Mutasd

>> Szerviz2019-12-12

Vezerműszíj, feszítő és vezető görgő + vízpumpa.
2020.06.02-ig ideiglenesen kivonva. Talán hamarabb vissza is kerül, ha meglesz rajta minden javítva :-)

Hibakód dobott még kiolvasáskor , hogy nincsen jól fent a vezérlés.
Egy picit ténylegesen odébb volt, mivel látszódott a korábbi csere előtti megjelölés. Ezelőtt 38.000 km-rel lett cserélve minden, még az előző tulajnál. Most szintúgy, a magasnyomásún kívül. Talán már a hibakód is megszűnik, de ez majd csak kiolvasáskor derül ki.
A vízpumpa csavarjai már meg voltak nyúzva, az egyik még kijött, a másik csak rásegítéssel.
Összerakva és szépen ketyereg továbbra is ;-)
A hosszbordás szíj feszítő és vezető görgők pár ezer kilométerrel ezelőtt voltak cserélve, úgyhogy az nem lett bántva azon kívül hogy le és vissza kellett rakni ;-)

>> Szerviz2019-11-06

Kirohadt a bal hátsó ajtó sarok része. Ujjal sikerült belyukasztani, úgy hogy egy színazonos ajtó csere lett a vége...

 
>> Szerviz2019-10-28

Első körben volt egy kis segítségem :)))
-Bal első ajtó kábel elvezető harmonika cserés volt
-műszerfal izzók cserélve eredetire (kilométer óra és műszerfal középrész)
-'A' oszlop takaró műanyag cserélve egy szép állapotúra, már csak egy csavar fedő kupakot kell keresnem.
-bekerült a vezető és utas oldali légzsák vezérlő kábelekkel. Még géppel rá kell csatlakozni és törölni a hibát.

 
>> Szerviz2019-07-20

Most hogy csináltam a másik autóba a közép konzolt, meg néztem ezt is, és kiderült ez sem egészséges.
Először a jobb oldali szellőző lapátot kellett cserélni, mert ott a belseje volt el törve ami mozgatja a mögötte lévő nyitó - záró lapátot.
Aztán a 3 db felfogató fül volt letörve, az is javítva lett hogy ne csak vakon legyenek bent azok a csavarok.

Majd aztán ez kerül vissza a piroskába, ahogy eredetileg is volt.

 
>> Szerviz2019-02-28

Az üzemanyag szivárgást valószínűleg csak a gyári, mára már lazább bilincsei okozták, amiket cseréltem aba bilincsre. Ebből 3 db kellett.
Aztán a karter csőhőz vettem szintúgy bilincseket és toldót.
Kapott új szelep fedél tömítést, pasztával.
És egy biztosíték fedelet, a bal oldalit. A középső az autóban van.
A porlasztási sorrend felcserélve, egész pontosan a bal és jobb oldali, majd indításkor kiderül hogy reagál rá.
Az egr-t majd máskor falazom, mert csinálni kell bele fém lapot.
+ még amíg be nem sötétedett, volt idő a riasztó kikötéséhez.
Egy kilométer kábelt szedtem ki. Sok helyen csak be volt sodorva a csatiba a kábel, úgy hogy csak ki kellett húzni. Bár így nem is csodálom hogy rosszul működött.
Most már csak a gyári kábelek vannak az utastérben. A motortérből még egy kettőt kell kihúzni, de azt majd csak ha aknán lesz.

u.i.: a porlasztási sorrend felcserélés nem vált be. Nem is akart elindulni, csak kapdosta. Úgy hogy vissza cseréltem, és indult. Majd ha sikerül ki olvasni, meg látom hogy fent maradó hiba a 4-es henger befecskendező.

 
>> Szerviz2019-02-27

Eredetileg vezető és utas + ülés légzsákos biztonság van benne, de ki kerültek az ülések belőle, és majd simát kap, meg hát úgyse működött, valószínűleg az ülés foglaltsag hibája végett, ezért kiszedem belőle a légzsák kábeleket vezérlővel együtt, és kap egy sima vezető és utasoldali légzsákos rendszert.
A ki bontás közben láttam hogy a felső műszerfal bal oldalán a két csavar tartó műanyag, + a kilométer óra keret műanyagja le van törve, tehát abba már nem fogatunk semmit.
Szerencsére múltkor pont hoztam egy ilyen felső műszerfalat, ami nem törött sehol sem, így hát majd az kerül vissza e helyett, csak még kicsit piszkos :)
A valamikori riasztó kábelezése valami szörnyű.
Kérdeztem is az én asszonykámat hogy tegyünk e bele vissza riasztót, de azt mondta hogy ki lopná el :DDD (amúgy szereti az autóját, csak poénos volt :)
Na szóval nem kell kötni bele másikat, legalább ennyivel kevesebb, bár úgy is átalakítottam volna hogy valahogy nézzen ki, de így csak ki vágom ami nem oda való és le szigetelem.
A műszerfal közepén hiányos volt a világítás, azt pótolom jó izzókkal, és a műszer óra világítása sem eredeti. Valami zöld, de nem olyan jó számomra. Úgy hogy azok is cserések lesznek.
A két első ülés közötti közép konzolon volt beszerelve egy 3as szivargyújtós USB doboz, ami fel volt furva a közép konzol hátulja felé, na az is repül.
Nem is lenne vele baj, de nem szép, és roncsa az összképet egy ilyen megoldás ott.
Erről viszont szerintem nincs fotóm sajnos.
A motor vezérlő burkolata csak volt, csavarok nem voltak, úgy hogy rögzítettem.
+ találtam még egy hiba kód olvasó csatit, a klímáét.
A kormányt is cserélem, mert a gyári bőr már azon sem jó, és azért is van rajta ez a bugyi... Kap sima kormányt ami szép.

 
>> Szerviz2019-02-27

El kezdtem megbontani a tűzfal felől a motort hogy láthassam vajon hol ereszt az üzemanyag.
Sérülést nem találtam, de viszont laza forgó csövet igen, amin még a gyári bilincsek vannak.
Sejtesem szerint ott lesz a gond, majd ezt aba bilincsel helyettesítem.
Közbe a motor hátoldalán is van némi olaj folt, úgy hogy kivettem a karterhez tartozó dobozt, és ott egy cső sérült volt, le is szakadt a cső a bilincselés után.
Szerettem volna újat rendelni, de már nem volt kapható, úgy hogy toldva lesz.
Az izzító dobozt is nézegettem, de nem tudtam szétszedni, mivel nem is szétszedhető, úgy hogy hagytam is.
A szelep fedél tömítés megadta magát, az cserés lesz.
Az egr-t lefalazom.
És még a 4-2-3-1 csatikat módosítom 1-2-3-4re hátha elmúlik a 4es henger befecskendező probléma.
Itt már korábban beszélgettük hogy elméletileg úgy lenne helyes, csak lehet nekem fel van cserélve.
A kábelezése engedi hogy fel tudjuk cserélni őket. Max nem indul el vagy csak rosszul. Ez majd kiderül.

 
>> Szerviz2019-02-27

Még tavaly rendeltem sebváltó fejet ebayről, mert a gyári bőr már megkopott, szétszakadt.
Aztán olvastam is itt már, meg láttam hogy amit eredetileg be bőröztek az alatt még egy szép váltó fej van.
El kezdtem leszedni a bőrt róla, hátha menthető az eredeti. Igaz ragasztó volt rajta, amit először forró vízben kicsit áztattam, aztán mostam súroló szivaccsal, próbáltam mindenhogy, de nem jött be.
Úgy hogy akkor marad az 'A' terv. Felrakom amit rendeltem, de úgye az univerzális.

>> Esemény2019-02-26

Pár régebbi kép mikor még nem nálam volt az autó

 
>> Szerviz2019-01-06

2019.01.04.-én lejárt a műszaki, úgy hogy kezdődik a rendbe rakás.
Még 2.-án elvoltam hibát kiolvastatni, bár majd szeretnék én is idehaza előbb utóbb...
Főbb gondok:
-abs lámpa ég, jobb hátsó jel megbízhatatlan címszóval. Valószínű csere lesz
-Légzsák lámpa ég. Már mikor megvettük is égett, hiba nem volt olvastatva, de elméletileg az ülés légzsákhoz tartozó ülés foglaltság érzékelő ment tönkre. Vezérlő kiszerelve, kap bontott vezető és utasoldali légzsákos vezérlőt kábelekkel, mivel már sima ülés van benne nem légzsákos.
-üzemanyag szivárog. Ezt ki is dobja hibának.
-EGR hiba is van. Bár még nem tudom mit kezdek vele. Ahogy olvasom takarítani szokták, de passz
-Izzítás vezérlő alacsony jel. Erre azt a tanácsot kaptam hogy szedjem szét a dobozát és csiszoljam meg a benne lévő lábat, ami miatt alacsony a jel.
-ventilátor áramkör. Majd kiokoskodok valamit ha látom mi a terep :)
-4.henger befecskendező. Warbirunner volt JTDjén a vezérmű szíjtól indul a számozás : 1-2-3-4. Míg nekem : 4-2-3-1
Sejtés az hogy fel van cserélve a 4es és az 1es csati. Bár csak az egyiket dobja hibára. Majd kiderül. Új infó szerint a vezérmű szíjtól indul a számozás, legalább is a német autóknál.
-fázis és fordulatszám jel közötti összefüggés : erre azt az infót kaptam hogy vagy a vezérlés nincs jó helyen, vagy megnyúlt a szíj. Csere lesz és kiderül. Persze ellenőrizve lesz hogy helyén vannak a tárcsák vagy sem.
-kuplung pedál beesik. Ez valószínű a felső munkahengertől lesz. Csere bontottra.
Levegő mennyiség mérő. Passz. Ki lett törölve, legközelebb megnézzük hogy újra felbukkan vagy sem.
-kell még valószínűleg lakatolni is, majd meglátjuk.
-zárófény és hátsó ablakszál nem működik egyáltalán.
KB ennyi ;-)
+a hátsó tárcsák pórvédő lemeze cserés mind két oldalon