Mutasd

>> Tuning és extra2016-01-07

Végre lecserélésre kerül
a gyári rádió.Hosszú keresgélés után végül nem a gyári navis rádió mellett döntöttem.Annyi pénzt nem ér mint amiket elkértek értük.Igy vettem egy OFF-os ( EONON) rádiót.Internetes, Android 4.4.4,16 GB belső memóriával,4 magos procival.nem sokat tudok még róla csak annyit amit az üzletben mondtak.Olyan mint egy okos telefon csak még én vagyok hülye hozzá.😊 sajnos nem kompatibilis az autóval így a Blue & Me rendszert is meg kell szüntetni

 
>> Szerviz2015-11-21

Eddig még nem nagyon irtam még blogot mert szinte nemis volt miröl... csak szervizeltem az autót más dolog nem volt vele.Az autó elérte a 200 000km-t és kezdődnek a betegségek.De elmondhatom,hogy eddig semmi gond nem volt vele.2009-es kiadás és főleg autópályán volt vezetve és mindig szervizelve,megkapta ami kell neki.ami most előjött az egy alfás betegség.a jobb oldali féltengely kezdett valamilyen hangot adni.a szerelő mondta is rögtön mi lehet a baj.a féltengely hosszúsága miatt az erőátvitel megtalálja a gyenge pontját és az pedig a csésze és a csillag szokott lenni.mivel ez alfás betegség beszéltem más alfás társakkal és találtam is hozzá használtat de felújitottat.minden passzolt is de 2000 km után az autó alatt olaj folt jelent meg....miután fel lett emelve láttuk,hogy a váltónál a szimeringnél szivárog az olaj...arra gondoltunk,hogy megsérülhetett a szimering mikor lett cserélve a féltengely. vettem új szimeringet és ma ki is cseréltük volna,de miután szét lett szerelve akkor láttuk,hogy mi is a gond... sajnos a féltengellyel van a gond,mert a felújitás során egy kicsit le lett csiszolva a féltengely vége (mi végett ezt nem tudom) és ott szivárgott az olaj.... ezért most vennem kell egy újat... remélem utánna megoldódik mostmár ez a probléma...és jöhet a következő.... :)

 
>> Autóápolás2015-10-09

Ma elvittem az autót,hogy megcsinálják még tél előtt az alvázvédelmet.Nincs még semmi rozsda folt az autón és így érdemes volt megcsinálni ezt is. Nem a hagyományos alvázvédőt kapta hanem egy speciális műanyagos-gumis cuccot és 10 év garanciát adtak rá.. A lényeg,hogy ahol kis gumi dugó volt azt kivették és befújták oda is a cuccot.A küszöbök belsejét is.Talán igy tartósabb lesz a karosszéria,mert erre felé sózzák rendessen az utakat.A 159-es karosszériája már nem annyira rohadós mint a 156-é volt és az alváz sem három részböl áll.Itt egybe van az aljaAztmondták a műhelyben,hogy az a gond a 156-nál,hogy három részböl áll a padlózata és az összetételeknél szokta kikezdeni a rozsda.Remélem,hogy tartós lesz,az biztos,hogy miután elhoztam a műhelyből még legalább 3 napig nagyon erős szaga volt az egész autónak..... Nekem olyan macskasz@r és nitrós festék keverékére hasonlitott a szaga.. Lehet azzal kenték be... :)

 
>> Tuning és extra2015-07-12

Kis házi Tuning.. :) Gáspár Tamástól rendeltem a cuccot és nagyon szuperul megcsinálta.... csak egy kis ügyesség kellett hozzá és felragasztottam. kb. fél óra alatt fenn volt. utánna még pár apró simitás,festés..... :)