Tagok >> Verso >> 156 SW 2.4 JTD 20V M-Jet >> Blog
- Típus:156 SW 2.4 JTD 20V M-Jet
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Grigio Metallico VR680
Szóval...voltunk ma Várpalotán Csörgőéknél. Attila ügyes volt, a szíjfeszítő tengelyből jött a cicergő hang, mivel csont száraz volt a belseje. A réz paszta meg is oldotta a problémát, volt-nincs ciripelő hang;)
A gyári xenon mellé most végre beépítésre került egy 8000 K-s Xenon szett a reflektorba....iszonyatos fénye van ;)
Mivel a xenon szettek sógorom egyik autójából kerültek ki, ami nagy átalakítás alatt áll, így költsége nem volt ;)
Mivel a felmelegedett motorból cicergő hang jött, ami a hosszbordás szíj irányából hallatszott, gondolván, hogy az egyik szíjfeszítő lett csapágyas szerelőhöz mentem. Ott leszedtük a hosszbordás szíjat, ami kicsit kopott volt. A szíjfeszítők a próbakor nem nyikorogtak, nem lötyögtek, azokkal minden rendben volt, viszont a klímakompresszorból csapágya kicsit kopogott.
Gondolván, hogy a szíj miatt van a cicergés, az előre berendelt szíjat felraktuk, ami egy GATES típusú szíj volt.
Az autóval próba útra mentem, sajnos a cicergés ismételten előjött. Mondta a szerelő, hogy a klímakompresszor lesz akkor a nyerő, ahhoz viszont nincs alkatrésze, így a GATES szíj maradt. Bejelentkeztem Várpalotán Csörgőéknél, akik mondták, hogy vigyem az autót nyugodtan, megnézik mi a bibi.
Holnap megyünk, remélhetőleg orvosolva lesz a cicergő hang ;)
Mivel a ködlámpák a vásárláskor már meg voltak repedve és elég vakotás volt, azokat orvosoltam és kapott gyönyörű DEPO márkájú új ködlámpákat...mert megérdemli ;)
A ködlámpákkal együtt felkerültek a téli kerekek is a gyári 16-os felnin.
Mivel itt a rossz idő, úgy döntöttem, hogy a gyönyörű Alfa Romeo feliratos szövet szőnyegeimet nem teszem tönkre a sárral, latyakkal, így vásároltam Alfa Romeo 156 SW-hez való gumi szőnyegeket télre ;)
Mivel engem is utolért az első kilincsek nyomógombjának beragadása, így segítséghez fordultam, itt a fórumon, valamint a facebookos fórumon is.
Több ötlet jött, úgy gondoltam kezdem a legegyszerűbbel, ami lánckenő spray volt. Sajna nem segített. Ekkor jött sógorom, aki mellesleg karosszérialakatos és autófényező és hozta a Würth-ös zárolajzó spray-jét. Jó nagy adag bekerült a nyomógomb köré, a felesleg, ami folyt le, szépen le lett törölve. Egy kis kompresszoros levegő még beljebb mosta a zárolajzó spray-t. A végeredmény: A kilincs nyomógombja tökéletesen működik, mintha új lenne, ráadásul a spray kimossa a benne lévő piszkot is :D
187.400 Km, olaj és szűrök cseréje. Olaj: Selénia WR 5W40, (Levegőszűrő: FIAT gyári, olajszűrő: FIAT gyári, carbon pollenszűrő 2 zónás légkondihoz, gázolajszűrő: FIAT gyári) Váltóolaj: Tutela 75W-85.
Alfacityn végre sikerült találnom olyan rendszámtáblakeretet, ami nem horror árban van és kimondottan jól is néz ki. Úgyhogy az autóra hátulra Alfacity-s rendszámtáblakeret került az undorító német feliratú helyett + még maradt is egy tartalékba.
1
289
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Virtuális Romeo
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Erőforrás alternativák
- Selénia Rally - 2023. m...
- Építkezés
- Filmek
- Együnk-igyunk, amíg teh...