miután beirtam az ICS kódját minden rendben újra. :)
Km: 239 756
Sikerült beszerezni egy szett Alfa Romeo-s szelepsapkát, kulcstartóval. :) Köszönet érte Giotti155 2.5V6 . !! :)
Megejtettem az olajcserét a nagyvadon.
Délután indulunk Pestre. kirándulunk egyet. Gondoltam előtte ledobom a fáradt olajat, bár a leengedett olaj elég tisztának tűnt még, de tartjuk magunkat a szigorú olajcsere periódushoz . :) Főleg mióta a motorfelújítás volt.
Olaj : Selénia 20K - 10.500 Ft
Olajszűrő :MANN Filter - 3540 Ft
Levegőszűrő: MANN Filter - 3620 Ft
Km: 238.099
Eljött az ideje hogy kicseréljem a sport dobot.... nem tudom lehet hogy öregszek?! Mostanában többet jártam a vassal hosszú úton, és már nagyon zavart a kipufogó hangja. Mivel használt volt, már eléggé kiégett és nagyon nagy hangja volt már már " ladás "
Így hát rendeltem egy dobot a bárdiból. Másnapra meg is jött, és ma fel is pattintottam. Kb fél óra volt, mivel minden passzolt :) Beindítottam és CSEND végre :) :) Csak suhan az úton pörgetve sem hangos :) Tetszik. Most már jöhetnek a hosszú túrák.
Kicseréltem a kocsiba a hangszórókat. Mivel én inkább a gyári megoldások híve vagyok, ezért törekedtem arra hogy a lehető leggyáribbnak tűnjön. Itt egy kis kompromisszumot kellett hogy kössek, mivel az új első szett "csipogója" túl nagy volt a gyári csipogó helyére. Ezért picit módosítanom kelett az eredeti terven. de nem baj megérte :) Nagyon szépen szól az új szett.
Előre : Renegade szett került,
Hátra : Alpine szett ( kétutas ) van ezekkel vettem az autót
Ma ráértem végre a kocsival foglalkozni kicsit , és csináltam rajta ezt azt . A hátsó lámpa feketére volt fújva ami jól nézett ki, de közeleg a műszaki vizsga és gondoltam megnézem milyen a gyári színnel, ezért lemostam. egy kis nitro higító csodákra képes. Tetszik a végeredmény.
Kicseréltem a vezető oldalon lévő ablakemelő gombját, mert el volt törve. szerencsére kaptam a kocsihoz +2 ilyen gombot :)
Belső tér világítást ledekre cseréltem, és kicseréltem a jeleket is. a Jelekért köszönet Giotti155 2.5V6 !! :)
Az elsődleges cél nem a tuningolás volt, csak ez volt "kéznél" :)
A Gyári kipufogó dob ami rajt volt belülről kezdett szétrohadni... arra lettem figyelmes hogy nagyon nézik a kocsi hátulját.... hmm mondom igen nekem is tetszik :) :) de mikor megálltam és megnéztem láttam hogy a belső hangtompító anyag, ami ugy néz ki mint ha paróka lenne lóg ki belőle... Elkezdtem kihúzni és csak húztam húztam kb 10 métert kihúztam.
Ez a jelenség már minden út után jelentkezett és ebből lett elegem. Eszembe jutott hogy van én nekem egy sport dobom a garázsba ,hát mit veszíthetek ha felrakom...
Így hát ellátogattam Dzsozy cartárhoz ahol minden adott volt egy kis legózáshoz. egy délelöttünk ráment de végül sikerült felrakni a gépre . :) Innen is köszi !!!
Jó mély hangja lett :D nem gondoltam volna hogy ennyire, :)
Nekem tetszik de mivel nem műbizonylatos így csak műszakiig lesz fent ez a dob, ami pár hónap múlva esedékes. addig élvezzük :)
Megrendezésre került az első Alfa Sunday Győr. Egy jó hangulatú összejövetel , és beszélgetés. Mi is kilátogattunk :) Köszönjük innen is a szervezőknek. Jól éreztük magunkat, és az időjárás is kegyes volt hozzánk. Egy füst alatt felkerültek a Registered matricák is az autóra :) jól mutat :)
Nézegettem Dzsozy blogját, és gondoltam összeszedem egy helyre hogy mi mikor lett cserélve, és mikor kell. :)
Jelenleg 235.497 KM áll az óra.
2015.01.10 - Szelepfedél tömítés csere
2014.12.20- Olajcsere Km. 229.500
2014.10.25- Első lengőkar szilentek
2014.08.10- Bal első felső lengőkar csere
2014.04.30- Powerflex Poliuretán szilentek hátra
2014.04.25- Hátsó lengéscsillapító, stabilizátor, Futómű szilent csere
2014.04.11- Alvázvédelem
2014.03.04- Uniroyal RainSport 3 225/45 R17 Új gumik
2013.08.29-Műszaki vizsga
2013.08.20-Olajcsere 219.00 Km
2013.08.03- Kuplung munkahenger csere
2013.07.08- LMM csere
2012.06.01- Klíma töltés és kompresszor csapágyazás
2012.05.13- Ablakemelő javítás
2012.03.24- olajcsere
egyenlőre ennyit. következő projekt lassan egy olajcsere lessz, és az ablakemelő gomb cserélje. :)
Régi álmom vált ezzel valóra hogy megvehettem egy Vérbeli Nagyvadat ! :)
A bemutatkozó soraimban írtam egy alfáról, ami magával ragadott, ott lettem fertőzött ! NA EZ AZ :) Dzsozy kocsija volt ! :) Nem bírok betelni vele. ki sem szállnék legszívesebben :) :)
Remélem sok sok éven át együtt rójuk az utakat ! Most már ebből integetek vissza tessék figyelni ! :)
Km: 233.520