Elgurultunk a Csörgő műhelybe, ahogy új vezérlést kapott az autó és vezérlésmódosító is ki lett cserélve, mivel dízelessé változott az autó hangja. Sajnos nem olcsó dolog ma már, csak a vezmód került 51 ezer forintba. Cserélve lettek még: olaj, szűrők, hűtőfolyadék, vízpumpa, bal első ajtó zár, mivel kulccsal nem záródik és nem is nyit ki. De nem oldódott meg ez a probléma. Ezt majd még orvosolni kell.
Km: 83000
Rossz időt ígértek, de szerencsére nem lett igazuk. Így nyugodt szívvel indultam el otthonról. Ezen a találkozón pont azt kapom, amit szeretnék. Különösen fontos számomra az, hogy nem a mennyiségre alapoz, így nem veszek el a rengetegben más "létszámú" találkozókkal ellentétben és gyakorlatilag mindenre és mindenkire volt elég időm amire szerettem volna időt szakítani. Végül, de nem utolsó sorban, nyertem a tombolán. :) + egy lopott kép a végére, mert nagyon tetszik.
Megéltük ezt is. 10 éves az autó és 80.000. km-rel ünnepeltük meg. Érdekesség az autóval kapcsolatban, hogy a kötelező szervizeken kívül még semmi nem lett megbontva. Futómű is bírja még a strapát semmi nyikorgás, kopogás még a gyári minden. Viszont a vez.mód. kezdi megadni magát, eléggé dízeles hangja van az autónak indulás után, így hamarosan cserélve lesz.
Amióta megvettem az autót, terveztem, hogy az autó alját is lemosatom, mert igaz nem használták sokat, de nem tudhatom utólag, hogy négy év alatt mi kerülhetett rá. Környékemen nincs erre lehetőség, illetve lenne, de azért nem viszem el bárhova az autót, főleg ha semmit nem tudok róluk. Május 6.-án a totalcar lehozott egy cikket, Kell az alvázvédelem! és elolvasása után felhívtam őket. Kaptam is mosásra időpontot. Május 27.-ére. Iszonyatosan be vannak telve. Rozsda elleni védekezésben az alvázmosás is bőven több mint a semmi, ha a jövőre gondolunk. Szerencsére semmi baja nincs az autónak alulról, de meglepődtem volna, ha lett volna rozsda. :) Vegyszeres kezeléssel kezdték, majd bő vízzel lemosták az autót. Szerencsémre végignézhettem és bátran merem ajánlani őket. Mellettem egy OT Mercinek az alvázvédelmét csinálták és eléggé alapos, jó munkát végeznek.
Hétvégén levezetésképp letöröltem a motorteret portörlő kendővel. Így már teljes a kép.
Ha a km nem is, de az eltelt idő megkövetetle, hogy kicseréljük a vezérlést. Gyári alkatrészek kerültek bele szigorúan! A vezérlés nem játék, így az utam Csörgő szervizbe vezetett. :)
A szerviz időpontja szerencsére jó napra sikeredett. Mindhárom beállóba Giuliatta állt. :) Ritka látvány volt, főleg úgy, hogy az egyik fekete is QV volt. :)
Ami cserélve lett:
- Vezérműszíj
- Szíjfeszítő
- Vezetőgörgő
- Motorolaj-ó, Selenia sport power 5W-40
- Olajszűrő
- Pollenszűrő
- Fékfolyadék
- Klímatisztítás
KM állás: 20775
Örvényes, Tihany.
Mindössze négy autó jött össze, de nagyon kellemesen alakult így is. Volt egy kis tihanyi túra és egy finom kis ebéd Örvényesen. Képek by Piritu és G-MANN
Egy héttel ezelőtt megkerestek, hogy mi lenne, ha! Ritkán fordul elő az ember életében, hogy lehetősége van egy egyedi, ritka, kis rétegnek szánt versenyautóhoz, így nem tudtam kihagyni. Nem is lehetett.
Február első hete és nyoma sincs a télnek, így nem bírtunk tovább várni, ponyva le, kigurultunk a garázsból és leműszakiztatták az autót. Korai tavasz miatt vétek lett volna március végéig várni vele mikor áprilisi az időjárás. 2,5 hónap állás után elsőre indult az autó. Aksit nem távolítottam el november végén.