Mutasd

>> Szerviz2016-02-09

Amikor visszakaptam a kocsit az olajteknős buli után,panaszkodni kezdtem Zének, hogy sokáig izzit a motor és van hogy fél percig csak villog az izzítás amíg elalszik. Rá is vágta, hogy mind az 5 izzítógyertyát cserélni kell. De mostmár izzít a motor!

 
>> Szerviz2016-02-05

Történt a mai napon az, hogy az olajteknőt sikerült nekivágni pesten egy csatornanyílás szélének. Ezt a kocsi sem köszönte meg, így a teknő szét is repedt. Jöhettek a rendőrök,közteresek meg az autómentő, hogy Zéig eljusson a kocsi. Hétfőre már kész is volt a kocsi, így újra róhatta az utakat.

 
>> Szerviz2015-12-11

Agyszilentet mentem cserélni Zéhez hétfőn, aztán amikor várakoztam és épp ment a motor, furcsa csapkodásra lettem figyelmes. Oda is hívtam Zét bogy nézze már meg mi a szarért hisztizik, mire pár másodperc hallgatózás után rávágta, hogy ékszíjfeszítő. Jajjdejóóó. Hál' istennek meg persze inkább Zének tudott nem horribilis összegért szerezni feszítőt,így megúsztam 50k alatt a bulit. Szóval a szervíz mai részében:ékszíjfeszítő és hátsó agyszilentek!

>> Szerviz2015-11-27

Végre megszűnt a kezdetek óta fennálló idegesítő nyikorgás a kocsi bal elején amikor áthajtok egy kisebb bukkanón vagy fekvőrendőrön, köszöntetően Zének és egy általa végrehajtott felső lengőkar cserének! Kiderült azonban, hogy mindkét stabpálcát cserélni kell, de az már hétfői performansz lesz!

>> Szerviz2015-10-24

Ma elvittem a kocsit a Zéhez, aki meghegesztette nekem az ülésem emelőszerkezetét, így végre úgy lehet vezetni megint a kocsit, hogy nem katapultál az ülésem minden erősebb jobbos kanyarban!

 
>> Esemény2015-10-22

Most, hogy végre minden okés lehetne a kocsival a vezetőoldali ülés kitalálta, hogy szórakozik kicsit. Hurrá. Az emelőmechanizmussal van gond, mivel csak az ülés egyik felét emeli meg, ráadásul amikor beleülök akkor a jobb oldala lezuttyan a legalacsonyabb pozícióba. Gyanítom, hogy valami elpattant az emelőmechanizmusnál, de nem volt ma már kedvem kiszenvedni az ülést, meg holnap úgyis megyek a műhelybe(valószínűleg úgyis heggeszteni kell majd, azt meg amúgy se tudnám itthon megcsinálni). C'est la vie.

 
>> Tuning és extra2015-10-20

Ma este befejeztem a csomagtartó ledesítését is, így már teljesen ledes az utastér. Kicseréltem továbbá a kesztyűtaró izzóját, továbbá a H1es izzókat is egy kicsit fejérebb izzóra.

 
>> Tuning és extra2015-10-16

Újabb pár nap pihenő után a kocsi kárpit mögötti szigetelése 100%-os végre valahára. Ezen kívül a jobb oldali tükör fekete laprésze is ki lett cserélve egy vadonatújra, erősebb gázrugók kerültek a csomagtartóba és már csak két közepes terhelésű rugó választ el attól, hogy a csomagtartó varázsütésre nyíljon ki, magától. Ezen kívül átesett az első tuningolásán is a gép, mégpedig a szelep ellenállást szüntették meg, így a kocsi most már sziszeg a váltásnál és új króm véges kipufogóvéget is kapott!

A következő nagyobb tuningra egy ideig még gyűjteni kell, de a jövő héten tervezem berakni a csomagtartó rugókat,egy szett új H1-es nightbreakert és befejezni a belső ledesítést, azaz a csomagtartóban lévő lámpákat kicserélni és a kesztyűtartóban lévőt életre hívni.

>> Szerviz2015-10-07

Eljött az ideje, hogy új gumikat kapjon a jószág. Az előző posztban elmeséltem, hogy hogyan kaptam defektet, így az előzményért tessék azt végigolvasni. Eddig a Crosswagon meglévő kerekei voltak fent, de azok túl magyok voltak, így nem volt tartható az állapot. Ma elmentem gumishoz, leszedettem a régi gumikat a 156 felnijéről és felrakattam egy új téli garnitúrát. Megint normálisan megy a kocsi, tavasszal pedig valószinüleg egy új nyári szettre is benevezek, mert az eddig fentlévő szettről mint kiderült, újra volt futózva mindegyik. Így már érthetőbb egy ilyen dúrva defekt egy 2012es guminál.

Apropó, a múltkor írtam, hogy az aksi is az utolsókat rúgja, így beruháztam egy Banner-re és azóta már a motor is pöccre indul!

 
>> Esemény2015-10-04

A mai nem az én napom. Tegnap pár baráttal elmentünk szüretelni, és hát a szőlős telek felé vezető út közel sem volt kíméletes. Azt hittem, hogy különösebb gubanc nélkül sikerült megúszni a történetet amikor már visszaértünk Siófokra. Tévedtem. Ma délelőtt 9 fele elindultam az autópálya felé, de már az odavezető úton feltűnt, hogy valami nem okés. Aztán az M7-es felhajtón végül berántott a kormány és elkezdett dobálni a kocsi. Jobb első defekt. Ráadásul a gumi belső fala teljesen ki is volt szakadva, pedig szinte azonnal megálltam amikor éreztem, hogy rángat a kocsi(ez pont egy kis kanyarban történt, és itt az emberek már veszik a lendületet, hogy ráforduljanak a pályára...a legideálisabb hely ahhoz, hogy lerobbanjon az ember). Amikor megálltam gyorsan kaptam is elő az emelőt, és húztam kifele a kerékcsavarokat, de az egyik biztonsági csavarhoz ami egy számmal nagyobba többinél már nem volt kulcsom. Így hát egy óra tanakodás után sajnos fel kellett hívni a segélyszolgálatot, hogy kellene valaki, aki hoz egy keresztkulcsot. így esett, hogy a csodás vasárnapi boltzárnak köszönhetően egy 2000 forintos tétel helyett 15000-t kellett fizetnem. Ezután már csak haza kellett döcögni a pótkerékkel, ami röpke 2,5 órát vett igénybe(az átlagos 1 órához képest). Hál' istennek megtartottuk a Q4 téli gumi/felni párosítását, így azonnal feldobtam azokat a gépre. A defektes gumit meg majd hétfőn kicseréltetem.

Itt meg kell említenem azt, ami a legjobban fájt az egész történetben, mégpedig, hogy amikor már vagy negyed órája ácsorogtunk a felhajtón, jött egy szürke spideres kolléga, aki még egy intést se ejtett meg irányomba. Ha magára ismer, akkor egy picit nézzen magába, hogy ha egy bajtársat lát az út mentén lerobbanva, akkor ha nem is áll meg legalább viszonozza a köszönést!