Mutasd

>> Szerviz2021-03-02

Kilométer óránál gyanús volt hogy gyújtáskor nem világít sem a légzsák sem a porlasztási mindenes hibalámpa. Volt egy másik boxer óra csoportom, ott működött a lámpa csak a légzsák hibán maradt. Próbálkoztam hogy azt az órát hagyom akkor bent amivel teszteltem, de annak az órájában 32.000 km-el kevesebb van. Kicseréltem a kijelző részt a panelon, de sajnos nem ott van az agya, az csak egy kijelző. Így maradt az a verzió hogy a régit helyre hozni. Nem volt az sem nagy mutatvány, két égőt kellet átforrasztani. Erre a célra van itthon egy donor óracsoport. Az porlasztó hibalámpa nem működött, a légzsák izzóját pedig levették hogy ne mutasson semmit. Ami még hiányzott az a 8 db csavar ami az órát össze fogja a műanyag csatlakozásokon túl, ez pótolva. A légzsák hiba úgy oldódott meg hogy kicseréltem a légzsák vezérlőt egy teljesen ugyan olyanra mint amilyen benne volt. Típus szám alapján is ugyan az és szintúgy boxerból volt. Szerencsére ez nem volt hibán. Törölni is lehetne, de én még nem tudtam a laptopot össze hangolni egyik autóval sem, így egyszerűbb volt most.

Másik a tank betöltőnél éreztem üzemanyag szagot, a képen látható bilincs helyett két gyorskötöző rögzítette. Talán itt "illatozott" .

Szélvédő fújó műanyag burkolaton ki volt törve egy darab, volt is másik csak nem teljesen egyforma a kettő. A középső résznél egy picit különbözik amitől nem lehet a helyére pattintani. Ki vágtam és így már a helyére ment.

2 db gyári gumi szőnyeg előre, hátra meg valami univerzális jutott.

... És végül felni próba, bár a földre nem tudtam leengedni mert az acél felni csavarok rövidek ide.