Aki ott volt a Selenia után a fehérvári Shell kútnál az új sportággal ismerkedhetett meg. Úgy elnéztem a járdaszigetet (hmm... érdekes minta az aszfaltban), hogy nekimentem a kocsival. A gép meg fogta magát, és átugrotta!!!!
Rövid leírás: gépjármű közeledik a járdaszigethez, mintegy 20 km/h-val. első kerekek a levegőbe ugranak, hátsók is, első kerék 4 méterrel később leér, hátsó is, de a betonszegély még elkapja hátsó dobot. Odavágja...reccs....
Eddigi vizsgálódásaim alapján csupán a kipuf tartó sínylette meg az esetet (hihetetlen, de még a küszöbök sem karcolódtak). B.A.R.O.M.!!!!!!!!!!!!
Lehet, hogy elindulok a terep szakágban....
Ja, amúgy volt még egy madnem gáz is: valahol Tamási előtt jött egy 180 fokos jobbos kanyar. Négyen téptünk Siófok felé. Beleengedtem a gépet 140-nnel. Gázelvétel, lassulás. 110-120 környékén. De nem váltottam vissza. Amikor azt hittem jön a kanyar csúcspontja, és tartottam volna az ívet, az elkezdett szűkülni, én meg elkezdtem leesni az útról. Ja a lengéscsillapítók sincsenek toppon. Ki kellett engednem a bal szélre. Na ott nem tudtam, hogy jön-e valami, és azt sem meddig engedhetem. Out of control volt kb. 2 másodpercig. Hála isten a kocsim néha ügyesebb, mint én.
Másfél év hezitálás után végre megvan a fehér OZ felni! Vettem rá új gumikat is. Mivel az öntvényeket egyetlen cég importálja (Y2000), meg elég jó árat is adtak, gondoltam nem szórakozok, majd ők jól felrakják a gépre.
Nem is volt semmi gond az első autópálya menetig. 120 felett aztán elkezdett rázkódni a gép. De annyira, hogy azt hittem leesek az útról. Újabb gumis (Rábaközi, Fehérváron), és kiderült, hogy jéééé....össze vissza el van súlyozva az összes kerekem.
Most akkor valahol veszel egy felnit, mert ott olcsó, aztán veszel rá gumit máshol, mert az ott olcsó, aztán elviszed az egészet egy harmadik helyre, mert ott meg képesek rendesen összerakni?
Remélem a szelepek nem esnek ki a helyükről...