Mutasd

>> Egyéb2020-10-11

Az olajteknőben elég sok olajsarat találtam.
Mellette volt némi víz is.
A tulaj infója szerint amikor az olajat leengedte kijött bő egy liter víz is, tehát mégis hűtővíz lesz. Meg kell majd keresni a helyet ahol átjött.
Az olajszívó csonk is letörött, a teknőben lévő lemez is elhajolt. Valószínű mindkettő a hajtókartól kapott.
Apropó hajtókar. Az alsó végén olyan mintha odaégett volna az olaj (7. kép), a többin viszont fémtiszta a vége. A forgattyús tengely csapján is mintha túlmelegedés nyomai lenne. (8-9-10 kép). Arra azért kíváncsi lennék hogy a dugattyúcsapszeg hogyan és mikor esett ki a hajtókar végéből.
Lehet hogy a hajtókarcsapágy állt be és a dugattyútörés már a következmény? A kipotyogott darabokat nézve nem találtam csapágyra emlékeztető dolgot. Lehet hogy elfogyott, leolvadt???
Minden esetre az olajszívó csövön érdekes fémdarabok vannak (11. kép)
Kíváncsi leszek a többire...