2006.02.08.-án vettem át az új autót Pécsen. Azóta sajnos 5 év telt el és már 5 évesek vagyunk. :) Ez idő megünneplése végett, kapunk egy kis ajándékot, aminek nagyon fogunk örülni. :) Képek majd lesznek! :)
Csöri cserélte a kötelezőt. Levegőszűrő, pollenszűrő, Selenia 20K, olajszűrő, fékfolyadék csere, futómű ellenőrzés.
Kozmetikában volt a vas és nagyon gyönyörű is lett. Eltűntek a kis karcok, bogárfoltok, beleégések. Olyan, mint újkorában! :) Nagyon örülünk. :)
Felkerült a vasra amire már rég vágytam. Valójában ezeknek a gyors beszerzése a Milánóban tartott 100 éves születésnap adott okot. Ne menjünk már egy alap szériás darabbal alapon. :) Nem volt olcsó, de megérte. :) Több tuning nem is kell már. :)
Eljött az idő, h pótoljam azt, amit az autó gyártásánál kihagytak. Könyöktámasz már nagyon hiányzott a kocsiból és Csörinek hála, gyári új került bele. 30 perces "műtét" után élvezhettem azt, amit az első 47-esemben éreztem. :) Sajnos nem volt olcsó mulatság, de utólag ezt nem sajnálom!
A vas full polírban részesült és gyönyörű lett. Gyakorlatilag az összes felületi sérülések eltűntek. Olyan, mint ha most vettem volna át a szalonból. :-)
Elért a xenon láz. Sokkal kellemesebb a szemnek és jobban is látok vele, mint eddig. Természetesen Csöri csinálta a kórházi beavatkozást.
31500 km-nél Csöri és Édesapja cserélték a kötelezőt. :-) Olaj, pollenszűrő, motorhűtő folyadék csere, alváz-futómű átnézés.
21150 km-nél 20 ezres szervíz megtörtént. Kb 14 ezerbe került, mert saját alkatrészeket vittem (pollenszűrő, olajszűrő, Selenia olaj (14 ezeret fizettem alkatrészekért)). Motorhűtőfolyadék csöpögött, mert az egyik bilincs nem fogott rendesen. Cserélve lett az is. Azóta nem csöpög, minden O.K. Műszakilak az autó tökéletes.
9900 km-nél olajcsere.
Most 17300 km van benne. Lassan 20 ezres szervíz.