Mutasd

>> Egyéb2021-12-03

Megnéztem hogy gyárilag hogyan van felrakva a szimering.
A bontott motor hengerfejében még elég sok van benne, így egyről leszedtem a rugót és kivettem a szelepet. Az 1-3 képen a gyári állapot látható. Lehúzni esélyem se volt, oldalról a csavarhúzót kellett aláütni és azzal lefeszegetni. Mint a szelepvezetőn (4. kép) mind a szimeringen (5.kép) jól látható a feszegetés nyoma.
A 6. képen jól látható hogy a 6 mm-es túlnyúlása a vezetőnek nem ér végig a belső oldalon csak kb 5 mm-en fekszik fel.
A 8-as képen a leszedett és a Victor Reinz tömítés metszete. Egyformának tűnnek, tehát az új belsejét se érheti el a szelepvezető 5 mm-nél feljebb.

Az eredeti tömítés a bontott motorban GOE(TZE) 866NW, meg is találtam itt.